0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf III. - vyhrály nízké náklady na provoz

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 12:21, Přiměřená volba
Měl jsem VW Passata z roku 1994 a taky velmi dobrý auto. Dnes mám M 3 a je to po stránce technického vybavení o něčem jinším. Chci tím říci, že pro méně náročného člověka je VW Golf III ,pokud není abnormálně ojetý ,dobrá volba, ale automobilová technika za 13 let zase poskočila o notný kus dopředu. Druhý fakt je ten, že diesly z tohoto roku jsou po stránce hluku a vibrací jak z traktoru. Až bude pisatel vlastnit modernější vůz ,sám pozná ten rozdíl, ale jinak VW Golf byly na svou dobu přiměřeně spolehlivý auta , ale zase to nebyl žádný lídr jak si u nás lidi namlouvají. Byly o něco lepší než Škodovky a o dost dražší než Škodovky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 12:52,
Kdybych sám neměl TDi a nebyl jeho příznivcem, měl bych pocit, že se v poslední době uživatelské recenze týkají jen golfů s TDi.
Na to, že je z bazaru a takhle starý, je opravdu bezproblémový. V sobotu jsem přezouval auto v garáži, ve které předtím stál zážehový dvoulitr. Když jsem s ním vyjížděl (abych ji pro přezutí svého vozidla uvolnil), řikám si, že je to nějaké tiché. Asi opravdu je to Tdi hlučné, zvlášt při bezprostředním porovnání s prakticky s čímkoli jiným . Ale když se zahřeje, velmi příjemně dehtuje a na zvukový projev si člověk zvykne. A ta spotřeba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 13:09, RE: bez předmětu
Muroň posted by:
Kdybych sám neměl TDi a nebyl jeho příznivcem, měl bych pocit, že se v poslední době uživatelské recenze týkají jen golfů s TDi.
Na to, že je z bazaru a takhle starý, je opravdu bezproblémový. V sobotu jsem přezouval auto v garáži, ve které předtím stál zážehový dvoulitr. Když jsem s ním vyjížděl (abych ji pro přezutí svého vozidla uvolnil), řikám si, že je to nějaké tiché. Asi opravdu je to Tdi hlučné, zvlášt při bezprostředním porovnání s prakticky s čímkoli jiným . Ale když se zahřeje, ve...
Recenze? Tohle je spíše "glosa". Rozsah je tristní. To už některé příspěvky Kylie pod jakoukoliv recenzí, se co do rozsahu také dají vydat takto oficiálně a jsou mnohdy delší.
Ano zážehový alespoň 2-litr... to je ono, spotřebou proti TDi neoslní, ale vším ostatním ano. Švagr má zánovního Fokina 1.8 TDCi a je v tom kravál, ten motor děsně otravuje. Ale jes jsem ve starším Mondeu 2.0 TDDi a tam musím odhlučnění pochválit, dokud se neotevřely dveře nebo okno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 13:19, Milí odborníci na TD-Td-tdi
David V posted by:
Recenze? Tohle je spíše "glosa". Rozsah je tristní. To už některé příspěvky Kylie pod jakoukoliv recenzí, se co do rozsahu také dají vydat takto oficiálně a jsou mnohdy delší.
Ano zážehový alespoň 2-litr... to je ono, spotřebou proti TDi neoslní, ale vším ostatním ano. Švagr má zánovního Fokina 1.8 TDCi a je v tom kravál, ten motor děsně otravuje. Ale jes jsem ve starším Mondeu 2.0 TDDi a tam musím odhlučnění pochválit, dokud se neotevřely dveře nebo okno.
Neskontrolovali byjste po Kylii příspěveček pod "Škoda superb - za kolik jezdí" 11.11. 12:03?
Já si sice myslím, že jsem to "trefila", ale zas taková znalec(kyně - fuj) TDi variací nejsem ,-)
PS: Když už "nafta a zvuk" - tak v TOMTO parametru opravdu na HDi možná nikdo nemá
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 13:28, RE: Milí odborníci na TD-Td-tdi
Kylie posted by:
Neskontrolovali byjste po Kylii příspěveček pod "Škoda superb - za kolik jezdí" 11.11. 12:03?
Já si sice myslím, že jsem to "trefila", ale zas taková znalec(kyně - fuj) TDi variací nejsem ,-)
PS: Když už "nafta a zvuk" - tak v TOMTO parametru opravdu na HDi možná nikdo nemá
Možná jakýkoliv i starší benzín.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 13:31, RE: Milí odborníci na TD-Td-tdi
Kylie posted by:
Neskontrolovali byjste po Kylii příspěveček pod "Škoda superb - za kolik jezdí" 11.11. 12:03?
Já si sice myslím, že jsem to "trefila", ale zas taková znalec(kyně - fuj) TDi variací nejsem ,-)
PS: Když už "nafta a zvuk" - tak v TOMTO parametru opravdu na HDi možná nikdo nemá
S odřezáváním pravdu máš, ale například starý V5 2,5 TDi byl dobrý, jeho nástupce V6 2,5 TDi už méně (ten tam zmiňuješ). Asi to tak bude, že motory s lichým počtem válců vzniklé řezáním, budou horší. Pryč je doba kvalitních pětiválců vznětových i zážehových v Audinách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 13:43, RE: bez předmětu
David V posted by:
Recenze? Tohle je spíše "glosa". Rozsah je tristní. To už některé příspěvky Kylie pod jakoukoliv recenzí, se co do rozsahu také dají vydat takto oficiálně a jsou mnohdy delší.
Ano zážehový alespoň 2-litr... to je ono, spotřebou proti TDi neoslní, ale vším ostatním ano. Švagr má zánovního Fokina 1.8 TDCi a je v tom kravál, ten motor děsně otravuje. Ale jes jsem ve starším Mondeu 2.0 TDDi a tam musím odhlučnění pochválit, dokud se neotevřely dveře nebo okno.
Mě třeba dehtový zvukový projev nevadí. Raději slyším motor, než abych si užíval ticha nebo hudby (na to můžu do lesa nebo být doma). Vyrostl jsem na žigulíku a jeho zvukový projev jsem měl rád. Tdi je vyloženě hlučné za studena nebo s blížícími se 3tis. ot - tam to točím málokdy a studený chod trvá tak 1-2 min. Chápu, že spousta lidem to vadí, Ti ať si koupí benzín nebo pátrají po tichých dieslech. Auta vybírám podle příležitosti - kuci třeba řeknou, že narazili na něco slušného s drobnou závadou, která je majitelem považována za závažnější a proto je to levné. Kdybych měl zájem a nebyl spokojen se současným autem, projevím ho. Pravděpodobné bude jen to, že to bude vůz zn. VW nebo Opel, protože na ně jsou kuci zaměření. Takže budu asi jezdit s těmito značkami, pokud si nebudu kupovat nové (třeba jednou jo) - to by byl japonec (Mazda, Honda, příp. Mišubitsi).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 13:50, RE: bez předmětu
Muroň posted by:
Mě třeba dehtový zvukový projev nevadí. Raději slyším motor, než abych si užíval ticha nebo hudby (na to můžu do lesa nebo být doma). Vyrostl jsem na žigulíku a jeho zvukový projev jsem měl rád. Tdi je vyloženě hlučné za studena nebo s blížícími se 3tis. ot - tam to točím málokdy a studený chod trvá tak 1-2 min. Chápu, že spousta lidem to vadí, Ti ať si koupí benzín nebo pátrají po tichých dieslech. Auta vybírám podle příležitosti - kuci třeba řeknou, že narazili na něco slušného s drobnou závad...
Ale jo, taky mám rád hezký zvukový projev, ale ten je spíše dán počtem válců než systémem spalování směsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 13:56, RE: Milí odborníci na TD-Td-tdi
Muroň posted by:
S odřezáváním pravdu máš, ale například starý V5 2,5 TDi byl dobrý, jeho nástupce V6 2,5 TDi už méně (ten tam zmiňuješ). Asi to tak bude, že motory s lichým počtem válců vzniklé řezáním, budou horší. Pryč je doba kvalitních pětiválců vznětových i zážehových v Audinách.
Ach to byly krásné časy (když jsme ještě mladí byli..) a audi 80 s R5 jezdili ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 13:59, RE: bez předmětu
David V posted by:
Ale jo, taky mám rád hezký zvukový projev, ale ten je spíše dán počtem válců než systémem spalování směsi.
Souhlasím, i když i u "víceválečků" je benzín "příjemnějším" společníkem - bez ohledu na značku (alespoň dle mne).
PROTO tolik (byť spíše "teoreticky") po nějakém V8 toužím..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 14:32, RE: Milí odborníci na TD-Td-tdi
Muroň posted by:
S odřezáváním pravdu máš, ale například starý V5 2,5 TDi byl dobrý, jeho nástupce V6 2,5 TDi už méně (ten tam zmiňuješ). Asi to tak bude, že motory s lichým počtem válců vzniklé řezáním, budou horší. Pryč je doba kvalitních pětiválců vznětových i zážehových v Audinách.
Ohledně V6 2.5 TDi "vím" - četla a slyšela jsem toho "nespočet" - trochu "NEvím" ohledně nového "odřezku" R5 - staré R5 (já tedy s benzín možnost zkoušet měla) bylo "famózní", ale ohledně tohoto nového nějak "nevím" - neslyšel jsi "něco", či "audifanda" švára? Starým "dobrým" se alespoň "přibližuje"?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 17:47, RE: Milí odborníci na TD-Td-tdi
Kylie posted by:
Neskontrolovali byjste po Kylii příspěveček pod "Škoda superb - za kolik jezdí" 11.11. 12:03?
Já si sice myslím, že jsem to "trefila", ale zas taková znalec(kyně - fuj) TDi variací nejsem ,-)
PS: Když už "nafta a zvuk" - tak v TOMTO parametru opravdu na HDi možná nikdo nemá
Jistý nepřesnosti tam jsou. Ale vzhledem k tomu,že tady již několik lidí dalo najevo,že neumí rozlišit R5 a V6,tak jim alespoň trochu ten tvůj příspěvek osvětlí situaci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 20:31, Milý Tome!
TOM posted by:
Jistý nepřesnosti tam jsou. Ale vzhledem k tomu,že tady již několik lidí dalo najevo,že neumí rozlišit R5 a V6,tak jim alespoň trochu ten tvůj příspěvek osvětlí situaci.
Já věru NEjsem odbornice na TD td tdi (ale R5 od V6 možná rozeznám) - já na něco ve své "pohádce" zapomněla?
PS: Já ješitná blondbubka, ale poradit si ráda nechám ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 20:36, RE: Milí odborníci na TD-Td-tdi
Kylie posted by:
Ohledně V6 2.5 TDi "vím" - četla a slyšela jsem toho "nespočet" - trochu "NEvím" ohledně nového "odřezku" R5 - staré R5 (já tedy s benzín možnost zkoušet měla) bylo "famózní", ale ohledně tohoto nového nějak "nevím" - neslyšel jsi "něco", či "audifanda" švára? Starým "dobrým" se alespoň "přibližuje"?
Až se švárou budu mluvit, na nové motorizace v audi se ho zeptám. S radostí se rozpovídá! Dřív bych měl ale mluvit se švagrovou, začíná totiž blbnout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 21:08, RE: Milí odborníci na TD-Td-tdi
Muroň posted by:
Až se švárou budu mluvit, na nové motorizace v audi se ho zeptám. S radostí se rozpovídá! Dřív bych měl ale mluvit se švagrovou, začíná totiž blbnout.
Mně se zase poslední dobou zhoršují ty rudooranžové "mžitky" ..
PS: Ono je "bubnout" a "blbnout" ...
PPS: Já vím že on "fanda" audi, ale co říká na ten motor "před" nápravou? Mně to příjde ... moc moc chyba!?!? Jo a našla jsem autíčko které bych "mohla" (jestli finančně to věru nevím - snad možná, spíš tedy doufám, ještě spíš: Přeji si), tedy "líbí se mi" - Infiniti G37 Coupe
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 21:46, RE: Milý Tome!
Kylie posted by:
Já věru NEjsem odbornice na TD td tdi (ale R5 od V6 možná rozeznám) - já na něco ve své "pohádce" zapomněla?
PS: Já ješitná blondbubka, ale poradit si ráda nechám ,-)
Já vím,že ty to poznáš a celkem víš kde byl který použit a taky neříkám,žes něco důležitýho zapomněla.Jak jsem napsal - jen pár nepřesností - které nemění obsah.
Ňák se mi tu nechce popisovat celá ta historie. Takže jen stručně pár informací : motor 2,5 TDI R5 se objevil v roce 1989 v A100,tenkrát měl 85 kW, v roce 1994 přišla verze 103 kW a zároveň šestikvalt. Nástupce V6 přišel až v roce 97 s novou A6. Takže je na trhu 11let. R5 mezitím v klidu přežíval v Transportéru,aby jako znovuzrozený se objevil v Touaregu - 2,5TDI PD R5 ( 128 kW). Ale pořád je to ten motor z roku 1989 -2460ccm( vrtámí 81mm, zdvih 95,5 mm). A z něj vznikl ten obrovský 5,0 TDI PD V10 - nikoliv obráceně. A verzi 2,5 TDI CR R5 používá Crafter.
Odsekáváním opravdu vznikl motor 2,3 VR5. VR proto,že úhel sevření válců je jen 15 stupňů.
No, a při vzpomínce na staré dobré pětiválce z osmdesátých let je potřeba zmínit Audi 90. Teprve příchodem generace B4 Audi 90 zmizela
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 22:17, RE: Milý Tome!
TOM posted by:
Já vím,že ty to poznáš a celkem víš kde byl který použit a taky neříkám,žes něco důležitýho zapomněla.Jak jsem napsal - jen pár nepřesností - které nemění obsah.
Ňák se mi tu nechce popisovat celá ta historie. Takže jen stručně pár informací : motor 2,5 TDI R5 se objevil v roce 1989 v A100,tenkrát měl 85 kW, v roce 1994 přišla verze 103 kW a zároveň šestikvalt. Nástupce V6 přišel až v roce 97 s novou A6. Takže je na trhu 11let. R5 mezitím v klidu přežíval v Transportéru,aby jako znovuzrozený se ...
Děkuji za "stručný souhrn" - nejsem na audi žádná odbornice, ale ty staré mi opravdu "vyhovovaly" (nejvíc asi "malá" 80 s pětiválce - rok už nevím cca konec 80 let?), pak se opravdu "nějak" "něco" "někde" zvrtlo - tedy z MÉHO pohledu.
PS: "Praktiky" vw sice znám, ale že ten V10 je 2x R5 mi nějak "nedošlo"
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 22:25, RE: Milý Tome!
Kylie posted by:
Děkuji za "stručný souhrn" - nejsem na audi žádná odbornice, ale ty staré mi opravdu "vyhovovaly" (nejvíc asi "malá" 80 s pětiválce - rok už nevím cca konec 80 let?), pak se opravdu "nějak" "něco" "někde" zvrtlo - tedy z MÉHO pohledu.
PS: "Praktiky" vw sice znám, ale že ten V10 je 2x R5 mi nějak "nedošlo"
Pěkný den
Nevím jestli v různých zemích se používalo různé označení, ale podle mých informací malá Audi z konce osmdesátých let s pětiválcem byla právě Audi 90.( čtyřválce - Audi 80 - generace B3) Až od roku 1992 kdy přišla generace B4, tak i pětiválcové verze měly označení Audi 80.
Taky přeju hezký den,lépe tedy noc......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.11.2008 22:30, RE: Milý Tome!
TOM posted by:
Nevím jestli v různých zemích se používalo různé označení, ale podle mých informací malá Audi z konce osmdesátých let s pětiválcem byla právě Audi 90.( čtyřválce - Audi 80 - generace B3) Až od roku 1992 kdy přišla generace B4, tak i pětiválcové verze měly označení Audi 80.
Taky přeju hezký den,lépe tedy noc......
Vůbec se nepřu! Já mám v mozečku číslo 80 a jezdila jsem s ní začátkem 90. let (a nebyla úplně "new") - ale ono už je to docela dávno a ... a díky a dobrou noc ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.11.2008 12:02, RE: Milý Tome!
TOM posted by:
Nevím jestli v různých zemích se používalo různé označení, ale podle mých informací malá Audi z konce osmdesátých let s pětiválcem byla právě Audi 90.( čtyřválce - Audi 80 - generace B3) Až od roku 1992 kdy přišla generace B4, tak i pětiválcové verze měly označení Audi 80.
Taky přeju hezký den,lépe tedy noc......
Dobrý den, naprosto souhlasím s Tomem, co se týče technických věcí. Otec měl B3 snad 12 let než jí úplně odrovnal v Ostravě na křižovatce, a většinu věcí si opravoval doma sám. My jsme mu akorát se ségrou vozili z Německa a z Polska různé opravárenské příručky - z těch jsem se dočetl přesně to, co píše Tom. Pětiválce se dávaly do Audi 90, to mělo jinou masku, slušnou výbavu (a zřejmě i cenu), trošku jiná zadní kola a možná (to nevím jistě) quattro v základu. Jinak souhlasím s Kylie, že po té 80 se to nějak zvrtlo. Na 80 nedám dopustit. Výborné auto, které nerezavělo, nekazilo se (a pokud ano, tak to byly prkotiny, které si člověk vyměnil sám), dobře se řídilo a pohodlně se s ním jelo (byť třeba mělo tuhou zadní nápravu). No prostě na něj nedám dopustit. V práci jsme pak měli služební A4 1.8T. A ta mě nějak nechytla, jezdila sice výborně, ale jinak byla taková neslaná nemastná. Teď jsem jel s novou řadou A4 a velké zklamání z málo místa vzadu (neskutečně tvrdých sedadel. A TDI, byť to je CR, je pořád dost slyšet. Za prachy, co za to chtějí, by s tím západoněmečtí soudruzi měli něco dělat. Hezký den.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.