0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf III - jak jezdí s motorem 1,9D?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:56, RE: Sešrotovat?
Muroň posted by:
Jenže jich jezdí a bude jezdit pořád víc, než jejich dobových konkurentů. Proč? Protože vydrží víc.
Muroni NIKDY jsem neřekla, že tvůj vůz je "šmejd". A nahlédneš-li do TÜV na 12ti letá auta, zjistíš, že výrobky VW nijak "nedrtí" veškerou konkurenci. Prostě 12ti leté auto JE starší a JE rozumné uvažovat o novém.
PS: Promiň, ale musím si trvat na svém, že vozy VW nevydrží víc (je to normální "rozumný" průměr)
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:57, RE: Sešrotovat?
Muroň posted by:
Panu Vaculíkovi se rozhodně nepodobáš, je to takový malý blonďák. S posledním odstavcem souhlasím. Renomé a následně i ceny VW jsou velice nadsazené, nejen u nás. Na druhou stranu většina VWenů je stavěna a složena tak, že vydrží hodně nadprůměrný nájezd bez větších závad. Daní tomu byly obvykle slabší, zastaralejší a hlučnější motory než nabízela konkurence.
Děkuji, JÁ souhlasím také s tvým posledním odstavcem (jak to Panu Vaculíkovi .... začíná)
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:59, RE: bez předmětu
anonym posted by:
...a na balíka mi nesahej, jezdím s ním spokojeně už 4 roky. Mimochodem ani po více než 200 tis.km nejsou u Suzuki Balena ošlapaný pedály, takže fakt nechápu, podle čeho by někod poznal, stočení o stovku dolů.
Nejsem motorář, ale pokud si pamatuji, podle některých dílů (přiznávám, že si nemohu vzpomenout konkrétně podle čeho) to poznat jde a poměrně přesně!
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:02, RE: Notokoukam
anonym posted by:
Autor pise, ze rocne da na opravy cca 10 k Kc a pochvaluje si spolehlivost. Inu, ja dal za 10 let na opravy posmivaneho japonce dohromady cca 2 k Kc (1x baterie(po 10 letech) + 2 zarovky). Pokud prictu 1x desticky, tak je treba 1 k Kc pridat. Gumy samozrejme taky, ale to autor pocita vedle. Najeto 150 k km. Halt, japonec na konec.
Mám taky japonce, ale pár tisícovek do něj každým rokem vrazím, protože z něj nechci uděla pojízdný vrak. Takže takové drobnosti jako olje, filtry, servis klimy, geometrie, olej v převodovce, baterie, svíčky, nástřik spodku a dutin, gumy a výjimečně nějaká ta výměna homokinetickýho kloubu nebo repas startéru zkrátka taky něco stojí. A 10 tis. za rok je myslím hodně akceptovatelnávatelná položka.
BB
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:06, RE: Sešrotovat?
anonym posted by:
Muroni NIKDY jsem neřekla, že tvůj vůz je "šmejd". A nahlédneš-li do TÜV na 12ti letá auta, zjistíš, že výrobky VW nijak "nedrtí" veškerou konkurenci. Prostě 12ti leté auto JE starší a JE rozumné uvažovat o novém.
PS: Promiň, ale musím si trvat na svém, že vozy VW nevydrží víc (je to normální "rozumný" průměr)
Kylie
Kylie, neřekla. Reagoval jsem na tu ironizující reakci na Tvůj příspevek. Zkušenost zkušených mechaniků říká, že klasické dvouventilové motory VW (např 2,0 85 KW, 1,6 55 KW, 1,9 D a TDi 66 KW) jsou stavěny na to, aby 500tkm vydržely a taky to při slušném zacházení a péči vydrží. Na to japonské vysokootáčkové motory (při vší úctě k nim) stavěny nejsou. Zbytek komponentů VW je opravdu asi průměr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:06, Perfektní C5
anonym posted by:
S těmi francouzi máte pravdu, ale jen po tichu ať nám do toho zase nezakročí Kylie se svými nekonečnými argumenty jak je C5 perfektní.
Jinak mám takový dojem že výše uvedený Golf není v TDi. TDi je podle mě už docela svižné. Mám ten dojem že pisatel má 1.9 D. 47 kW - 64 koní.
Ale C5 přeci NENÍ perfektní (bohužel)! To jsem nikdy neřekla a ani v tom článečku jsem to netvrdila. Jen si myslím, že JE podceňována (což dokládají i testy, např. i německé, kde v "nadržování" francouzským vozům asi nevěřite ani vy sám) a vzhledem k místním bazarovým cenám v kombinaci s konkrétními nadstandardy (některé motory, velmi vysoká bezpečnost, většinou solidní výbava atp.) jde o (velmi) výhodnou nabídku. Das was!
PS: U Golfu mi nešlo konkrétně o TDi, ale o spojení Golf a naftový agregát 1.9 (s bilionem nebo tak nějak variant)
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:18, RE: Obdivuhodné!
anonym posted by:
Během 10ti let jedny brzdové destičky? To JE obdivuhodné! S japonskými vozy jezdím (vozila jsem se) od kočárku a i když otec vůz mění(l) vždy cca po 4 letech a spolehlivost byla u našich Toyot (pak Honda a Subaru) vždy vynikající, takto excelentní výsledky (pokud vím) nedosáhl nikdy nikdo. Doporučovala bych zápis do Guiness knihy rekordů a VELMI by mne zajímalo o kterém japonském voze (konkrétně!) mluvíte, děkuji...
Pěkný den Kylie

Rad doplnim. Nissan Almera N15 Sedan, r.v. 1998, koupil jsem v r. 2000 s najetymi 20 k km po duchodcich. Desticky meneny ve 105 k km, ale klidne by vydrzely do 120 k km (nechal jsem se "ukecat" v servisu). Baterie letos (po 10 letech), ty 2 zarovky taky letos. Jinac urezl spoj predposledniho a posledniho dilu vyfuku, zavareno zdarma ve znackovem servisu pri servisni prohlidce 135 k km. Garazovany, zatim bez koroze, obrok dutiny, jezdim dost i v zime - dalky -hory - lyzuju. Tlumice puvodni, nyni cca 70 % stav (vibracnin stolice), uz by ale urcite chtely vymenit. Jezdim vetsinou sam a mimo mesto, prumer za posledni 2 roky 6,4 l/100km. Jezdim rad rychle, dle TACHOMETRU lze 200, pocitam, ze ve skutecnosti je to tak 180. Jezdim maximalne plynule, brzdim minimalne, v zatackach si uzivam (multilink - parada). Rad si necham poradit, po jakem nastupci se ohlizet, az N15 doslouzi. Nekde na TipCars je moje recenze na N15. Predchozi auto Nissan Sunny N14 Wagon 2,0 d. Neskutecny delnik, 200 k km bez nejmensi poruchy, akorat jsem jej, ja blbec, 2x boural. Rad ctu Vase prispevky, Kylie, proto radu od Vas rad prijmu. Na Nissanclub je k dohledani i muj e-mail pro pripadnou primejsi diskusi (pase).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:18, RE: Spolehlivá brzda provozu!
anonym posted by:
Hihi... Já si myslím, že tento vozík je vhodný pro zamračeného důchodce aby se mohl stále vztekat jak ho všichni předjíždějí při jeho "velmi bezpečné jízdě".
ta spotřeba je fakt velká, nato jak to asi jede.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:21, RE: Sešrotovat?
Muroň posted by:
Kylie, neřekla. Reagoval jsem na tu ironizující reakci na Tvůj příspevek. Zkušenost zkušených mechaniků říká, že klasické dvouventilové motory VW (např 2,0 85 KW, 1,6 55 KW, 1,9 D a TDi 66 KW) jsou stavěny na to, aby 500tkm vydržely a taky to při slušném zacházení a péči vydrží. Na to japonské vysokootáčkové motory (při vší úctě k nim) stavěny nejsou. Zbytek komponentů VW je opravdu asi průměr.
V tom s tebou naprosto souhlasím (asi proto že to je pravda) jen MŮJ názor je, že i když konstrukční předimenzovanost považuji za správnou (Buřtík mi to kdysi vysvětlil na hi-fi a svém Naim), zde je to snad až příliš (Myslím že těch 12 let vozu - a cca 250 000 km - u vozu, s kterými pracují německé statistiky jsou rozumným maximem. A poté je podle mne rozumné pomalu začít koukat po novém voze, neb jak sám podotýkáš, zbytek vozů /nejen VW/ na to bez generální rekonstrukce prostě není dimenzován).
PS: Chápu, že zde z ekonomických důvodů jezdí stále ještě množství starých vozů, nicméně průměrné stáří někde mezi 13 - 15ti lety považuji za příliš (15 let staré video, varná konvice či televize atp. jsou již také "morálně" zastaralé a to nejsou tak sofistikované výrobky jako je auto - a jejich používání je v praxi jen a jen věc majitele, kdežto s vozem se zůčastňuji "hromadného setkání" se všemi od Maserati MC 12 /nedávno jsme se "potkali" v parking OC Galerie Butovice/ po škodu 1000 či Trabant)
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:22, RE: Bezproblémový
Muroň posted by:
Jo, to má. Já to myslel tak, že ideální v tom autě by bylo TDi 66 Kw. Páč ho mám já a jsem s ním moc spokojen a Kylie to respektuje.
To už je motor o něčem jiném.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:22, RE: Obdivuhodné!
anonym posted by:
Během 10ti let jedny brzdové destičky? To JE obdivuhodné! S japonskými vozy jezdím (vozila jsem se) od kočárku a i když otec vůz mění(l) vždy cca po 4 letech a spolehlivost byla u našich Toyot (pak Honda a Subaru) vždy vynikající, takto excelentní výsledky (pokud vím) nedosáhl nikdy nikdo. Doporučovala bych zápis do Guiness knihy rekordů a VELMI by mne zajímalo o kterém japonském voze (konkrétně!) mluvíte, děkuji...
Pěkný den Kylie

Takze jeste upresneni. Ty desticky byly ve 105 k km, t.j. cca po 7 letech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:24, RE: Obdivuhodné!
anonym posted by:
Během 10ti let jedny brzdové destičky? To JE obdivuhodné! S japonskými vozy jezdím (vozila jsem se) od kočárku a i když otec vůz mění(l) vždy cca po 4 letech a spolehlivost byla u našich Toyot (pak Honda a Subaru) vždy vynikající, takto excelentní výsledky (pokud vím) nedosáhl nikdy nikdo. Doporučovala bych zápis do Guiness knihy rekordů a VELMI by mne zajímalo o kterém japonském voze (konkrétně!) mluvíte, děkuji...
Pěkný den Kylie

Jeste upresneni. Servisni prohlidky po 15 k km ve stale stejnem a cenove fajn znackovem servisu, olej syntetika (nevim jaka), samozrejme svicky, rozvod je retez, udajne vydrzi v pohode 300 k km. Dalsi dotazy rad zodpovim.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:26, RE: Obdivuhodné!
anonym posted by:
Rad doplnim. Nissan Almera N15 Sedan, r.v. 1998, koupil jsem v r. 2000 s najetymi 20 k km po duchodcich. Desticky meneny ve 105 k km, ale klidne by vydrzely do 120 k km (nechal jsem se "ukecat" v servisu). Baterie letos (po 10 letech), ty 2 zarovky taky letos. Jinac urezl spoj predposledniho a posledniho dilu vyfuku, zavareno zdarma ve znackovem servisu pri servisni prohlidce 135 k km. Garazovany, zatim bez koroze, obrok dutiny, jezdim dost i v zime - dalky -hory - lyzuju. Tlumice puvodni, nyni...
Že Sunny a Almery (před vstupem Renaultu) byly opravdu spolehlivé držáky se ví (a Primery taky). Ale fér by bylo započítat do nákladů i ty servisní prohlídky (což pan recenzent dělá). Nového Nissana raději nekupovat (radil mi to bývalý přijímací technik od Nissanu, který v roce 2004 odtamtud odešel, poté co viděl, jak se na spolehlivost a kvalitě Renault projevil).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:28, RE: Notokoukam
anonym posted by:
Mám taky japonce, ale pár tisícovek do něj každým rokem vrazím, protože z něj nechci uděla pojízdný vrak. Takže takové drobnosti jako olje, filtry, servis klimy, geometrie, olej v převodovce, baterie, svíčky, nástřik spodku a dutin, gumy a výjimečně nějaká ta výměna homokinetickýho kloubu nebo repas startéru zkrátka taky něco stojí. A 10 tis. za rok je myslím hodně akceptovatelnávatelná položka.
BB
Olej v prevodovce mi menit zatim nedoporucili. Duitny a spodek jsem zminil, dutiny obrok, spodek zatim 2x. Homokinetak menit - proc? Zatim nepotrebuji. Repas starteru - co to je? Zatim nepotrebuji. Na provoz se tedy na 10 k Kc za rok urcite nedostanu, prumer mam tak 7 k Kc. At Vam japonec slouzi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:30, RE: Obdivuhodné!
anonym posted by:
Jeste upresneni. Servisni prohlidky po 15 k km ve stale stejnem a cenove fajn znackovem servisu, olej syntetika (nevim jaka), samozrejme svicky, rozvod je retez, udajne vydrzi v pohode 300 k km. Dalsi dotazy rad zodpovim.
Můj švára, který má svůj servis, se vždycky rozčílí, když někdo někde říká, že řetěz je bezúdržbový...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:47, RE: Obdivuhodné!
Muroň posted by:
Můj švára, který má svůj servis, se vždycky rozčílí, když někdo někde říká, že řetěz je bezúdržbový...
To asi souhlas. Ale nejedna se o vymenu (ta skutecne v pripade dobreho zachazeni muze hrozit az ve 300 k km - zkusenosti znackoveho servisu). Dobre zachazeni predpoklada kontroly vůlí a pod. - t.j. věcí, kterým tak nerozumím a proto si je nechám delat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:48, RE: Obdivuhodné!
Muroň posted by:
Že Sunny a Almery (před vstupem Renaultu) byly opravdu spolehlivé držáky se ví (a Primery taky). Ale fér by bylo započítat do nákladů i ty servisní prohlídky (což pan recenzent dělá). Nového Nissana raději nekupovat (radil mi to bývalý přijímací technik od Nissanu, který v roce 2004 odtamtud odešel, poté co viděl, jak se na spolehlivost a kvalitě Renault projevil).
Jiz provedeno nize.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 13:58, RE: Obdivuhodné!
anonym posted by:
To asi souhlas. Ale nejedna se o vymenu (ta skutecne v pripade dobreho zachazeni muze hrozit az ve 300 k km - zkusenosti znackoveho servisu). Dobre zachazeni predpoklada kontroly vůlí a pod. - t.j. věcí, kterým tak nerozumím a proto si je nechám delat.
Přesně. Páč jakmile se ten řetěz vytahá (většinou je slyšet, jak rachce) a nenapne, může někdy dojít k podobným následkům jako u přetrženého řemenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 14:08, RE: Zase koncern VW
Muroň posted by:
Ano, správně. Taky se nemůžu dočkat, až se tu objeví první recenze uživatele vozu Xiali Ming Lingyu!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 14:08, RE: Sešrotovat?
anonym posted by:
V tom s tebou naprosto souhlasím (asi proto že to je pravda) jen MŮJ názor je, že i když konstrukční předimenzovanost považuji za správnou (Buřtík mi to kdysi vysvětlil na hi-fi a svém Naim), zde je to snad až příliš (Myslím že těch 12 let vozu - a cca 250 000 km - u vozu, s kterými pracují německé statistiky jsou rozumným maximem. A poté je podle mne rozumné pomalu začít koukat po novém voze, neb jak sám podotýkáš, zbytek vozů /nejen VW/ na to bez generální rekonstrukce prostě není dim...
S tim vším souhlasím. Jenže pro člověka/firmu, který ročně 50 tkm najede, je fajn, když s autem po pěti letech provozu může ještě počítat bez nutnosti GO motoru.
No jo, Galerie Butovice, tam se taky zůčastňuji.
respond
  1 2 3 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.