0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf III - jak jezdí s motorem 1,9D?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:05, Sešrotovat?
Puvní, puvní, jsme první! Nechci se žádného fanouška tohoto vozu a motoru dotknouti, ale já si myslím že je dobře, že se konečně éra totální evropské nadvlády tohoto auta pomalu chýlí ke konci...
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:09, Zase koncern VW
A opět nás redakce nezklamala. Zase VW Golf a tentokrát dokonce ze zastaralým motorem 1.9 D, který má na svůj výkon vysokou spotřebu, vysoké povinné ručení a je neskutečně líný. Ale tohle všechno už víme ( dokonce to vím i já a to do aut moc nedělám). Proč se tu neobjeví nějaká nová značka auta???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:10,
"tenhle golf prý má najeto o dobrých padesát tisíc km víc... "

Jak recenze uživatelů je vcelku zábavná rubrika obecně.

Žádný automechanik nepozná, zda má auto o směšných 50 tisíc víc nebo míň. Je to stejná kategorie blábolů, jako hlášky typu "chcete tam polosyntetiku nebo plnou syntetiku" a tak podobně. A jsou holt balíci, co to žerou.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:11, Bezproblémový
Pane Kopic, blbnoucí podsvícení budíků a zadní stěrač nepovažujete za vážné závady? Já taky ne. Spousta majitelů komfortnějších, variabilnějších a hezčích francouzských vozů nepovažuje za vážnou závadu ani výměnu řídící jednotky motoru.
TDi 66 KW s rotačním čerpadlem je pro Golfika v kombajnu ideální motorizace. Ať vám ještě dlouho slouží!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:16, RE: Sešrotovat?
anonym posted by:
Puvní, puvní, jsme první! Nechci se žádného fanouška tohoto vozu a motoru dotknouti, ale já si myslím že je dobře, že se konečně éra totální evropské nadvlády tohoto auta pomalu chýlí ke konci...
Kylie
"éra totální evropské nadvlády tohoto auta pomalu chýlí ke konci..."

Vřele Vám doporučuji si prostudovat prodejní statistiky za posledních 20 let a to jak u modelů tak u značek.

Ještě chybí nějaká ta hluboce inteligentní Vaculíkovsko-Oslovská poznámka o tom, že VW je šmejd a kupujou si ho jen hloupí Češi. Bez nich by fauvé přeci jak známo dávno zkrachoval.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:17, RE: Zase koncern VW
anonym posted by:
A opět nás redakce nezklamala. Zase VW Golf a tentokrát dokonce ze zastaralým motorem 1.9 D, který má na svůj výkon vysokou spotřebu, vysoké povinné ručení a je neskutečně líný. Ale tohle všechno už víme ( dokonce to vím i já a to do aut moc nedělám). Proč se tu neobjeví nějaká nová značka auta???
Ano, správně. Taky se nemůžu dočkat, až se tu objeví první recenze uživatele vozu Xiali Ming Lingyu!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:20, RE: Sešrotovat?
anonym posted by:
"éra totální evropské nadvlády tohoto auta pomalu chýlí ke konci..."

Vřele Vám doporučuji si prostudovat prodejní statistiky za posledních 20 let a to jak u modelů tak u značek.

Ještě chybí nějaká ta hluboce inteligentní Vaculíkovsko-Oslovská poznámka o tom, že VW je šmejd a kupujou si ho jen hloupí Češi. Bez nich by fauvé přeci jak známo dávno zkrachoval.
Jsem hloupý Čech, co má šmejd. Rozbitá stahovačka okna po 110000 tkm. Bohužel je to už 5 let po záruce a nemůžu to auto vrátit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:22, RE: Bezproblémový
Muroň posted by:
Pane Kopic, blbnoucí podsvícení budíků a zadní stěrač nepovažujete za vážné závady? Já taky ne. Spousta majitelů komfortnějších, variabilnějších a hezčích francouzských vozů nepovažuje za vážnou závadu ani výměnu řídící jednotky motoru.
TDi 66 KW s rotačním čerpadlem je pro Golfika v kombajnu ideální motorizace. Ať vám ještě dlouho slouží!
S těmi francouzi máte pravdu, ale jen po tichu ať nám do toho zase nezakročí Kylie se svými nekonečnými argumenty jak je C5 perfektní.
Jinak mám takový dojem že výše uvedený Golf není v TDi. TDi je podle mě už docela svižné. Mám ten dojem že pisatel má 1.9 D. 47 kW - 64 koní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:25, RE: bez předmětu
anonym posted by:
"tenhle golf prý má najeto o dobrých padesát tisíc km víc... "

Jak recenze uživatelů je vcelku zábavná rubrika obecně.

Žádný automechanik nepozná, zda má auto o směšných 50 tisíc víc nebo míň. Je to stejná kategorie blábolů, jako hlášky typu "chcete tam polosyntetiku nebo plnou syntetiku" a tak podobně. A jsou holt balíci, co to žerou.

Máš recht. Do svýho auta dávám jen plnou syntetiku .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:28, RE: Bezproblémový
anonym posted by:
S těmi francouzi máte pravdu, ale jen po tichu ať nám do toho zase nezakročí Kylie se svými nekonečnými argumenty jak je C5 perfektní.
Jinak mám takový dojem že výše uvedený Golf není v TDi. TDi je podle mě už docela svižné. Mám ten dojem že pisatel má 1.9 D. 47 kW - 64 koní.
Zlatá Éra WV končí a nastupuje nová éra bez Citroenů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:30, RE: Bezproblémový
anonym posted by:
S těmi francouzi máte pravdu, ale jen po tichu ať nám do toho zase nezakročí Kylie se svými nekonečnými argumenty jak je C5 perfektní.
Jinak mám takový dojem že výše uvedený Golf není v TDi. TDi je podle mě už docela svižné. Mám ten dojem že pisatel má 1.9 D. 47 kW - 64 koní.
Jo, to má. Já to myslel tak, že ideální v tom autě by bylo TDi 66 Kw. Páč ho mám já a jsem s ním moc spokojen a Kylie to respektuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:32, RE: Sešrotovat?
anonym posted by:
Puvní, puvní, jsme první! Nechci se žádného fanouška tohoto vozu a motoru dotknouti, ale já si myslím že je dobře, že se konečně éra totální evropské nadvlády tohoto auta pomalu chýlí ke konci...
Kylie
Jenže jich jezdí a bude jezdit pořád víc, než jejich dobových konkurentů. Proč? Protože vydrží víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:39, RE: Bezproblémový
anonym posted by:
Zlatá Éra WV končí a nastupuje nová éra bez Citroenů
Ale kdeže "éra VW" nekončí a hned tak neskončí. Skoro právě naopak (prodeje jdou výborně). Jen jsem "uvítala" že už nejsou koncentrované do jednoho modelu a jednoho (s mnoha a mnoha a mnoha variantami) motoru 1..9 diesel. Na druhou stranu ani prodeje Citroën nestagnují, ale setrvale stoupají. Co takhle více "diskutovat" (odlišný názor vítán) a méně "popichovat"? Bylo by to možné?
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:40, Notokoukam
Autor pise, ze rocne da na opravy cca 10 k Kc a pochvaluje si spolehlivost. Inu, ja dal za 10 let na opravy posmivaneho japonce dohromady cca 2 k Kc (1x baterie(po 10 letech) + 2 zarovky). Pokud prictu 1x desticky, tak je treba 1 k Kc pridat. Gumy samozrejme taky, ale to autor pocita vedle. Najeto 150 k km. Halt, japonec na konec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:46, Spolehlivá brzda provozu!
Hihi... Já si myslím, že tento vozík je vhodný pro zamračeného důchodce aby se mohl stále vztekat jak ho všichni předjíždějí při jeho "velmi bezpečné jízdě".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:48, RE: Sešrotovat?
anonym posted by:
"éra totální evropské nadvlády tohoto auta pomalu chýlí ke konci..."

Vřele Vám doporučuji si prostudovat prodejní statistiky za posledních 20 let a to jak u modelů tak u značek.

Ještě chybí nějaká ta hluboce inteligentní Vaculíkovsko-Oslovská poznámka o tom, že VW je šmejd a kupujou si ho jen hloupí Češi. Bez nich by fauvé přeci jak známo dávno zkrachoval.
Jak jsem napsala "nechci se vás dotknouti" - to jste nečetl?
Takže: Nechci se vás dotknouti, ale důvodně se domnívám, že např. v oblasti (auto)statistiky (nejen prodeje) za poslední dvě desetiletí na HDD mám a nejen to...
Oslíka neznám, ale některé jeho hlášky za opravdu vtipné pokládám
Pana Vaculíka neznám (i když mne k němu kdosi již přirovnal a svou foto jsme musela prokazovat, že - alepsoň vzhledově - spolu nic společnoho nemáme) ale nemyslím, že by nesmysly psal, v podobném stylu (duchu) najdete články i v němčině, angličtině ...
Výrobky koncernu VW (no dnes spíše Porsche) nejsou "šmejd"! Jen mají až přehnaně "dobrou" pověst a renome a ceny nových i bazarových jsou (díky tomu) NADsazené. Takhle (jednoduché) to je.
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:49, RE: Notokoukam
anonym posted by:
Autor pise, ze rocne da na opravy cca 10 k Kc a pochvaluje si spolehlivost. Inu, ja dal za 10 let na opravy posmivaneho japonce dohromady cca 2 k Kc (1x baterie(po 10 letech) + 2 zarovky). Pokud prictu 1x desticky, tak je treba 1 k Kc pridat. Gumy samozrejme taky, ale to autor pocita vedle. Najeto 150 k km. Halt, japonec na konec.
Ale jen spotřební materiál - počítá do toho oleje filtry, náplně atd. Asi jezdí do dražšího servisu.I u Japonce občas vyměň olej a třeba i chladící a brzdovou kapalinu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:52, RE: bez předmětu
anonym posted by:
"tenhle golf prý má najeto o dobrých padesát tisíc km víc... "

Jak recenze uživatelů je vcelku zábavná rubrika obecně.

Žádný automechanik nepozná, zda má auto o směšných 50 tisíc víc nebo míň. Je to stejná kategorie blábolů, jako hlášky typu "chcete tam polosyntetiku nebo plnou syntetiku" a tak podobně. A jsou holt balíci, co to žerou.

...a na balíka mi nesahej, jezdím s ním spokojeně už 4 roky. Mimochodem ani po více než 200 tis.km nejsou u Suzuki Balena ošlapaný pedály, takže fakt nechápu, podle čeho by někod poznal, stočení o stovku dolů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:53, Obdivuhodné!
anonym posted by:
Autor pise, ze rocne da na opravy cca 10 k Kc a pochvaluje si spolehlivost. Inu, ja dal za 10 let na opravy posmivaneho japonce dohromady cca 2 k Kc (1x baterie(po 10 letech) + 2 zarovky). Pokud prictu 1x desticky, tak je treba 1 k Kc pridat. Gumy samozrejme taky, ale to autor pocita vedle. Najeto 150 k km. Halt, japonec na konec.
Během 10ti let jedny brzdové destičky? To JE obdivuhodné! S japonskými vozy jezdím (vozila jsem se) od kočárku a i když otec vůz mění(l) vždy cca po 4 letech a spolehlivost byla u našich Toyot (pak Honda a Subaru) vždy vynikající, takto excelentní výsledky (pokud vím) nedosáhl nikdy nikdo. Doporučovala bych zápis do Guiness knihy rekordů a VELMI by mne zajímalo o kterém japonském voze (konkrétně!) mluvíte, děkuji...
Pěkný den Kylie

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.09.2008 12:55, RE: Sešrotovat?
anonym posted by:
Jak jsem napsala "nechci se vás dotknouti" - to jste nečetl?
Takže: Nechci se vás dotknouti, ale důvodně se domnívám, že např. v oblasti (auto)statistiky (nejen prodeje) za poslední dvě desetiletí na HDD mám a nejen to...
Oslíka neznám, ale některé jeho hlášky za opravdu vtipné pokládám
Pana Vaculíka neznám (i když mne k němu kdosi již přirovnal a svou foto jsme musela prokazovat, že - alepsoň vzhledově - spolu nic společnoho nemáme) ale nemyslím, že by nesmysly psal, v podobném ...
Panu Vaculíkovi se rozhodně nepodobáš, je to takový malý blonďák. S posledním odstavcem souhlasím. Renomé a následně i ceny VW jsou velice nadsazené, nejen u nás. Na druhou stranu většina VWenů je stavěna a složena tak, že vydrží hodně nadprůměrný nájezd bez větších závad. Daní tomu byly obvykle slabší, zastaralejší a hlučnější motory než nabízela konkurence.
respond
  1 2 3 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.