0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf III a první dojmy majitelky

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2012 13:29, joke
Teda nevzpomínám si, že by za poslední 3 měsíce někde v ČR mrzlo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2012 13:40, Má to osvětlené budíky!!!
A bez koroze kromě dveří a prahu. I kazeťák tam je.
Dělám si srandu, vidím, že to psala žena. Ovšem jako recenze je to o ničem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2012 15:12, Co by se tam taky mohlo rozbít
15 let starý Golf ve kterém nic není, tzv. výbava "homeless edition" (u škody prodáváno jako Junior). Vše je manuální, motor sice není blíže specifikován, ale tipoval bych to na léty prověřenou 1.6 benzín (použita i v O1). Koroze se po těch 15 letech samozřejmě objevuje na nejvíce exponovaných místech+anténa která prostě na těhle autech rezne. Ale pokud bylo auto pravidelně garážováno, tak velmi pochybuji, že ta anténa tak extrémně rezne, buď majitel s tou garáží kecá nebo jezdil velmi často do myčky. Jinak předpokládám, že výfuk už byl vyměněn, až na ten přední díl (který je drahý), takže ho nechává většina majitelů (zde v ČR, v Anglii jsem to skoro nikdy neviděl) zavařovat do té doby dokud se kompletně nerozpadá. Jinak mě trochu zaráží, že majitelka nezmiňuje ještě jednu vekou slabinu koncernových aut a tou jsou po nějaké době hodně slabá světla, ale pokud je porovnáváno s Felicií, tak předpokládám, že tam velký rozdíl asi nebude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2012 15:52, RE: Co by se tam taky mohlo rozbít
Rover623 posted by:
15 let starý Golf ve kterém nic není, tzv. výbava "homeless edition" (u škody prodáváno jako Junior). Vše je manuální, motor sice není blíže specifikován, ale tipoval bych to na léty prověřenou 1.6 benzín (použita i v O1). Koroze se po těch 15 letech samozřejmě objevuje na nejvíce exponovaných místech+anténa která prostě na těhle autech rezne. Ale pokud bylo auto pravidelně garážováno, tak velmi pochybuji, že ta anténa tak extrémně rezne, buď majitel s tou garáží kecá nebo jezdil velmi často do ...
Jestli ta Felda byla bývalý vůz zedníků, tak si dokážu živě představit jak vypadala. Zevnitř nikdy nevysávaný bordel, všude vrstva zažraného prachu a celkově vyježděná co to jen šlo. Takže přesednutí do poměrně zachovalého Golfu muselo na slečnu zapůsobit ;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2012 17:03, Ach to mládí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2012 17:21, RE: Ach to mládí
David V posted by:
Nějak mě doma zlobí stránky...
Chtěl jsem napsat, že se mi z popisu zdá Golf značně vyžilý a dost dobře nerozumím pozitivnímu naladění této romance.
Například rozpadající se první díl výfuku jasně ukazuje, že servisní knížka sice možná linkuje s najetými kilometry, ale je nahony vzdálená realitě. Na mém současném 11-ti letém voze s údajnými 160 tkm je výfuková trasa původní bez přerušení svědčících o výměně a stav tlumičů i potrubí je více než uspokojivý. Na předchozím, 14-ti letém vozidle s údajnými 150 tkm byla zadní část výfuku měněna, avšak první díl byl stále původní a opět nevykazoval známky výrazného opotřebení / koroze.
Chápu, že radost z auta je silnější než střízlivý pohled na stav auta, ale to je jeden z důvodů, proč se zde prodávají auta v žalostném technickém stavu, a to nejen ta s dvouciferným věkem. Vsadím se, že ten Golf nebyl ani extra levný, protože je to Golf, má "málo najeto" a byl "garážovaný", což je pro mnohé magic spell.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2012 17:39, Nebuďme oškliví
na 19 letou Terezku. Má auto, které se jí líbí a je s ním spokojená, tak co. Má to ABS, na zimu se to hodí. V jejím věku jsem měl stovku škodovku. Koroze byla všude, takže tohle považuji za královské a superbezpečné vozidlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2012 18:27, Skromnost by měla sklízet úctu
Dnes jsme rozmazlnější s nejmodernější technikou, image a nesmysly, ale kolik je jich opravdu užitečných? S každou novu věcí a technologií která zdokonaluje řízení přestáváme umět řídit.

Aby taková slečna nakonec neuměla řídit lépe než mistr v očudlíkovaném v BMW 7 :)

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2012 18:46, RE: Nebuďme oškliví, zaslouží si obdiv za skromnost :)
Roman AX posted by:
na 19 letou Terezku. Má auto, které se jí líbí a je s ním spokojená, tak co. Má to ABS, na zimu se to hodí. V jejím věku jsem měl stovku škodovku. Koroze byla všude, takže tohle považuji za královské a superbezpečné vozidlo.
Pravda.

Ono dnes je každý mistr světa, protože má o tři bagy a pár čudlíků navíc :)

Jen zapomínají, že to jejich moderní auto je prostě staré okamžitě po vyjetí ze salonu. Takový Golf III bude po dalších patnácti letech jezdit a velmi levně opravitelný. Zato bezpohlavní moderna bez emocí, zato plnící emise je prostě spotřebák rovnající se plastovému příboru na jedno použití.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2012 21:59, RE: Nebuďme oškliví, zaslouží si obdiv za skromnost :)
Rutt. posted by:
Pravda.

Ono dnes je každý mistr světa, protože má o tři bagy a pár čudlíků navíc :)

Jen zapomínají, že to jejich moderní auto je prostě staré okamžitě po vyjetí ze salonu. Takový Golf III bude po dalších patnácti letech jezdit a velmi levně opravitelný. Zato bezpohlavní moderna bez emocí, zato plnící emise je prostě spotřebák rovnající se plastovému příboru na jedno použití.
Moc nechápu co to tady meleš. S elektrickým ovládáním oken a zrcátek se za mistra světa nepovažuji, ale rozhodně mi to usnadní život. Proto nevím proč bych si měl kupovat Golfa, když za 35 000 seženu Mazdu 323F komplet v elektrice a ještě rychlejší. A tom přesně Golf je není sice špatný po žádné stránce, často ale u některé konkurence dostanete vím muziky za stejné peníze. Máš pravdu v tom že u dneštních aut je to mnohem víc o zisku než o radostí. Můžu tě ale ujistit že Volkswagen nikdo nikdy s emocí nevyvíjel. Celý koncern VW myslí pouze na své zisky. Zkrátka, kdyby mi někdo dal na výběr mezi Golfem III a novým autem tak mám jasno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2012 22:05, RE: Co by se tam taky mohlo rozbít
Rover623 posted by:
15 let starý Golf ve kterém nic není, tzv. výbava "homeless edition" (u škody prodáváno jako Junior). Vše je manuální, motor sice není blíže specifikován, ale tipoval bych to na léty prověřenou 1.6 benzín (použita i v O1). Koroze se po těch 15 letech samozřejmě objevuje na nejvíce exponovaných místech+anténa která prostě na těhle autech rezne. Ale pokud bylo auto pravidelně garážováno, tak velmi pochybuji, že ta anténa tak extrémně rezne, buď majitel s tou garáží kecá nebo jezdil velmi často do ...
Pravdu díš. Nulová základní výbava Volkswagenů je to proč tu automobilku tak nemám rád. U Dacie člověk tak nějak čeká že za málo peněz dostane málo muziky, ale nejhorší je že člověk vyhodí 370 000 za nového Golfa a najde tam manuální stahování oken.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.10.2012 22:36, Smutné
Spousta příspěvků dělají z nouze ctnost s čímž úplně nesouhlasím. Nemslím si, že se někdo naučí s horším autem jezdit lépe než s lepším. Jen bude řešit jiné odezvy chování vozu, protože i pro oasistované auto platí stejná Newtonská fyzika jako pro to obyčejné. Já mám auto s nějakým tím asistentem a rozhodně s ním nejezdím tak, abych je programově využíval, takže prostě argument s porovnáváním řidičských schopností u různých aut považuji trochu za lichý. Ona hranice mezi tím kdy asistenti plechy zachrání a kdy už ne nelze dobře definovat stejně jako není schopen řidič bez asistentů dopředu vědět, zda se mu neplánovaný smyk podaří zvládnout.
Asistenti zachrání situaci jen v případě, že se jezdec nespoléhá na jejich přítomnost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.10.2012 08:53, RE: Nebuďme oškliví, zaslouží si obdiv za skromnost :)
Xyron posted by:
Moc nechápu co to tady meleš. S elektrickým ovládáním oken a zrcátek se za mistra světa nepovažuji, ale rozhodně mi to usnadní život. Proto nevím proč bych si měl kupovat Golfa, když za 35 000 seženu Mazdu 323F komplet v elektrice a ještě rychlejší. A tom přesně Golf je není sice špatný po žádné stránce, často ale u některé konkurence dostanete vím muziky za stejné peníze. Máš pravdu v tom že u dneštních aut je to mnohem víc o zisku než o radostí. Můžu tě ale ujistit že Volkswagen nikdo nikdy s...
Vždyť to řikáš sám: mám komplet v elektrice a rychlejší :)

Možná tě to překvapí, ale u VW Glof jde o obrovské emoce a čtení mezi řídky které nikdy neobjevíš, možná až vyrosteš a pochopíš.

Kdysi jsem měl Golf II. 1,8 Karman cabrio s el. střechou, a i když mám překrásné, zářivě červené Audi S6 Turbo Quattro sedan, tak bych to kabrio s kličkama na stahování oken velmi rád zase pořídil, jelikož měl větší kouzlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.10.2012 08:54, RE: Nebuďme oškliví, zaslouží si obdiv za skromnost :)
Xyron posted by:
Moc nechápu co to tady meleš. S elektrickým ovládáním oken a zrcátek se za mistra světa nepovažuji, ale rozhodně mi to usnadní život. Proto nevím proč bych si měl kupovat Golfa, když za 35 000 seženu Mazdu 323F komplet v elektrice a ještě rychlejší. A tom přesně Golf je není sice špatný po žádné stránce, často ale u některé konkurence dostanete vím muziky za stejné peníze. Máš pravdu v tom že u dneštních aut je to mnohem víc o zisku než o radostí. Můžu tě ale ujistit že Volkswagen nikdo nikdy s...
Vždyť to řikáš sám: mám komplet v elektrice a rychlejší :)

Možná tě to překvapí, ale u VW Glof jde o obrovské emoce a čtení mezi řádky které nikdy neobjevíš a nepochopíš.

Kdysi jsem měl Golf II. 1,8 Karman cabrio s el. střechou, a i když mám překrásné, zářivě červené Audi S6 Turbo Quattro sedan, tak bych to kabrio s kličkama na stahování oken velmi rád zase pořídil, jelikož měl větší kouzlo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.10.2012 09:46, RE: Smutné
David V posted by:
Spousta příspěvků dělají z nouze ctnost s čímž úplně nesouhlasím. Nemslím si, že se někdo naučí s horším autem jezdit lépe než s lepším. Jen bude řešit jiné odezvy chování vozu, protože i pro oasistované auto platí stejná Newtonská fyzika jako pro to obyčejné. Já mám auto s nějakým tím asistentem a rozhodně s ním nejezdím tak, abych je programově využíval, takže prostě argument s porovnáváním řidičských schopností u různých aut považuji trochu za lichý. Ona hranice mezi tím kdy asistenti plechy ...
V 19letech je to možná lepší, než supermoderní, odfiltrované auto bez odezvy a přímé komunikace s vozovkou.

Asistenti skrytě zasahují neustále, aniž by Vám dali vědět. Pouze v krizové situaci se rozbliká, rozpípá něco v autě a je na jednotlivci jestli se v ten moment dívá na silnici, nebo identifikuje zdroj zvuků a kouká jinam.

Asistenty mám rád, pokud jsou rozumné, neobtěžují a jdou vypnout. I když jsem slušný řidič, zažil jsem pípání, pohled na palubní desku, zvednutí očí, pohled na silnici a... bylo to o fous.
-------------------------
Pracuji kolem aut, nehod, importu náhradních dílů a za poslední dva roky jsem zažil deset luxusních SUV kterým při jízdě po Praze a v cca 70-90km/h najetí na běžnou, větší díru vystřelili airbagy v polovině auta jejíž kolo na kanál najelo - přední airbagy vždy oba. Opravdu zajímavý bezpečnostní prvek. A cena opravy? Přes 150t za interér, airbagy + cena opravy za často těžce nabourané auto, jelikož po vystřelení obrovského airbagu a přes prach nic nevidíte, nemůžete po volantu ručkovat a jste de facto slepí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.10.2012 10:58, RE: Nebuďme oškliví, zaslouží si obdiv za skromnost :)
Rutt. posted by:
Vždyť to řikáš sám: mám komplet v elektrice a rychlejší :)

Možná tě to překvapí, ale u VW Glof jde o obrovské emoce a čtení mezi řídky které nikdy neobjevíš, možná až vyrosteš a pochopíš.

Kdysi jsem měl Golf II. 1,8 Karman cabrio s el. střechou, a i když mám překrásné, zářivě červené Audi S6 Turbo Quattro sedan, tak bych to kabrio s kličkama na stahování oken velmi rád zase pořídil, jelikož měl větší kouzlo.
Ano to by mě teda překvapilo hodně.Ty obrovské emoce a čtení mezi řádky mi budeš muset nějak vysvětlit, protože Volkswagen má ten nejstudenější a nejfádnější interiér přesně podle hesla "hlavně nic co by mohlo někoho urazit". Emoce při výrobě auta mám spojeny především Italskými značkami, především Alfa Romeo nebo ta stará Lancia. Spíš bych si tipl, že máš toho Golfa II spojeného se vzpomínkami na své mládí které bylo velkých emocí určitě plné. I já mám raději Lamborghini Diablo než novější Murcielágo (které bylo mimochodem vyvíjeno pod taktovkou Audiny), ale nikomu bych netvrdil že Diablo je technicky lepší auto. Nemám nic proti tomu vybírat si auto podle srdce, ale nemám rád lidi kteří zaměňují nostalgii a emoce s technickou stránkou věci. Tvůj druhý koment byl toho zářným příkladem, když jsi napsal něco jako "moderní auta se dají přirovnat k plastovému noži na jedno použití zato Golf III bude jezdit dalších 15 let."
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.10.2012 11:47, RE: Smutné
Rutt. posted by:
V 19letech je to možná lepší, než supermoderní, odfiltrované auto bez odezvy a přímé komunikace s vozovkou.

Asistenti skrytě zasahují neustále, aniž by Vám dali vědět. Pouze v krizové situaci se rozbliká, rozpípá něco v autě a je na jednotlivci jestli se v ten moment dívá na silnici, nebo identifikuje zdroj zvuků a kouká jinam.

Asistenty mám rád, pokud jsou rozumné, neobtěžují a jdou vypnout. I když jsem slušný řidič, zažil jsem pípání, pohled na palubní desku, zvednutí očí, pohled na sil...
Ta stať o airbazích je velmi zajímavá. Něco takového čtu úplně prvně. Nechci tím říct, že to zpochybňuji.
A já mám tedy jen ABS, BAS a ESP, použil jsem už vše, ale bliká mi pouze ESP, a to až při zásahu systému. Do té doby spí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.10.2012 15:09, RE: Smutné
David V posted by:
Ta stať o airbazích je velmi zajímavá. Něco takového čtu úplně prvně. Nechci tím říct, že to zpochybňuji.
A já mám tedy jen ABS, BAS a ESP, použil jsem už vše, ale bliká mi pouze ESP, a to až při zásahu systému. Do té doby spí.
Nejhorší je, že výrobce to musí vědět, ale případné vyrovnání je levnější než montovat do již vrobených aut méně citlivý nárazový sensor nákladově za pár stovek + montáž x desítky tisíc aut...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 03.10.2012 15:17, RE: Nebuďme oškliví, zaslouží si obdiv za skromnost :)
Xyron posted by:
Ano to by mě teda překvapilo hodně.Ty obrovské emoce a čtení mezi řádky mi budeš muset nějak vysvětlit, protože Volkswagen má ten nejstudenější a nejfádnější interiér přesně podle hesla "hlavně nic co by mohlo někoho urazit". Emoce při výrobě auta mám spojeny především Italskými značkami, především Alfa Romeo nebo ta stará Lancia. Spíš bych si tipl, že máš toho Golfa II spojeného se vzpomínkami na své mládí které bylo velkých emocí určitě plné. I já mám raději Lamborghini Diablo než novější Murc...
„Představivost je důležitější než vědomosti.“ — Albert Einstein
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.10.2012 11:45, RE: Nebuďme oškliví, zaslouží si obdiv za skromnost :)
Rutt. posted by:
Pravda.

Ono dnes je každý mistr světa, protože má o tři bagy a pár čudlíků navíc :)

Jen zapomínají, že to jejich moderní auto je prostě staré okamžitě po vyjetí ze salonu. Takový Golf III bude po dalších patnácti letech jezdit a velmi levně opravitelný. Zato bezpohlavní moderna bez emocí, zato plnící emise je prostě spotřebák rovnající se plastovému příboru na jedno použití.
Ty jsi kašpárek. Jen děláš z nouze ctnost. Nemáš na nový, tak jsou pro tebe nov auta bezpohlavní, ale GIII, to je kára ha ha. A jaký má emoce. Co je na tý zrůdě emocionální? Ten GIII je totálně stará paštika a za žádných 15 let jezdit nebude. Jedině jako přetavenej do nějakýho novýho auta, až ho šroťák odveze do vysoký pece
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.