0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf 1,9 TDI - jaký je po patnácti letech?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 18:00, RE: Zase nic
mikes posted by:
To by me zajimalo kde se toho vic mista v Golfu vezme kdyz ma mensi rozvor nez Octavie, ze by si nekdo pletl Golf III a Golf IV?
Jenže golf 3 a 4 jsou totožná auta. Nebyla to výměna generace (to je opět pouze PR), ale velký facelift - technika je totožná. Tohle udělal VW i u passatu B 5 a B 6. Jinak toho místa je opravdu víc v golfu 3 než v octě a golfu 4 - má totiž subtilnější interiérové vybavení (palubní deska, sedadla).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 18:12, RE: hmm
karlos posted by:
ale ty jeden matko,, copak delas v levym pruhu kdyz te bylo mozny predjet zprava? tim nehajim tenhle pocin ale asi patris k tem co jednou tvrdosijnev levym i kdyz je pravej prazdnej.. ano, zkratka tdi je cervenej hadr pro oci hodne tech co je tam nemaj.. do ty doby nez nahodou kupni auto s tdi motorem.
Hned bych nesoudil. Jsou tací co předjíždí i v odstavném pruhu. A jsou i tací co někomu udělají na poslední chvíli myšku zprava během předjíždění kamionu.

Ale nejvíc se pobavím když vidím řidiče co jede po dálnici ve slabém autě asi s pedálem na podlaze 140 km/h (z kopce dokonce i 150!) a furt se drží vlevo ať se děje co se děje, i když je dálnice úplně prázdná. Nikoho zásadně nepustí, sedí v autě jak sochy a neuhnou doprava, leda až tak po 2 minutách
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.12.2009 06:50, No jo...
Tak zase nejsem zklamaný. Zdejší "odborníci" hned skaáčí na lep! 5eší hydraulické řízení a řazení bůhví co.

Ale nikdo užmnenapsla, v čem je rozdíl mezi 66 a 81kW TDI.... Já to psát taky nebudu, oprotože to sem nepatří, ale když někdo něco nakousne, měl by to dokončit.

Jen poznámka z praxe: léta jsem jezdil s TDI (2x81kW okta a 1x 2,5V6 Superb). S těmito motory jsem najel bratru řekněmě asi 350-400tkm. Ale jedno vím zcela přesně: přesto, že je mnozí odsuzují kvůli jejeich zvukovému projevu, tak ve skrytu duše se vlastně obhajují před svými benzínovými výtvory se spotřebou když to jde dobře 9-11/100km. ANo, právě ta nízká spotřeba solidní výdrž, dělají auta VW s motory TDI, čím byla, jsou a ještě dlouhou dobu budou - tedy bestsellery, které svoji náhradu tak rychle mít nebuoud (a to ani v podbě moderních HDI motorů s CR systémy).

Rozdíl ve výkonu 66 a 81kW je, ale není tak drastický, jak by mohlo vypadat, Kdysi dávno jsem se nechal unést na dálnicí mezi Vyškovem a OL a asi 15km jsem se držel za 66 Octou. Na to, že jeli ve 4 kus rychlostí kolem 200km/h, to je více než slušný výkon. Já měl tehdy 81 s ŘJ od Cimbu '(takže de facto 97 a 310Nm) a jel jsem tak říkajíc s maličkou rezervou, ale žádný brutální výkon v rezervě už jsem taky neměl.

Pokud tu někdo píše o životnosti motorů, tak ano, auto z DE s nízkou kilometráží sice možné je, ale asi tak vzácné, jako šafrán. Za vším je jen rozvaha německého šetřivého občana....

Přeji majiteli Golfíka, ať mu nadále slouží ke spokojenosti a chvále. Sám kdysi postižený TDI nemocí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.12.2009 07:18, RE: řazení - řízení
david_b posted by:
Chlapi, to vás nikoho nenapadlo, že se autor upsal a myslel hydraulický posilovač řízení??
No vidíš, nenapadlo, protože o tom psal hned po spojce...
Ale asi to bude jen překlep.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.12.2009 10:22, zase něco pro zasmání
Prej že mezi TDI 66 kW a 81 KW není žádný rozdíl...to mě upřímně pobavilo :D :D Takovou volovinu může říct jen ten kdo v 81 kW verzi nikdy nejel. Pan majitel (autor) by si měl tento motor zkusit a přepracovat článek. Dále tu máme "mechanické TDI"... :D , pochopil jsem že jde o staré TD, ale proč "mechanické"? Snad i diesely s přímým vstřikem mají mechanické čerpadlo, ne? Nechápu, proč tyto příspěvky neprocházejí nějakou odbornou korekturou...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.12.2009 16:53, RE: 66kw a 81 kw téměř žádný rozdíl ?
d-fens posted by:
Jasně že nejsem ten, koho myslíte, ale jsem jeho obdivovatelem a ztotožňuju se se způsobem jeho myšlení a s většinou jeho názorů..

Jinak pokud řešíš týpku D-F styl psaní, ten se taky mění a ten nemám zapotřebí kopírovat, originál je jen jeden a ten je nejlepší, i když se různými směry vyvíjí a nelze ho považovat za nějaký etalon.

Mimochodem, souhlasím s místním autorem M. Vaculíkem, který G III popsal přesně, a tvrdil, že by se nestyděl ještě v dnešní době s ním jezdit, a něco na tom bude.

A ...
Veru, odporucam ti aby si sa prezyvky d-fens vzdal, pretoze tiez mam z toho divny pocit, ze niesi pravy d-fens ale popritom mas taky nick. To sa nepatri. Vymysli si nieco ineho, tento nick je zadany a d-fens je predsalen uz troska pojem, nielen v cechach, i na slovensku ma mnoho priaznivcov. Nic v zlom....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.12.2009 18:20, RE: zase něco pro zasmání
Paul posted by:
Prej že mezi TDI 66 kW a 81 KW není žádný rozdíl...to mě upřímně pobavilo :D :D Takovou volovinu může říct jen ten kdo v 81 kW verzi nikdy nejel. Pan majitel (autor) by si měl tento motor zkusit a přepracovat článek. Dále tu máme "mechanické TDI"... :D , pochopil jsem že jde o staré TD, ale proč "mechanické"? Snad i diesely s přímým vstřikem mají mechanické čerpadlo, ne? Nechápu, proč tyto příspěvky neprocházejí nějakou odbornou korekturou...
Tak se nerozčiluj. Povrchní znalosti, to je metla!
Jinak mně by více než výkon 66kW vadil fakt, že 66 má vzadu bubmy n arozdíl od 81kW, která má kotouče. 66 se dá lehce přikrmit.

respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.