0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf 1,9 TDI - jaký je po patnácti letech?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 09:53,
Prosím vysvětlit to hydraulické řazení
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 10:03, 66kw a 81 kw téměř žádný rozdíl ?
Chlapi, proč si při hodnocení vašeho miláčka nesundaváte klapky z očí ?? Napsat, že Tdi 81 kw není moc velký rozdíl proti Tdi 66kw pak působí opravdu úsměvně a malilinko mi to zavání komplexem slabšího motoru, přičemž se přeci vůbec není za co stydět. Jinak zřejmě nedopatřením bylo napsáno, že je také mechanické 1,9 Tdi, to "i" se u tohoto motoru nepíše, je to TD.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 10:22, Zase nic
Tak jsem se dozvěděl co všechno bych mohl v golfu 3. generace mít kdyby si to předchozí majitel při koupi nového auta zaplatil.Pak jsem se dozvěděl jak jsou Golfy bezproblémová auta a jsou naprosto nejlepší (alespoň tak to na mě působí),že majiteli nevadí ten traktorový zvuk nafty,který tenhle motor má i po zahřátí,ale možná to u Golfa nejde tolik dovnitř jako v Octavii.Jinak srovnání s Octavií je asi na místě,protože jsou to identická auta,jen s jinou karoserií a je pravda,že raději víc místa vzadu v golfu než kufr jak hangár a žádné místo pro nohy v Octávii.Taky by mě zajímalo jak asi funguje to hydraulické řazení,vždycky jsem si blbě myslel.že golf řadí táhly,jako octavia,ale možná se pletu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 10:37, RE: Zase nic
Rover623 posted by:
Tak jsem se dozvěděl co všechno bych mohl v golfu 3. generace mít kdyby si to předchozí majitel při koupi nového auta zaplatil.Pak jsem se dozvěděl jak jsou Golfy bezproblémová auta a jsou naprosto nejlepší (alespoň tak to na mě působí),že majiteli nevadí ten traktorový zvuk nafty,který tenhle motor má i po zahřátí,ale možná to u Golfa nejde tolik dovnitř jako v Octavii.Jinak srovnání s Octavií je asi na místě,protože jsou to identická auta,jen s jinou karoserií a je pravda,že raději víc místa v...
že to je traktor je jasný, ale v době svého vzniku to nebyl špatný motor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 10:49, RE: bez předmětu
Valnoha posted by:
Prosím vysvětlit to hydraulické řazení
A já se těšil, že mi ohledně hydraulického řazení někdo v diskusi rozšíří obzor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:29, RE: 66kw a 81 kw téměř žádný rozdíl ?
cruise posted by:
Chlapi, proč si při hodnocení vašeho miláčka nesundaváte klapky z očí ?? Napsat, že Tdi 81 kw není moc velký rozdíl proti Tdi 66kw pak působí opravdu úsměvně a malilinko mi to zavání komplexem slabšího motoru, přičemž se přeci vůbec není za co stydět. Jinak zřejmě nedopatřením bylo napsáno, že je také mechanické 1,9 Tdi, to "i" se u tohoto motoru nepíše, je to TD.
Přesně tak pánové, na mě ta zkušenost uživatele působí tak nějak vykonstruovaně...Má působit laicky, ale ty přešlapy co tam jsou spíš vypadají na někoho, koho to zajímá, ale ví o tom h....
Mám zrovna tohle auto už několik let, a mám o ono "mechanické TDI", což je samozřejmě blud, je to TD (AAZ, 55 kW), jak už tu někdo psal, ale ten motor se liší od TDi jedním hlavním rozdílem, a to je ten, že je to turbodiesel s nepřímým vstřikem, zatímco TDi je turbodiesel s přímým vstřikem, takže tento motor má jinou hlavu, písty, čerpadlo, turbo,...
Jinak pokud se nepletu, tak pojmem "mechanické" se dají nazývat obě vstřikovací čerpadla, a to jak TD, tak TDi, u TDi je rotační.
Jinak u Golfu byla dost velká paleta motorů, ale ty dieselové na svou dobu patřily k těm lepším než ty benzínové (to jsou držáky, ale výkonem ani spotřebou nenadchnou, snad kromě 2.0 110 kW nebo VR6).
Dál mě stejně jako ostatní překvapilo to hydraulické řazení a i hydraulická spojka, bohužel, ani jedno v autě němám (nedávno se měnila převodovka), řazení je táhly a spojka přes lanko ovládána takovou pákou, pochybuju, že je hydraulická, to bývala např. u škodovek s motorem vzadu.
Jinak ještě k té spotřebě, vím, že jsou tyhle motory TDi 66 kW v Octaviích nemoc v podobě toho, že si to kupujou všichni (znám to ze svého okolí) a hlavním argumentem je vždy spotřeba, kterou jim neberu, ALE já stále svým selským rozumem porovnávám spotřebu poměrově k výkonu, a stále se nemohu zbavit dojmu, že ta spotřeba plně odpovídá výkonu a principu naftového motoru. Když zůstanu u octávek, tak TDi 66 kW žere cca 5,5 l v kombinaci, tak benzínová RS 1.8 T 132 kW, která má přesně dvojnásobný výkon, žere v kombinaci 2x tolik, tedy 11 l? Já bych řekl, že do 11 l se vyjde.
Zanedbejme v tomhle myšlenkovém pochodu odolnost dieselu k "prasení", a rozložení průběhu výkonu i toč. momentu u obou motorů, prostě jen papírové hodnoty..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:31, RE: Zase nic
Rover623 posted by:
Tak jsem se dozvěděl co všechno bych mohl v golfu 3. generace mít kdyby si to předchozí majitel při koupi nového auta zaplatil.Pak jsem se dozvěděl jak jsou Golfy bezproblémová auta a jsou naprosto nejlepší (alespoň tak to na mě působí),že majiteli nevadí ten traktorový zvuk nafty,který tenhle motor má i po zahřátí,ale možná to u Golfa nejde tolik dovnitř jako v Octavii.Jinak srovnání s Octavií je asi na místě,protože jsou to identická auta,jen s jinou karoserií a je pravda,že raději víc místa v...
V Golfu této generace jsou v převodovce určitě táhla.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:53, RE: 66kw a 81 kw téměř žádný rozdíl ?
d-fens posted by:
Přesně tak pánové, na mě ta zkušenost uživatele působí tak nějak vykonstruovaně...Má působit laicky, ale ty přešlapy co tam jsou spíš vypadají na někoho, koho to zajímá, ale ví o tom h....
Mám zrovna tohle auto už několik let, a mám o ono "mechanické TDI", což je samozřejmě blud, je to TD (AAZ, 55 kW), jak už tu někdo psal, ale ten motor se liší od TDi jedním hlavním rozdílem, a to je ten, že je to turbodiesel s nepřímým vstřikem, zatímco TDi je turbodiesel s přímým vstřikem, takže tento motor m...
Ale kdopak to k nám nezavítal? Uctivá poklona. Už máš Alfu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 11:55, Jsme my to rejpalové, že jo:o)
Já myslím, že mouchy na Golfu i na článku najde každý, ale nebuďme tak kritičtí. Před patnácti lety to bylo auto, na které jsme koukali všichni a nebylo moc lidí, kterým by se vysloveně nelíbilo. I teď mnohý pohled přitáhne, když je v pěkném stavu. Jen kdyby těch tuningů nebylo, nemyslíte?
Abych si i já "rejpnul", slabší TDI v trojce Golfu z 1994 mělo jen 202 Nm při 1900, 210 Nm měla první až Octavie:o).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 13:05, RE: Jsme my to rejpalové, že jo:o)
kadr03 posted by:
Já myslím, že mouchy na Golfu i na článku najde každý, ale nebuďme tak kritičtí. Před patnácti lety to bylo auto, na které jsme koukali všichni a nebylo moc lidí, kterým by se vysloveně nelíbilo. I teď mnohý pohled přitáhne, když je v pěkném stavu. Jen kdyby těch tuningů nebylo, nemyslíte?
Abych si i já "rejpnul", slabší TDI v trojce Golfu z 1994 mělo jen 202 Nm při 1900, 210 Nm měla první až Octavie:o).
Tak ono to auto samo o sobě není nijak ošklivé ani dnes. Pokud je v dobrém stavu karoserie dokáže pořád zaujmout. Možná pohled na Golfa kazí fakt, že 8/10 jich jezdí v dezolatním pokusu o tuning, kdy se 18-ti letý frajírek snaží kouzlit za pomoci lepící pásky, samolepek DC , sprejů a mřížek...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 13:27, RE: 66kw a 81 kw téměř žádný rozdíl ?
David V posted by:
Ale kdopak to k nám nezavítal? Uctivá poklona. Už máš Alfu?
Myslím, že je to jen blamáž. D-F by chcrochtavé natřásadlo v soukromém vlastnictví neměl. Nemluvě o slohu..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 14:14, hmm
Teda v tom Wolfsburgu musí být úplní kouzelnící, protože tam běžně vyrábí auta, který předběhnou konkurenci o 15 let. Vůbec se nekazí. A ty super předimenzovaný motory, stačí vyměnit trysky a hned šup 20 kW nahoru, ale prej to stejně není moc poznat, protože už těch 66 kW je raketa co táhne brutálně "vocpodu".
Golf není auto, Golf je diagnóza.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 14:22, RE: 66kw a 81 kw téměř žádný rozdíl ?
typek posted by:
Myslím, že je to jen blamáž. D-F by chcrochtavé natřásadlo v soukromém vlastnictví neměl. Nemluvě o slohu..
Jasně že nejsem ten, koho myslíte, ale jsem jeho obdivovatelem a ztotožňuju se se způsobem jeho myšlení a s většinou jeho názorů..

Jinak pokud řešíš týpku D-F styl psaní, ten se taky mění a ten nemám zapotřebí kopírovat, originál je jen jeden a ten je nejlepší, i když se různými směry vyvíjí a nelze ho považovat za nějaký etalon.

Mimochodem, souhlasím s místním autorem M. Vaculíkem, který G III popsal přesně, a tvrdil, že by se nestyděl ještě v dnešní době s ním jezdit, a něco na tom bude.

A co se týče toho tunění, tak z toho je mi kolikrát do breku...O to krásnější je potkat zachovalý originál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 14:30, RE: 66kw a 81 kw téměř žádný rozdíl ?
d-fens posted by:
Jasně že nejsem ten, koho myslíte, ale jsem jeho obdivovatelem a ztotožňuju se se způsobem jeho myšlení a s většinou jeho názorů..

Jinak pokud řešíš týpku D-F styl psaní, ten se taky mění a ten nemám zapotřebí kopírovat, originál je jen jeden a ten je nejlepší, i když se různými směry vyvíjí a nelze ho považovat za nějaký etalon.

Mimochodem, souhlasím s místním autorem M. Vaculíkem, který G III popsal přesně, a tvrdil, že by se nestyděl ještě v dnešní době s ním jezdit, a něco na tom bude.

A ...
Je mi to jasné, jen mě osobně by přišlo blbý používat nick relativně známé entity (sám sis všiml, že jsi byl považován za někoho jiného, to by mě osobně vadilo, protože ač přezdívka, osobnost za ní schovaná by měla být shodná). Nicméně, není to na jeho stránkách, budiž ti jekyl a hyde lehký...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 15:57, RE: Zase nic
Rover623 posted by:
Tak jsem se dozvěděl co všechno bych mohl v golfu 3. generace mít kdyby si to předchozí majitel při koupi nového auta zaplatil.Pak jsem se dozvěděl jak jsou Golfy bezproblémová auta a jsou naprosto nejlepší (alespoň tak to na mě působí),že majiteli nevadí ten traktorový zvuk nafty,který tenhle motor má i po zahřátí,ale možná to u Golfa nejde tolik dovnitř jako v Octavii.Jinak srovnání s Octavií je asi na místě,protože jsou to identická auta,jen s jinou karoserií a je pravda,že raději víc místa v...
To by me zajimalo kde se toho vic mista v Golfu vezme kdyz ma mensi rozvor nez Octavie, ze by si nekdo pletl Golf III a Golf IV?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 16:40, řazení - řízení
Chlapi, to vás nikoho nenapadlo, že se autor upsal a myslel hydraulický posilovač řízení??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 16:49, RE: řazení - řízení
david_b posted by:
Chlapi, to vás nikoho nenapadlo, že se autor upsal a myslel hydraulický posilovač řízení??
Ale určitě napadlo, ale tady se na to písmeno elita seběhla jak slípka na chrchel. Chjo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 16:53, RE: 66kw a 81 kw téměř žádný rozdíl ?
d-fens posted by:
Jasně že nejsem ten, koho myslíte, ale jsem jeho obdivovatelem a ztotožňuju se se způsobem jeho myšlení a s většinou jeho názorů..

Jinak pokud řešíš týpku D-F styl psaní, ten se taky mění a ten nemám zapotřebí kopírovat, originál je jen jeden a ten je nejlepší, i když se různými směry vyvíjí a nelze ho považovat za nějaký etalon.

Mimochodem, souhlasím s místním autorem M. Vaculíkem, který G III popsal přesně, a tvrdil, že by se nestyděl ještě v dnešní době s ním jezdit, a něco na tom bude.

A ...
Jak čtu to zdůvodnění v první větě, tak jsem docela rád že tu zatím není nikdo s nickem např. Klement Gottwald
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 16:53, RE: hmm
Vestor posted by:
Teda v tom Wolfsburgu musí být úplní kouzelnící, protože tam běžně vyrábí auta, který předběhnou konkurenci o 15 let. Vůbec se nekazí. A ty super předimenzovaný motory, stačí vyměnit trysky a hned šup 20 kW nahoru, ale prej to stejně není moc poznat, protože už těch 66 kW je raketa co táhne brutálně "vocpodu".
Golf není auto, Golf je diagnóza.
) ta poslední věta je moc hezká když ale jedu po D1 a zprava mě předjede magor ve stříbrném superbu, řekl bych že diagnóza má ve všech případech jmenovatele TDI, nezávisle na značce...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.12.2009 17:35, RE: hmm
Matka Kr posted by:
) ta poslední věta je moc hezká když ale jedu po D1 a zprava mě předjede magor ve stříbrném superbu, řekl bych že diagnóza má ve všech případech jmenovatele TDI, nezávisle na značce...
ale ty jeden matko,, copak delas v levym pruhu kdyz te bylo mozny predjet zprava? tim nehajim tenhle pocin ale asi patris k tem co jednou tvrdosijnev levym i kdyz je pravej prazdnej.. ano, zkratka tdi je cervenej hadr pro oci hodne tech co je tam nemaj.. do ty doby nez nahodou kupni auto s tdi motorem.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.