0
back

diskuze k tématu: Volkswagen Golf (1,9 TDI)

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 21:56, re:tdi nejlepsi jo
nejlepsi je mozna tak jtd od italskich automobilovych vyrobcu a nebo nemecke od bmw konkretne 3.0d byl ocenen nejlepsim motorem roku mezi tymi to objemy takze tdi tak leda vite kde nerikam ze je to spatny motor ale na jtd a tds od bmw nema tak ahoj mejte se
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.05.2007 00:00, opel
Nejlepší je opel, kam se hrabou ty sračky všech těch Loginsů, mufiků, vepřů, cruiseů atd. Opelům zdar! Jsem mechanik od ferari, tak to musím přece vědět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.05.2007 09:56, RE: Golf
Konipas posted by:
Nedávno jsem něco kopíroval v Intersparu a najednou to vedle mě zaparkovalo.Golf IV,fialová barva,křídlo z F1,bílý zadní světla,orlí samolepky po celym autě,techno (Maxim Turbulenc?) slyšelo celý parkoviště.Pak vystoupili.Dohromady cca 300kg,tepláky,pantofle,černý brejle,na SPZ bylo S,vypadali,že vykoupěj celej krám.Není to náhodou autor?
Podotýkám že Maxim Turbulenc není v žádném případě techno ale maximálně tak dance floor, věřím že to co opravdu je techno tu většina lidí neví.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.05.2007 10:07, RE: Golf
SY35 posted by:
Podotýkám že Maxim Turbulenc není v žádném případě techno ale maximálně tak dance floor, věřím že to co opravdu je techno tu většina lidí neví.
Ja bych rekl, ze ty zase nevim, co je to sranda, nadsazka, ty technari pomatenej....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.05.2007 10:21, RE: Golf
SY35 posted by: