0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf (1,9 TDI)

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 20:27, RE: Fixlování
mufik.martin posted by:
Takze jak na to tak koukam, tak promeruji vsechny znacky, se vsemi motory, ale mluvi se o tom jen u VW. KDyz nekdo napise, ze jede s autem X 210km/h je to v proadku, kdyz to nekdo napise o auto z VW group okamzite milion reakci na to, ze promeruje tachometr. To same spotreba. U jine znacky se neresi, ale podle toho, co tady ctu, tak TDI zere vice jak commonraily, coz neni pravda. Commonrail je modernejsi, tissi, vykonejsi, pruznejsi, ale spotrebou ve stejnem obsahu nedosahne na TDI 66 nebo 81kw...
Jednou jsme jeli s partou do Chorvatska. Já jsem jel Lagunou 1,8i a kámoš měl Octávku TDI 66kw. Byli jsme zhruba stejně naložený a jeli jsme spolu a úplně stejnou trasu. Když jsem jel 150km/h, tak mu to ukazovalo 165. Když jsme zkoušeli max rychlost, tak já měl 200 a on skoro 220km/h. Já jsem jel za 6,1l/100km, on měl spotřebu 5,3, ale přišlo mi, že jsme tankovali zhruba stejně. V průměru jsme jeli 120-140km/h, těch 200 to bylo jen chvilku, nejsme blázni. Když jsme pak porovnali ujeté km, tak on najel o 92km víc na na trase 2200km. Tolik moje zkušenost, Laguna byla rodičů, je mi ukradená a Octávka taky. Ani jedno bych si nekoupil. Dnes mám Saaba a ten chlastá jak tank, ale to je mi tak nějak prdel, firma jde celkem dobře, tak co? Jmenuji se Kokot, takže mě už asi nelze urazit,čus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 20:32, promerovani
napr. BMW 740iA r. 1999 promeruje 10km/h. vzdy, nevim jak je to mozne...
nejvic ze vseho promerujou endura, klidne i o 40- 50km/h.!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 20:33, RE: Fixlování
Kokot posted by:
Jednou jsme jeli s partou do Chorvatska. Já jsem jel Lagunou 1,8i a kámoš měl Octávku TDI 66kw. Byli jsme zhruba stejně naložený a jeli jsme spolu a úplně stejnou trasu. Když jsem jel 150km/h, tak mu to ukazovalo 165. Když jsme zkoušeli max rychlost, tak já měl 200 a on skoro 220km/h. Já jsem jel za 6,1l/100km, on měl spotřebu 5,3, ale přišlo mi, že jsme tankovali zhruba stejně. V průměru jsme jeli 120-140km/h, těch 200 to bylo jen chvilku, nejsme blázni. Když jsme pak porovnali ujeté km, ta...
Docela dobrý, co bude asi následovat nyní? Ty ses urazil sám a co teď máme dělat my? Tohleto nám nedělej, chlape. Je nás tady spousta, co čekáme na něčí překlep, chybičku, klopýtnutí, abychom se do něj mohli pustit. Někdy stačí, když najdeme někoho, kdo má jiný názor, než je ten náš a už se do něj můžem taky pustit. Nekaž nám radost, my máme jenom ten internet, ty máš možná i jinou zábavu, tak nám to vopruzování neber, kokote,ju?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 20:38, RE: Fixlování
vopruz posted by:
Docela dobrý, co bude asi následovat nyní? Ty ses urazil sám a co teď máme dělat my? Tohleto nám nedělej, chlape. Je nás tady spousta, co čekáme na něčí překlep, chybičku, klopýtnutí, abychom se do něj mohli pustit. Někdy stačí, když najdeme někoho, kdo má jiný názor, než je ten náš a už se do něj můžem taky pustit. Nekaž nám radost, my máme jenom ten internet, ty máš možná i jinou zábavu, tak nám to vopruzování neber, kokote,ju?
Nechápu, jak může někdo mít za odborníka p. Vaculíka. Myslím, že největší odborník jsem tady já. Když auto, tak německý, protože jiný země uměj hovno. Vůbec nejlepší je moje 5let starý Mondeo, je skvost mezi auty a nic se mu nevyrovná. Všechny ostatní sračky na silnicích si potahám za nosní dírky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 20:38, RE: Fixlování
Kokot posted by:
Jednou jsme jeli s partou do Chorvatska. Já jsem jel Lagunou 1,8i a kámoš měl Octávku TDI 66kw. Byli jsme zhruba stejně naložený a jeli jsme spolu a úplně stejnou trasu. Když jsem jel 150km/h, tak mu to ukazovalo 165. Když jsme zkoušeli max rychlost, tak já měl 200 a on skoro 220km/h. Já jsem jel za 6,1l/100km, on měl spotřebu 5,3, ale přišlo mi, že jsme tankovali zhruba stejně. V průměru jsme jeli 120-140km/h, těch 200 to bylo jen chvilku, nejsme blázni. Když jsme pak porovnali ujeté km, ta...
Dobrý Kokote. Na závěr tvýho příspěvku jsem se fakt zasmá l
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 20:39, RE: Fixlování
David_Logins posted by:
Nechápu, jak může někdo mít za odborníka p. Vaculíka. Myslím, že největší odborník jsem tady já. Když auto, tak německý, protože jiný země uměj hovno. Vůbec nejlepší je moje 5let starý Mondeo, je skvost mezi auty a nic se mu nevyrovná. Všechny ostatní sračky na silnicích si potahám za nosní dírky.
Navíc jsem v pohodě docela prima kluk,ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 20:41, RE: fakta
zigi posted by:
To zrychlení 0-100 za 7s je teda pěkná volovina, to udělají s problémy jen hothatche s min. 200PS pod kapotou a to se musí ještě velmi dobře řadit a moc neprokluzovat.
Pochybuji, že turbokamna s cca 125PS mají nějakou šanci to dostat pod 10s.Reál tak cca 11s, asi se majitel hodně nechává unášet turbokopancem :o))
No a ty rozvody za 20 000Kč, to si asi z nás někdo dělá šoufky!
tato zkušenost by se mohla dát do silvestrovské speciální edice :o))
No při té váze bych tipoval tak 11-12s z nuly na 100.Za 7sec to neudělá tuším žádný koncern ani s 200k.myslím že majitel je přesně ten typ člověka který se ostatním motá v protisměru při předjíždění.Většinou jsou to totiž majitelé tdi,kteří předjíždění nezvládají.On ten "turbokopanec" je jakoby navnadí na silný motor,ale v podstatě to nezrychluje.Máme služební herku se stejným motorem a když na dálnici třeba v těch 130 dojedu třeba filcku 1.6 která taky na plno zrychluje.bývá to téměř vyrovnaný souboj.Z několika lidmi jsem se shodl,že ten motor je nebezpečný...vě větším rozsahu otáček než u atmosferiky platí čím víc točíš,tím hůř jede....prostě opak benzińáku.Jo a ještě co jsem viděl grafy z brzdy s tdi po čipu,tak všechny do jednoho měli minimálně v jednom místě totální zmršení.To znamená zhoršení v určitém spektru proti serii.navíc vždycky vyší kouřivost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 20:44, RE: Fixlování
Kokot posted by:
Jednou jsme jeli s partou do Chorvatska. Já jsem jel Lagunou 1,8i a kámoš měl Octávku TDI 66kw. Byli jsme zhruba stejně naložený a jeli jsme spolu a úplně stejnou trasu. Když jsem jel 150km/h, tak mu to ukazovalo 165. Když jsme zkoušeli max rychlost, tak já měl 200 a on skoro 220km/h. Já jsem jel za 6,1l/100km, on měl spotřebu 5,3, ale přišlo mi, že jsme tankovali zhruba stejně. V průměru jsme jeli 120-140km/h, těch 200 to bylo jen chvilku, nejsme blázni. Když jsme pak porovnali ujeté km, ta...
ze auta ukazuji 5Km vic je dane v nemecku (a asi i v jinych statech) zakonem!! Nikdy ale neukazuji tachometry min nez skutecne auto jede! Je to proto, ze kdyz te zmeri radar, ktery je taky dost nepresny ses nemohl vymlouvat na tachometr. Ja jsem to porovnvaval z GPS, ktery presne ukazuje a Nissanu, Fiesty, vectry, Peugeot, 5er mi vzdy ukazovali o 3-6km vic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 20:52, RE: Fixlování
jan posted by:
ze auta ukazuji 5Km vic je dane v nemecku (a asi i v jinych statech) zakonem!! Nikdy ale neukazuji tachometry min nez skutecne auto jede! Je to proto, ze kdyz te zmeri radar, ktery je taky dost nepresny ses nemohl vymlouvat na tachometr. Ja jsem to porovnvaval z GPS, ktery presne ukazuje a Nissanu, Fiesty, vectry, Peugeot, 5er mi vzdy ukazovali o 3-6km vic.
Však taky ne nadarmo se turboefekt označuje jako nevýhoda. Jiné značky se snaží o přesný opak a snaží se o plynulý chod. Proto taky tolik zděšení v očích řidiče TDIčka, když ho předjede nějaká obouchaná 1,6ka . VW už vyvíjí motor CR, tak třeba bude moci zase knkurovat jiným značkám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 20:58, RE: promerovani
krakatit posted by:
napr. BMW 740iA r. 1999 promeruje 10km/h. vzdy, nevim jak je to mozne...
nejvic ze vseho promerujou endura, klidne i o 40- 50km/h.!!
u endura mas pokazeny tachometr,ze ti BMW ukazuje vic je noarmalni automobilky jsou zakomen evropske unie, povinne aby tachometry urcité % ukazovali vic. Je to i kvuli ruznym rozmerum pneumatik, kteri majitele meni!

Die auf dem Tacho angezeigte Geschwindigkeit muss per EU Gesetz immer einen bestimmten Prozentsatz über der tatsächlich gefahrenen Geschwindigkeit liegen. Da unterschiedliche Reifen zulässig sind, die vom Umfang her variieren und deren Durchmesser sich mit dem Verschleiß ändern, ist das auch durchaus korrekt so.

(2) Je nach gefahrenem Reifen ist die Tacho-Abweichung größer oder geringer: Je mehr abgefahren, desto kleiner Raddurchmesser, desto schneller die Radumdrehung pro Strecke, desto höher die Abweichung nach oben.


Der ADAC bietet Tacho-Messungen an, die die Abweichung genau bestimmen.
Bei meinem 530dAT liegt die Abweichung lt. dieser Messung bei
bis 80km/h bei 5km/h
über 80km/h bei 8 km/h

Letzteres ist über den gesamten restlichen Anzeige-Bereich konstant. Der Wagen ist mit 222km/h angegeben. Die Höchstgeschwindigkeit liegt lt. Tacho bei 230km/h, das sind demnach echte 222 km/h. Die Höchstgeschwindigkeit wird also exakt erreicht (und das lt. ADAC-Leistungsprüfstand bei 202 statt der angegebenen 184PS).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 21:02, RE: Odzbrojující blbost
watchtower posted by:
Myslím, že jste se všichni nechali nachytat. Martin Vaculík. Takové jméno si tam může napsat kdokoliv a vy se toho ještě chytáte. Jste se chlapci trochu nechali unést,ne?
Bohužel pan Vaculík má z nás v této diskusi jediný ten správný názor a umí ho napsat.K tomu proměřování rychloměrů firemní kraksna ve výbavě laurin a dement(spíš to mělo být laurel a hardy) má při udávaných 60km/h skutečnou rychlost 54-55km/h podle pneu.Když jsme jeli po dálnici a tachometrová rychlost neklesala pod 190km/h jsme dostali pokutu za 167km/h,takže nefixluje jen palubák.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 21:03, @mufik.martin
mufik.martin posted by:
Hodně se tady mluví o tom, že VW palubní počítače a tachometry proměřují a klamou, ale vždy se to objevuje jen u koncernu VW, téměř nikdy jsem neviděl, že by to někdo psal na jinou značku auta a můj dotaz zní: Je na tom palibní počítač a tachometr VW group opravdu hůře než ostatné, nebo se to jen zveličuje a u ostatních značek se o tom nemluví? Další dotaz ke spotřebě, TDI je opravdu schopné jezdit bez problému okolo 5.5 litru ve skutečnosti, ukazuje třeba méně s tím souhlasím, ale nedělají to i...
asi jsi spadnu ze stromu nebo do CZ jeste neprislo GPS? kazde auto musi ukazovat vic, trochu si nastuduj zakony. Do 80Km asi o 3-5KM vic nad 80 az o 10kmh vic. Kdyz si tuning fanatici meni pneumatiky z 14 na 17 tak by jim ukazoval zas tach. spatne proto je dane zakonem ze musi byt nastaveny na vic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 21:10, RE: Fixlování
Kokot posted by:
Jednou jsme jeli s partou do Chorvatska. Já jsem jel Lagunou 1,8i a kámoš měl Octávku TDI 66kw. Byli jsme zhruba stejně naložený a jeli jsme spolu a úplně stejnou trasu. Když jsem jel 150km/h, tak mu to ukazovalo 165. Když jsme zkoušeli max rychlost, tak já měl 200 a on skoro 220km/h. Já jsem jel za 6,1l/100km, on měl spotřebu 5,3, ale přišlo mi, že jsme tankovali zhruba stejně. V průměru jsme jeli 120-140km/h, těch 200 to bylo jen chvilku, nejsme blázni. Když jsme pak porovnali ujeté km, ta...
mel ten tvuj kamarad puvodni kola? nebyli moc ojete? to vsechno meni hodnoty na tachometru. Dilnou musi byt tachometry nastavene o par km vic
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 21:11, RE: fakta
mad_zed posted by:
No při té váze bych tipoval tak 11-12s z nuly na 100.Za 7sec to neudělá tuším žádný koncern ani s 200k.myslím že majitel je přesně ten typ člověka který se ostatním motá v protisměru při předjíždění.Většinou jsou to totiž majitelé tdi,kteří předjíždění nezvládají.On ten "turbokopanec" je jakoby navnadí na silný motor,ale v podstatě to nezrychluje.Máme služební herku se stejným motorem a když na dálnici třeba v těch 130 dojedu třeba filcku 1.6 která taky na plno zrychluje.bývá to téměř vyrovnaný ...
Take jsem premyslel o chipu na toledo, ale kdyz jsem videl ty grafy tak orpavdu je chip tak nejak na nic, dosahnete vyssiho vykonu ale v mnohem uzsim spektru otacek vetsinou a ty kvalitni chipy co jsou opravdu dobre, jsou pomerne drahe. Jinak nerikam, ze TDI je nejlepsi motor, ze ze by felda 1.6 pri 130 zrychlovala stejne jako TDI? Preci jen TDI ma vysso obsah, turbo, nerikam, ze to neni mozne, ale prijde me to divne i na 66 kw TDI. Rodice pritelkyne maji 66 a je tma znat mensi tah odspoda oproti 81 ale ve vyssich otackach je to vyrovnanejsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 21:14, RE: Fixlování
anonym posted by:
Však taky ne nadarmo se turboefekt označuje jako nevýhoda. Jiné značky se snaží o přesný opak a snaží se o plynulý chod. Proto taky tolik zděšení v očích řidiče TDIčka, když ho předjede nějaká obouchaná 1,6ka . VW už vyvíjí motor CR, tak třeba bude moci zase knkurovat jiným značkám.
VW ma commonraily už delší dobu, jen je nedal zatím do oběhu. Již před dvěma lety měl 1.5 TDI common rail. 100 kw a 240 Nm. bylo to v prototypu sportovního auta, ale dodnes se ten motor neobjevil. Ted nový Superb dostane 2.0 TDI common rail 204 koní, tak jsem an něj zvědavý, zajímalo by mě, jak dostali z 2.0 takový výkon, to nemají ani 2.2 ani z německé, ani francouzské a ani japonské konkurence.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 21:16, RE: @mufik.martin
.. posted by:
asi jsi spadnu ze stromu nebo do CZ jeste neprislo GPS? kazde auto musi ukazovat vic, trochu si nastuduj zakony. Do 80Km asi o 3-5KM vic nad 80 az o 10kmh vic. Kdyz si tuning fanatici meni pneumatiky z 14 na 17 tak by jim ukazoval zas tach. spatne proto je dane zakonem ze musi byt nastaveny na vic.
Jane, já neumím německy, ale stejně díky, vypadalo to tak nějak učeně. Nejsi můj jmenovec, nebo se tak jenom chováš? Každý debil si dokáže spočítat, že když měl menší ráfek a větší bačkoru, tak musí dát na větší ráfek adekvátně nižší bačkoru. Jinak je to taky v techničáku. Kdo, ale dává na auto kola, která tam vyloženě nepatří, tak je ještě větší kokot než já, protožen si jen kurví nápravy a bude ho to stát mrtě peněz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 21:21, RE: @mufik.martin
Kokot posted by:
Jane, já neumím německy, ale stejně díky, vypadalo to tak nějak učeně. Nejsi můj jmenovec, nebo se tak jenom chováš? Každý debil si dokáže spočítat, že když měl menší ráfek a větší bačkoru, tak musí dát na větší ráfek adekvátně nižší bačkoru. Jinak je to taky v techničáku. Kdo, ale dává na auto kola, která tam vyloženě nepatří, tak je ještě větší kokot než já, protožen si jen kurví nápravy a bude ho to stát mrtě peněz.
já jsem z toho VW tak na větvi, že kdybych nebyl v Oxfordu, tak ihned prodám Punto a kupuju turbokamna od VW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 21:21, RE: Fixlování
mufik.martin posted by:
VW ma commonraily už delší dobu, jen je nedal zatím do oběhu. Již před dvěma lety měl 1.5 TDI common rail. 100 kw a 240 Nm. bylo to v prototypu sportovního auta, ale dodnes se ten motor neobjevil. Ted nový Superb dostane 2.0 TDI common rail 204 koní, tak jsem an něj zvědavý, zajímalo by mě, jak dostali z 2.0 takový výkon, to nemají ani 2.2 ani z německé, ani francouzské a ani japonské konkurence.
Mám pocit jakoby si tu recenzi někdo vymyslel. To je teda výplod)) Se z toho tady jednou poseru pánové.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 21:23, RE: @mufik.martin
mufik.martin posted by:
já jsem z toho VW tak na větvi, že kdybych nebyl v Oxfordu, tak ihned prodám Punto a kupuju turbokamna od VW.
No tvůj jmenovec nejsem, jsem jen trochu kokot a rád se čtu, tak proto tady píšu ty německé nesmysly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.05.2007 21:46, RE: Fixlování
anonym posted by:
Však taky ne nadarmo se turboefekt označuje jako nevýhoda. Jiné značky se snaží o přesný opak a snaží se o plynulý chod. Proto taky tolik zděšení v očích řidiče TDIčka, když ho předjede nějaká obouchaná 1,6ka . VW už vyvíjí motor CR, tak třeba bude moci zase knkurovat jiným značkám.
no s tim endurem, delalo to i kolegovi co ma uplne nove enduro, proste to je nejake blbe sestelovane.... na dalnici to zkousel a tacho mu ukazovalo 130 a pritom ho predjizdel kamion !!! takze nejel ani 90
respond
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.