0
back
 

diskuze k tématu: Existuje ideální vůz ve střední třídě?

category of topic classification: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 14:35, RE: Cena a R.V.
Kylie posted by:
NEsouhlas - pro ženu je i "malý" rozdíl v řízení "citelnější" než pro chlapa. Cenový rozdíl se pohybuje (dle "mrknutí" tady na TipCars) od 10ti do 20ti t. - cca - což při "plánované" pořizovací ceně JE docela "motivační" - zdá se mi.
Skoro NEchápu ten "boj": Čistě FAKTicky - za MÉNĚ peněz je ke koupi LEPŠÍ auto. A i když oba rozdíly nazvete "malými", tak PROČ kupovat HORŠí variantu za VĚTŠÍ peníze? Pro samotného člověka? NEchápu!
Jenže ne pro každého je lepší zrovna to co se líbí nebo zdá lepším tobě. O to jde. Chápem?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 15:02, RE: Cena a R.V.
Valnoha posted by:
Jenže ne pro každého je lepší zrovna to co se líbí nebo zdá lepším tobě. O to jde. Chápem?
Ale o MNĚ tady přeci NEjde, chápem? NEjde přeci (jakpak se vám to vlastně podařilo "vymyšeňkovat"?) o to co se (mi) LÍBÍ, nebo "ZDÁ SE" (mi)!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jde o ČISTOU teorii konstrukce vozu. Nechápu, proč tam "cpete" nějaké líbí/nelíbí atp. Prostě jsou OBJEKTIVNí fakta a s tím prostě NIC nenaděláte. Z mého pohledu se právě VY snažíte tak nějak "vysvětlit" že se vám "líbí" spíše vícedveřová karoserie (bože klidně si jí kupte), ale NEní "lepší/kvalitnější" konstrukcí - to prostě NEjde "okecat" - tak to prostě je. Hliníkové disky jsou "lepší" než plechové (NEjen "hezčí", ale i "lepší") a hořčíkové jsou "lepší" než hliníkové (vždy "o málo" a OBJEKTIVNĚ ano - stejné je to s "díramivlezy/vstupy" v karoserii; čím "méně" tím "lépe" ... prostě diskutujeme tu tak trochu 2+2 =4).
Určitě sám víte, že taková "drobnost/maličkost" jako je o pár cm "vyšší" práh zavazadelníku MÁ vliv na karoserii, tedy "tuhost" - ten "nízký" a "vysoký" práh zavazadelníku NENí o "stupiditě" výrobce, ale o "preferencích" "praktičnost versus kvalita" - tak nějak by to šlo formulovat, STEJNÉ je to s těmi dveřmi atd atp.
Znáte tu reklamu: "9 zubních lékařů z 10ti doporučuje .."; tak 10 z 10ti konstruktérů říká ... to co jsem po nich (možná NE tak výstižně výmluvně přehledně ...) opakuji já.
Tohle je prostě na 100%, s tím "nehnete" (ale pokud někdo POTŘEBUJE vícedveřové auto - warum ne; pokud někdo POTŘEBUJE kombi - samozřejmě .. ovšem Martina to, pravděpodobně, není, že?)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 15:10, Tady dole 6.1. v 15:02
Tomi posted by:
Kylie to je nekonečný příběh.Ikdyž to je těžké ti to obhájit tak 3.dv je zajímavý pro minimum uživatelů.Tvůj jediný argument v "lepší ovladatelnosti" těžko někod pozná.
lepší a kvalitnější konstrukce 3. vs 5.dv?To jsou silná slova,nesouhlasím.
Co je na nich "silného"? Tak to přeci je, nevymyslela jsem to já a nic s tím nenaděláte ani vy. Jak jsem napsala dole, i několik málo cm ve vstupu do zavazadelníku má vliv ..
PS: Opravdu NEpoznáte, zda řídíte Peugeot 407 2.7 HDi , nebo Coupe, nebo Break? Fakt to NEpoznáte jestli jedete s bmw 330 d coupe, nebo sedanem nebo kombi? Tak to si ty vozy NEzasloužíte - a to nemyslím až tak jako vtip.
Kdybych do srovnání "dala" focus RS a C-max - tak tam asi NEřeknete , že to není moc poznat? Tak KDE se to u vás (podle vás) "láme"?
PS: Nejde o JEDINÝ argument, ale o 2. Zapomněl jste na CENU!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 15:28, Polo
Pani/slečno, jestli Vám Uno prostorově stačí a vadí vám jen nízký výkon, kupte si Polo s 1,4 TDi. Je to sice jen tříválec a je dost hlučný (z Una budete zvyklá), ovšem každý zkušený mechanik Vám ten motor z hlediska spolehlivosti, nákladů na údržbu a výkonu (do auta velikosti Pola) s klidným svědomím doporučí. Polo 9N (které do vašeho kritéria ceny a stáří spadá) je takový malý Mercedes E, robustní a kvalitní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 15:49, RE: Tady dole 6.1. v 15:02
Kylie posted by:
Co je na nich "silného"? Tak to přeci je, nevymyslela jsem to já a nic s tím nenaděláte ani vy. Jak jsem napsala dole, i několik málo cm ve vstupu do zavazadelníku má vliv ..
PS: Opravdu NEpoznáte, zda řídíte Peugeot 407 2.7 HDi , nebo Coupe, nebo Break? Fakt to NEpoznáte jestli jedete s bmw 330 d coupe, nebo sedanem nebo kombi? Tak to si ty vozy NEzasloužíte - a to nemyslím až tak jako vtip.
Kdybych do srovnání "dala" focus RS a C-max - tak tam asi NEřeknete , že to není moc poznat? Tak KDE se ...
Jako dobrý příklad poslouží i karoserie sedan/liftback, třeba u takového ford mondeo. NENí to JEN "vzhledově/designový" rozdíl, ale i v TOMTO případě "cítíte" jinou konstrukci vozu.
Ostatně i proto se mi "líbí" nová C5, neb "konstrukčně" je "správně", pro co nej- trakci je "přední" část "ideálně" uspořádána (pro co "nej" variantu předního pohonu) - i když "vzhledově" se to někomu nemusí líbit, a na slušném rozvoru je záď díky "pojetí" sedan "tužší" (ještě "zadělat" ten pár zadních dveří a tuhost bude "ideální").
Říkám to trochu s nadsázkou, ale "tak" to prostě je, "taková" jsou "pravidla hry, tedy konstrukce".
PS: Cupka je na tom (komplexně) "jízdně" opravdu nejlépe a na druhém konci "autobus - mpv" - poněkud neohrabaná skříň s vysokým těžištěm - ale zase tam převezete houf dětí i dospělých - prostě "něco za něco", pro každého něco, pro samotnou řidičku ... to mpv asi nee
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 15:49, RE: Tady dole 6.1. v 15:02
Kylie posted by:
Co je na nich "silného"? Tak to přeci je, nevymyslela jsem to já a nic s tím nenaděláte ani vy. Jak jsem napsala dole, i několik málo cm ve vstupu do zavazadelníku má vliv ..
PS: Opravdu NEpoznáte, zda řídíte Peugeot 407 2.7 HDi , nebo Coupe, nebo Break? Fakt to NEpoznáte jestli jedete s bmw 330 d coupe, nebo sedanem nebo kombi? Tak to si ty vozy NEzasloužíte - a to nemyslím až tak jako vtip.
Kdybych do srovnání "dala" focus RS a C-max - tak tam asi NEřeknete , že to není moc poznat? Tak KDE se ...
to není dobrý příklad, jestli jedeš v coupe nebo combi je rozdíl v posazu,v nastavení posilovače řízení,v nastavení podvozku,to ano.
Ale rozdíl ve Focusu 3/5dvéř se stejným motorem při jízdě není žádný,stejný posilovač,stejně naladěný podvozek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 15:50, RE: Polo
Muroň posted by:
Pani/slečno, jestli Vám Uno prostorově stačí a vadí vám jen nízký výkon, kupte si Polo s 1,4 TDi. Je to sice jen tříválec a je dost hlučný (z Una budete zvyklá), ovšem každý zkušený mechanik Vám ten motor z hlediska spolehlivosti, nákladů na údržbu a výkonu (do auta velikosti Pola) s klidným svědomím doporučí. Polo 9N (které do vašeho kritéria ceny a stáří spadá) je takový malý Mercedes E, robustní a kvalitní.
to s tím Mercedesem E mě upřímně rozesmálo :) nehledejte nikdo 2smysly...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 16:01, RE: Cena a R.V.
Kylie posted by:
Ale o MNĚ tady přeci NEjde, chápem? NEjde přeci (jakpak se vám to vlastně podařilo "vymyšeňkovat"?) o to co se (mi) LÍBÍ, nebo "ZDÁ SE" (mi)!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jde o ČISTOU teorii konstrukce vozu. Nechápu, proč tam "cpete" nějaké líbí/nelíbí atp. Prostě jsou OBJEKTIVNí fakta a s tím prostě NIC nenaděláte. Z mého pohledu se právě VY snažíte tak nějak "vysvětlit" že se vám "líbí" spíše vícedveřová karoserie (bože klidně si jí kupte), ale NEní "lepší/kvalitnější" konstrukcí - to prostě NEjde "okeca...
3 dveřová vozidla jsou báječné pasti. To že jsou tužší karoserie je sice hezká věc, ale představit si situaci že se někdo vymázne s třídveřákem a v zádu bude posádka je už méně pozitivní u těchto vozítek, na výlet s více cestujícími než 2 je to riziko. havárií je hodně a argument otom že je malá pravděpodobnost, že zrovna uživatelka 3dveřáku se nevybourá tehdy poveze li víc lidí, je možná do té doby než se to stane, spousta lidí si to uvědomuje, Kylie také proto jezdí ve své C5, kážu vodu piju víno :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 16:04, RE: Polo
Tomi posted by:
to s tím Mercedesem E mě upřímně rozesmálo :) nehledejte nikdo 2smysly...
Tak se na 9N zepředu koukni - má stejná kukadla jak ten E mergl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 16:30, Honda Civic 1,6 VTEC
Japonec nakonec. A v pořadí Civic, Almera, M 323f. Osobně doporučuji v této kategorii Hondu Civic 7. generace (výroba od 2001) s motorem 1,6 VTEC 81kW. Motoricky je to nejlepší 16ka, kterou můžete z té doby mít. Pružná, výkonná, spotřeba výborná. Spolehlivost je perfektní, nebude zajímat zloděje. Prostor pro posádku je až neuvěřitelně velký. Kufr standard. Pokud jde o variantu 3dv - 5dveří, jsem pro 5 dveří. Důvody jsem psal už dřív a shodují se s těmi, které uvedli ostatní diskutující (kromě Kylie). Sorry Kylie, ale pokud o víkendech bude tazatelka vozit plné auto lidí 100km, bude jí na prd, že z technického hlediska má (objektivně) pevnější a konstrukčně lepší 3dv kastli. Bude se totiž pokaždé při nastupování/vystupování ostatních proklínat, že nevzala 5dv. A bude ji hrozně štvát, že si bude muset vždycky znovu nastavit sedačku. Pokud některý z pasažérů vzadu bude mít přes 190cm, bude řidičku proklínat dvojnásob. Auto má být komfortní a user-friendly, a to nejen (sobecky) pro řidiče, ale i pro ostatní spolujezdce. Takže tazatelko, pokud máte přátele a chcete je o víkendech vozit na delší výlety a chcete, aby s Vámi jezdili rádi, tak 5dv auto. A pokud si navíc chcete užívat jízdu a řídíte ráda, tak zkuste toho Civica, nebudete litovat :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 16:43, Milý Project(e)igi!
Projectigi posted by:
3 dveřová vozidla jsou báječné pasti. To že jsou tužší karoserie je sice hezká věc, ale představit si situaci že se někdo vymázne s třídveřákem a v zádu bude posádka je už méně pozitivní u těchto vozítek, na výlet s více cestujícími než 2 je to riziko. havárií je hodně a argument otom že je malá pravděpodobnost, že zrovna uživatelka 3dveřáku se nevybourá tehdy poveze li víc lidí, je možná do té doby než se to stane, spousta lidí si to uvědomuje, Kylie také proto jezdí ve své C5, kážu vodu piju víno :o)
Pokud toužíte po pochvale za "překrucování" smyslu ... máte ho mít. ,-)
Jinak ale čelo mračím, vy prostě jen VYMÝŠLÍTE NEsmysly!
A ta "fanstasmagorie" s havárií ... např. ve 4místném plně obsazeném coupé - to je málem "šíření poplašné zprávy" - a je to samozřejmě nesmysl. Pokud jste někdo trošičku problematiku nárazových testů studoval (no já vím, že nestudoval - to byste asi nepsal co jste napsal), tak problematika je TAK složitá, že něco takového by si ŽÁDNÝ odborník říci netrofl (ale vy to "od boku" "odpálíte" - asi "s úsměvem", že?). Když už totiž, tak by "tužší" karoserie byla při případné nehodě spíše "plusem" a doporučuji si někde na YouTube najít nějaké REÁLNÉ crash testy a občas u některých vozů je to právě naopak, PROBLÉMem je, že se zadní dveře otevřou /za což je sice bodová ztráta - ta vás ale, jste-li "účastník nehody", asi moc nezajímá/, nebo někdy nejdou dveře otevřít (vystřihávání z havarovaného vozu je relativně "běžné" - to ale možná víte) atd.
Takže: NEvymýšlejte (a zajímá-li vás problematika, třeba trochu "studujte")
PS: V "mé" kategorii vozů je to s tím vínem a vodou, mimochodem, právě obráceně ,-)
Abych to řekla "polopaticky", u vozů střední třídy je (bývá) vůz typu cupka DRAŽŠÍ (často i "lépe" "pojat"), než "základní" verze sedan/liftback - to ale možná také víte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 16:50, RE: Tady dole 6.1. v 15:02
Tomi posted by:
to není dobrý příklad, jestli jedeš v coupe nebo combi je rozdíl v posazu,v nastavení posilovače řízení,v nastavení podvozku,to ano.
Ale rozdíl ve Focusu 3/5dvéř se stejným motorem při jízdě není žádný,stejný posilovač,stejně naladěný podvozek.
DOBRÁ! Tak ještě jednou, zkuste si představit na STEJNÉM podvozku, se STEJNÝM posilovačem, při STEJNÉM posazu řidiče za volantem karoserii s jedním malým vlezem a STEJNĚ velký STEJNĚ tvarovaný vůz se 4mi dveřmi na každé straně a dvojitým vstupem vzadu a ještě jedním vpředu (ať to trošičku "přeženeme" "zdůrazníme").
Bude chování takového vozu IDENTICKÉ?
PS: Milým bonusem bude, že ten "jízdeně lepší" bude i výrobně (a pak prodejně) levnější - pro samotnou osůbku co denně vozem jezdí a tu a tam někam meziměstsky za rodinou - já bych doporučila cupku, ne mpv či autobus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 16:55, RE: Milý Project(e)igi!
Kylie posted by:
Pokud toužíte po pochvale za "překrucování" smyslu ... máte ho mít. ,-)
Jinak ale čelo mračím, vy prostě jen VYMÝŠLÍTE NEsmysly!
A ta "fanstasmagorie" s havárií ... např. ve 4místném plně obsazeném coupé - to je málem "šíření poplašné zprávy" - a je to samozřejmě nesmysl. Pokud jste někdo trošičku problematiku nárazových testů studoval (no já vím, že nestudoval - to byste asi nepsal co jste napsal), tak problematika je TAK složitá, že něco takového by si ŽÁDNÝ odborník říci netrofl (ale vy to "...
zbytečně moc uvozovek a zbytečně moc důvěry v pravdu svých slov Vám rozhodně nechybí, co jste studovala za školu nevím, ale podle toho, že odhadujete že já jsem se situací nezabýval - nestudoval jí, tak bych to typoval na nějakou čarodějnickou, když dokážete toto o člověku tvrdit aniž máte sebemenší důkazy o tomto, sakra to kdybych věděl tak sem nestudoval Diagnostiku silničních vozidel ani tu hloupou analitiku silničních nehod na Vyšší škole ale šel sem na to co Kylie, teď bych četl z křišťálu jezdil v C5 a vlétě bych lítal na koštěti, jupí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 17:00, RE: Honda Civic 1,6 VTEC
NN_N posted by:
Japonec nakonec. A v pořadí Civic, Almera, M 323f. Osobně doporučuji v této kategorii Hondu Civic 7. generace (výroba od 2001) s motorem 1,6 VTEC 81kW. Motoricky je to nejlepší 16ka, kterou můžete z té doby mít. Pružná, výkonná, spotřeba výborná. Spolehlivost je perfektní, nebude zajímat zloděje. Prostor pro posádku je až neuvěřitelně velký. Kufr standard. Pokud jde o variantu 3dv - 5dveří, jsem pro 5 dveří. Důvody jsem psal už dřív a shodují se s těmi, které uvedli ostatní diskutující (kromě Ky...
Honda není špatný nápad a i když zrovna tenhle civic mne "vzhledově" nijak neoslovuje, proč ne ..
"Sorry" přeci NEtřeba, pokud Martina plánuje/předpokládá že častěji bude někoho vozit (tedy více lidí) LOGICKY si pořídí asi spíše tu 5dv verzi - to ví ale jen ona sama. Měla jsem pocit že "řešíme" spíše "teorii" a tam ... není co řešit (podle mne).
A z původního dotazu to spíše vypadá na ty "samostatné" jízdy ... Já VÍM, že místní "pohled" "pořadí hodnot" automobilu je trochu "jiné", z mého pohledu "posunuté". Marketingoví stratégové vw MOC dobře vědí, proč je octavia "pojatá" tak jak je! Já bych třeba velikost zavazadelníku věru NEpreferovala (vlastně si ani nedovedu představit CO se v něm tak velkého vozí), ale ...
Ehm, pokud (skoro) v jakémkoliv automobilu má pasažer přes 190 cm, tak .... na "takového" snad jen to mpv ,-)
S těmi 5ti a 3mi dveřmi je to docela "zajímavé" a "důvod" až TAK odlišného pohledu NENí (dle mne) technický, ale spíše otázka pro psychologa (snad kdyby se diskuze zůčastnil alespoň nějaký vystudovaný sociolog ... )
PS: Ale "dovysvětlil" jste to "správně", (pochopitelně) pokud bude auto využíváno pro VĚTŠÍ počet lidí - asi není co řešit ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 17:02, RE: Milý Project(e)igi!
Projectigi posted by:
zbytečně moc uvozovek a zbytečně moc důvěry v pravdu svých slov Vám rozhodně nechybí, co jste studovala za školu nevím, ale podle toho, že odhadujete že já jsem se situací nezabýval - nestudoval jí, tak bych to typoval na nějakou čarodějnickou, když dokážete toto o člověku tvrdit aniž máte sebemenší důkazy o tomto, sakra to kdybych věděl tak sem nestudoval Diagnostiku silničních vozidel ani tu hloupou analitiku silničních nehod na Vyšší škole ale šel sem na to co Kylie, teď bych četl z křišťálu ...
Já občas létám, a nemusí být ani léto ..
Kdepak jste studoval? V Pardubicích? Tak jste možná nedával pozor - já nevím, ale POCHYBUJi, že by tam učili něco ZÁSADNĚ jiného ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 17:14, RE: Milý Project(e)igi!
Kylie posted by:
Já občas létám, a nemusí být ani léto ..
Kdepak jste studoval? V Pardubicích? Tak jste možná nedával pozor - já nevím, ale POCHYBUJi, že by tam učili něco ZÁSADNĚ jiného ,-)
Kdepak v Pardubicích drahý perník mají, SPŠD - VOŠ Praha Masná 18.
Osobně jezdím v 3dv (nenapíšu raději v jakém abych nebyl obviněn z nálepkářství
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 17:16, RE: Milý Project(e)igi!
Projectigi posted by:
zbytečně moc uvozovek a zbytečně moc důvěry v pravdu svých slov Vám rozhodně nechybí, co jste studovala za školu nevím, ale podle toho, že odhadujete že já jsem se situací nezabýval - nestudoval jí, tak bych to typoval na nějakou čarodějnickou, když dokážete toto o člověku tvrdit aniž máte sebemenší důkazy o tomto, sakra to kdybych věděl tak sem nestudoval Diagnostiku silničních vozidel ani tu hloupou analitiku silničních nehod na Vyšší škole ale šel sem na to co Kylie, teď bych četl z křišťálu ...
Tedy pokud jste opravdu studoval kde říkáte, tak za ty 3 roky jste měl 300 hodin konstrukce vozidel (a pár - doslova pár - Analytiky silničních nehod) - ale tento váš příspěvek tak (promiňte) spíše NEpůsobí!
PS: Ale třeba jste chodil "za školu" ,-)
PPS: NEchci "válčit" s "pravým" profesionálem v oboru, ale mne učili maličko něco jiného - tedy TO co tady píši. A třeba ono (jednoznačné) "zvýhodňování" 5ti dveřové verze pro autohavárii - to jste JEN použil jedno mínus (a na "+" jste "zapomněl"?).
Mimochodem, k čemu přesně se vztahuje ono "...dokáže ...o člověku tvrdit .."?
Víte, já se občas spletu, někdy něco přehlédnu a (bože to BUDE bolet!) ... někdy něco .... (nejsou tu nějaká MENŠí písmenka?) n e v í m, ale NEvymýšlím si - to NE!
A také nejsem "schovaná" za nějaký nick a (trochu opožděně ,-)přiznávám že jedna z těch "Kylie" vedených v registru obyvatel opravdu jsem - nějak jsem tu NEpotkala někoho kdo by "otevřenější" byl. Takže milý (anonymní) v oboru vystudovaný "nick(u)" Projectigi - těším se na vaši odpověď
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 17:18, RE: Milý Project(e)igi!
Projectigi posted by:
Kdepak v Pardubicích drahý perník mají, SPŠD - VOŠ Praha Masná 18.
Osobně jezdím v 3dv (nenapíšu raději v jakém abych nebyl obviněn z nálepkářství
Výborně! To třídveřové chápu, ono je trochu levnější a může být maličko bezpečnější a navíc se i trošičku lépe řídí - mám porozumění ,-)
PS: Také bych si přála, aby nějaká cupka s hydraulikou jednou do mé garage dorazila - nu alespoň sedan je "na obzoru"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 17:29, RE: Milý Project(e)igi!
Kylie posted by:
Tedy pokud jste opravdu studoval kde říkáte, tak za ty 3 roky jste měl 300 hodin konstrukce vozidel (a pár - doslova pár - Analytiky silničních nehod) - ale tento váš příspěvek tak (promiňte) spíše NEpůsobí!
PS: Ale třeba jste chodil "za školu" ,-)
PPS: NEchci "válčit" s "pravým" profesionálem v oboru, ale mne učili maličko něco jiného - tedy TO co tady píši. A třeba ono (jednoznačné) "zvýhodňování" 5ti dveřové verze pro autohavárii - to jste JEN použil jedno mínus (a na "+" jste "zapomněl"?)....
já nejsem schovaný jen se mi ten nick líbí, mám to všude mail ICQ Skype jen na občance to neni... pokud chcete vizitku napište na projectigi@seznam.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.01.2009 17:43, RE: Honda Civic 1,6 VTEC
Kylie posted by:
Honda není špatný nápad a i když zrovna tenhle civic mne "vzhledově" nijak neoslovuje, proč ne ..
"Sorry" přeci NEtřeba, pokud Martina plánuje/předpokládá že častěji bude někoho vozit (tedy více lidí) LOGICKY si pořídí asi spíše tu 5dv verzi - to ví ale jen ona sama. Měla jsem pocit že "řešíme" spíše "teorii" a tam ... není co řešit (podle mne).
A z původního dotazu to spíše vypadá na ty "samostatné" jízdy ... Já VÍM, že místní "pohled" "pořadí hodnot" automobilu je trochu "jiné", z mého pohle...
nevím, proč se pořád všichni smějete tomu, že si někdo koupí auto s velkym kufrem.. nezapomeňtě, že Češi jsou národ chalupářů, a pro ty je oktávka úplně ideální. měl jsem vento (golf s batohem) a tam jsme nikdy nemuseli řešit, kolik tašek si s sebou brát na dovolenou. ted mám golfa a je problém nacpat se tam na chalupu na víkend a to je rozdíl jen 200 litrů.
Já bych si oktávku třeba nekoupil, protože škodovku nemám rád, ale jinak mi to přijde jako stejně drahá, jen praktičtější varianta ke golfu.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.