0
back
 

diskuze k tématu: Čtenář by rád teréňák do 130 tis. Kč. Co doporučíme?

category of topic classification: japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 07:46, rada
Já osobně bych šel do RAV 4 2,0i ve 4dveřovém proovedení. Dá se sehnat kolem 90 tisíc a zbytek ponechal na případné opravy či údržbu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 08:32, rada
Subaru Forester 2,0 - dají se sehant modely i za tuto cenu. Jde o trvalý pohon 4x4, takže terén uvedený v dotazu je zcela bez problémů a v zimě oceníte výhody trvalého pohonu 4x4,. Spolehlivost SUbaru je pověstná-velmi vysoká, totoéž jako odolnost. Ceny ND sjou srovnatelné s konkurencí, spotřeba u benzínového 2l motoru bude něde mezi 8,5-10/100km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 08:33, rada
Taky se koukám po podobném druhém autě do rodiny a zatím u mě vítězí Subaru Forester. Jenom počkám do léta, až ještě trochu klesnou ceny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 08:43, rada
Starý Forester ne každý překousne kvůli designu, ta RAVka bude asi líbivější, vně i uvnitř...obě auta ne tom budou dobře, pokud se k nim dřívější majitel choval slušně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 10:32, rada
subaru ano, ale volil bych outback, na lesni a polni cesty staci bohate
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 12:36, rada
RAV4 za tudle cenu budou tak 10-14 let stare. Subaru bude asi o neco vhodnejsi volba. zkusil bych rozsirit obzor i na Hondu CRV, Suzuki Grand Vitaru ... a za uvahu by staly i ameriky (Ford Maverick/ Explorer; Jeep Grand Cherokee) v kombinaci s LPG. otazkou je, jak jsou na tom se spolehlivosti jednotlivych motorizaci i Hyundai Santa Fe a Kia Sportage, ktere budou za stejnou cenu o cca 5 let novejsi
2 Marek Kriz + Valnoha: rekl bych, ze vase prispevky jsou OT a patri do uplne jine diskuze a pokud me pamet neklame, pak pan Obornik ve sve rade zavrhl pouze S4/S6 na LPG, nikoliv BMW
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 12:51, rada
Ford Fusion , Suzuki Ignis 4x4 , Kia Sportage , Renault Scenic 4x4 , Honda CRV
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 13:50, rada
přikloním se k suboru forester..spotřeba u 2,0l je na rozumných 8-10l/100, spolehlivost je vysoká, ceny ND jsou přijatelné..nejsou to žádné astronomické sumy a servis to samé. Dále bych doporučil již zmíněnou Hondu CRV a za úvahu stojí i Vitara, která je v terénu dobrá, auto vesměs spolehlivé a na silnici taky obstojí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 18:46, rada
Mohu jen doporučit Subaru Forester. Jezdím v něm poslední 2 roky (MY1998 - dovoz Itálie), najeto celkem 150.000km, z toho mých 70.000km bez jediné závady. Na silnici pohodlné auto, umožňující na okrskách víc než u "běžných aut" a v terénu projede neskutečně moc. Není to offroad, ale když jsem ho porovnával v terénu s "velkými offroady" tak pokud ho nelimituje světlá výška, vyjede díky perfektnímu systému 4x4 víc než třeba Jeep Cherokee. Světlá výška je 20cm a dá se upravit +4cm. Teď v zimě nemusím řešit sníh nebo kopec = vyjede všechno bez problémů. Spotřeba je průměrně 9 - 9,5l/100km benzínu, nebo 11,5l LPG (motor 2.0/92kW). Výhodou je i redukce převodovky, která se dá přiřadit kdykoliv za jízdy. To je výhoda nejen při tahání přívěsu, nebo rozjezdu do prudkého kopce (mám vyzkoušeno 45°= 100% stoupání a navíc v lese), ale i pro popojíždění v kolonách. Auto se výborně udržuje, protože má vhodně zvolené materiály interiéru. Tzn. že suchým hadrem lze odbahnit cokoliv. Dalo by se jmenovat spoustu dalších kladů, ale pro informace doporučuju návštěvu webových stránek Subaru Klubu. Většina subaristů ráda poradí. A na silnicích se pak Subaristi většinou zdraví a pomáhají si...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 18:53, rada
Vyzkoušeno již více vozu,dle požadavku bych zvolil Jeep Cherokee 2,5 TD novější model od 1997. Spolehlivý,relativně usporný-do 10l,na silnici rychlý a obratný vhodný jak na ježdění do zaměstnání tak na dovolenou. Navíc pracant-na tažném 2500kg.
S výkonem 85KW i s přívěsem uplně v pohodě. Pokud se nehoní za studena vydrží a vydrží a vydrží....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 19:36, rada
Forester - jednoznačně, zvládne i složitější terén, pohon bez konkurence, není k němu co dodat, jen s tou spotřebou to bude horší - ale od vozu určeného pro terén nelze čekat "lidovou" spotřebu.
Honda HRV - takovej hezounek, nevím jak se chová na horším povrchu (bahno apod.), ale jinak by to nemuselo být marné, když zmiňujete převážně použití po silnicích a občasně mimo silnici (a přizejme si, běžnou polní či lesní cestu zvládne kde co). Na pohled je to sympatické auto pro běžného konzumenta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 19:43, rada
Jednoznačně Suzuki Grand Vitara 2,0 HDI.Malá spotřeba,vysoká spolehlivost.Již 4 rokem jsem majitelem prodloužené verze XL7.Zatím bez jediné závady.Perfektní jízdní vlastnosti v térénu i na silnici.Nemám co bych vytknul.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 19:47, rada
Hlavně nekupovat nic s vizkozní spojkou.Skušenosti kamarádů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 22:28, rada
Tez se pripojim k nekolika lidem, co doporucuji Subaru Forester. Pokud clovek neresi design, tak neni moc co resit. Permanentni 4x4 a redukce u atmosferickych motoru. Za cenu 120K se da sehnat zhruba rocnik 2000 Prijatelnou cenu servisu lze resit jedine vlastnim mechanikem snad u vsech znacek, a i nekutil si umi dolit vodu do ostrikovacu. Nejsem pritel haldexovych 4x4, nicmene pro Vas ucel muze byt dobra i jinde jmenovana Honda CR-V, Toyota RAV4 apod. Amerikam typu Jeep & spol bych se vyhnul kvuli male vyuzitelnosti (horsi na silnicich) a obecne vyssi spotrebe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.02.2010 22:33, rada
forestra- stálý pohon 4 kol je v zimě a v lehčím terénu lepší než neco co si připojuje druhou vetšinou zadní nápravu až když je problém a v běžném provozu se s ním dá jet docela svižně, má nízké těžiště a nenaklání se. Akorát se spotřebou to bude harší na dálku v letě 9 město nebo zafoukané silnice v zimě 12. Co se týká servisu trochu dražší, ale není tolik potřeba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.02.2010 13:51, rada
F-O-R-E-S-T-E-R !!! ....ostatní jsou sice narozdíl od něj hezčí, pravda, ale jmenované alespoň FUNGUJE
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.02.2010 14:26, rada
Z osobní zkušenosti doporučuji Mazdu Tribute (2.0 manuál). Má svoje mouchy,ale já s ním brouzdám denně lehčí terén a byl jsem s ním i v Chorvatsku (150 km/h jede v pohodě,není to žádnej šnek). Spotřeba je ať dělám co dělám pořád 10l/100km. Ale upozorňuji,že nejezdím plynule delší štreky nad 200km. Když jsem jel po dálnici do Chorvtaska,tak spotřeba spadla na cca 9,4(meřím na ujetou nádrž,palubní počítač bohužel nemá).Bydlím v Jeseníkách a to auto (nebo spíše já) si tady v zimě na zasněžených cestách a neprohrnutých polních cestách vyloženě libuje.Mám zimní gumy GrandTrek OffRoad a dostanu se "všude". Až si říkám,jestli to nepřeháním,že jestli zapadnu v zaváté příkopě několik kilometrů od prohrnuté cesty,že mne odtud nikdo nedostane....
Interiér je sparťanský,ale dobře udržovatelný,design je nanápadný. Výborné je samostatné vyklápění zadního okna ve dveřích od kufru.
Za ty prachy nemá konkurenci,i když je na trhu plno krásnějších SUV a Offroadů..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.02.2010 15:25, rada
:)) Forester - vše už bylo řečeno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.02.2010 18:11, rada
Já se přimlouvám za Suzuki Grand Vitara.Mám novou generaci, je to stálá čtyřkolka a jak na silnici, tak hlavně v terénu, umí opravdu hodně (stálý pohon 4x4, uzávěrka difu, redukce + integrovaný rám).
Vzhledem k finančnímu limitu bys musel uvažovat o generaci předchozí, která je víc off-road.
Ať už se rozhodneš pro Subaru (které zde dost lidí oprávněně doporučuje), Suzuki nebo jiného Japonce, při podmínce důkladné kontroly před koupí, neměl bys litovat.
Starší Ameriky bych se asi bál, ale samozřejmě i tady můžeš narazit na kvalitní zboží!
Vybírej i podle toho, jaká auta se Ti líbí! Hodně štěstí!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 09.02.2010 19:45, rada
Subaru je spolehlivá absolutní špička. Mám Legacy. Mám ale i Lande Rover Freelander. Nádherný, ale finančně na nekonečných mechanických opravách sebevražda. Lande Rover nebrat ani zadarmo.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.