0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Celica STi

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.12.2007 18:30, RE: Celica 2.0\GTi
anonym posted by:
Zdarec, Taky jsem měl kulatou celicu, 6let, super auto, pak mě sestřelil z vedlejší týpek v novým pasátu, jel asi kilo. On ulomil čumák auta , interiér celicy netknutej. Docela tuhej skelet. Dost mě to mrzelo, ale takovej je život, další už nemám, nechtělo se mi znova investovat do starýho auta, to nemyslím kvůli spolehlivosti, ale když má 10 starý auto na tacháči 124000 a musí se měnít tlumiče, který nydrží mezi 250-300 000km, vejfuk zrezlej, vůle na zadní víceprvkový nápravě-známý silentbloky ...
novej passat měl ulomenej čumák a tvoje stařičká super celica byla netknutá ... haha, tím jsi celý příspěvek poslal mezi směšné nesmysly
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.12.2007 21:36, RE: mrkačky
anonym posted by:
F 40 nebyla "mrkačka".
F40 je mrkačka, podívej se pořádne
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 29.12.2007 21:08, RE: VYMĚŇ KOLA
anonym posted by:
auto celkem pěkný ... no na těch 17let ... ale bylo by 5xhezčí kdybys vyměnil kola za nějaký důstojný ... ty na fotce jsou tragicky ostudný ... zima nezima
AUTOR: Jakou fotku máte na mysli? Myslím, že jsem ani žadnou fotku nepřikládal...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 29.12.2007 21:26, RE: Krásná věta, rozvody se nepotkají.
anonym posted by:
Když on ten řemen nedává dopředu vědět kdy praskne, nebo že se zadře ložisko kladky. On prostě praskne a auto dál nejede. Nejlepší je to tak ve 2,00 v noci, tma jak v p., někde na zastrčené silnici v lese. Nebo v případě, kdy tu káru člověk nejvíc potřebuje. Čeká letadlo, nebo vlak. Opravdu paráda. Ty věci se mění z důvodu prevence.
AUTOR: Máte svatou pravdu, že řemen o sobě nedá věděť, že praská, ale u tech kladek bych si dovolil oponovat, protože ,,v rozvodech'' (u Celici 1.6STi) je jen jedna kladka a každá kladka před smrtí o sobě dává patřičně vědět! A řemen? Ten se neozve, ale zakývá ho pouze jeden plastový kryt na 6-ti šroubcích, takže není problém jeho stav průběžně kontrolovat... Nicméně sohlasím s Vámi v otázkách prevence! U ,,potkávacího" motoru bych takovou odvahu neměl...
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.