0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Celica STi

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 00:17,
Jooo, to byly skvělý autíčka a pěkný na tu dobu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 07:05,
Mně vždcky fascinují ty úvahy motor i v -20 naskočí hned.

Sakra, dy´t je to úplně normální.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 07:29, mrkačky
jo jo, Celica...krásná a mrkající. Sice mám 323F/92, ale tato Toyota se mi jeví jako nejhezčí mrkající auto, co se dá běžně potkat. Přeju hodně šťastných kilometrů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 07:36, RE: mrkačky
Kotas posted by:
jo jo, Celica...krásná a mrkající. Sice mám 323F/92, ale tato Toyota se mi jeví jako nejhezčí mrkající auto, co se dá běžně potkat. Přeju hodně šťastných kilometrů
Mě se jako nejhezčí mrkačka jeví Ferrari F40, i když potkat ji v provozu je nereálné :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 07:57, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Mně vždcky fascinují ty úvahy motor i v -20 naskočí hned.

Sakra, dy´t je to úplně normální.
u nafťáků ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 07:58, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Mně vždcky fascinují ty úvahy motor i v -20 naskočí hned.

Sakra, dy´t je to úplně normální.
Příteli,zapátrej v paměti a vzpomeň si kdy naposledy jsi startoval svoje auto při minus 20.Myslím opravdu minus dvaceti kdy máš strach vzít za kliku u dveří aby nepraskla...to pak i auta rok dva staré mají problémy..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 10:00, RE: mrkačky
zigi posted by:
Mě se jako nejhezčí mrkačka jeví Ferrari F40, i když potkat ji v provozu je nereálné :o)
Přesně F40 to je fakt kusanec. hmmm mít tak 200 tis. euro
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 10:17, RE: bez předmětu
anonym posted by:
u nafťáků ne.
ne jen u naftaku, dokonce i zanovni fabie 1,4 stavkuje pri - 20, myslim ty rana, kdyz spechate do prace a auto za 350 vas fuckne, potom nezbyva nez pozadat souseda nebo hromadka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 11:46, RE: mrkačky
anonym posted by:
Přesně F40 to je fakt kusanec. hmmm mít tak 200 tis. euro
Nejlepší bylo F GTO (jak mel Magnum v tom serialu) :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 13:25, RE: mrkačky
anonym posted by:
Nejlepší bylo F GTO (jak mel Magnum v tom serialu) :o)
To byla obyčejná 328. U ferrari něco jako 120ka...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 14:12, VYMĚŇ KOLA
auto celkem pěkný ... no na těch 17let ... ale bylo by 5xhezčí kdybys vyměnil kola za nějaký důstojný ... ty na fotce jsou tragicky ostudný ... zima nezima
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 15:02, celica
presne tuhle celicu 1.6 bez serva mel kamarad deset let spatky.ja jsem v ty dobe mel taky ,,sportak,,escort 1.6 diesel a kdyz mi to pujcil na pul dne a ja do toho presed s hladkyho naftaka /podle motorove brzdy mel 28kw/a asi milion km tak mi to svezeni v celice prislo jako ve ferari.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 17:27, RE: mrkačky
zigi posted by:
Mě se jako nejhezčí mrkačka jeví Ferrari F40, i když potkat ji v provozu je nereálné :o)
F 40 nebyla "mrkačka".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 20:22, RE: mrkačky
anonym posted by:
F 40 nebyla "mrkačka".
Moje fabka je Mrkačka!!!
Každý týden žárovka v prdeli - výměna Mrkačka - mrdačka
Copak se soudruhům v MB nepovedlo, nevite?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 21:10, RE: celica
anonym posted by:
presne tuhle celicu 1.6 bez serva mel kamarad deset let spatky.ja jsem v ty dobe mel taky ,,sportak,,escort 1.6 diesel a kdyz mi to pujcil na pul dne a ja do toho presed s hladkyho naftaka /podle motorove brzdy mel 28kw/a asi milion km tak mi to svezeni v celice prislo jako ve ferari.
blahopřeji, měl jsem tu samou celicu v roce 2000 dva roky a naprosto bez problémů)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 11.12.2007 23:33, Celica 2.0\GTi
Zdarec, Taky jsem měl kulatou celicu, 6let, super auto, pak mě sestřelil z vedlejší týpek v novým pasátu, jel asi kilo. On ulomil čumák auta , interiér celicy netknutej. Docela tuhej skelet. Dost mě to mrzelo, ale takovej je život, další už nemám, nechtělo se mi znova investovat do starýho auta, to nemyslím kvůli spolehlivosti, ale když má 10 starý auto na tacháči 124000 a musí se měnít tlumiče, který nydrží mezi 250-300 000km, vejfuk zrezlej, vůle na zadní víceprvkový nápravě-známý silentbloky v kostích. To je počáteční investice okolo 50K a to už se při ceně auta nevyplatí. Ale svezení bomba, není moc aut co by vás předjely. Nejhorší komentář od lidí co jsem vezl po dálnici v 240 bylo "pěkně sedí". Ale mladý ucho by si takovýho sporťáka kupovat nemělo. Přece jenom 129kW bez úprav je dost i na zkušený řidiče.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.12.2007 00:58, RE: mrkačky
anonym posted by:
Moje fabka je Mrkačka!!!
Každý týden žárovka v prdeli - výměna Mrkačka - mrdačka
Copak se soudruhům v MB nepovedlo, nevite?
já bych věděl co se nepovedlo...chcou moč vymáknout z H7, ale jinak sem nic nepsal abych nehanil škodovku...já mám H4 a měním tak jednou za rok.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.12.2007 01:00, RE: mrkačky
Kotas posted by:
já bych věděl co se nepovedlo...chcou moč vymáknout z H7, ale jinak sem nic nepsal abych nehanil škodovku...já mám H4 a měním tak jednou za rok.
moc vymáčknout....nejak se mě pomíchaly písmenka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.12.2007 09:56, RE: Celica 2.0GTi
anonym posted by:
Zdarec, Taky jsem měl kulatou celicu, 6let, super auto, pak mě sestřelil z vedlejší týpek v novým pasátu, jel asi kilo. On ulomil čumák auta , interiér celicy netknutej. Docela tuhej skelet. Dost mě to mrzelo, ale takovej je život, další už nemám, nechtělo se mi znova investovat do starýho auta, to nemyslím kvůli spolehlivosti, ale když má 10 starý auto na tacháči 124000 a musí se měnít tlumiče, který nydrží mezi 250-300 000km, vejfuk zrezlej, vůle na zadní víceprvkový nápravě-známý silentbloky ...
Souhlasím, já teda dvoulitrovou celicu ještě mám a opravdu spokojenost. Po koupy jsem ji přived do dobrého stavu a bezproblému mě vozí. Po těch letech je poznat kvalita s jakou toto auto udělali. Vše funkční, klima, elektrika...Pokud je povozek v pořádku, tak auto nabídne opravdu pěkné svezení a v zatáčkách i dnes najde málo konkurentů. Spotřeba se drží taky nízko cca 8l/100km pohodovou jízdou...Když si vzpomenu na 14l/100km mého bývalého dvoulitrového BMW a ty jízdní vlastnosti oproti celice tu spotřebu nevytrhly. Jsou to ale rozdílná, težko porovnatelná auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 12.12.2007 14:05, Krásná věta, rozvody se nepotkají.
Když on ten řemen nedává dopředu vědět kdy praskne, nebo že se zadře ložisko kladky. On prostě praskne a auto dál nejede. Nejlepší je to tak ve 2,00 v noci, tma jak v p., někde na zastrčené silnici v lese. Nebo v případě, kdy tu káru člověk nejvíc potřebuje. Čeká letadlo, nebo vlak. Opravdu paráda. Ty věci se mění z důvodu prevence.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.