0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis 1.8 VVTI a zkušenosti majitele

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2012 20:49, RE: zase jednou recenze
Ondří posted by:
Podle mě jde také o to jak dlouho hodlá majitel vůz provozovat, pokud je to déle skutčně by se mohla nafta vyplatit.........jinak k těm brzdám, mé auto mě také naučilo používat brzdy co nejméně, nyní nutná výměna, rezaví.
Vážení diskutéři, všem Vám děkuji za příspěvky, byly velice zajímavé. Byl bych rád pokud by někdy v budocnu napsal recenci majitel hybridu(asi Prius 1,8) jelikož mi bylo toto auto ve dvou Toyotách na podnikání rozmlouváno. Všem dík a těď jdu na pivo.
PS: už nemám 118 kg, ale jen 112kg(nežeru)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2012 23:48, RE: spotřeba oleje
BohuslavB posted by:
Nemůžu mluvit za Toyotu, ale Mazda 6 2.0 benzin má taky proměnné časování ventilů a dolévám půl litru na 5000 km. Jen pro info: r.v.2006, najete 115 tis.km, výkon 148ps.
není náhodou v tý mazdě obyč duratec z mondea 107kW? ten teda nic takového nemá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2012 00:29, RE: spotřeba oleje
BohuslavB posted by:
Nemůžu mluvit za Toyotu, ale Mazda 6 2.0 benzin má taky proměnné časování ventilů a dolévám půl litru na 5000 km. Jen pro info: r.v.2006, najete 115 tis.km, výkon 148ps.
Yaris 2008, 1.3vvti, tam nedolévám nic. Ani na měrce nepozoruju žádné úbytky.<br>
S Mazdou 6, 2.0L 104 kW, r.v 2002 jsem dřív doléval mezi výměnami po 15 tisících cca 0.75L. Nejvíc si motor vzal když jsem jel jednu jízdu Hradec Králové - Praha cca 160-180 km/h (včetně 5 minutového úseku maximálkou stylem pedál na podlaze). Teď co jezdím dálnice 120-135 podle GPS, tak olej auto nežere. Nastavuju si upozornění na mobilu každé 3 měsíce abych zkontroloval úbytky a pořád mám 3/4 měrky.<br>
Jinak v obou autech mám stejný olej 5W-30 Castrol. Dřív Castrol Proffessional, teď Magnatec.<br>
U spotřeby oleje se asi nedá jednoduše mluvit kolik bere na tisíc. Zásadní je jak se motor zatěžuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2012 08:24, RE: zase jednou recenze
valcav posted by:
Vážení diskutéři, všem Vám děkuji za příspěvky, byly velice zajímavé. Byl bych rád pokud by někdy v budocnu napsal recenci majitel hybridu(asi Prius 1,8) jelikož mi bylo toto auto ve dvou Toyotách na podnikání rozmlouváno. Všem dík a těď jdu na pivo.
PS: už nemám 118 kg, ale jen 112kg(nežeru)
onehdá jsem v AutoMotoRevue či kde to bylo viděl rozhovor s taxikářem-majitelem Priusu, který po čtyřech letech a 150ti t.km. pěl na Prius jen chválu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2012 09:35, RE: spotřeba oleje
rojack posted by:
A proč já mám 2,0 TDi PD a přitom mezi výměnou oleje jsem nikdy nic nedolil? A to jsem měl donedávna longlife, takže 30 tis. km. Pane, běžte s tou latinou někam.
Provedu. A gratuluju. Takovou kliku mají tak 3 z 10.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2012 22:59, RE: zase jednou recenze
tomaskrtek posted by:
onehdá jsem v AutoMotoRevue či kde to bylo viděl rozhovor s taxikářem-majitelem Priusu, který po čtyřech letech a 150ti t.km. pěl na Prius jen chválu...
Nedávno jsem byl ve Stockholmu a mezi taxikama bylo Priusů odhadem 20%. Obecně se tam dalo potkat mnohem víc Priusů než tady. Mně se na fullhybridu od Toyoty líbí, že její variabilní automatická převodovka má nízké ztráty proti klasickým automatům. A tím že převody může měnit bezeskokově, tak může motor vždy točit v optimálních otáčkách. Odpadají problémy s tím jestli auto má jen 5 rychlostí, nebo že je šestka krátká nebo naopak moc dlouhá apod. Auto může v každé situaci točit motor optimumálně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2012 23:00, RE: zase jednou recenze
Petr S posted by:
Nedávno jsem byl ve Stockholmu a mezi taxikama bylo Priusů odhadem 20%. Obecně se tam dalo potkat mnohem víc Priusů než tady. Mně se na fullhybridu od Toyoty líbí, že její variabilní automatická převodovka má nízké ztráty proti klasickým automatům. A tím že převody může měnit bezeskokově, tak může motor vždy točit v optimálních otáčkách. Odpadají problémy s tím jestli auto má jen 5 rychlostí, nebo že je šestka krátká nebo naopak moc dlouhá apod. Auto může v každé situaci točit motor optimumálně.
Sorry za pžeklep na konci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2012 23:17, RE: zase jednou recenze
Petr S posted by:
Sorry za pžeklep na konci
A sorry za překlep v omluvě za překlep
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2012 23:55, RE: zase jednou recenze
David V posted by:
A sorry za překlep v omluvě za překlep
jj, toho jsem si pak taky všiml, ale už jsem to neměl dál sílu komentovat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.03.2012 02:44, RE: zase jednou recenze
tomaskrtek posted by:
onehdá jsem v AutoMotoRevue či kde to bylo viděl rozhovor s taxikářem-majitelem Priusu, který po čtyřech letech a 150ti t.km. pěl na Prius jen chválu...
ano,také jsem viděla ten příspěvek v jednom z dílů autosalonu,ten týpek jezdil za spotřebu 3,8 l na 100 km,super!!!!To auto jenom recuperovalo .......auto skoro nic nežere,údržba skoro nulová a sypou se mu jen peníze,samá chvála na prius.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.04.2012 22:57, RE: spotřeba oleje
olda posted by:
není náhodou v tý mazdě obyč duratec z mondea 107kW? ten teda nic takového nemá.
Základ M6 je stejný s mondeem, ale proměnné časování má od faceliftu v r. 2005. viz http://www.tipcar.cz/magazin/-5021.html
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.