0
back
 

diskuze k tématu: Majitel Toyoty Avensis: 257 tis. km není problém

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 07:44, Bezva
Dobrá volba vozu i recenze. Věřím, že jsi za autíčko dal velmi slušné peníze a ono Ti bude dělat ještě spoustu let radost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 08:21, světla -> žárovky
docela mě zajímají ty světla,resp. svítivost na suché/mokré vozovce.
Spravily by to jiné - výkonnější žárovky?
Momentálně totiž uvažuji o nových žárovkách tak chci dobře vybrat.
Případně máte někdo nějakou značku,kterou byste doporučily?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 09:07, RE: světla -> žárovky
Tomi posted by:
docela mě zajímají ty světla,resp. svítivost na suché/mokré vozovce.
Spravily by to jiné - výkonnější žárovky?
Momentálně totiž uvažuji o nových žárovkách tak chci dobře vybrat.
Případně máte někdo nějakou značku,kterou byste doporučily?
Mam zkusenost se zarovkami obyc, potom Osram Night Breaker a ve finale HID xenony ve stejnem aute. Budu se bavit o starem mondeu z roku 1995 a pak o Mondeu 2004. Takze stare mondeo, normalni zarovky to je des, je s tim strasne spatne videt jak za sucha tak i za mokra. Night Breaker je asi jedno z nejlepsich, ale cena 500 Za zarovku je nekrestanska cena. Nakonec jsem k Vanocum dostal HID sadu xenony 600k, coz je nejblizsi dennimu svetlu. Za sucha jsou xenony absolutne spickove, za mokra je to sice lepsi nez se zarovkami, ale i tak je to hodne spatne. Proste za mokra je silnice totalne cerna a tak se svetlo temer neodrazi. U noveho mondea jsou jiz cire svetlomety, ktery i se zarovkami sviti velmi dobre, ovsem po prestavbe na xenony je to jeste o 100% lepsi a viditelnost vyborna. Temer nepotrebuji dalkvoa sveta. Cekam, jak vsichni napisete, ze HID xenony vsechny oslnuji, sviti to na vsechny strany a jak je to zakazane v zakonu atd. Ano jsem si vedom, ze nejspi povoleny pro provoz na pozemnich komunikacich (i kdyz viditelnost, a tim padem bezpecnost jsou mnohem lepsi) nikdy na me zadne auto neblikalo, svetla mam serizene tak jak maji byt a intenzita svetla je opravdu vyborna takze maji vetsi dosah pod stejnym uhlem. Prestavba auta trvala asi tak hodinku, vyndat svetla, vyriznout vzadu kryt na kabel, uchytit trafa, zapojit a zandat svetla zpet. Xenony muzu opravdu jen doporucit (i kdyz jsou zakazane) jen si vsichni seridte svetlomety a pak je vsechno ok.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 09:31, RE: světla -> žárovky
mufik.martin posted by:
Mam zkusenost se zarovkami obyc, potom Osram Night Breaker a ve finale HID xenony ve stejnem aute. Budu se bavit o starem mondeu z roku 1995 a pak o Mondeu 2004. Takze stare mondeo, normalni zarovky to je des, je s tim strasne spatne videt jak za sucha tak i za mokra. Night Breaker je asi jedno z nejlepsich, ale cena 500 Za zarovku je nekrestanska cena. Nakonec jsem k Vanocum dostal HID sadu xenony 600k, coz je nejblizsi dennimu svetlu. Za sucha jsou xenony absolutne spickove, za mokra je to sic...
Ne, pokud na dany vuz xenony nejsou povolene a homologovane, tak urcite ne. Takze zadnou neschvalenou HID sadu bych nedoporucoval. Myslim, ze kdyby sly sady bez problemu homologovat, uz dane opravneni davno maji a vyrobci by se jima velmi radi chlubili.
Zkuste zarovky Osram Silverstar, oproti standardnim zarovkam rozdil ve vykonu sam poznate, cenu maji umernou kvalite (sezenete za 350-400 Kč za pár) a zivotnost je taky dostatecna.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 10:01, RE: světla -> žárovky
mufik.martin posted by:
Mam zkusenost se zarovkami obyc, potom Osram Night Breaker a ve finale HID xenony ve stejnem aute. Budu se bavit o starem mondeu z roku 1995 a pak o Mondeu 2004. Takze stare mondeo, normalni zarovky to je des, je s tim strasne spatne videt jak za sucha tak i za mokra. Night Breaker je asi jedno z nejlepsich, ale cena 500 Za zarovku je nekrestanska cena. Nakonec jsem k Vanocum dostal HID sadu xenony 600k, coz je nejblizsi dennimu svetlu. Za sucha jsou xenony absolutne spickove, za mokra je to sic...
Tyto sady xenonů musím také jen a jen odsoudit! Xenonová světla, to není jen vyšší svítivost. To je také automatická regulace sklonu, to jsou také ostřikovače. Asi se vám to nezdá z vašeho pohledu, protože vy vidíte lépe a tak si připadáte, že jedete bezpečněji. Jenže xenonový světlomet ne nadarmo mnou zmíněné součásti má. Už to tu bylo řečeno - kdyby nebyl problém v instalaci těchto sad, pak už dávno mají homologace a firmy se tím chlubí. Takhle jste u mě jen tuzér. Ještě přidejte neony, sexychromové pásky kolem celého auta, dozadu ultracool světla s čirou optikou ala lexus a bude to úplně supr...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 10:22, RE: světla -> žárovky
rohYpnol posted by:
Tyto sady xenonů musím také jen a jen odsoudit! Xenonová světla, to není jen vyšší svítivost. To je také automatická regulace sklonu, to jsou také ostřikovače. Asi se vám to nezdá z vašeho pohledu, protože vy vidíte lépe a tak si připadáte, že jedete bezpečněji. Jenže xenonový světlomet ne nadarmo mnou zmíněné součásti má. Už to tu bylo řečeno - kdyby nebyl problém v instalaci těchto sad, pak už dávno mají homologace a firmy se tím chlubí. Takhle jste u mě jen tuzér. Ještě přidejte neony, sexych...
Díky.
četl jsem o těch Osram Night breaker,všichni co je měli byly velmi spokojení,asi do nich půjdu i za ty prachy.
Ta přestavbová sada xenonů mě moc neláká,hlavně kvůli ceně,nechce se mi dát cca 2500kč,má to být mámě do Felicie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 10:30, špinavé okna
Ty špinící se okna můžu potvrdit, je to hrůza. Jezdím s Avensisem každý den po dálnici do práce a když prší, tak je to vždycky o hubu. Při rychlostech nad 120km/h nevidím do zpětných zrcátek vůbec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 11:40, RE: světla -> žárovky
Tomi posted by:
Díky.
četl jsem o těch Osram Night breaker,všichni co je měli byly velmi spokojení,asi do nich půjdu i za ty prachy.
Ta přestavbová sada xenonů mě moc neláká,hlavně kvůli ceně,nechce se mi dát cca 2500kč,má to být mámě do Felicie.
Pokud jste si o nich cetl i jinde nez na strankach vyrobce, tak jste si urcite precetl i to, ze vysoka svitivost je vykoupena velmi kratkou zivotnosti. Staci si precit reakce lidi, co je pouzili. Takze doporucuji kupovat u obchodnika, ktery je solidni a schovat uctenku pro pripad reklamace. Bude potreba. Alternativa je Osram Silverstar, jak jsem psal vyse. Myslim, ze po koupi budete spokojen. Ja je ve felicii provozoval a spokojen jsem byl.
Jinak bych se podival i na stari a kvalitu svetel na vasi felicii, nedivil bych se, kdyby uz byly za ty roky "slepe" a jestli by se neoplatilo investovat i do novych lamp.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 11:43, Dotaz na redakci.
Mohu se zeptat, proc je znemozneno prispivat do diskuzi pod clanky pres stranky www.lidovky.cz? Nevim jak pro ostatni uzivatele, ale pro me je jednodussi prispevky pres pridavat pres lidovky, nez pres www.tipcars.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 12:12, RE: světla -> žárovky
mufik.martin posted by:
Mam zkusenost se zarovkami obyc, potom Osram Night Breaker a ve finale HID xenony ve stejnem aute. Budu se bavit o starem mondeu z roku 1995 a pak o Mondeu 2004. Takze stare mondeo, normalni zarovky to je des, je s tim strasne spatne videt jak za sucha tak i za mokra. Night Breaker je asi jedno z nejlepsich, ale cena 500 Za zarovku je nekrestanska cena. Nakonec jsem k Vanocum dostal HID sadu xenony 600k, coz je nejblizsi dennimu svetlu. Za sucha jsou xenony absolutne spickove, za mokra je to sic...
Měl jsem Mondeo 1993 a kromě slepnoucích parabol je u tohoto modelu ještě problémem plastový rozptylovač před potkávacími žárovkami. Ten postupně žloutne a snižuje výsledný světelný tok. Není problém jej ale vyměnit, cena dvou nových je kolem 700 korun přímo u Fordu a čtyři roky to zase vydrží.

Xenony jsou jiné kafe - jak napsal rohYpnol, k povinné výbavě u xenonů patří také automatická regulace podle zatížení a ostřikovače, což sada v řádu tisíců těžko vyřeší. Nicméně - jak mufik napsal - pokud si takový uživatel dává záležet na seřízení, tak oslňování nemusí být problém a s odsouzením přestavby v tomto případě bych byl opatrnější. Je to jen o péči a mnozí, kteří sice neoriginální xenony nemají, ale kašlou na údržbu, oslňují víc. Už jsem potkal pako, které mělo v potkávačkách žárovky určitě silnější než předepsaných 55 W a vypadalo to, že svítí dálkovýma. Tak jsem mu taky posvítil, načež on bliknul dálkovýma taky a proti těm potkávačkám to byly bludičky. Stinnou stránkou této "svépomocné" přestavby na xenony je patrně to, že teď se s autem asi nedá jet na standardní STK.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 13:34, RE: Dotaz na redakci.
Alkantpan posted by:
Mohu se zeptat, proc je znemozneno prispivat do diskuzi pod clanky pres stranky www.lidovky.cz? Nevim jak pro ostatni uzivatele, ale pro me je jednodussi prispevky pres pridavat pres lidovky, nez pres www.tipcars.cz
Dobrý den, je to programátorský problém, pracujeme na něm a brzy bude možné do diskuse přidáva i z Lidovek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 15:59, RE: světla -> žárovky
Tomi posted by:
docela mě zajímají ty světla,resp. svítivost na suché/mokré vozovce.
Spravily by to jiné - výkonnější žárovky?
Momentálně totiž uvažuji o nových žárovkách tak chci dobře vybrat.
Případně máte někdo nějakou značku,kterou byste doporučily?
Mám Omegu B a u té je známo že moc nesvítí. Koupil jsem ji loni na začátku prosince a už když jsem si jí vezl domů bylo rozhodnuto že tam půjde přestavba na Xenon protože jsem ji vezl domů večer a opravdu moc nesvítila. Po čtrnacti dnech jsem ježdění jsem to už nevydržel a objednal sadu, používám ji vlastně už skoro 2měsíce a ještě nikdy se mi za tu dobu nestalo že by na mě někdo zablikal že ho osilňuji a zároveň to svítí daleko líp.Jde o to mít dobře seřízená světla a vše je ok. Uznávám že na technické to asi neprojde (jdu příští měsíc) ale to mi nevadi během pěti minut tam jsou obyčejné žárovky a pak tam dám spátky xenony.Jenom bych dodal že to u nás mají ještě Tři lidi (Volvo 850, Passat a Seat Ibiza)a ani jeden neosilňuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 17:48,
S tímhle Avensisem teď jezdím v práci,je to r.v.2001 a špinící boční okýnka jsem nezaregistroval ani málo místa vzadu pro tři lidi.Mám dvoulitra benzín 110 kw,na předjíždění super zátah,pružný od spoda a spotřeba na úrovni recenzované 1,6.Najeto má 335 000 km vše funguje jak má.Pohodlné,spolehlivé a rychlé auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 20:23, To je tak.
Nový nebo zánovní Avensis t.zv. sedí na silnici velmi dobře. Nejistota pramení a) opotřebené tlumiče pérování (mají životnost ca 80t. km.) Je-li bez vady zavěšení kol. Auto je vyráběno v Anglii.
b) předpokládám, že zkušenost nepramení s jízdou na zimních pneumatikách.? K tomu bych neměl co dodat. Jsou to mazavky.
Hluk obtékajícího vzduchu je způsoben opotřebeným těsněním oken dveří, případně těsněním dveří. Vyzkoušíte to jejich důkladným olepením lepící páskou a zkušební jízdou.
Intenzita světel: musíte porovnat lesk jiných a vlastních. Jsou-li zakalená. Dají se rozebrat (za tepla), vyčistit skla a vakuově pohliníkovat paraboly. Jsou-li krycí skla polykarbonátová, tak zkuste na internetu vyhledat druhovýrobu. Nebo ELIT. Vyměńovat žárovky nic nepřinese.
Jinak psát sem přes tipcars, je opravdu zábava.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 21:08, RE: To je tak.
Abík posted by:
Nový nebo zánovní Avensis t.zv. sedí na silnici velmi dobře. Nejistota pramení a) opotřebené tlumiče pérování (mají životnost ca 80t. km.) Je-li bez vady zavěšení kol. Auto je vyráběno v Anglii.
b) předpokládám, že zkušenost nepramení s jízdou na zimních pneumatikách.? K tomu bych neměl co dodat. Jsou to mazavky.
Hluk obtékajícího vzduchu je způsoben opotřebeným těsněním oken dveří, případně těsněním dveří. Vyzkoušíte to jejich důkladným olepením lepící páskou a zkušební jízdou.
Intenzita světe...
S tou životností tlumičů bych to neviděl tak tragicky. Sám mám Avensis T22 1,6 VVTi r.v. 2002. Při koupi měl najeto 102 000 (poctivě vedená servisní knížka, auto koupeno od tátova kamaráda). Nedávno jsem byl u kamaráda (stav km asi 125 000), který mi zprostředkoval test tlumičů. Všechny byly přes 85 %. Na životnost 80 000 km bych to tedy neviděl.
A avensis pro evropu se montoval ve francii (aspoň tedy T22 po faceliftu).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.01.2009 22:07, RE: To je tak.
antoda posted by:
S tou životností tlumičů bych to neviděl tak tragicky. Sám mám Avensis T22 1,6 VVTi r.v. 2002. Při koupi měl najeto 102 000 (poctivě vedená servisní knížka, auto koupeno od tátova kamaráda). Nedávno jsem byl u kamaráda (stav km asi 125 000), který mi zprostředkoval test tlumičů. Všechny byly přes 85 %. Na životnost 80 000 km bych to tedy neviděl.
A avensis pro evropu se montoval ve francii (aspoň tedy T22 po faceliftu).
Haha, tak jak je to teda s tou motáží ? Já mám také T22, r.v. 2001 a ve velkém TP je napsáno "vyrobeno v Belgii".

Najeto 155.000 a tlumiče by už možná za chvíli zasloužily výměnu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.01.2009 08:20, RE: světla -> žárovky
Koloss posted by:
Měl jsem Mondeo 1993 a kromě slepnoucích parabol je u tohoto modelu ještě problémem plastový rozptylovač před potkávacími žárovkami. Ten postupně žloutne a snižuje výsledný světelný tok. Není problém jej ale vyměnit, cena dvou nových je kolem 700 korun přímo u Fordu a čtyři roky to zase vydrží.

Xenony jsou jiné kafe - jak napsal rohYpnol, k povinné výbavě u xenonů patří také automatická regulace podle zatížení a ostřikovače, což sada v řádu tisíců těžko vyřeší. Nicméně - jak mufik napsal - poku...
Uznavam, ze regulace sklonu a ostrikovace asi nejsou tam jen tak pro zabavu, ale treba to nove mondeo ostrikovace ma i na halogeny. Regulace sklonu? Ano, pokud auto zatizim tak muzu manualne otocnym ovladacem v aute svetla snizit. Mam xenony take jiz 2 mesice a nikdy na me nikdo nebliknul. Uznavam, ze to neni stastne reseni, ale potrebuji videt a pokud nikoho neohrozuji ci neoslnuji tak pak to pouziji. Nemam zadne modre zbarveni abych vypadal COOL jak tady nekdo psal. 6000K je temer bile svetlo. Zadne neony pod auto a efektni led diody do zadnich svetel davat nechci. Jinak prestavbova sada H1 do stareho a H7 do noveho mondea stala 1800 vcetne dane, takze ceny 2500 jsou jiz velmi predrazene. Ta cena 1800 neni z nejakeho trziste, ale z Benesovskeho Tuning obchodu (paragon, kamenny bchod....) Porad lepsi serozeny HID xenon nez obyc zarovka nebo nedej buh 100W zarovka v spatne serizenem svetlometu. Ani STK legalne asi neprojdu, ale je to opravdu otazka 5 minut tam dat zarovky. Jinak chystam se kupovat i komplet nove svetlomety do toho stareho mondea, ale i tak xenony tam zustanou. Narazka, ze kdyby to bylo tak dobre bez vedlejsich ucinku, tak ze to ma homologaci.......pamatuje na dobu, kdy v CR bylo zakazene treti brzdove svetlo? Je na tom neco tak spatneho nebo to je dokonce lepsi? A presto to tak u nas jeden cas bylo....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.01.2009 13:03, RE: To je tak.
Abík posted by:
Nový nebo zánovní Avensis t.zv. sedí na silnici velmi dobře. Nejistota pramení a) opotřebené tlumiče pérování (mají životnost ca 80t. km.) Je-li bez vady zavěšení kol. Auto je vyráběno v Anglii.
b) předpokládám, že zkušenost nepramení s jízdou na zimních pneumatikách.? K tomu bych neměl co dodat. Jsou to mazavky.
Hluk obtékajícího vzduchu je způsoben opotřebeným těsněním oken dveří, případně těsněním dveří. Vyzkoušíte to jejich důkladným olepením lepící páskou a zkušební jízdou.
Intenzita světe...
Tlumiče na Avensisu I jsem měnil na 275.000km. Shodou okolností si do článku půjčili njeho fotku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.01.2009 17:14, RE: To je tak.
Kepo posted by:
Haha, tak jak je to teda s tou motáží ? Já mám také T22, r.v. 2001 a ve velkém TP je napsáno "vyrobeno v Belgii".

Najeto 155.000 a tlumiče by už možná za chvíli zasloužily výměnu.
Tak to je už nějaké zvláštní. Někde jsem četl, že ve francii a ve velkém TP je také uvedena francie... A auto je koupeno u nás v toyota emil frey.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.01.2010 09:46, krátké převody
Ty krátké převody mám na ToyOtě Corolle taky - je tam motor 1,4 VVT-i, cca 100 koní. Při 130 km/h točí motor 3800-3900 otáček, prostě skoro 4000 a je to zbytečné. Uvažoval jsem o přestavbě na 6 kvalt (výměna převodovkyú ale zatím nemám dost informací). Asi je to nějaká vychytávka ToyOty (japonsko pokrývají údajně z 80 % hory
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.