0
back
 

diskuze k tématu: Majitel Avensisu: Lepší auto jsem neměl

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 21:33, RE: Další jelito
anonym posted by:
V Kolbence nedělám, ty km jsou pouze soukr. autem a do garáže ho leštit nechodím. Ale pro svoji práci služební auto nepotřebuju a do práce to mám pár kilometrů. Až začnu dojíždět za prací do Prahy (jsem z HK), tak určitě něco najezdím, abych se ti chlapče vyrovnal!
Mě se vyrovnávat nemusíš...nepleť si v této diskuzi osobní rovinu....ta mě u cizích lidí vůbec nezajímá. Takže se vyrovnej třeba tátovi, mě ne....konec této diskuze...tady aby se člověk bál říci svůj názor...jestli jsi postřehl, tak umím dát také za pravdu + přidám svůj názor. Jen zabedněnec do toho tahá osobní rovinu a mele bez toho, aby přemýšlel o názoru druhého. Nebavíš mě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.07.2008 21:40, RE: střední třída
anonym posted by:
Volant - to je o zvyku. Jak jsem byl kdysi zvykly ridit ruzny stary srot, tak u prvniho normalniho auta, byl to Peugeot 406, jsem dva roky ani nevedel, ze s tim volantem se vubec da hybat:)
Omyl. Prvním takovým vozem byl Ford mondeo 1. generace z roku 1993
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 08:41, RE: Další jelito
anonym posted by:
Mhm, je pravda, že kdo najede v Cliu ročně 50 000km asi jelito je!!! Pokud by to byl někdo normální, tak by nejspíš dostal jako služ. auto něco většího, ale takoví ti obchoďáci se zvláštní školou jsou většinou rádi i za to Clio))))
Zasekl jsi se?...nedivím se, že tě manželka šlape s tím sousedem...:))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 10:49, RE: Zajímavé
David V posted by:
Hm, 40000 tisíc jsem nedal do ojetiny na výměnách a poruchách za 5 let. Máš nějaký divný měřítka. Za svůj běžně vybavený 13 let starý pekáč střední třídy jsem dal za 5 let asi toto: destičky+kotouče+prasátka (900+1700+800), 4tlumiče + 2 pružiny (7000), chladič (3500), diodový můstek (2800), silentbloky (1800), předřadné odpory (1200), výfuk (1600), nepočítám olej, filtry, žárovky a kontrola klimatizace, které se musí dělat i na novém. Suma sumárum: 19500 Kč za 5 let a i s takovou nepříjemností j...
Vy trubky, byl někdy někdo z vás na garanční prohlídce v autorizovaném servisu? Nebo jen šetříte u garážistů? Pokud je auto v záruce a nechcete o ni přijít tak na garančku musíte každý rok. MB ML 55AMG, garančka v 80ti tkm-náplně, filtry, komplet brzdy atd. 90 tisíc korun.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.07.2008 18:16, RE: cena
anonym posted by:
Toyoty jsou co do spolehlivosti supr auta, ale dát přes 200tis za 6 let staré technicky průměrné auto střední třídy? Ta cena neodpovídá realitě (asi jako u škodovek).
JENŽE TA 6 LET STARÁ TECHNIKA NEDOKRÁČELA ANI ZDALEKA TŘEBA DO VW, TAKŽE BYCH BYL V KLIDU JASNĚ VW UMÍ TŘEBA MOTORY 1,8T,NEBO FSI A TFSI, ALE TOYOTA DÁVÁ VVT-I DO KAŽDÉHO BENZÍNOVÉHO AUTA, TROUBELÍNE!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 00:38, RE: Co tak tlumiče pérování?
anonym posted by:
Ty na našich silnicích u Toyot nemají zrovna dlouhou životnost. Také už po 80000 km pěkně rosí. To bude potom poježděníčko.
Tumiče avensis 2.0 výměna po 270.000 Jezdil zejména ČR tankodrom. Mohu vědět s jakou značkou máte zkušenost Vy?? Jarek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.07.2008 21:26, RE: Další jelito
anonym posted by:
Moje schade r.v. 1984 najeto 52 km, 17 kiláků za komanče z mototechny a zbývajících 35 na svatbu a zpět domů.
Uplně skvělý komentář. Škoda, že to ostatním nedošlo. Jen tak dál. b1244
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.07.2008 08:45, RE: edmund
anonym posted by:
Njn edmunde, první auto si každý pamatujeme s růžovými brýlemi a slzou v oku že. Ale jednou ti ten Kadet dojezdí a bude třeba jít dál.
hezké...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.07.2008 08:46, RE: Další jelito
anonym posted by:
který si koupilo ojetý auto se sto tisícema najetých kilometrů a za něco víc než rok najede polovinu toho, co předchozí majíitel, který mu právě zajetý Avensis prodal. Všichni tomu věřte, že si každý kupuje auto na deset až patnáct tisíc km ročně, jen my tady jezdíme od padesáti výš. cha chá
ty jsi pako, viď...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 19:36, RE: Další jelito
anonym posted by:
Mě se vyrovnávat nemusíš...nepleť si v této diskuzi osobní rovinu....ta mě u cizích lidí vůbec nezajímá. Takže se vyrovnej třeba tátovi, mě ne....konec této diskuze...tady aby se člověk bál říci svůj názor...jestli jsi postřehl, tak umím dát také za pravdu + přidám svůj názor. Jen zabedněnec do toho tahá osobní rovinu a mele bez toho, aby přemýšlel o názoru druhého. Nebavíš mě.
Hele, pycusi,jestli ses to stale ty,co mele o 50tkm se sluzebnim Cliem a co v 25.lletech vydelava vic jako druzi, pricemz ty lidi ani neznas, tak di s tema kydama uz do hajzlu a neser se do diskusi o autech.To ti sdeluji jako clovek s VS, profese konstrukce aut a 25 letou praxi v oboru.Tydle pycovske kecy pubertalnich debilku fakt miluji. Nazdarek!.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.07.2008 19:44, technik
Nebudu komentovat diskusi, to je snad zbytečné. Nicméně osobně mne zaujala věta...že do 150k/h není v kabině nic slyšet. To bych celkem uvítal, aby autor objasnil. Nebo-li hluk uvnitř je roven např.20dB?Jako v nahrávacím studiu? Zdá se mi dost nepravděpodobné, že by hluk motoru, příslušenství, hluk od valících se pneumatik či aerodyn. hluk byly v souhrnu takové, že je lze považovat za neslyšitelné.
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.