0
back
 

diskuze k tématu: Majitel Avensisu: Lepší auto jsem neměl

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 09:38, RE: Další jelito
anonym posted by:
troubelíne...já měl službení clio /najeto za cca 4 roky 200 tis km/ a takových malých aut jsou tisíce...
Sam jsi troubelin, kdyz musis v aute na nakupy stravit 50 tis. km rocne ... tohle je teprve k smichu, ne male auto s najetymi 48 tis. km po 5 letech provozu, ktere nekdo koupil manzelce na soupani po meste.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 09:41, cena
Toyoty jsou co do spolehlivosti supr auta, ale dát přes 200tis za 6 let staré technicky průměrné auto střední třídy? Ta cena neodpovídá realitě (asi jako u škodovek).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 09:47, RE: Nuda, impotence
anonym posted by:
Tahle Avensis je nudné, impotentní auto. Ticho v něm opravdu je, mohu potvrdit. Akorat hluk od odvalujících se kol občas zaruší. Jïnak je to designově docela špatné, interiér obzvláště, šedivé plasty...hnůj...Na svezení z místa A do B to stačí. Protože na legraci to má blbej podvozek...
Tím, že v autodiskusích jako zde logicky naprosto převažují řidiči, kteří auta a řízení "žerou", dochází k deformaci skutečného stavu. Vypadá to, že většina řidičů chce auto kvůli "zábavě", "vzrušení", naplnění estetických představ apod.
Jsem ale přesvědčený, že ve skutečnosti požaduje ta sice šedá nekřičící, avšak z hlediska byznysu rozhodující masa především auto, které poslouží, i když nezpůsobuje majiteli žádné orgasmy.
Jinak řečeno, spolehlivý výrobek, který při zachování určitých standardů přepraví a dopraví. Většina lidí žije jinými věcmi než kroucením volantem. Zesměšňovat auta kvůli "obyčejnosti" se mi jeví dětinské. Lidé mají různé preference, a to i v autech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 10:27, RE: cena
anonym posted by:
Toyoty jsou co do spolehlivosti supr auta, ale dát přes 200tis za 6 let staré technicky průměrné auto střední třídy? Ta cena neodpovídá realitě (asi jako u škodovek).
no tady máš aspoň tu kvalitu a spolehlivost a narozdíl od octavie je to opravdu střední třída
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 10:36, RE: Jak to? edmund
anonym posted by:
Ale vtipné to je...
právě že už není
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 10:38, RE: Jak to? edmund
anonym posted by:
právě že už není
Ale je.

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 12:02, RE: cena
anonym posted by:
Toyoty jsou co do spolehlivosti supr auta, ale dát přes 200tis za 6 let staré technicky průměrné auto střední třídy? Ta cena neodpovídá realitě (asi jako u škodovek).
To je právě omyl průměrně přemýšlejícího čecha..Dát 200 tisíc za 6 let starou ojetinu, když v Áčkách nebo v podobných velkobazarech ho seženu o 20-30 a možná i víc % laciněji.
Jenže majitel ho koupil v bazaru autorizovaného prodejce, a dostal na něj záruku (rok nebo 15tisíc km).A v tom je ten rozdíl.On koupil auto bez dalších následných investic za který prodejce ručí.To je ten rozdíl v ceně.A myslím, že se to vyplatí.Když třeba ne na financích, tak na nervech určitě.Ale osobně myslím, že se to vyplatí i finančně.Mám podobnou zkušennost .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 12:13, Zajímavé
Nedá mi to abych nereagoval... měl jsem asi dva roky avensise se stejným motorem jako tady pisatel článku... hrůza v životě už bych si toto auto nekoupil... nacpal jsem do něho asi 40 000 kč za všechny možné výměny a poruchy. Ale pokud je s ním pisatel spokojený přeji mu hodně šťastných kilometrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 12:45, RE: Zajímavé
anonym posted by:
Nedá mi to abych nereagoval... měl jsem asi dva roky avensise se stejným motorem jako tady pisatel článku... hrůza v životě už bych si toto auto nekoupil... nacpal jsem do něho asi 40 000 kč za všechny možné výměny a poruchy. Ale pokud je s ním pisatel spokojený přeji mu hodně šťastných kilometrů.
40 tisíc za dva roky je u ojetiny relativně normální náklad na servis, a nakonec u funglovky taky, tak na co si stěžuješ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 12:47, RE: Jak to? edmund
anonym posted by:
Ale je.

Osel
jen pro tebe, osle. kolik ti je? 18?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 13:08, Co tak tlumiče pérování?
Ty na našich silnicích u Toyot nemají zrovna dlouhou životnost. Také už po 80000 km pěkně rosí. To bude potom poježděníčko.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 13:35, RE: Zajímavé
anonym posted by:
40 tisíc za dva roky je u ojetiny relativně normální náklad na servis, a nakonec u funglovky taky, tak na co si stěžuješ?
Jo to máš pravdu.... 40 táců náklady na opravy u Avencisu jsou úplně normální.... u auta co mám teď je to ale sotva 5000 ročně, tak se prober.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 13:36, RE: Jak to? edmund
anonym posted by:
jen pro tebe, osle. kolik ti je? 18?
Krát dva. Momentálně se ale cítím na 100. Ale takhle po ránu mám někdy pocit, že je mi 18 i míň... .

Iááá

Osel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 13:43, RE: cena
anonym posted by:
To je právě omyl průměrně přemýšlejícího čecha..Dát 200 tisíc za 6 let starou ojetinu, když v Áčkách nebo v podobných velkobazarech ho seženu o 20-30 a možná i víc % laciněji.
Jenže majitel ho koupil v bazaru autorizovaného prodejce, a dostal na něj záruku (rok nebo 15tisíc km).A v tom je ten rozdíl.On koupil auto bez dalších následných investic za který prodejce ručí.To je ten rozdíl v ceně.A myslím, že se to vyplatí.Když třeba ne na financích, tak na nervech určitě.Ale osobně myslím, že se to ...
U Avencise se záruka určitě vyplatí a věřte tomu že ji brzy uplatníte
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 14:06,
Zajímavá a myslím že i věcná recenze. Sám jsem měl a stále mám, několik starších japonských aut (M. Galant, H. Civic, M. 323 ...) a vždy spokojenost. Svižná, nadstandardně vybavená auta, spolehlivá a díly z druhovýroby za přijatelné ceny.
Určitě někdy dojde i na Toyotu:) Autorovi vzkazuju, ať si z kritiky nic nedělá, protože vsadím poslední boty, že většinou zde kritizují ti, kteří ani nevědí, jak takový Avensis vůbec vypadá.
Jinak všem - pěkný den.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 14:08, RE: Jak to? edmund
anonym posted by:
Krát dva. Momentálně se ale cítím na 100. Ale takhle po ránu mám někdy pocit, že je mi 18 i míň... .

Iááá

Osel
hihi chrocht chrocht...vtipné to stále je a kdo řiká ne, ten osel je....promiň osle...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 14:11, RE: Další jelito
anonym posted by:
Sam jsi troubelin, kdyz musis v aute na nakupy stravit 50 tis. km rocne ... tohle je teprve k smichu, ne male auto s najetymi 48 tis. km po 5 letech provozu, ktere nekdo koupil manzelce na soupani po meste.
..ale no tak, to je prostě život... manželka v tom možná šoupe někoho jiného...když tě poslouchám, tak se nedivím. Drž se faktů...prostě jsem měl Clio a najelo se s tím cca 50 tis km za rok. A je to v mnoha firmách standard...ne všude se jezdí služebním OII atd....pravda, toto bylo cca 5 let zpět...a ještě jeden fakt, clio je pohodlnější než třeba fabie atd...což je úplný standard ve firmách...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 14:33, RE: Další jelito
anonym posted by:
..ale no tak, to je prostě život... manželka v tom možná šoupe někoho jiného...když tě poslouchám, tak se nedivím. Drž se faktů...prostě jsem měl Clio a najelo se s tím cca 50 tis km za rok. A je to v mnoha firmách standard...ne všude se jezdí služebním OII atd....pravda, toto bylo cca 5 let zpět...a ještě jeden fakt, clio je pohodlnější než třeba fabie atd...což je úplný standard ve firmách...
To musíte být super firma když ti koupí jako služební auto Clio v základu a nechaj tě v tom jezdit 50tis ročně.Jenže většina kupuje tyto malá auta na nákupy po městě a tam hochu 50tis ročně nenajezdíš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 14:47, RE: Zajímavé
anonym posted by:
40 tisíc za dva roky je u ojetiny relativně normální náklad na servis, a nakonec u funglovky taky, tak na co si stěžuješ?
Hm, 40000 tisíc jsem nedal do ojetiny na výměnách a poruchách za 5 let. Máš nějaký divný měřítka. Za svůj běžně vybavený 13 let starý pekáč střední třídy jsem dal za 5 let asi toto: destičky+kotouče+prasátka (900+1700+800), 4tlumiče + 2 pružiny (7000), chladič (3500), diodový můstek (2800), silentbloky (1800), předřadné odpory (1200), výfuk (1600), nepočítám olej, filtry, žárovky a kontrola klimatizace, které se musí dělat i na novém. Suma sumárum: 19500 Kč za 5 let a i s takovou nepříjemností jako je vyhořelý diodový můstek jsem dojel zpátky domů (120km) po vlastní ose.
A to tam všechno funguje, není to žádná past.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.07.2008 15:04, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Musím říct, že po čase celkem pěkná recenze. Děkujeme.
Jinak, k těm 15 tkm, sám víc ročně nenajezdím, mám dva roky frantíka, co podle všech pramenů kudy jezdí tudy teče, tedy pokud vůbec jezdí, že? Protože kromě báw, oktávek a golfů, zdáse, vše ostatní stojí za starou belu. Taky jsem byl na STK bez přípravy a světe div se, bez ztráty kytičky.
Tak zdravím, a kupte si prosím octavku, nejlépe 1.9 TDi.
to už je opravdu nějaká úchylka s tou oct. není článek, kde by se nezmínila, fakt k zamyšlení...
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.