0
back
 

diskuze k tématu: Suzuki Swift - úspora za každou cenu?

category of topic classification: poradna, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.01.2008 07:49, RE: Kvalitní auto
anonym posted by:
njn favorit je pro každýho vehykl, zatim co swift je premiovka, ze? Nenechte se vysmat, ty ktere neshnily jezdi jenom proto, ze rocne najedou par kilaku.. z domu k obchodu a zpatky. Takovy auto nemuze nikdy udelat takovou sluzbu jako favorit, bo ve swiftu nikdo nejezdi v peti a do pole, nikdo v tom netaha cement ani vozik za autem. Kdyby favorit jezdil jenom s igelitkou s rohlikama jako swift, tak proti nemu vydrzi jeste desetinasobne dyl.
Pravdu díž. Na 100 ks Favoritů se najde také tak 5, které jezdí mezi Kaufem, kostelem a babičkou. A ty jsou stále ještě v top stavu. Jenže jak píšeš: Favorit se u nás používá jako rodinný kočár, pracovní vozítko a denní přibližovadlo do práce. Kdyby tohle měl zvládat ten Swift, tak kromě papírů je už třikrát obměněný. Moje ségra měla Swifta jako první auto po Š120. Po počátečním nadšení se odporoučela již dost tragická převodovka a když její 130 kg přítel, teď už švagr, umýval čelní sklo a nechtělo se mu auto obcházet, zapřel se rukou o přední blatník, natáhnul se a blatník promáčknul. Za týden byl pryč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.01.2008 15:22, RE: bývalý uživatel nového Swiftu 1.0
anonym posted by:
Jestliže si někdo jde s 25000 pro auto, vyžaduje to od něj jistou dávku sportovního ducha a ochotu vystavit své tělo nějakému riziku. Také jsem takové věci kdysi dělal. Swift je vozítko, na které reagujeme buď pohrdlivým mávnutím ruky nebo projevem ochranitelského reflexu nad něčím malým a handicapovaným. Vzhledem k tomu, že jsem byl přes 3 roky majitelem nového Swiftu 1.0 r.v. 2001, patřím asi spíš do té druhé skupiny. Najezdil jsem s ním 130tis. kilometrů, byl se mnou 6x v holandském Utrechtu,...
krása, moja reč
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.01.2008 12:59, RE: bývalý uživatel nového Swiftu 1.0
anonym posted by:
Jestliže si někdo jde s 25000 pro auto, vyžaduje to od něj jistou dávku sportovního ducha a ochotu vystavit své tělo nějakému riziku. Také jsem takové věci kdysi dělal. Swift je vozítko, na které reagujeme buď pohrdlivým mávnutím ruky nebo projevem ochranitelského reflexu nad něčím malým a handicapovaným. Vzhledem k tomu, že jsem byl přes 3 roky majitelem nového Swiftu 1.0 r.v. 2001, patřím asi spíš do té druhé skupiny. Najezdil jsem s ním 130tis. kilometrů, byl se mnou 6x v holandském Utrechtu,...
Super - nemam co dodat.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.01.2008 15:42, Materialy
S Favoritem jsem mel nekolik vetsich nehod nekolik mensich. Nejhorsi to bylo asi kdyz jsem asi v 80 vrazil do auta, ktere mi vyjelo z bocni cesty a nedalo prednost. Ackoli byl Favorit dost zrusen, skoncil jsem jen s pohmozdeninami. Dnes kdyz si porovnavam tloustku pouzitych materialu v citroenu z Kolina (kamaraduv) nebo v moji nove Oktavce, mam pocit ze Favority mely vsechno nejmin 2x silnejsi (podlaha, karoserie, oblozeni v zavazodlovem prostoru apod.)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 12:52, RE: Přehnané
anonym posted by:
spotřeba u favoritu se pohybuje na stejné ůrovni jako u swiftu
Favorit jsem měl a spotřeba byla cca o litr vyšší, než u Felicie (průměr cca 7,2). Swift 1,3 si bere tak na 5, možná tak 5,5 maximálně. Mluvím v obou případěch o jízdě cca 10 km do práce, 10 zpět, občas na dovolenou po Čechách. Čili rozdíl tak 2l/100 km a dynamika někde úplně jinde. Ovšem věřím, že v případě nehody by mi tohle všechno asi bylo jedno...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 15:31, Swift jsem měl
Myslím že článek je hodně přehnaný. Měl jsem 4 roky Swift 1,3 3 dvéř ještě z Japonska. Brácha měl v té době favorita. Spotřeba swiště byla o něco nižší. Komfort svezení, nepodstatně vyšší (přesnější řazení, dynamičtější zrychlení). Za celé 4 roky jsem kromě filtrů, rozvodů a kapalin nic neměnil, koroze byla pro sviště naprosto neznámý pojem (pokud nebyla mechanicky poškozena karoserii, to pak začal trochu kvést). Startoval za každého počasí spolehlivě. Brácha kolem favorita pořád běhal a málem mu stejně celej shnil. A to jsem swiště používal na všechno dokonce na cestu do irska a z5 ve třech lidech na 14 dní. cca 6000 km bez jediného problému. Dodnes v něm ještě jezdí mamka každý den do práce cca 30km denně. To o spolehlivosti auta z roku 1994 už něco vypovídá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 18:30, Eda
Já bych ho doporučil, mám motor o kterém autor čl. asi ani neví s výkonem 62.5kW,je to 1.3, s naloženym je spotřeba mimo dálnice na delších cestách v pohodě pod 5 litrů, když jen mírně porušujete předpisy, zrychlení je vskutku razantní že se nějaká utrápená 2litrová Oktávka nechytne, povozek tvrdší s tím souhlasím, o vybracích nic nevím, rozhodně se ani zdaleka nepřibližují naftě od VW. Pohodově se s ním dá jet kolem 150km/h. Na dvojku de asi do 105, na trojku přes 150 motoru se otáčky vysloveně zamlovaj jako málo které konkurenci. Jinak je fakt, že to není auto asi na bourání, za 100000km, praskla jednou parkovačka, jednou koncovka tolik závady.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 18:43, RE: autor je vůl
M. Oborník posted by:
Vaše reakce mne opravdu pobavila, pane Tomáši... Jak si představujete objektivní recenzi? Tak,že napíšu že Swift je nejlepší auto na světě, abych se Vám náhodou zavděčil? O Swiftu toho vím dost, možná až příliš na to, abych se tady nemusel před Vámi obhajovat... Myslím, že nemáte kontakt s realitou. Zvedněte se od klávesnice, a běžte si vyzkoušet litrový Swift z roku 95, nejlépe v ceně kolem pětadvaceti tisíc... Pak napiště...

V roce 2004 jsem prodal jednomu pánovi, co má ve Valašské Polance...
Je fakt že mám rok 2002 a favoritem sem taky jezdil a je to nsrovnatelné, ba dokonce je znatelně lepší než Felicie, která má značně tupej a žravej motor ani 1.6 se s 1.3 Swifta měřit nemůže. A podvozek proti Swiftu nehorázně labilní a houpavej. Pravda posledních 20 let nebourám, tak nemohu posoudit následky nehody.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.01.2008 18:50, RE: souhlas
anonym posted by:
myslím že swift nemá vubec smysl. Ve firmě máme jednoho swifta 5 dveří r.v. 2000. Nesmyslné auto. 1.O L motor 3 válec. Motor jede divně sice to zrychluje, ale jen proto že to má strašně krátké převody. Takže zrychlení je dobré ale když se člověk podívá na tachometr tak se zhrozí. randál jako kráva a na tacháči 40. Brzdy i když jsou vzduchem chlazené stojí za prd. celé auto skáče jako koza a na silnici je tak strašně nestabilní, že se v tom vyrovná snad trabantu. A to myslím naprosto vážně. Najez...
Takže jinak řečeno, nikdy si ve Swiftu nejel, viď. Nebo opravdu neřadíš, protože co píšeš je kravina.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.01.2008 00:47, Dokonalý vůz
Ideální auto byla Volga M21. Blatník z dvojky plechu museli nést dva chlapi, po střeše se dalo chodit...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.01.2008 07:36, RE: bývalý uživatel nového Swiftu 1.0
anonym posted by:
Jestliže si někdo jde s 25000 pro auto, vyžaduje to od něj jistou dávku sportovního ducha a ochotu vystavit své tělo nějakému riziku. Také jsem takové věci kdysi dělal. Swift je vozítko, na které reagujeme buď pohrdlivým mávnutím ruky nebo projevem ochranitelského reflexu nad něčím malým a handicapovaným. Vzhledem k tomu, že jsem byl přes 3 roky majitelem nového Swiftu 1.0 r.v. 2001, patřím asi spíš do té druhé skupiny. Najezdil jsem s ním 130tis. kilometrů, byl se mnou 6x v holandském Utrechtu,...
Velmi dobre.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.01.2008 10:44, RE: souhlas
anonym posted by:
myslím že swift nemá vubec smysl. Ve firmě máme jednoho swifta 5 dveří r.v. 2000. Nesmyslné auto. 1.O L motor 3 válec. Motor jede divně sice to zrychluje, ale jen proto že to má strašně krátké převody. Takže zrychlení je dobré ale když se člověk podívá na tachometr tak se zhrozí. randál jako kráva a na tacháči 40. Brzdy i když jsou vzduchem chlazené stojí za prd. celé auto skáče jako koza a na silnici je tak strašně nestabilní, že se v tom vyrovná snad trabantu. A to myslím naprosto vážně. Najez...
Měl jsem 2 Swifty 1.0 (5dveřové r.v. ´98 a 2002) a nikdy jsem s nimi neměl žádný problém, nepokazil se mi tam žádný díl a to jsem s nima najel kolem 30 tis. km ročně (trasy Brno - OV atd.). Když se jezdí slušně a ne s cihlou na plynu, ujel jsem pravidelně 800km (rekord jsem měl 912km) na nádrž (35l) a žádný problém. Pro mě levné, úsporné, spolehlivé auto a víc jsem nechtěl. Tomáš S.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.01.2008 11:14, Pane Oborníku, přestaňte prosím lhát!
Koupil jsem se Swifta 1,0 v roce 1999, mám ho dodnes, spotřeba v průměru pod 5 l/100 km, najeto 290 tisíc km bez opravy - jenom spotřební materiál typu destičky, stěrače a výfuk.
Do roku 2000 jsem jezdil firemním Favoritem - rozdíl asi jako mezi Trabantem a Favoritem ve prospěch Swiftu a úspora minimálně 2 l/100 km. Poté jsem v zaměstnání přesedlal na Felifii - pořád Swift byl lepší a konfortnější, jenom už byl rozdíl menší, úspora minimálně 2l100 km zůstala.
S pozdravem přestaňte lhát Georgio
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.01.2008 17:57, RE: souhlas
anonym posted by:
Měl jsem 2 Swifty 1.0 (5dveřové r.v. ´98 a 2002) a nikdy jsem s nimi neměl žádný problém, nepokazil se mi tam žádný díl a to jsem s nima najel kolem 30 tis. km ročně (trasy Brno - OV atd.). Když se jezdí slušně a ne s cihlou na plynu, ujel jsem pravidelně 800km (rekord jsem měl 912km) na nádrž (35l) a žádný problém. Pro mě levné, úsporné, spolehlivé auto a víc jsem nechtěl. Tomáš S.
To bylo na předchozí příspěvek, který Swifta haněl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 12:25, RE: Eda
anonym posted by:
Já bych ho doporučil, mám motor o kterém autor čl. asi ani neví s výkonem 62.5kW,je to 1.3, s naloženym je spotřeba mimo dálnice na delších cestách v pohodě pod 5 litrů, když jen mírně porušujete předpisy, zrychlení je vskutku razantní že se nějaká utrápená 2litrová Oktávka nechytne, povozek tvrdší s tím souhlasím, o vybracích nic nevím, rozhodně se ani zdaleka nepřibližují naftě od VW. Pohodově se s ním dá jet kolem 150km/h. Na dvojku de asi do 105, na trojku přes 150 motoru se otáčky vysloveně...
Souhlasím - rovněž jezdím Swiftem s motorem G13BB 62,5 kW , 4-dveř. sedan s kufrem 420 litrů, za 6 let provozu a 90.000 km pouze výměny provozních náplní, destičky, 1x tlumič výfuku, teď se chystám na rozvody. Karoserie pozink, před čtyřmi lety jsem lehce ťukl lak na blatníku a ještě to nezačalo reznout. Spotřeba pod 6l/100km, a to ho nijak nešetřím, při ekonomičtější jízdě průměr okolo 5,2l/100km. Zrychlení slušné, na dálnici by motor snesl i 6. rychlostní stupeň. Samozřejmě jsou tu i negativa - horší odhlučnění motoru a podvozku dokáže při dálničním provozu obtěžovat, na druhou stranu při jakéms takéms dodržování rychlostních limitů to není nic nesnesitelného. Bourat jsem v tom nezkoušel a ani o to nestojím. Závěr - se swiftem jsem spokojen. Vím, že existují lepší auta, ale stavět swift na úroveň favorita je blbost. Osobní zkušenost autora vycházející z toho, že kdysi prodal rezavý vrak svému známému, vypovídá pouze o tom, že není dobré být známým tohoto pána, protože vám prodá cokoli...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 12:30, RE: Geo Metro
M. Oborník posted by:
Kdybych, jak píšete, sebral jen pár zkušeností kolem- tak byste si mohl přečíst pouze to, jak je to vynikající a úsporné auto, které je za tu cenu to nejlepší co můžete sehnat. A jaké že má skvělé umístění v žebříčcích spolehlivosti... Ke škodě Swiftu jsem ale vycházel spíše ze svých reálných zjištění...
Pane Oborníku, pokud Vaše "reálná zjištění" vycházejí pouze z jednoho vraku, byť detailně prozkoumaného, mají nulovou vypovídací hodnotu. Takhle by totiž člověk mohl zadupat do země prakticky kterékoli auto od kteréhokoli výrobce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 12:39, RE: Mr. Attitude
anonym posted by:
No, já bych za 40 radši koupil Felicii. Náhradní díly zadarmo, opraví kdejakej jouda v každý vesnici, hezčí, prostornější, bezpečnější, lepší interiér, spolehlivost
Stavět Felicii před Swift ve spolehlivosti je, kulantně řečeno, hodně přehnané. Samozřejmě porovnání konkrétních aut by mohlo občas vyznít ve prospěch Feldy, to záleží mimo jiné i na provozovateli toho kterého auta, ale budu-li vycházet jednak z osobních zkušeností s oběma typy vozů, jednak z žebříčků TÜV, může se jít chuděra škůdka vycpat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 20.02.2008 09:51, RE: Pane Oborníku, přestaňte prosím lhát!
anonym posted by:
Koupil jsem se Swifta 1,0 v roce 1999, mám ho dodnes, spotřeba v průměru pod 5 l/100 km, najeto 290 tisíc km bez opravy - jenom spotřební materiál typu destičky, stěrače a výfuk.
Do roku 2000 jsem jezdil firemním Favoritem - rozdíl asi jako mezi Trabantem a Favoritem ve prospěch Swiftu a úspora minimálně 2 l/100 km. Poté jsem v zaměstnání přesedlal na Felifii - pořád Swift byl lepší a konfortnější, jenom už byl rozdíl menší, úspora minimálně 2l100 km zůstala.
S pozdravem přestaňte lhát Georgio
jistě, swift je nejlepší auto na světě. Akorát že si to myslí jen jeho majitelé.. BTW kde autor prosím vás lže? Přece taky píše že swift je úspornější a že je spolehlivý. A že je vyrobený z alobalu? To přece vědí všichni, akorát majitelé na to hystericky reagují že..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 13.03.2008 12:29, SUZUKI SWIFT 1.3 GLX
anonym posted by:
Koupil jsem se Swifta 1,0 v roce 1999, mám ho dodnes, spotřeba v průměru pod 5 l/100 km, najeto 290 tisíc km bez opravy - jenom spotřební materiál typu destičky, stěrače a výfuk.
Do roku 2000 jsem jezdil firemním Favoritem - rozdíl asi jako mezi Trabantem a Favoritem ve prospěch Swiftu a úspora minimálně 2 l/100 km. Poté jsem v zaměstnání přesedlal na Felifii - pořád Swift byl lepší a konfortnější, jenom už byl rozdíl menší, úspora minimálně 2l100 km zůstala.
S pozdravem přestaňte lhát Georgio
Swifta jsem měl,byl z roku 2000 a byla to 1,3 GLX.
Zdá se mi,že je tu swift haněn opravdu hodně a neprávem,spolehlivější auto neznám a vždy záleží k jakým účelům si to auto kupujete. Jsou jistě bezpečnější vozy a třeba nový model je na tom o hodně lépe.
Swift má ještě dnes mnoho fanoušků ,na celém světě funguje mnoho klubů a majitelé nedají na tyto vozy dopustit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.04.2008 22:42, RE: Pane Oborníku, přestaňte prosím lhát!
anonym posted by:
jistě, swift je nejlepší auto na světě. Akorát že si to myslí jen jeho majitelé.. BTW kde autor prosím vás lže? Přece taky píše že swift je úspornější a že je spolehlivý. A že je vyrobený z alobalu? To přece vědí všichni, akorát majitelé na to hystericky reagují že..
že má swift slabé plechy je jasné, stejně jako je mají slabé i ostatní vozy. zkoukněte toto: http://swift.jablkon.cz/view.php?cisloclanku=2006070004
a pak v rámci objektivity zvedněte svoji felicii za páté dveře a hezky to nafoťte, ať zříme sílu plechů. ale většina felicií z roku 1994 má páté dveře spíše symbolické, že?
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.