0
back
 

diskuze k tématu: Jaké vybrat levné 4x4 na chatu?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.05.2009 09:47, rada
To Pedro - zkus místo koně vola. Ale ......... to už by jste byli dva
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.05.2009 10:17, rada
Vynechám couvání, koně a kolo. Jezdil jsem s Pandou i s hermelínem, eee Nivou a asi bych zvolil Pandu. Je lehoučká, vyjede fakt všechno a žere o dva litry benálu méně. Niva je zase opravdový tereńák a díly jsou levné. Jo a gumy jsou fakt problém, zejména zimní. Anebo nějakého Japonce, jestli subaru nebo suzuki, to už je víceméně fu(c)k. Pokud se bavíme o Justy nebo Swiftu. Anebo opravdový teréňák Suzuki Samurai, otázkou je cena servisu a ND. Tam bude asi Lada levnější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.05.2009 11:33, rada
Mam Mitsubishi Space Runner 1.8 4x4 r.v.93 a to auto nema chybu, vyjede a odveze opravdu vse,kamos ma Daihatsu Charade 4x4 1.3i a takty to vyjede vse, bohuzel ma nizsi svetlou vysku, ale jinak to auticko lze koupit "za pusu" a urcite by slo "zvednout".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.05.2009 15:03, rada
Já bych si koupil stodvácu Ne vážně, pokud jde o co nejnižší náklady a takhle krátkou vzdálenost, nemůže mít konkurenci a do kopce po šotolině pojede jak nic.
Další možností je Lada Niva, při větším nájezdu poměrně nespolehlivá, ale projede všude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.05.2009 17:58, rada
Jirko,
doporučuji Vám Subaru Libero. Nezničitelný auto, vellký úložný prostor, docela to i jede (Favority předjedete v pohodě) a vyhrabe se to v létě i v zimě kamkoliv
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 27.05.2009 19:30, rada
Ta stodváca není blbej nápad. Raději nějakej Rapid. Líp vypadá. Je pravda že tohle projede všude. Velká světlá výška a náhon na zadek kterej je pěkně zatíženej motorem. Paráda. Měl to soused v dědině kde jsem dřív bydlel a vyjel parádně. V zimě jako jedinej. Všichni ostatní parkovali pod kopcem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.05.2009 11:31, rada
Mám jednoho kamaráda, který čas od času řeší podobný problém :)
Pane Jirko, nepíšete tady, jak dlouhá je ta "obtížná" cesta, nicméně pokud to není 5 km po poli v úhlu 30 stupňů, ale spíš jenom pár metrů rozbité přijezdové cesty (jak už to tak bývá) tak se mi z ekonomiského hlediska jeví nejvýhodnější naučit se těch posledních pár metrů vycouvat, než kupovat další auto
Případně přistřihnout nějaký ten keříček, aby metalíza nepřišla k úhoně.
Pan Jirka tady neuvádí, jak často na chatu jezdí, ale jestli to je jenom párkrát do roka, tak stodvacítka taky není marný nápad (nebo možná stopětka?)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 11:05, justy/swift
Jen bych doplnil že Justy a myslím, že i Swift z těchto let výroby nemají permanentní pohon 4x4 ale přiřaditelný.Je zde trvale poháněná přední náprava a tlačítkem svrchu řadicí páky si jednoduše připnete "zadek" a jedete 4x4.Výhodou je , že budete jezdit pouze s jednou poháněnou nápravou , logicky za míň a až pojedete třeba na tu chatu, tak si na polňačce připnete "zadek".Důležité je vyvarovat se velkých rejdů s připnutým zadkem na povrchu s vyšším třením (suchá vozovka).Takto si tu 4x4 zničíte.Na blátě, sněhu, mokru to smozřejmně lze.Tam se prokluzem rozdílné otáčky srovnají.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 15:45, RE: justy/swift
salix posted by:
Jen bych doplnil že Justy a myslím, že i Swift z těchto let výroby nemají permanentní pohon 4x4 ale přiřaditelný.Je zde trvale poháněná přední náprava a tlačítkem svrchu řadicí páky si jednoduše připnete "zadek" a jedete 4x4.Výhodou je , že budete jezdit pouze s jednou poháněnou nápravou , logicky za míň a až pojedete třeba na tu chatu, tak si na polňačce připnete "zadek".Důležité je vyvarovat se velkých rejdů s připnutým zadkem na povrchu s vyšším třením (suchá vozovka).Takto si tu 4x4 zničít...
Možná jsme trošku pozapoměli na Daihatsu.Pokud si vzpomínám,Feroza i malý Sirion se vyrábí také jako čtyřkolka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 29.05.2009 19:15, eTeflon
Zdravím, kamošum tata má Vitaru 1.6 rok myslím1996 a co to auto vydrží v terénu to je až neuvěřitelé!! Je to stálý zadek a připíná se předek! Udržba skoro nula (kromě olejů a filtrů) a auto už mnoho let slouží slouží... jen pozor na korozi, pok ji budete kupovat!! Přeji dobrý výběr a hodně srandy na sněhu či blátě!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 30.05.2009 12:28, ?????
A co suzuki libero? tenhle kamzík toho vyjede taky hodně i naložený....
Swift a justy jsou šmejdy a ten "cuplík" má s těchto aut pouze libero, swift a justy fakt ne....P.S.: u swift a justyho se většinou u 95% aut skazí "zadek" a oprava vyjde pěkně draho a vyměnění nejspíš taky, POZOR!!: swift a justy 4x4 mají jen a pouze pořád aktivní pohon všech kol...pěký den...







tento příspěvek byl odepsán: iPhone 3g



















































































respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.