0
back
 

diskuze k tématu: SUV jsou zbytečná!

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 09:39, RE: Kde jezdíte?
anonym posted by:
SUW nemám, je to celkově dost drahá hračka, ale v čem jiném se dá alespoň trochu rozumně jezdit po našich tankodromech vydávaných za silnice?
Zkus Trabanta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 09:41, RE: Trošku nadhledu
anonym posted by:
Tak to jsem na tom názorově (naštěstí) úplně jinak než autor článku. MPV, SUV ani off-road nemám, ale s SUV 4x4 na silnici plně souhlasím (kdybych nejezdil příliš dlouhé trasy, měl bych ho také). Za prvé si myslím, že je z něj daleko lepší rozhled než z "připrdlého" a zemi olizujícího sporťáku. Mě se zdají ohromně nevkusná tahle "ponížená" auta s nízkou světlou i celkovou výškou. Trošku "hrdosti" by to chtělo. Zejména nízká světlá výška je vážně "výhodou" na českých silnicích. Kde autor jezdí, v...
Spolehlivá technika VW? Ty si asi upad.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 09:43, RE: Proč ne?
anonym posted by:
Článek má samozřejmě ze svýho pohledu pravdu, ale snad nikdo nechce jen to nejjednodušší, nejpraktičtější, nejbezpečnější....k čemu máme na autě metalízu? Aby bylo úspornější, bezpečnější? ...a proč vůbec jedeme na dovolenou? ...a nebo třeba ližovat? ..a proč se třeba přežíráme a chlastáme?
já jezdím na dovolenou chlastat a přežírat se...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 09:44, RE: trochu fyziky, pane autore
anonym posted by:
Cituji:
Jistě, když do sebe narazí dva automobily s výrazně rozdílnou hmotností a přibližně stejnou tuhostí, je lépe sedět v tom větším z nich, protože ten se bude deformovat méně.

Vždy jsem si myslel, a bude to i pravda, že výhoda těžšího vozu spočívá v menším zpoždění, které na mě bude při srážce působit. To platí i tehdy, pokud konstrukce čumáků obou vozů povede při stážce k obdobným deformacím. račte si ověřit u odborníků.

Václav Šámal
Pane Samale,

dekuji za prispevek.
Ve svem clanku jsem nezpochybnil vyhodu tezsiho vozu pri stretu s lehcim vozem. Jen jsem upozornil na druhou stranu mince - na zhorseni dynamiky tezsiho a vyssiho vozu a tim na zmenseni sance se kolizi vyhnout. Ucelem clanku nebylo unudit ctenare k smrti popisovanim teorie plastickeho razu dvou teles (tak se totiz da zjednodusene stret vozidel popsat). Veta kterou jste citoval se teto teorii a fyzice jako takove nijak neprici...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 09:49, RE: Kalhotky
Riccardo posted by:
Podle mně jsou zbytečné dámské kalhotky.
v některých případe je podprda taky kontraproduktivní a brání gravitaci v přirozené modelaci hmoty (abych se držel fyzikálního nádechu článku)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 09:49, RE: Autor je hokynář
anonym posted by:
Autor v článku opakovaně pojednává o aktivní a pasivní bezpečnosti, zcela demagogicky však opomíjí přínos pohonu 4x4, který je VÝZNAMNÝM příspěvkem k AKTIVNÍ bezpečnosti, a který je typický právě pro vozy typu SUV a off-road. Jinak řečeno, autor chce působit dojmem technického odborníka s patřičným nadhledem, v článku však používá jen to, co se mu hodí do krámu. Pane autore, když už znáte jen pohon 4x2, jak by se Vám líbilo, kdyby Vaše auto brzdilo jen na přední nebo zadní nápravu? A co takhle ú...
Autor článku popisuje HLAVNĚ chování vozu při brždění a jeho chování v zatáčkách ve vztahu k vyššímu těžišti SUV. Při havarijním brždění BRZDAMA je pohon 4x4 asi nepodstatnou věcí. Při průjezdu zatáčkou na hranici smyku je 4x4 výhodou. Otázkou ale zůstává, jestli je 4x4 V ZATÁČKÁCH! výhodnější nežli nižší těžiště sportovních a většiny ostatních vozů.
Myslím si, že autor dobře ví, o čem píše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 09:51, vnucování subjektivního názoru
Takhle se mi to jeví.. jsem toho názoru že ať si každý koupí co se mu líbí a hlavně, na co finančně dosáhne. To, že na SUV třeba za 1,5M nemám, je jen můj problém a nemusím proto hned tahle auta zatracovat.
Konečně vzato, pro automobilky je životně důležitý vymýšlet furt neco nového a hlavně! to úspěšně prodávat, což se jim samozřejmě daří a ekonomiky jen kvetou.. a o to jde. Někdo má ideu žití v přírodě, chroustat kobylky pít vodu, někdo vede funkční byznys kterej generuje peníze a někdo je jeho zaměstnanec, někdo si koupí vrtulník někdo SUV, no a co?
Teoretický srovnávání co je lepší a co ne fe sice fajn, měl bych ale na paměti že všechno vymyslel člověk a vymyslel i to, jak to těm dalším vnutit..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 09:53, RE: Autor je hokynář
anonym posted by:
Autor článku popisuje HLAVNĚ chování vozu při brždění a jeho chování v zatáčkách ve vztahu k vyššímu těžišti SUV. Při havarijním brždění BRZDAMA je pohon 4x4 asi nepodstatnou věcí. Při průjezdu zatáčkou na hranici smyku je 4x4 výhodou. Otázkou ale zůstává, jestli je 4x4 V ZATÁČKÁCH! výhodnější nežli nižší těžiště sportovních a většiny ostatních vozů.
Myslím si, že autor dobře ví, o čem píše.
Ty mu děláš v tom krámu skladníka, co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 09:56, Pseudonym
Autor je Vaculík, to podle stylu pozná i vesnický tuner. Ale čte se to dobře a jsou tam argumenty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 10:05, RE: Na svobodné společnosti je krásné, že si každý může koupit co chce.
anonym posted by:
Bez ohledu na článek tohodle blba. Někdo rád holky, někdio vdolky a někdo SUV (já zrovna ne). Přesto se nesnažím upírat každému právo na to, aby si koupil a užíval, co ho těší.
Svoboda jednoho jednotlivce končí tam, kde začíná svoboda druhého jednotlivce nebo klidně i všech ostatních. Když mi někdo svojí zálibou ubírá víc kyslíku než by nutně musel, tak je určitě důležitější moje svoboda dýchání. Když někdo jezdí ve větším autě než by nutně musel, tak je určitě důležitější bezpečí všech ostatních. Doufám, že se tenhle princip aspoň nějak zohlední v daních.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 10:06, RE: Trošku nadhledu
anonym posted by:
Tak to jsem na tom názorově (naštěstí) úplně jinak než autor článku. MPV, SUV ani off-road nemám, ale s SUV 4x4 na silnici plně souhlasím (kdybych nejezdil příliš dlouhé trasy, měl bych ho také). Za prvé si myslím, že je z něj daleko lepší rozhled než z "připrdlého" a zemi olizujícího sporťáku. Mě se zdají ohromně nevkusná tahle "ponížená" auta s nízkou světlou i celkovou výškou. Trošku "hrdosti" by to chtělo. Zejména nízká světlá výška je vážně "výhodou" na českých silnicích. Kde autor jezdí, v...
Aka je vyhoda SUV oproti povedzme, kombi? Ked si to vezmem realne, nalozim tam tolko isto (kombi), je to nizsie, lepsia aerodynamika, nizsia hmotnost-lepsie jazdne vlastnosti, nizsia spotreba...lepsi vzhlad (subjektivne) ...Teraz mierim na taky golf plus napriklad (viem, ze nejde o cistokrvne SUV, ale bolo to spomenute).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 10:08, RE: At kazdy jezdi v tom na co ma a co ho bavi !
anonym posted by:
Ale ty SUV zabiraji na silnicich vice mista a maji vetsi spotrebu pohonnych hmot.
Proto se jim v Americe rika TRUCK, na rozdil od CAR.
Proto by meli mit drazsi registraci, a pan Kapsch by jim mel uctovat jak nakladakum.
No, ono americka SUV jsou taky o necem jinem nez ty evropske miniatury.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 10:12, Tak tento článek mě opravdu nepřesvědčil... další marný pokus...
Nevím na co ještě budou odpůrci SUV útočit, dřív to byla ekologie, teď pasivní bezpečnost a ovladatelnost SUV. Tento týden začínáme SUVčky, kdy příjdou na řadu dlouhé limuzíny, kdy příjdou na řadu sportovní vozy?

Já bych SUV jako "machrkáry" jak jsou mnohdy prezentovány rozhodně neviděl. Dám vám taky jeden příklad - jako spousta dalších lidí jezdím na ryby a to třeba i docela po špatných cestách sypaných kamením - seřizování přední nápravy Octavie 4x4 po půl roce... teď SUV, dva roky stejného ježdění bez sebemenšího následku. Offroad nepotřebuji, opravdu těžký terén překonávat nehodlám a navíc nejsou zrovna moc dostupné.
SUV má proti normálnímu autu super výhled z vozdila a řidič tak přehled o tom co se děje. Každý kdo kritizuje ovladatelnost SUV podle toho jaké jsou to "krabice" by si nejdřív měl vyzkoušet několik modelů těchto aut, myslím že by byl překvapen.
Zkuste si v SUV jezdit jednu zimu po kopcích a klikatějších cestách českomoravské vrchoviny, budete myslím překvapeni....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 10:13, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ty jsi si nejspis vsim velice jisty ve svem prerostlem a zravem SUV, ze jo?
vyhul, blbe
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 10:16, RE: Proč ne?
anonym posted by:
Článek má samozřejmě ze svýho pohledu pravdu, ale snad nikdo nechce jen to nejjednodušší, nejpraktičtější, nejbezpečnější....k čemu máme na autě metalízu? Aby bylo úspornější, bezpečnější? ...a proč vůbec jedeme na dovolenou? ...a nebo třeba ližovat? ..a proč se třeba přežíráme a chlastáme?
Ty zrejme chlastas odmala - lyzujeme s mekkym "i" se povede jen poradnemu opilci, ktery vysel v pate tride. Lyze jsou lyze, na tech se lyzuje. Liziny jsou zase neco jineho. Tupce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 10:38, SUV
Autor clanku by se mel v SUV projet. V ruznych typech, protoze kazde SUV je zcela jine. Jsou tvrda "sportovni" (Cayenne, Infiniti FX, Murano) relativne tvrda "rozumne do terenu" (Touareg, X5, Sorento), a pak ty mekci (Q7, Chrysler Pacifica, Lexus RX). Vetsi (Infiniti Qx) ani mensi (Sportage) auta nepovazuju za SUV. Zmensene radoby offroady nebo cistokrevne velke offroady proste SUV nejsou. Moje zena by jine auto nez SUV nechtela. (a to zacinala u Matize :)) Ochrana nasich deti je oproti vetsine ostatnich aut na ceskych silnicich i vlivem hmotnosti a velikosti zcela jinde. Jakmile totiz prelezete z SUV do "normalniho" auta, citite se "nahy".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 10:41, RE: Na svobodné společnosti je krásné, že si každý může koupit co chce.
anonym posted by:
Paneboze ty si primitiv! Az budes mit za sebou co p. Styblo, tak nekomu nadavej do blbu!
Autor srozumitelne zhodnotil auta z technicko-fyzikalniho hlediska a apeloval na zdravej rozum.
A ty mas za sebou, krome pomocne skoly a nekolika pochval v milicich, za sebou co, ze tak kefras?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 10:43, RE: kua
anonym posted by:
ať už stojí palivo 50,- a zákonné pojištění 20tisíc nad 1800ccm.

a taky důsledné kontroly FÚ u všech OSVČ a je vymalováno.
socko...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 10:47, RE: Na svobodné společnosti je krásné, že si každý může koupit co chce.
anonym posted by:
Svoboda jednoho jednotlivce končí tam, kde začíná svoboda druhého jednotlivce nebo klidně i všech ostatních. Když mi někdo svojí zálibou ubírá víc kyslíku než by nutně musel, tak je určitě důležitější moje svoboda dýchání. Když někdo jezdí ve větším autě než by nutně musel, tak je určitě důležitější bezpečí všech ostatních. Doufám, že se tenhle princip aspoň nějak zohlední v daních.
Určitě jo, kdo si koupil auto za milion zaplatil statu na DPH podstatne vic nez kdo si koupil auto za dve kila. takze vsichni muzem byt radi ze si bohadi lide kupuji draha auta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.10.2007 11:23, RE: trochu fyziky, pane autore
anonym posted by:
Cituji:
Jistě, když do sebe narazí dva automobily s výrazně rozdílnou hmotností a přibližně stejnou tuhostí, je lépe sedět v tom větším z nich, protože ten se bude deformovat méně.

Vždy jsem si myslel, a bude to i pravda, že výhoda těžšího vozu spočívá v menším zpoždění, které na mě bude při srážce působit. To platí i tehdy, pokud konstrukce čumáků obou vozů povede při stážce k obdobným deformacím. račte si ověřit u odborníků.

Václav Šámal
zpozdenim myslite asi zpomaleni, ne? jinak souhlas, je to presnejsi nez to, co napsal autor clanku. Tezsi auto se nemusi deformovat mene, ale zpomaleni, tj zaporne zrychleni, bude mensi. V globalu ovsem souhlasim s tim, ze SUV a offroady do mesta je pitomost.
respond
  1 2 3 ... 8


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.