0
back
 

diskuze k tématu: Subaru Impreza WRX STi v testu spotřeby

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.05.2009 13:21, to jo, kápnul si na to, žena mi pokaždý řiká, že ho mám jak kojenec
Septisin posted by:
Ale to péro je stále tak beznadějně maličký,,,
a má pravdu, 45 cm a 3 kila vosumdesát

jako kojenec
p.s. že by se ozval první škodovkář
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.05.2009 14:44, ...
Ach jo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.05.2009 14:49, RE: No fuj
Kačud posted by:
No neseděl jsem v tom. Ale když vidím ty vysoký "patníky" po stranách sedadel, tak ty by mi zákonitě překáželi při nastupování a vystupování. Vám nepřekáželi? Bál bych se že se časem prošoupou jejich hrany když o ně člověk zavadí. Jaká je vaše zkušenost? A co brzdy? Takováto auta je zákonitě mají dost ostrý. To je dobře, jak jinak. Ale ne pro pohodlnou jízdu ve městě. To se jich pak člověk bojí dotknout. No už se těším na váš test.
Vy neumíte "dávkovat" brzdy? Ostré brzdy nerovná se necitlivé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.05.2009 15:44, RE:
Petr - TipCars.com posted by:
Oproti předchozí generaci není problém s tímto STi normálně dojíždět do práce počkejte na redakční test.
Pochvala p. Šiklovi za opětovné přiřazení sympatické přítelkyně do fotogalerie vozu :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.05.2009 15:55, RE: No fuj
Pavlik posted by:
Vy neumíte "dávkovat" brzdy? Ostré brzdy nerovná se necitlivé.
U některých aut se stačí dotknout brzdového pedálu a líbáte volant.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.05.2009 16:26, RE: SUBARU JSOU KRÁMY!
Septisin posted by:
Ale to péro je stále tak beznadějně maličký,,,
Za to ve Škochtlích jezdí samí velcí ko.oti.Porovnáváš raketoplán s dětským kočárkem.Jo jo japonci a zbytek světa.Snad někdy zakoupím Subaru,ale zatím mi slouží skvěle Mazda 3 a ta nemá zrovna špatný podvozek a jízdní vlastnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.05.2009 16:34, RE: CO TO TADY ZAS PÍŠETE ??!!
A4 posted by:
cruise: to víš, Kylie prostě musela opět dát za každou cenu najevo, jak nemá ráda škodovky, potažmo koncern. Škoda jen, že to musí blejt do každý diskuze...
jo, tak nějak...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.05.2009 16:43, RE: Milý A4ko!
A4 posted by:
Mila Kylie! Z mých příspěvků jsi monžá už vytušila, že citroen není zrovna můj šálek kávy, a tak se o něj ani příliš nezajímám. Ale ano, dejme tomu, že nová C5 (pokud se nepletu) je exteriérově moc povedená, interiér je na mě ale až moc ehm "extravagantní" jako u většiny citroušů. Jinak z těch starších se mi kdysi moc líbil (možná tě to dost překvapí) model Evasion - takové zvláštní hranaté vozidlo, posunovací dveře. Vím, že tobě tahle kategorie aut moc nesedí,, ale třeba na dovolenou to musí bý...
jo ještě něco, když tady srovnáváme nesrovnatelné....ten příšerný 1,4 TSi jezdí na rormal. 95 oct. a ne na 98 jako impreza... Jinak musím tedy Kylie říct, že mě opravdu Impreza STi vůbec neoslovila, poněvadž můj kamarád si koupil Porsche Cayenne Turbo S a musím říct, že 250 koní navíc(celkem tedy 550) proti STi se docela hodí a pokud jezdí normálně, má průměr okolo 14 litrů, ostré svezení okolo 20...což mi připadá proti Impreze opravdu zanedbatelné, vyšší světlá výška, výkon,luxus, prestiž značky...je rozhodnuto...Cayenn vyhrál...ježiš pardon...už jsem Kylie jako vy-srovnávám nesrovnatelné...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.05.2009 17:03, RE: No fuj
Kačud posted by:
No neseděl jsem v tom. Ale když vidím ty vysoký "patníky" po stranách sedadel, tak ty by mi zákonitě překáželi při nastupování a vystupování. Vám nepřekáželi? Bál bych se že se časem prošoupou jejich hrany když o ně člověk zavadí. Jaká je vaše zkušenost? A co brzdy? Takováto auta je zákonitě mají dost ostrý. To je dobře, jak jinak. Ale ne pro pohodlnou jízdu ve městě. To se jich pak člověk bojí dotknout. No už se těším na váš test.
Boční podpora mi u sedadel vůbec nevadí a nemám s ní nikdy žádný problém ...

Brzdy se dávkují u STi bezvadně. S vyvíjeným tlakem na brzdový pedál stoupá jejich účinnost. Problém tedy nebyl žádný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.05.2009 17:07, Jak pro koho..
Nekdo se jen přemisťuje autem a někdo si tu cestu prostě užívá. V tom je rozdíl mezi Subaru Imprezou a zbytkem konkurence - mimo Lancer EVO
P.S. Každopádně v Octávii RS se nudit taky nebudete...nějakou dobu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.05.2009 17:08, RE: to jo, kápnul si na to, žena mi pokaždý řiká, že ho mám jak kojenec
impa posted by:
a má pravdu, 45 cm a 3 kila vosumdesát

jako kojenec
p.s. že by se ozval první škodovkář
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.05.2009 19:59, Milý cruise!
cruise posted by:
jo ještě něco, když tady srovnáváme nesrovnatelné....ten příšerný 1,4 TSi jezdí na rormal. 95 oct. a ne na 98 jako impreza... Jinak musím tedy Kylie říct, že mě opravdu Impreza STi vůbec neoslovila, poněvadž můj kamarád si koupil Porsche Cayenne Turbo S a musím říct, že 250 koní navíc(celkem tedy 550) proti STi se docela hodí a pokud jezdí normálně, má průměr okolo 14 litrů, ostré svezení okolo 20...což mi připadá proti Impreze opravdu zanedbatelné, vyšší světlá výška, výkon,luxus, prestiž značk...
Porsche já mám RÁDA, ale Cayenne mne poněkud ZKLAMAL - půl roku jsem s ním jezdila předloni při služebkách ve Francii (verze "S") a vše bylo samozřejmě "ok" a BEZ problémů, ale takové bmw X6 mi příjdebýt MNOHEM "zajímavějším/lepším" vozem (u Porsche bych si pro sebe dnes asi pořídila Cayman(ka) "S" ,-)
PS: S tím Cayenne si NEdělám legraci - opravdu to NEní auto co "chytne za sudce" (je to spíš takové "vítězství techniky na fyzikou" - a mne tento "přístup" až tak NEbere = já RADĚJi tu "pečlivou" práci s těžištěm u Subaru Impreza - ale každému dle JEHO gusta ,-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.05.2009 22:02, jako
Jo jako, ja tyhlety japonce nemam rad jako, je to vosklivy a neda se do toho poradne sednout ze jo. Treba jsou spolehlivy, ja bych si koupil misto tehlete imprezy radej bmw 335 xi ze jo, ma to taky nahon na vsechny kola a pres trista koniku ze jo. Vona ta starsi impreza mela treba neco do sebe jako, tahleta vypada jako kdyby ji delali na slovensku v kia zavodu ze jo. Jo jako, mozna by slecna Kylie mela jit do tipcarsu nech ji nafotej s nakyma autama, to by jsme se na ni tady i koukali ze jo. Ja nic proti jako, jsem jiz ve strednim veku a zenska jako kylie by se ke mne hodila ze jo, ma pekny stehna jako.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 25.05.2009 22:32, RE: Teď NEDÁVNO ...
Kylie posted by:
Ok - tak JINAK (NEmoc milý mufíku.martine .-)
Jedno z motoricky i podvozkově NEJ- aut ve třídě jsem ÚMYLSLNĚ porovnala s NEJNIŽŠí verzí "typického" rodinně zaměřeného vozu této kategorie a ROZDÍL spotřeby mezi tím předokolkovým R4 1.4 a symetrickou 4kolkou B4 2.5 je dle mne "rozumně" MALÝ - resp. menší než rozdíl v použité technice a nabízených výkonech ...
... VYHOVUJE tato formulace "více"?
A s tím ".. viděla/slyšela" - NE to jsem NEviděla/NEslyšela špatně - "chviličku" tuto oblast již s...
Kylie,připomenu ti kde si viděla/slyšela o spotřebě 1,4ky--bylo to na Primě v jejich autosalonu.K tomu můžu říct, že když sem měl půjčenou fabku s motorem Horko Těžko Předjedu a jel sem s ní tak jako se svým,tak sem teda čuměl na spotřebu( 8,5 po bez klimy a 9,2 s klimou) a to jen že sem s tou kraksnou nebyl sžitý. Jak sem se naučil s tím jezdit tak sem šel na cca 5 +- půl litru.Takže hodnocení tupců z Primy mě nechává klidným. Osobně mám ereso v kombajnu-2,0 TFSI. O Impreze sem neuvažoval a to i když Impreza byla moje ikona,ale tenhle design (i když je v testech,na okruhu lepší) se mi nelíbí,přímo mě nasírá... Oktáva se mi prostě líbí,místo tam je,motor taky supr,interier vcajku.U Subaru si připadám jako v minulém století a nespraví to ani totalgut pohon,podvozek ani Recara.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.05.2009 10:46, Nová impreza
Stejskal Jarda posted by:
Jo jako, ja tyhlety japonce nemam rad jako, je to vosklivy a neda se do toho poradne sednout ze jo. Treba jsou spolehlivy, ja bych si koupil misto tehlete imprezy radej bmw 335 xi ze jo, ma to taky nahon na vsechny kola a pres trista koniku ze jo. Vona ta starsi impreza mela treba neco do sebe jako, tahleta vypada jako kdyby ji delali na slovensku v kia zavodu ze jo. Jo jako, mozna by slecna Kylie mela jit do tipcarsu nech ji nafotej s nakyma autama, to by jsme se na ni tady i koukali ze jo. Ja ...
Nemůžu si pomoct ale předchozí model se mě líbí mnohem víc.Tohle vážně připomíná korejská auta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.05.2009 10:50, RE: CO TO TADY ZAS PÍŠETE ??!!
Kačud posted by:
Náhodou kromě automagu to říkali i v Autosalonu na Primě. A těm já věřím. Takže 1,4 TSI je šmejd a hotovo. V Polu by byl ale možná dobrej. Tam by třeba tolik nežral a když už tak by si člověk alespoň zařádil.
Octavii 1.4 TSI jsme na TipCarsu také podrobili testu spotřeby i redakčnímu testu. Během prvního okruhu jsem naměřil 6,1 l/100 km a během druhého 10,9 l/100 km, přičemž závěrečná spotřeba po týdnu stráveným za volantem byla 7,5 l/100 km.

Octavia 1.4 TSI není špatná, vyhovují většině řidičů, kteří netouží po ostřejším svezení. Osobně však nízkoobjemové motory v lásce příliš nemám...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.05.2009 15:06, RE: CO TO TADY ZAS PÍŠETE ??!!
Petr - TipCars.com posted by:
Octavii 1.4 TSI jsme na TipCarsu také podrobili testu spotřeby i redakčnímu testu. Během prvního okruhu jsem naměřil 6,1 l/100 km a během druhého 10,9 l/100 km, přičemž závěrečná spotřeba po týdnu stráveným za volantem byla 7,5 l/100 km.

Octavia 1.4 TSI není špatná, vyhovují většině řidičů, kteří netouží po ostřejším svezení. Osobně však nízkoobjemové motory v lásce příliš nemám...
Mě se tento motor v roli "základní" motorizace pro rodiné auto nižší střední třídy prostě nehodí. Proto na něj nadávám. Víc mi sem pasuje například Focus s 1,6. Spotřeba při normální jízdě stejná neli menší a mám klasickej jednoduchej motor s postačujícím výkonem. Tento motor jak jsem již psal by se mi líbil v nějaké ostré verzi pola. Prostě pro pobavení. Tam nemusím hledět na případné servisní náklady a ani mi nevadí vyšší spotřeba, ke které prostě takto naladěný motor svádí. Já bych se rozhodně nedokázal krotit natolik abych jezdil za sedum. Nejsem závodník, ale když ten výkon mám tak se trochu odpíchnout mi prostě nedá. Je to návykový.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.05.2009 16:08, RE: CO TO TADY ZAS PÍŠETE ??!!
Kačud posted by:
Mě se tento motor v roli "základní" motorizace pro rodiné auto nižší střední třídy prostě nehodí. Proto na něj nadávám. Víc mi sem pasuje například Focus s 1,6. Spotřeba při normální jízdě stejná neli menší a mám klasickej jednoduchej motor s postačujícím výkonem. Tento motor jak jsem již psal by se mi líbil v nějaké ostré verzi pola. Prostě pro pobavení. Tam nemusím hledět na případné servisní náklady a ani mi nevadí vyšší spotřeba, ke které prostě takto naladěný motor svádí. Já bych se roz...
Jenže to, že se někdo nedokáže krotit, néni problém motoru, žejo ;)
Navíc 1.4TSi přeci není základní motorizací pro Octavii, takže tady to koncern zvládl podle tvých představ. 1.6 MPi to jistí. Ta bude asi základem i v příštím století (u Škody). Před 10-15 lety tonebyl špatný motor, ale technika (někde) pokročila.
Co se spolehlivosti týká, pak to opět zopakuji - jaké servisní náklady? 1.8Turbo žádný chronický problém neměl. Ani u 1.4TSi zatím o žádném nevím. To, že se hypoteticky může něco porouchat fakt podle mě nemá cenu řešit. To by pak byla ideálem Fabia Junior (kde nic není, nemá se co pokazit).
Jinak s autosalonem to jde podle mě značně z kopce. Jediné, co mělo cenu - tzn. postřehy testovacích jezdců Františka a ______ (prostě toho druhého) jsou fuč a místo toho tam je babizna, co o autech ví velké košaté nic. Dále to vylepšili komentáři hlasu pořadu hodné auto-topstar magazínu. Alespoň že se zatím podařilo zachránit úroveň automagu. Jak mi tu chybí pořad formátu FIFTH GEAR (jen by nutně nemuseli projížtět Astony, Ferrari, Porshe, AMG apod. ;))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.05.2009 16:16, RE: CO TO TADY ZAS PÍŠETE ??!!
rohYpnol posted by:
Jenže to, že se někdo nedokáže krotit, néni problém motoru, žejo ;)
Navíc 1.4TSi přeci není základní motorizací pro Octavii, takže tady to koncern zvládl podle tvých představ. 1.6 MPi to jistí. Ta bude asi základem i v příštím století (u Škody). Před 10-15 lety tonebyl špatný motor, ale technika (někde) pokročila.
Co se spolehlivosti týká, pak to opět zopakuji - jaké servisní náklady? 1.8Turbo žádný chronický problém neměl. Ani u 1.4TSi zatím o žádném nevím. To, že se hypoteticky může něco porou...
oprava: chtěl jsem napsat ---jen by nutně nemuseli projížtět POUZE Astony, Ferrari, Porshe, AMG apod.---
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.05.2009 17:05, Milý Drago5!
Drago5 posted by:
Kylie,připomenu ti kde si viděla/slyšela o spotřebě 1,4ky--bylo to na Primě v jejich autosalonu.K tomu můžu říct, že když sem měl půjčenou fabku s motorem Horko Těžko Předjedu a jel sem s ní tak jako se svým,tak sem teda čuměl na spotřebu( 8,5 po bez klimy a 9,2 s klimou) a to jen že sem s tou kraksnou nebyl sžitý. Jak sem se naučil s tím jezdit tak sem šel na cca 5 +- půl litru.Takže hodnocení tupců z Primy mě nechává klidným. Osobně mám ereso v kombajnu-2,0 TFSI. O Impreze sem neuvažoval a to ...
Tohle téma js(e)m(e) "probírali" i jinde a výkon a chování motoru 1.4 TSi "není špatný" (a to i v téhle "slabší" verzi - byť to "PRAVÉ" je "full" verze s turbem i kompresorem) , ale spotřeba v reálu JE (asi jako u postaršího dvoulitru - řekněme) - jinými slovy, DOWNSIZING je na jednu stranu "fajn" (hmotnost), a "lepší" jsou i exhalace, ale jinak poměr VÝKON/spotřeba zůstává (vpodstatě) ZACHOVÁN (NEjen u 1.4 TSi - to platí OBECNĚ). NEní to "zcela absolutní", ale v reálu prostě Octavia s novým motorem 1.4 TSi beze cca "stejně" jako stejný vůz před desetiletím ... třeba s tím 2litrem, řekněme..
PS: NEznám "tupce z Primy", ale to co jsem napsala výše "sedí" (a že lze se stejným motorem jet za docela DOST jinou spotřebu - to máte "zdokumentované" i na mé stránce, kde jsem jistě NEdosáhla ani "naprostého" MINIMA ani "totálního" MAXIMA u C5 V6 3.0 Brumly, kde se "zdokumentovaná" spotřeba pohybuje od 8mi,3 do 16.5 litru na 100 km - měřeno JEN na delších trasách minimálně 75 km - často i po trase několik SET kilometrů ... vlastně jste se "rozsahem" 5 - 9,2 litru dostal na "podobné" hodnoty ... tedy cca dvojNÁSOBEK)
PPS: Podle toho co píšete o designu - no NEvím ... jednak mi design škodovek a subaru NEpříjde na jedné straně "tak SKVĚLÝ" a na druhé "tak DĚSNÝ, ale to PODSTATNÉ u auta jsou snad trochu jiné věci, než vytvarování vnějších PLECHů či vnitřních PLASTů ...
... a přijde mi LOGICKÉ, že když jeden výrobce použije "sofistikovanější/lepší" = výrobně dražší konstrukci jak MOTORu, tak PODVOZ(e)Ku - tak "musí" trochu ušetřit jinde. To co zdůrazňujete vy, že VĚTŠINA lidí při vývěru/koupi vozu dá spíše na ten "povrchní/první" pohled/vzhled, než na to (všechno DŮLEŽITÉ) POD kapotou/pod "kabátkem" - já vím, máte PRAVDU, tak to prostě "chodí/je" ,-(
Já bych, kdybych volila 2.0 T(F - poslední dobou se někam "vytratilo")Si - mimochodem to je VELMi dobrá volba - tak asi ve vw scirocco, TAM se mi "líbí" asi NEJvíce ,-)
Pěkný den
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.