0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Scout živě - první dojmy

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.02.2007 12:01, RE: uprava 4x4
cruise posted by:
přesně tak...mám octavii 4x4 1,8T, bydlím na horách a ani jednou se mi nestalo, že bych měl nějaký problém a nevyjel kvůli tomu, že octavia má haldex. Scout je podle mého názoru dost dobrá úprava octavie, i když se tady najde zase hafo křiklounů, co budou tvrdit, že je to jen pár plastů atd atd... Scout se mi líbí a hned bych do něj šel, kdybych na něj měl :o)
Ja vim, ze subaru nebo auta tomu podobna urcite vyjedou vice, ale nikd yjsem neslyle, ze by neko mel takove problemy, ze by to bylo stejny jako predokolka, v autosalonu to testovali mylsim primo na sjezdovce a octavia s mensim zavahanim, ale vyjela presne to smae co subaru, takze tka spante to neni, a Scout nema byt nvoe auto, ale jen uprava proti odreni dulezitych partii ktere jsou nachylne. Ono mezi nami, nova audi A6 allroad taky neni to co predesly model, uz je to jen imitace, puvodni model byl hodne dobry, ale tento se uz do terenu tolik nehodi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.02.2007 19:06, RE: Světlá výška
anonym posted by:
Nikdy jsem se nedozvěděl kolik cm nebo mm ta zvětšená světlá výška vlastně je. Obdobně to bylo u testů Octávie 4x 4.
To je opravdu úžasná informovanost
Staci se podivat na prospekty na VW Golg 4x4 z pred 15 lety a tam je ta technicka novinka detailne popsana.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.02.2007 20:20, moje čtyřkolka
Kam se hrabe scout na mou calibru pocopitelně čtyřkolka. Neměl jsem jediný problém.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.02.2007 20:55, RE: uprava 4x4
mufik.martin posted by:
Ja vim, ze subaru nebo auta tomu podobna urcite vyjedou vice, ale nikd yjsem neslyle, ze by neko mel takove problemy, ze by to bylo stejny jako predokolka, v autosalonu to testovali mylsim primo na sjezdovce a octavia s mensim zavahanim, ale vyjela presne to smae co subaru, takze tka spante to neni, a Scout nema byt nvoe auto, ale jen uprava proti odreni dulezitych partii ktere jsou nachylne. Ono mezi nami, nova audi A6 allroad taky neni to co predesly model, uz je to jen imitace, puvodni model ...
Nevíte náhodou někdo v kterém dílu Autosalonu byl ten test? Rád bych koupil nějakou 4kolku, takže mě to docela zajímá. Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.02.2007 21:08, RE: uprava 4x4
mufik.martin posted by:
Nevim, jesli sledujete nekdo autosalon na prime, ale testovali tam v zimnich podminkach octavii predokolku, octavii 4x4 a potom subaru 4x4. A jezdili mylsim ze po sjezdovce nebo co do kopce, urcite to nebyla silnice. Samozrejmne predokolka nemela sanci, ale octavia vyjeta to same co subaru, samozrejmne ze ve vetsich extremech by subaru melo na vrch, ale kdyz jste se podivali na to srovnani, zastaveni v kopci a znovurozjeti tak nemela octavia vetsi problemy. Subaru to samozrejmne zvladlo lepe, al...
Tu rádoby škodareklamu na Primě jsem viděl a řádně prostudoval ze záznamu, bo mi tam cosi nesedělo. A ten sranda kopeček s dvěma hrby měla Octávia bez řetězů co dělat - Impreza vyjela, pak ji řidič promáčkl spojku a znovu přidal, aby náhodou nevyjela výš - (u Octávie to ale neudělá = proč?) fakt trapné. A s řetězy to měla Octávie na hraně svých možností, kdežto Impreza vyjela ladně a s rezervou. Zajímaly by mě snímky z pokusů, které nezveřejnili.
Do míst, kde se Impreza vyhrabe bez řetězů, by se škodovkáš neodvážil - prostě nevyjede. Výjezd té zasněžené louky - Impreza to vyjede pomaličku a bez hrábnutí - pod plynem bude smykovat jako na onom videu (a stejně jako každé jiné auto 4x4), ale Oktávie pod plynem bude v zatáčce mnohem nebezpečnější.
Závěrem = nejedná se o relevantní porovnání aut., ale zase jen o reklamu, škoda, mohl to být krásný test několika aut.
Za základě vlastních zkušenosti mě pak jen mrzí velká neobjektovnost testu - ono, kdo by si pak kupoval škodovku a řetězy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.02.2007 21:28, RE: uprava 4x4
Milan posted by:
Nevíte náhodou někdo v kterém dílu Autosalonu byl ten test? Rád bych koupil nějakou 4kolku, takže mě to docela zajímá. Díky
Ten test je tady: " http://www.prima-autosalon.tv/ " /video ... 18.2.2006
Rád bych, aby jste si nemysleli, že Octávii odsuzuji - to rozhodně ne! Je to dobré ČESKÉ auto, které ve verzi pseudohrabka 4x4 vyjede fakt hodně.
Ale na cestách na Valašku to není to pravé ořechové. Každý, kdo tu bydlí v horách, má něco jiného, ale Octávie 4x4 je jen zlomek ze všech. Na běžné cesty a kopce na sněhu je OK, jen pozor na vyšší nebezpečí sklouznutí zadku v zatáčkách (horší něž na zadohrabce, jelikož to málokdo čeká)!! To, že se jí nekdo zbaví, je prostě proto, že chce vyjet až domů k chalupě a ne se škrábat na x pokusů. Hlavní problém je nutnost proklouznutí předku, aby Haldex zabral, pak už je však většinou pozdě.
No jestli je tu někdo od nás z Valašska a má chuť si jít svůj povoz Octávia 4x4 testnout na sněhu a horších podmínkách, rád se toho zůčastním a objektivně uznám, jestli se mýlím. Podmínka = řetězy sebou. Termín je nutné naplánovat dopředu. Kontakt sem: doro01@seznam.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.02.2007 22:06, RE: moje čtyřkolka
edmund posted by:
Kam se hrabe scout na mou calibru pocopitelně čtyřkolka. Neměl jsem jediný problém.
Zigi na tohle se vyser.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.02.2007 22:46, RE: uprava 4x4
Milan posted by:
Nevíte náhodou někdo v kterém dílu Autosalonu byl ten test? Rád bych koupil nějakou 4kolku, takže mě to docela zajímá. Díky
nevi, ktery to byl test, ale jem tam primo na strankach primy vyheldavac tak si dejve vyhledat octavia 4x4 a melo by to najit dil, ve kterem se to objevuje
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.02.2007 22:47, RE: uprava 4x4
Doro posted by:
Tu rádoby škodareklamu na Primě jsem viděl a řádně prostudoval ze záznamu, bo mi tam cosi nesedělo. A ten sranda kopeček s dvěma hrby měla Octávia bez řetězů co dělat - Impreza vyjela, pak ji řidič promáčkl spojku a znovu přidal, aby náhodou nevyjela výš - (u Octávie to ale neudělá = proč?) fakt trapné. A s řetězy to měla Octávie na hraně svých možností, kdežto Impreza vyjela ladně a s rezervou. Zajímaly by mě snímky z pokusů, které nezveřejnili.
Do míst, kde se Impreza vyhrabe bez řetězů, by s...
Ono je asi pro některé z návštěvníků těchto stránek nemožné nezaujatě uznat, že škodovky jsou dobry a kvalitní auta...Neříkám, že jsou to nejlepší auta, ale svezte se třeba rok starým V70 a Octávií a zkuste porovnat (dílenské zpracování, hlučnost, kvalitu plastů). A Octávia 4x4 je toho asi nejlepším příkladem. Proč je třeba ve švýcarsku používaji i policajti a nejezdí se subaru? A že tam těch subaru nejezdí málo. Zkrátka co se užitných a jízdních vlastností v poměru k ceně týče, je na tom Octávie podle mého názoru nejlépe. Učitě v porovnání s auty kategorie SUV.. Protože žádné z aut této kategorie není autem do středně a už vůbec né těžkého terénu. A i takový Forester je nahraný, když si vám při cestě na horskou chalupu sedne na břicho v půlmetrové závěji.... Vím o čem mluvím..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.02.2007 22:50, RE: uprava 4x4
Doro posted by:
Ten test je tady: " http://www.prima-autosalon.tv/ " /video ... 18.2.2006
Rád bych, aby jste si nemysleli, že Octávii odsuzuji - to rozhodně ne! Je to dobré ČESKÉ auto, které ve verzi pseudohrabka 4x4 vyjede fakt hodně.
Ale na cestách na Valašku to není to pravé ořechové. Každý, kdo tu bydlí v horách, má něco jiného, ale Octávie 4x4 je jen zlomek ze všech. Na běžné cesty a kopce na sněhu je OK, jen pozor na vyšší nebezpečí sklouznutí zadku v zatáčkách (horší něž na zadohrabce, jelikož to málo...
tak je jasne ze pernamentni ctyrkolka vyjee vse mnohem snaz, ale zase ta spotreba a napriklad u subaru volba pouze benzinu, a auto je taky dost drahe. Sposta lidi by potrebovala nejake levnejsi auto s naftou a levnejsimi dily nez se subaru, ja mit penize tak nevaham a do subaru jdu, ale skodovka se da sehant za cca 250 tis ve slusnem stavu s naftakem a vetsine lidem to vyhovuje. Nikdy jsem nemel moznost porovnat na stejne trrase subaru a 4x4 octavii, ale co jsem najel tech par km na horach, tak jsme nemeli problemy, ale je rpavda, ze vse bylo stoupani do kopce ale po silnici, zasnezene, namrzle, ale porad prohrabnute od pluhu. Nevim jak spatne potom pojede primo k chalupe. To si musis zksit kazdy clvoek sam.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 17.02.2007 23:11, RE: uprava 4x4
mufik.martin posted by:
tak je jasne ze pernamentni ctyrkolka vyjee vse mnohem snaz, ale zase ta spotreba a napriklad u subaru volba pouze benzinu, a auto je taky dost drahe. Sposta lidi by potrebovala nejake levnejsi auto s naftou a levnejsimi dily nez se subaru, ja mit penize tak nevaham a do subaru jdu, ale skodovka se da sehant za cca 250 tis ve slusnem stavu s naftakem a vetsine lidem to vyhovuje. Nikdy jsem nemel moznost porovnat na stejne trrase subaru a 4x4 octavii, ale co jsem najel tech par km na horach, tak ...
porad mi preskakujou ty pismenka, se nezlobte, cely se jeste klepu ze vcerejsiho vecera se zigim, je to uplnej oplackej bejk!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.02.2007 09:45, RE: uprava 4x4
Petr posted by:
Ono je asi pro některé z návštěvníků těchto stránek nemožné nezaujatě uznat, že škodovky jsou dobry a kvalitní auta...Neříkám, že jsou to nejlepší auta, ale svezte se třeba rok starým V70 a Octávií a zkuste porovnat (dílenské zpracování, hlučnost, kvalitu plastů). A Octávia 4x4 je toho asi nejlepším příkladem. Proč je třeba ve švýcarsku používaji i policajti a nejezdí se subaru? A že tam těch subaru nejezdí málo. Zkrátka co se užitných a jízdních vlastností v poměru k ceně týče, je na tom Octáv...
Proto nabízím možnost porovnání - vyzkoušet si a porovnat osobně. Ono právě, že není nad osobní zkušenost. Je možné, že někdo svoji Octávii 4x4 podceňuje nebo naopak přeceňuje.
Zásadní je ale i otázka řidiče, který to budťo zvládne nebo ne (hlavně psychicky).
Jízdní vlastnosti se porovnat nedají, ale Oktávka je spíše rodinné auto a svůj původní účel plní vcelku dobře (platí i pro ty "ostřejší" verze). Nejlíp je to poznat při průjezdu zatáčkou - pověste se za Subaru a jeďtě ve stejné stopě, máte-li ovšem vůbec odvahu.
A je možné si zajet otestovat dostupnost i na motokrosovou a offroudovou trať nebo sjezdovku, kde je otázka způsobu pohonu zásadní (taky, kdybych si to sám nezkusil asi neuvěřím).
A že jsem u PČR ještě neviděl Octávii 4x4, jen samé Felici a Fábie . Ti mají úplně jiné problémy, než my.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.02.2007 12:15, RE: uprava 4x4
Doro posted by:
Proto nabízím možnost porovnání - vyzkoušet si a porovnat osobně. Ono právě, že není nad osobní zkušenost. Je možné, že někdo svoji Octávii 4x4 podceňuje nebo naopak přeceňuje.
Zásadní je ale i otázka řidiče, který to budťo zvládne nebo ne (hlavně psychicky).
Jízdní vlastnosti se porovnat nedají, ale Oktávka je spíše rodinné auto a svůj původní účel plní vcelku dobře (platí i pro ty "ostřejší" verze). Nejlíp je to poznat při průjezdu zatáčkou - pověste se za Subaru a jeďtě ve stejné stopě, máte-...
Ono naučit se jezdit s Haldexem je těžší než s permanentem. Ne nadarmo u O1 4x4 testované v sev. Africe byl základní pokyn plný plyn, jinak se Haldex nepřipojil a stálo se. A na sněhu se nestojí, tam se jede. Někam...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.02.2007 18:10, RE: uprava 4x4
mufik.martin posted by:
tak je jasne ze pernamentni ctyrkolka vyjee vse mnohem snaz, ale zase ta spotreba a napriklad u subaru volba pouze benzinu, a auto je taky dost drahe. Sposta lidi by potrebovala nejake levnejsi auto s naftou a levnejsimi dily nez se subaru, ja mit penize tak nevaham a do subaru jdu, ale skodovka se da sehant za cca 250 tis ve slusnem stavu s naftakem a vetsine lidem to vyhovuje. Nikdy jsem nemel moznost porovnat na stejne trrase subaru a 4x4 octavii, ale co jsem najel tech par km na horach, tak ...
A co tak Suziki Grand Vitara, je o 2 k levnější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.02.2007 22:45, doowahdeedee
tenhle srak stoji pres 34000 dolaru???? tata mi koupil 2007 jeep commander s hemi , v kuzi , s 3 okny ve strese a ja nevim co za 35000 doliku..jak nekdo muze bejt tak blbej a koupit neco jako skoda?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.02.2007 22:46, doowahdeedee
http://www.jeep.com/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.02.2007 06:27, Kamo t ospěje?
Vidím že když jsem 3 dny pryč na služebce, tak tady opět někdo píše za mě, což mě vůbec nepřekvapuje, horsí že na to ještě někdo reaguje!
Co nadělám,hlavně že si ubožák dělá dobře!
Jinak díky 2 lidem za zastání!

PS:Nemusím přece reagovat na každou škodofku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.02.2007 07:42, RE: Kamo t ospěje?
zigi posted by:
Vidím že když jsem 3 dny pryč na služebce, tak tady opět někdo píše za mě, což mě vůbec nepřekvapuje, horsí že na to ještě někdo reaguje!
Co nadělám,hlavně že si ubožák dělá dobře!
Jinak díky 2 lidem za zastání!

PS:Nemusím přece reagovat na každou škodofku
Čau Zigi,
zase jsi byl mimo město? To se nedivím, že když kopeš 3 dny vkuse za Telecom tak se nedostaneš k netu ! ! !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.02.2007 10:31, RE: Kamo t ospěje?
edmunt posted by:
Čau Zigi,
zase jsi byl mimo město? To se nedivím, že když kopeš 3 dny vkuse za Telecom tak se nedostaneš k netu ! ! !
Edmunde, nevim co to ma znamena tento tvuj prispevek, myslim, ze tady by se melo psao o autech, ostatne bud frajer a napis popravde co mas za praci a cim jezdis? Aha uz to vim, urcite mas nejaky merdeces a jsi reditel nejake IT spolecnosti
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.02.2007 12:00, RE: moje čtyřkolka
edmund posted by:
Kam se hrabe scout na mou calibru pocopitelně čtyřkolka. Neměl jsem jediný problém.
haha dobrej for...
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.