0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Superb - žádný klon

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.11.2008 07:27, RE: Superb 1 - brrrr; superb nyní - ok
Kylie posted by:
Já až tak nesronávám s C5 (i když to samozřejmě také - mám ji) ..
Já "odmala" zvyklá na ona "porovnávání" (o tom jsou všechny ty testy). Jak jsem již výše napsala, u nového superb nejde o žádné "drama" (u fabia maličko ano), ale v TOMTO parametru je mezi všemi srovnatelnými vozy .. nej-
A tak jako je vhodné zdůraznit, který vůz je nej- bezpečnější, nej- třeba delší atd. - PROČ nezdůraznit tohle nej-
Superb 1 byl opravdu "omyl" trošičku až "zneužití" zákazníka atd., mne superb 2 také "nebere", a...
Mám pocit, že naše vzájemné odpovědi jdou tak nějak "mimoběžně". Já přece nepíšu, že je zcestné měřit data, to je naprosto v pořádku. Zcestné mi přijde krejčovským metrem (přeháním ) změřit šířku, udělat z toho závěr, že Superb je v příčném směru z vozů své třídy na tom nejhůř a tím pádem je na tom nejhůř samotný pasažer. Naměřenými centimetry asi ano (proto se měření provádějí a je to cela ok), ale znova a znova opakuji, že to nedává absolutní resumé stran toho,jak se uvnitř pasažér cítí nebo necítí pohodlně. Btw, v novém Superbu jsem neseděl, třeba mne někdo jednou sveze - je to typ vozu, které nevyhledávám.
S motory máte pravdu, pro tento vůz bych si představoval určitě zajímavější nabídku v benzínových motorech. A TDi-PD ? Souhlasím s Vámi, přesto si myslím, že se bude prodávat. Marketing Škody ví o zákaznících své.
P.S. Asijští výrobci si vedou velmi dobře a mílovými kroky jdou kupředu (nebo alespoň mám ten pocit, když se ohlédnu pár let zpět). Když jsem psal, že Superba nemůžu tak nějak identifikovat, tak asi to souvisí hlavně s tím, že značek, modelů a vozů na trhu přibývá, tím pádeb přibývá i podobných si aut.
Ne, cupku č. 1 komentovat netřeba - známka dobrého vkusu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.11.2008 12:54, RE: Twin door
Kylie posted by:
Twin door je "fik fik" marketingový "fígl" - v tom jsou u vw opravdu "sehr gut". Jinak to smysl až tak nemá a je pravdou, že vůz "hrající" si na managerský sedan - by MĚL BÝT sedan. Ta tuhost je docela "rozumná věc" - a navíc, je-li pro ty jež jí potřebují vytvořena vereze kombi ... no (jako vždy) marketing vítězí na "správností" - ale proč by ne .. když to funguje, že ,-)
PS: Twin door se mi ani nelíbí/ani líbí - prostě proč ne, ale také: proč ano .. ("vymyšlenosti" jako AFiL - hlídání jízd...
Předně Superb nyní (konečně!) není prezentován jako manažerský vůz, i když tuto funkci nejspíš docela dobře zastane. Viděl jsem ho mezi Audi A6 v jisté prestige koloně, a nutno říct, že mu to v této společnosti velmi slušelo. Takže twin door nevidím ani z logiky profilace vozu jako problém.
Jiné to je s verzí kombi. Pokud je to pravda a Škoda chystá kombi, pak by podlě mě twin door neměl až takový smysl. I když do mého vkusu se ztrefil ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.11.2008 16:49, RE: Superb 1 - brrrr; superb nyní - ok
radim posted by:
Mám pocit, že naše vzájemné odpovědi jdou tak nějak "mimoběžně". Já přece nepíšu, že je zcestné měřit data, to je naprosto v pořádku. Zcestné mi přijde krejčovským metrem (přeháním ) změřit šířku, udělat z toho závěr, že Superb je v příčném směru z vozů své třídy na tom nejhůř a tím pádem je na tom nejhůř samotný pasažer. Naměřenými centimetry asi ano (proto se měření provádějí a je to cela ok), ale znova a znova opakuji, že to nedává absolutní resumé stran toho,jak se uvnitř pasažér cítí ne...
Souhlasím s Radimem.
Tohle poměřování všech možných parametrů je doménou různých motoristických novinářů a jiných rádoby odborníků, často kecajících skoro do všeho s patentem na rozum. Ale nezničitelná Kylie má pravdu: je to smysl motoristických testů.
Úspěch těchto vozů závisí hlavně na šikovnosti marketingového oddělení příslušné automobilky, na tom, jakou vozu vypracuje image a jak přesvědčí své budoucí zákazníky o jeho kvalitách.
Co se týká samotného Superbu, tady budoucí zákazníky nějaký ten milimetr na šířku ani délku nerozhodí. Pověst má u nás VW výbornou, vč. motoru TDi PD, Superb je dostatečně velký, robusní a pro manažery středního ranku i světsky reprezentativní. A že v nějakém francouzském ošklivém káčátku je trochu víc místa na šířku bude zajímat jen ty, kteří čekají na nákup vozu z druhé ruky a pečlivě pročítají zdejší a podobné diskuze:))

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.11.2008 17:05, pořádnou ekonomickou krizi!
Kylie posted by:
No, chápu prvotní "nadšení" z nového vozu, ale slova o "vyšší střední" třídě mi příjdou trošičku "přehnaná"
Doporučuji k "ozkoušení" některé konkrétní modely a ... dívám se do křišťálové koule .. vidím určité "zklidnění"
Interiéry všech značek od A do V v poslední době zaznamenaly docela "zlepšení" a interiér superb je, dle mého názoru, na hlavu "neporáží" a věru je nějak drtivě "neválcuje" (a "pocitu" z vozů vyšší střední také spíše "nedosahuje" - ona i "definice" vozu vyšší stř. tř. je toti...
Doufám, že pořádná ekonomická krize přinutí lidi přemýšlet o něčem smysluplnějším než o "kvalitě materiálů v interiéru".
Přes všechna ta auta se už v Evropě nemůžeme hnout, ve většině sedí jen řidič a smrdí tady ostatním nějakým 120kW dvoulitrem nebo rovnou šestiválcem. Až si těma autama konečně přestaneme leštit ego a najdeme si rozumnější zábavu než třídění vozů do tříd a nekonečný diskuze o kravinách v interiéru, budeme možná přemýšlet o spotřebě, o tom kolik vypouštějí CO2, kam je ve městě zaparkujeme a o rozumnějších investicích než do aut.
Fandím škodovce, že se nebojí použít pro Superb motor 1.4 a doufám, že se v EU prosadí ekologická omezení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.11.2008 18:40, RE: pořádnou ekonomickou krizi!
Jenomtak posted by:
Doufám, že pořádná ekonomická krize přinutí lidi přemýšlet o něčem smysluplnějším než o "kvalitě materiálů v interiéru".
Přes všechna ta auta se už v Evropě nemůžeme hnout, ve většině sedí jen řidič a smrdí tady ostatním nějakým 120kW dvoulitrem nebo rovnou šestiválcem. Až si těma autama konečně přestaneme leštit ego a najdeme si rozumnější zábavu než třídění vozů do tříd a nekonečný diskuze o kravinách v interiéru, budeme možná přemýšlet o spotřebě, o tom kolik vypouštějí CO2, kam je ve městě z...
Souhlasím, že "vybírání" vozu dle "kvality materiálů v interiéru" je pěkná ... Navíc je docela "legrace" (no spíše "tragikomedie") ty vozy vidět po letech, občas zrovna ten "vychvalovaný" působí málem hůř (popravdě JAK budou materiály po deseti letech působit žádný redaktor během pár jízd ve voze NEmůže poznat!)
PS: Já jsem také "ekologicky" smýšlející, ale "s rozumem" - násobně a násobně více ovzduší znečišťují úplně jiné "věci"/"zdroje" než nová auta a násobně a násobně více ovzduší znečišťují tři škody 105ky a dvě 120ky, než flotila nových xyz (klidně i s objemnějšími motory) ..
Je hezké, že "fandíte škodovce (ve Wolfsburg z a vás určitě mají radost ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.11.2008 19:58, RE: pořádnou ekonomickou krizi!
Kylie posted by:
Souhlasím, že "vybírání" vozu dle "kvality materiálů v interiéru" je pěkná ... Navíc je docela "legrace" (no spíše "tragikomedie") ty vozy vidět po letech, občas zrovna ten "vychvalovaný" působí málem hůř (popravdě JAK budou materiály po deseti letech působit žádný redaktor během pár jízd ve voze NEmůže poznat!)
PS: Já jsem také "ekologicky" smýšlející, ale "s rozumem" - násobně a násobně více ovzduší znečišťují úplně jiné "věci"/"zdroje" než nová auta a násobně a násobně více ovzduší znečišťu...
Ve Wolfsburg si do Passatu 1.4 dát netroufli.
Samozřejmě, že násobně ovzduší znečišťují i jiné věci. Ale automobilový průmysl rozhodně není ani v tomto směru zanedbatelným odvětvím. S těmi starými auty máte pravdu. Před časem se mluvilo, že se stáří vozů omezí určitou hranicí, např.18 ti lety. Případně se dá používání těchto škopků regulovat cenou pojistného ručení. Např. auto splňující Euro 5 bez navýšení, Euro 4 pronásobit koeficientem 1,2, Euro 3 koef.2 atd. Zvýšil by se tak i tlak na stát (obce), aby investoval do dopravní obslužnosti, začly by se používat vlaky atd. Prostě si můsíme uvědomit, že ne každé ho... si bude vozit prdel v autě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.11.2008 20:00, RE: Superb 1 - brrrr; superb nyní - ok
MHr posted by:
Souhlasím s Radimem.
Tohle poměřování všech možných parametrů je doménou různých motoristických novinářů a jiných rádoby odborníků, často kecajících skoro do všeho s patentem na rozum. Ale nezničitelná Kylie má pravdu: je to smysl motoristických testů.
Úspěch těchto vozů závisí hlavně na šikovnosti marketingového oddělení příslušné automobilky, na tom, jakou vozu vypracuje image a jak přesvědčí své budoucí zákazníky o jeho kvalitách.
Co se týká samotného Superbu, tady budoucí zákazníky nějaký te...
Souhlasím, souhlasím .. jen s těmi cm na šířku - NEjde přeci o nějaké "kačátko", jde o to že i "sportovní" "jakobymalé" bmw 3 je snad také širší než novinkový superb - TO stojí za zmínku ....!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.11.2008 20:10, RE: Superb 1 - brrrr; superb nyní - ok
radim posted by:
Mám pocit, že naše vzájemné odpovědi jdou tak nějak "mimoběžně". Já přece nepíšu, že je zcestné měřit data, to je naprosto v pořádku. Zcestné mi přijde krejčovským metrem (přeháním ) změřit šířku, udělat z toho závěr, že Superb je v příčném směru z vozů své třídy na tom nejhůř a tím pádem je na tom nejhůř samotný pasažer. Naměřenými centimetry asi ano (proto se měření provádějí a je to cela ok), ale znova a znova opakuji, že to nedává absolutní resumé stran toho,jak se uvnitř pasažér cítí ne...
Zvláštní, že zrovna u vozu superb to vyvolalo takové "pocity" ..
Problematikou aut se zabývám už .... (dlouho .-) ... to že je nějaké (jakékoliv!!!) v určitém (jakémkoliv!!!) parametru nej-LEPŠÍ nebo také nej-HORŠÍ se prostě MÁ v textu zmínit - toť vše, toť "smysl" mého příspěvku.
Pokud se např. ve dvou zahraničních testech dočtu, že nový superb je v určitém "parametru" NEJ- (a je úplně "fuk" CO konkrétně!) mělo by to být zmíněno ...
Mne když učili něco o "tajemství" využití obestavěného prostoru, tak pokud se pamatuji, daleků DŮLEŽITĚJŠÍ je prostro na šířku (pocitově pro cestující) - už z toho důvodu, že v naprosté většině případu jezdíme spíše VEDLE sebe, než za sebou (a pokud si vzpomínám, tak nej-DŮLEŽITĚJŠÍM pro "stavbu" vozu je rozvor ,-)
PS: Děkuji za "pochvalu" mé (snad mých) "cupek" (to zní strašně!) cupka je cupkA a pěkný den ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.11.2008 21:07, RE: Superb 1 - brrrr; superb nyní - ok
Kylie posted by:
Zvláštní, že zrovna u vozu superb to vyvolalo takové "pocity" ..
Problematikou aut se zabývám už .... (dlouho .-) ... to že je nějaké (jakékoliv!!!) v určitém (jakémkoliv!!!) parametru nej-LEPŠÍ nebo také nej-HORŠÍ se prostě MÁ v textu zmínit - toť vše, toť "smysl" mého příspěvku.
Pokud se např. ve dvou zahraničních testech dočtu, že nový superb je v určitém "parametru" NEJ- (a je úplně "fuk" CO konkrétně!) mělo by to být zmíněno ...
Mne když učili něco o "tajemství" využití obestavěného pros...
Už jen dovětek a budete mít ode mne k tématu šířky Superbu pokoj . Je to jen shoda okolností, že si hájím "svoji pravdu" zrovna u Superbu, ale jak jsem možná poznamenal jinými slovy výše, Škodu a její produkty respektuji, ale jinak mne nechávají chladným. Vlastenectví mám spojeno s jinými pohnutkami než uctívání vozů z Mladé Boleslavi.
Nechci si vylepšovat image ve Vašich očích, ale jinou shodou okolností je právě Citroen C5 Break mým potenciálním adeptem na příští vůz (známí nade mnou kroutí hlavou), který se chystám pořídit si v dohledné době . Rozhodnut zdaleka nejsem, ale C5 se dostala do nejužšího výběru .
Mějte se hezky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.11.2008 22:28, RE: Superb 1 - brrrr; superb nyní - ok
Radim posted by:
Už jen dovětek a budete mít ode mne k tématu šířky Superbu pokoj . Je to jen shoda okolností, že si hájím "svoji pravdu" zrovna u Superbu, ale jak jsem možná poznamenal jinými slovy výše, Škodu a její produkty respektuji, ale jinak mne nechávají chladným. Vlastenectví mám spojeno s jinými pohnutkami než uctívání vozů z Mladé Boleslavi.
Nechci si vylepšovat image ve Vašich očích, ale jinou shodou okolností je právě Citroen C5 Break mým potenciálním adeptem na příští vůz (známí nade mnou krout...
Gratuluji k (před)výběru ...
C5 je rozhodně (zde v česku) PODceňována, rozhodně to NEní nejlepší vůz na světě (jak je občas "podsouváno" ,-)
PS: Neznám vaše "požadavky" - na delší a dálkové trasy je to opravdu "příjemný" společník a opravdu NEJ- motorizací je 2.2 HDi Biturbo (tedy "má" V6 je na "lety" dálnicí ještě lepší, tu ale doporučovat nebudu .-)
Poruchy "brumly" jsem zde popsala pravdivě a pokud vím (minulý vůz do 150 t. km a tetička letos C5 prodávala/kupovala) "statisticky" docela "sedí"...
Budete-li mít kvalitní (odpovídající - orig. jsou Michelin) pneu, přední náprava se vždy za jakékoliv situace na jakémkoliv povrchu "najde" (to co projedou jiní - vy s rezervou také - voda-sníh-cokoliv .-) Poměr cena/výbava, jízdní vlastnosti, bezpečnost atp. budou velmi dobré až vynikající (doporučuji hledat hledat a nějakou verzi Exclusive - třeba i s příplatkovými doplňky typu AFIL či vrstvená skla najít).
PS: Že známí hlavou kroutí sice "nepřekvapuje" a "chápu" (jen NEtuším PROČ .-) Vědí to oni? Co je v jejich očích TEN problém? A co navrhují jako variantu oni?
PPS: Jezdíte-li občas delší či dlouhé dálniční trasy (nejlépe po kvalitních dálnicích) budete možná až "překvapen" a asi opravdu "spokojen" (ceny ojetých vozů jsou - a ještě budou - vskutku "famozní" ... já bych dnes Brumlu v dokonalém stavu, s velmi slušnou výbavou atd atp. prodala tak za cenu nejlevnější fabie - naštěstí nespěchám a vzhledem k situaci ještě tak rok počkat hodlám)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.11.2008 22:40, RE: pořádnou ekonomickou krizi!
Jenomtak posted by:
Ve Wolfsburg si do Passatu 1.4 dát netroufli.
Samozřejmě, že násobně ovzduší znečišťují i jiné věci. Ale automobilový průmysl rozhodně není ani v tomto směru zanedbatelným odvětvím. S těmi starými auty máte pravdu. Před časem se mluvilo, že se stáří vozů omezí určitou hranicí, např.18 ti lety. Případně se dá používání těchto škopků regulovat cenou pojistného ručení. Např. auto splňující Euro 5 bez navýšení, Euro 4 pronásobit koeficientem 1,2, Euro 3 koef.2 atd. Zvýšil by se tak i tlak na stát (o...
S tou "regulací" pomocí pojištění to již "běží" a od příštího roku to "dorazí" i do česka.
Např. v německu je docela "in" mít vůz co plní Euro 5 (nové motory bmw zvládají dokonce Euro 6 platné od 2014), zde se (zatím) "ctí" jiné "hodnoty", ale ono to dorazí i sem ..
Ta obsazenost vozidel je opravdu problém, tuhle jsem "poskakovala" okolo pražského hradu směrem do centra (do města jezdím vozem jen VELMi nerada a dost výjimečně) a obsazenost proti- (slovo jedoucích není na místě ,-) poskakujících vozidel byla tak 1 a "fous" přinejlepším 1 a 1/4. Čechům to příjde "podivné", ale i v "násobně" bohatších státech se do práce lidé "sváží" jedním vozem apod.
Ostatně podobná "legrace" to je s velikostí aut. Už jsem to tu zmiňovala vícekrát, ale bohatá(ý) obyvatel München, Rome, London či Paris klidně po městě jezdí ve voze (typu) C1 (v emisích naprostý premiant) apod. - což je pro průměrného čecha "POD úroveň" - psychologicky zajímavé, nicméně bohužel pravdivé ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.11.2008 22:47, RE: Twin door
rohYpnol posted by:
Předně Superb nyní (konečně!) není prezentován jako manažerský vůz, i když tuto funkci nejspíš docela dobře zastane. Viděl jsem ho mezi Audi A6 v jisté prestige koloně, a nutno říct, že mu to v této společnosti velmi slušelo. Takže twin door nevidím ani z logiky profilace vozu jako problém.
Jiné to je s verzí kombi. Pokud je to pravda a Škoda chystá kombi, pak by podlě mě twin door neměl až takový smysl. I když do mého vkusu se ztrefil ;)
Já twindoor hodnotím opravdu jako POVEDENÝ "vynález" (marketingu, "reálné" využití, tedy "smysluplnost" není až TAK důležití - měla jsem vozy "takové i makové" a zas TAKový problém to věru není), nicméně pokud kombi opravdu dorazí (a ohlášeno bylo docela "konkrétně" - to "výmysl" asi nebude) je to trochu "škoda" - to co je např. u nové C5 - tedy sedan a kombi - mi příjde "smysluplnější" "rozumnější" - ta tuhost karoserie opravdu "vliv" má ..
PS: Vrátíme se na "začátek": minulý superb - NEdoporučuji, ten součastný - asi klidně ano (vnitřní šířka MOHLA být "lepší", ale problém to není; ty TD-TD PD si ale odpustit už mohli ..)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 13:33, RE: Superb 1 - brrrr; superb nyní - ok
Kylie posted by:
Souhlasím, souhlasím .. jen s těmi cm na šířku - NEjde přeci o nějaké "kačátko", jde o to že i "sportovní" "jakobymalé" bmw 3 je snad také širší než novinkový superb - TO stojí za zmínku ....!
Za zmínku to stojí těžko, ač jsou obě auta stejně široká -1817mm, ma BMW 3 vevnitř o 7, resp. 8 cm (vzadu) na šířku méně. Tak zní fakta, na rozdíl od fabulací.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 14:00, RE: Rozvor
Kylie posted by:
U nového superb rozvor není nijak "problémový". Jeho "slabinka" je vnitřní prostor na šířku (dva lidé vedle sebe - to i v "malém" "sportovním" bmw 3 mají snad více prostoru.
Rozvor je problém octavie a ta se do serpentín také příliš "nehodí", neb ty převisy vpředu a obří vzadu projíždění zatáček také moc "nepomohou" (to už je lepší, při té délce vozu, trochu delší rozvor - i do těch serpentín ,-)
"Běžné" auto střední třídy (s hodně velkým rozvorem) jako je bmw 3 "umí" jak na dálnici, tak do zatáček ..
Mohu se zepta kolik tech serpentin jste v Octavii absolvovala ze se o tom tak zkusene vyjadrujete?
Btw, C5 i C6 ma predni previs jako krava, to vam ale nevadi, je to Citroen.
Ohledne nesmyslu tykajicich se vnitrnich rozmeru BMW 3 viz vyse.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 14:12, Vnitřní šířka superb VERSUS konkurence ..
mikes posted by:
Za zmínku to stojí těžko, ač jsou obě auta stejně široká -1817mm, ma BMW 3 vevnitř o 7, resp. 8 cm (vzadu) na šířku méně. Tak zní fakta, na rozdíl od fabulací.
Milý mikeši, vím že jste "vwkoncernoagent", ale od "bajek" "fabulací" k "datům" a "faktům"
Jako zdroj tentokrát použiji AutoZeitung Testjahrbuch 2009 (abychom k dispozimi jednotnou metodiku měření měli)
vnitřní rozměry ve voze (VPŘEDU, VZADU) v oblasti ramen
superb 146/145
Peugeot 308 (o třídu níž) 148/147
Lancia Delta (dtto) 148/147
Audi R8 (maličký supersport) 148
bmw 3 148/147
aston V8 (ručně šité boty se mi "líbí") 150
ford mondeo (to JE konkurence) 150/150
C5 (je tu "jen" kombi) 157/154
honda accord (dtto) 155/152
Víte tohle je MOJE parketa, v tom žiji "odmala" to mi tatínek dával místo a PŘED slabikářem číst ..
PS: U nového superb to není žádné "drama", ale zmínka o tom MÁ v textu být - TAK jsem byla "naučena" a názor(y) a "kabát(y)" neměním ,-)
PPS: Víte to jsou takové "sofistikovanější" "znaky" pro rozlišení vozů (a je jich ...), ale důležitým se mi jeví, že nový superb je (narozdíl od předchůdce) "normální" moderní vůz své třídy/kategorie ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 14:15, UPOZORNĚNÍ!!! 18.11. 14:12
Dala jsem si ("díky" mikeš(ovi) trochu práce a "dohledala" konkrétní "data" ohledně rozměrů superb a ostatních a kousek výš pod mikešovu "připomníku" je umístila
PS: 18.11. 14:12 - DOPORUČUJi ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 14:29, Milý Mikeš(i)!
mikes posted by:
Mohu se zepta kolik tech serpentin jste v Octavii absolvovala ze se o tom tak zkusene vyjadrujete?
Btw, C5 i C6 ma predni previs jako krava, to vam ale nevadi, je to Citroen.
Ohledne nesmyslu tykajicich se vnitrnich rozmeru BMW 3 viz vyse.
ANO - ohledně rozměrů nového superb viz výše ,-)
S Octavií první generace (4x4 TDi - za miblion korun) jsem byla jedním vzdálenějším příbuzným co profesionál je důkladně "povozena" (když máme nějaké testovací auto - spolu k nočním testům hradeckou či teplicko-ústecko-drážďanskou dálnicí vyrážíme), docela dobře "znám" dárce orgánů - tedy golf (mále VŠECH generací) - strýček s tečičkou letos nový koupili a na vánoce, tedy mezi svátky, do prahy přijedou (to je ten "pokročilý" důchodce, o kterém jsem psala že na chviličku octavii a ušetřit trochu peněz zvažoval a pak si to z důvodu "image" rozmyslel - kupuje si posledních "sto" let jen golf(y)
PS: Víte, nejsem (bohužel) vševědoucí, ani ředitelka zeměkoule, ale trošičku praxe prostě mám ...
PPS: Vy jste to ještě NEpochopil, ale mně se "líbí" spoustu aut - NEjen citroën. A nevím PROČ máte takový problém s "big" předním převisem u C6 či C5 (mimochodem, je to "smysluplnější" a "lepší" než stejný "převis" zadní např. u octavia .-) - jde o "konstrukční" řešení - NENí to pro parádu, NENí to levné a jednoduché řešení - je to právě NAOPAK! Že vám vyhovují "levnější" "nenáročnější" konstrukční řešení je vaše věc, já vím co z toho plyne jak pro chování vozu, tak pro bezpečnost posádky i chodců - vás to (asi) nezajímá, tak si to prostě NEkupujte. Ale "napadl" jste "sofistikovanější" řešení vůči (běžnému) méně náročnému - to jen aby jste si uvědomil až "komičnost" situace (preferujete 4válec před 6ti válcem - protože .. je menší - má méně válců - vám to tak "přijde" lepší = já "preferuji" 6ti a ještě raději 8mi válce, ale proti gustu ..)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 15:29, cože???
co to psalo za pako??? prý není "natčen"????
autor u mě tím slovem ztratil veškerý kredit, dál už jsem nečet.
a lidovky takovou prasečinu klidně zveřejní..... Hanba!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 15:58, Přehršel
.. v úvodu článku mě bouchlo do oka tohle starodávné slovo.. autor jej nevím proč použil pro označení velkého podélného prostoru..

Přitom toto slovo má asi takovýho význam :

V současnosti oblíbené slovo neoznačuje velké množství, ba právě naopak. Označuje množství, které se vejde do obou hrstí, tedy spíše méně než více.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 18.11.2008 18:44, RE: Superb 1 - brrrr; superb nyní - ok
Kylie posted by:
Gratuluji k (před)výběru ...
C5 je rozhodně (zde v česku) PODceňována, rozhodně to NEní nejlepší vůz na světě (jak je občas "podsouváno" ,-)
PS: Neznám vaše "požadavky" - na delší a dálkové trasy je to opravdu "příjemný" společník a opravdu NEJ- motorizací je 2.2 HDi Biturbo (tedy "má" V6 je na "lety" dálnicí ještě lepší, tu ale doporučovat nebudu .-)
Poruchy "brumly" jsem zde popsala pravdivě a pokud vím (minulý vůz do 150 t. km a tetička letos C5 prodávala/kupovala) "statisticky" docela "sed...
Děkuji za podrobný komentář k C5.
Často přepravuji sportovní nebo třeba i zahradní a chatařské náčiní a vybavení, kombi je pro mne tedy ideální volba. Nenajezdím toho moc, tak do 10 000 km, proto uvažuji spíš o benzínové variantě, nejspíš 2,0l. 1,8 benzín se mi tak nějak pocitově zdá, že k vozu bude slabý, do 3,0l nepůjdu, takový "rozlet" si přece jen nedopřeji . Nabídka vozů s naftovými motory je pochopitelně násobně širší, takže je dost možné, že nakonec "slevím" a půjdu do dieselu. Byť ten roční nájezd mám malý, asi bych to příliš "neřešil".
Jako alternativa k C5 se mi nabízí Ford Mondeo minulé generace, možná bych slezl i o třídu níže k Focusovi, v úvahu by připadal i Peugeot 407, Toyota Avensis. Přednosti a nedostatky vyjmenovaných vozů byly v minulosti opakovaně prezentovány, takže nemá valný smysl je rozebírat. Citroena jsem nikdy nevlastnil, ale mám k značce takový ten letitý přátelský vztah, který nyní navíc podpořen současnými možnostmi.
respond
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.