0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Superb - žádný klon

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 12:12, 1.4
Docela by mě zajímaly zkušenosti někoho se Superbem s motorem 1.4/92kW, jak si dokáže poradit s jednou a půl tunou...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 13:26, Spolujezdkyně v základní výbavě:)
Tu slečnu jste měl taky na týden k testování? Koukám, že Vám toho Superba půjčili se vším všudy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 14:21, RE: Spolujezdkyně v základní výbavě:)
MHr posted by:
Tu slečnu jste měl taky na týden k testování? Koukám, že Vám toho Superba půjčili se vším všudy...
tož ta baba je tak nelidsky hezká, až mi to v gaťach dělá dobře.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 14:24, RE: Spolujezdkyně v základní výbavě:)
Guru posted by:
tož ta baba je tak nelidsky hezká, až mi to v gaťach dělá dobře.
už sa těším, až budete testovat nějakýho kabria, dufám že tu babu přizpůsobíte autu, je hezčí než superb
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 14:50, RE: Spolujezdkyně v základní výbavě:)
MHr posted by:
Tu slečnu jste měl taky na týden k testování? Koukám, že Vám toho Superba půjčili se vším všudy...
jo měl to "fplný" palbě - kolik se za slečnu připlácí u Superb ve výbavě Comfort ale netuším
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 15:30, RE: Spolujezdkyně v základní výbavě:)
free78 posted by:
jo měl to "fplný" palbě - kolik se za slečnu připlácí u Superb ve výbavě Comfort ale netuším
Obvyklá taxa je celej život.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 16:10, RE: Spolujezdkyně v základní výbavě:)
David V posted by:
Obvyklá taxa je celej život.
Ano to je pravda - a s reklamacemi, nebo dokonce možností vrátit výrobci to bývá velmi složité, mnohdy téměř nemožné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 16:12, RE: Spolujezdkyně v základní výbavě:)
David V posted by:
Obvyklá taxa je celej život.
)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 16:39, Superb 1 - brrrr; superb nyní - ok
Titulkem jsem "popsala" víceméně vše. Tato generace je již zcela ok (i když definice "žádný klon" samozřejmě není až tak pravdivá - což ale problémem není).
Za "chybku" či dokonce "zklamání" bych označila použití TDi PD ve zcela novém voze - to si nemohu odpustit - to se mi věru NElíbí! Definice "manažersko-chalupářský" vůz je trochu úsměvná, ale autor má pravdu že v česku to tak asi i bude.
Jinak nový superb má (krom onoho TD-Td-tdi PD) ještě jednu "pihu" na kráse (a VELKOU!) a toto je již 4-5 český testík, kde se na v praxi asi největší nedostatek, největší mínus, největší slabinu proti VŠEM soupeřům "pozapomnělo", respektive jen tak "šeptlo". Jde o parametr v praxi poměrně "citelný" již u fabie "kritizovatelný" (a kritizovaný) - jde o vnitřní šířku vozu. Ohromné místo na zadních sedadlech je "prima", ale v praxi krom česka jako manažerská limuzína s řidičem věru sloužit nebude (zas tak moc asi ani zde). Tím chci říci, že v první řadě pojede řidič a tu a tam někde VEDLE něj, tedy mnohem mnohem častěji než ZA ním. Takže místo vzadu neurazí, místo vedle ale málem ano (superb je nejužším vozem ve třídě - nebo jedním z nej-).
PS: Jinak je nový superb narozdíl od předchůdce moderním kvalitním vozem a já to cítím tak, že by se jména svého předchůdce měl málem zříci (tak jako opel názvu Vectra), neb takový je mezi nimi rozdíl (tak jako mezi Vectra a Insignia).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 17:32, RE: Superb 1 - brrrr; superb nyní - ok
Kylie posted by:
Titulkem jsem "popsala" víceméně vše. Tato generace je již zcela ok (i když definice "žádný klon" samozřejmě není až tak pravdivá - což ale problémem není).
Za "chybku" či dokonce "zklamání" bych označila použití TDi PD ve zcela novém voze - to si nemohu odpustit - to se mi věru NElíbí! Definice "manažersko-chalupářský" vůz je trochu úsměvná, ale autor má pravdu že v česku to tak asi i bude.
Jinak nový superb má (krom onoho TD-Td-tdi PD) ještě jednu "pihu" na kráse (a VELKOU!) a toto je již 4-5...
S tím místem - pro čtyři pasažéry je to zcela o.k., cestovat ve třech lidech vzadu je otrava v každém voze, byť se jedná o vyšší střední třídu. Takže bych to s tou šířkou jako problém neviděl. Kdo chce vozit více pasažérů, nechť se rozhlíží v jiné kategorii vozů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 17:40, Twin door
Nějak mi uniká smysl tohohle "patentu" . Jaký je problém prostě naplno přiznat pětidveřovou limuzínu nebo ji řešit jednoduše jako tradiční čtyřdveřovou, když stejně se k verzi "sedan" připravuje výroba varianty kombi? Možná konstruktéři vymysleli zajímavé technické řešení, které samo o sobě zaslouží pochvalu za invenci, v kontextu s klasickou limuzínou mi to však přijde být jako paskvil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 17:59, Nejhezčí škodovka
Od přičlenění ke koncernu VW považuji nový Superb za nejhezčí Škodovku - exteriér, interiér, celkový dojem. Dokonce mi přijde tak hezký, že ho přirovnávám ke svému Polu Classic. Ten Twindoor mi přijde jako dobrý nápad, zvlášť v zemích, kde bude Superb sloužit jako rodinné auto pro střední střídu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 18:02, RE: 1.4
briketomet posted by:
Docela by mě zajímaly zkušenosti někoho se Superbem s motorem 1.4/92kW, jak si dokáže poradit s jednou a půl tunou...
Zkušenost nemám, ale přestavuji si to podobně jako je tomu v jiných modelech VW (byť je Superb těžší) s tímto TSI - když zabere turbo, tak to jede dostatečně, ovšem na spotřebě se to projeví hóódně výrazně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 18:34, RE: Twin door
radim posted by:
Nějak mi uniká smysl tohohle "patentu" . Jaký je problém prostě naplno přiznat pětidveřovou limuzínu nebo ji řešit jednoduše jako tradiční čtyřdveřovou, když stejně se k verzi "sedan" připravuje výroba varianty kombi? Možná konstruktéři vymysleli zajímavé technické řešení, které samo o sobě zaslouží pochvalu za invenci, v kontextu s klasickou limuzínou mi to však přijde být jako paskvil.
To je zcela jednoduché. Když máš liftback, tak je prostě otrava při každé pitomině, co dáváš do kufru, otvírat celé zadní "vrata". Když máš sedan, tak zase občas (někdo často) nenacpe do kufru věc, co by se tam jinak vlezla, obvykle velké krabice (dříve s crt televizorem, monitorem apod.) kvůli malému vstupnímu otvoru. Zde máš výhodu obou. Nevýhodou může být zase otázka spolehlivosti/životnosti/opravě po drobném zadním nárazu/vyšší hmotnosti zadních "vrat". Navíc při nakládání drobnějších věcí neletí do interiéru zima a marast z venku, i když je to vlastně liftback. Zkrátka twindoor je oravdu rozumný kompromis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 19:10, RE: Superb 1 - brrrr; superb nyní - ok
Kylie posted by:
Titulkem jsem "popsala" víceméně vše. Tato generace je již zcela ok (i když definice "žádný klon" samozřejmě není až tak pravdivá - což ale problémem není).
Za "chybku" či dokonce "zklamání" bych označila použití TDi PD ve zcela novém voze - to si nemohu odpustit - to se mi věru NElíbí! Definice "manažersko-chalupářský" vůz je trochu úsměvná, ale autor má pravdu že v česku to tak asi i bude.
Jinak nový superb má (krom onoho TD-Td-tdi PD) ještě jednu "pihu" na kráse (a VELKOU!) a toto je již 4-5...
Není možný, v tak dlouhém příspěvku není ani jedna zmínka o Citreonu C6 a dokonce ani o Sebovi Loebovi, k neuvěření..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 19:45, RE: Nejhezčí škodovka
Muroň posted by:
Od přičlenění ke koncernu VW považuji nový Superb za nejhezčí Škodovku - exteriér, interiér, celkový dojem. Dokonce mi přijde tak hezký, že ho přirovnávám ke svému Polu Classic. Ten Twindoor mi přijde jako dobrý nápad, zvlášť v zemích, kde bude Superb sloužit jako rodinné auto pro střední střídu.
No Muroni, vypadá to tak, že jsi vytvořil z Pola etalon krásy A navíc je to rotačka )))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 19:53, RE: Twin door
rohYpnol posted by:
To je zcela jednoduché. Když máš liftback, tak je prostě otrava při každé pitomině, co dáváš do kufru, otvírat celé zadní "vrata". Když máš sedan, tak zase občas (někdo často) nenacpe do kufru věc, co by se tam jinak vlezla, obvykle velké krabice (dříve s crt televizorem, monitorem apod.) kvůli malému vstupnímu otvoru. Zde máš výhodu obou. Nevýhodou může být zase otázka spolehlivosti/životnosti/opravě po drobném zadním nárazu/vyšší hmotnosti zadních "vrat". Navíc při nakládání drobnějších věcí n...
Tahle funkční stránka věci je mi zřejmá. Spíš jsem měl na mysli, že ke skutečné limuzíně liftback nepatří. Kdo chce stěhováka, pro toho bude varianta kombil.
Navíc klasické 4-dveřové provedení by nabídlo zase o něco vyšší tuhost karoserie, což není nikdy na škodu.
Osobně jsem zvědav na variantu kombi, protože tento typ karoserie resp. vozu je mi nejbližší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 20:32, RE: Superb 1 - brrrr; superb nyní - ok
pargi posted by:
Není možný, v tak dlouhém příspěvku není ani jedna zmínka o Citreonu C6 a dokonce ani o Sebovi Loebovi, k neuvěření..
Okamžitě "zařizuji" nápravu! Seb Loeb ZASE vyhrál! Myslíte že vyhraje příští rok zase?
A já bych v té šířce trošičku problém viděla. Ono opravdu (naprosto toálně zcela) nejvíce lidí jezdí v jedno či dvou. Takže když jsou dva vedle sebe (to bude o HODNĚ častější "uspořádání" než za sebou..), je toho prostoru trochu "méně" než by se mi u TAK velkého vozu líbilo. Ať je vzadu o "fous" méně místa (a v kufru o dva - zavazadla ať se klidně trošičku "tlačí"), hlavně já s buřtíkem ať vpředu pohodlí a prostor máme (tedy ROZHODNĚ mám raději prostor pro SEBE, než pro zavazadla). V případě superb to rozhodně není žádné "drama", ale nejmenší (nejužší) ve třídě asi je (je to jako ve všech jiných "věcech" "oblastech", ty poměry velikostí by měly být "vyvážené" moc dlouhý a málo široký je stejně "nepříjemné" "nevhodné" "nešikovné" "neuspokojující" jako "extrémně široký" a "kraťoučký" - však mi rozumíte ,-)
PS: A C6 je v tomto opravdu (a samozřejmě i jiné vozy) lepší, má sice menší zavazadelník, ale na předních sedadlech ... (stejně tak nová C5) ..
PPS: Někdo ale má třeba raději zavazadla v kufru (než sebe) a tchýni na zadní sedačce (než sebe) - já (v této kategorii) volím C5 a 6st
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 20:51, RE: Superb 1 - brrrr; superb nyní - ok
Kylie posted by:
Okamžitě "zařizuji" nápravu! Seb Loeb ZASE vyhrál! Myslíte že vyhraje příští rok zase?
A já bych v té šířce trošičku problém viděla. Ono opravdu (naprosto toálně zcela) nejvíce lidí jezdí v jedno či dvou. Takže když jsou dva vedle sebe (to bude o HODNĚ častější "uspořádání" než za sebou..), je toho prostoru trochu "méně" než by se mi u TAK velkého vozu líbilo. Ať je vzadu o "fous" méně místa (a v kufru o dva - zavazadla ať se klidně trošičku "tlačí"), hlavně já s buřtíkem ať vpředu pohodlí ...
Jenže ten Superb vpředu málo místa prostě nemá. Je ho tam dost. tedy alespoň pro lidi kteří extrémně nepřerostli do všech stran. Dva vpředu mají pohodlí dostatek, stejně jako dva dospělí vzadu, o třech dospělých vzadu darmo mluvit nejen v souvislosti se Superbem.
A propos, pro mne je důležitá velikost zavazadelníku, nesmí však být na úkor pohodlí cestujících. Jinak ona C5 první generace nebyla zrovna chválena stran využití vnitřního prostoru, hlavně co se týká protoru pro nohy cestujících vzadu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 14.11.2008 20:59, RE: Twin door
Radim posted by:
Tahle funkční stránka věci je mi zřejmá. Spíš jsem měl na mysli, že ke skutečné limuzíně liftback nepatří. Kdo chce stěhováka, pro toho bude varianta kombil.
Navíc klasické 4-dveřové provedení by nabídlo zase o něco vyšší tuhost karoserie, což není nikdy na škodu.
Osobně jsem zvědav na variantu kombi, protože tento typ karoserie resp. vozu je mi nejbližší.
Pro mě by to třeba bylo supr. Čím víc praktická varianta vozu je, tím méně se mi většinou líbí. Klasický poctivý sedan (tím myslím M-B C-class/E-class, BMW 3/5/7, Honda Accord, Mazda 6) je podle mě to nejlepší a nejhezčí. Jenže bych si jej nikdy nekoupil pro naprosto nepraktickou stránku věci. Kombi je ideál praktičnosti, jenže do krásy daleko. Hatchback je na půli cesty. A když si z každého vezme to lepší (a ne to horší), je na úspěch zaděláno. A to Superb (teda chlapci z boleslavi) podle mě zvládl nejlépe jak mohl.
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.