0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Superb II – jaká je jako ojetina?

category of topic classification: česká vozidla
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Thursday 27.03.2014 14:33, RE: .
Reno posted by:
Až budete dokupovat navigační CD jednou ročně za cenu dvou externích navigací, taky vám to bude připadat komické?


a) neni potreba kupovat update map kazdy rok, zas tak casto se ty silnice nemeni
b) navigacni update v cene dvou navigaci ma snad akorat Jaguar a i ten se da obejit koupi map od Volva se kterym je sdili za petinu ceny. Normalni znacky nabizi update na mapy v cene do 150EUR, coz je cena tak jedne externi navigace a jeste nic moc
c) vas komentar je velmi spatne umisteny, protoze zrovna Skodovka dava updaty ke svym navigacim uplne zdarma ke stazeni na internetu. Takze update navigace v Superbu vyjde na slovy nula korun.

respond
JendaGS
number of posts4
date of registration21.03.2014
Thursday 27.03.2014 19:53, navi
Pokud se bavíme o Columbovi pro SII, tak to určitě ne. Jak východní, tak i západní evropa stojí přes 6 tis. a nemůžou být současně obě. Pokud tedy někdo potřebuje mít komplet, tak musí mít obě. Zdarma to je jen pro OIII. Obejít se to samozřejmě nechá,ale ...Poslední verze V10 vyšla myslím po dvou letech a co se týče mapových podkladů,tak asi ok, ale mě třeba hrozně vadí, že stále to je více méně bez čísel popisných, což je třeba u IGO, TT apod. už dávno naprosto běžné.
respond
bulawaio
number of posts62
date of registration18.06.2013
Friday 28.03.2014 07:46, ....
Opět naprosto odfláknutej článek. Jako vždy se uživatel nejvíce dozví z diskuze. Přeci jen, když redakce tyhle týdenní hodnocení auto provádí, mělo by alespoň jednou za ten týden vydat obsáhlejší článek, při kterém by se dozvěděli i ostatní něco nového a např. alespoň zdůvodnit volbu motoru.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Friday 28.03.2014 08:58, RE: ....
bulawaio posted by:
Opět naprosto odfláknutej článek. Jako vždy se uživatel nejvíce dozví z diskuze. Přeci jen, když redakce tyhle týdenní hodnocení auto provádí, mělo by alespoň jednou za ten týden vydat obsáhlejší článek, při kterém by se dozvěděli i ostatní něco nového a např. alespoň zdůvodnit volbu motoru.


Musím souhlasit, že v tomto článku není nic, a přitom by stačilo si dát trochu práce s vyhledáním pár odkazů zde na stránkách.
respond
proprager
number of posts3
date of registration18.11.2024
Friday 28.03.2014 09:12, za 160000?
Na konci článku nacházím že začínají na ceně 160000,- V tom případě mi ho ukažte a beru hned
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 28.03.2014 09:13, RE: .
Ne321 posted by:
Reno posted by:
Až budete dokupovat navigační CD jednou ročně za cenu dvou externích navigací, taky vám to bude připadat komické?
a) neni potreba kupovat update map kazdy rok, zas tak casto se ty silnice nemeni b) navigacni update v cene dvou navigaci ma snad akorat Jaguar a i ten se da obejit koupi map od Volva se kterym je sdili za petinu ceny. Normalni znacky nabizi update na mapy v cene do 150EUR, coz je cena tak jedne externi navigace a jeste nic moc c) vas komentar je velmi spatne umisteny, protoze zrovna Skodovka dava updaty ke svym navigacim uplne zdarma ke stazeni na internetu. Takze update navigace v Superbu vyjde na slovy nula korun.


psal jsi o tom, jak je srandovní, když někdo v prémiovém autě provozuje externí navigaci. mně to naprosto nevadí, nová navigace stojí desetitisíce, BMW business, kterou jsem měl v autě, i přes sto tisíc. Její update stál tuším 7 tisíc, jestli se nepletu, už je to chvilku, co jsem to kupoval. Což jsou dvě externí navigace s celoživotní aktualizací. a protože je skopčákům nějaká ČR u zadku, tak je nasnadě, že ta navigace dělala spoustu seků...

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 28.03.2014 09:15, RE: ....
David V posted by:
bulawaio posted by:
Opět naprosto odfláknutej článek. Jako vždy se uživatel nejvíce dozví z diskuze. Přeci jen, když redakce tyhle týdenní hodnocení auto provádí, mělo by alespoň jednou za ten týden vydat obsáhlejší článek, při kterém by se dozvěděli i ostatní něco nového a např. alespoň zdůvodnit volbu motoru.
Musím souhlasit, že v tomto článku není nic, a přitom by stačilo si dát trochu práce s vyhledáním pár odkazů zde na stránkách.


Pan Blaháček dlouhodobě vykazuje podobný standard a povětšinou do článku naseká ještě pár absolutních blbostí.
V tuším Autotipu vycházejí absolutně nejlepší testy ojetých aut s doporučeními. Nic lepšího jsem nečetl.

respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Friday 28.03.2014 09:40, RE: navi
JendaGS posted by:
Pokud se bavíme o Columbovi pro SII, tak to určitě ne. Jak východní, tak i západní evropa stojí přes 6 tis. a nemůžou být současně obě. Pokud tedy někdo potřebuje mít komplet, tak musí mít obě. Zdarma to je jen pro OIII. Obejít se to samozřejmě nechá,ale ...Poslední verze V10 vyšla myslím po dvou letech a co se týče mapových podkladů,tak asi ok, ale mě třeba hrozně vadí, že stále to je více méně bez čísel popisných, což je třeba u IGO, TT apod. už dávno naprosto běžné.


Za sest tisic je to jenom pokud trvate na updatu od dealera, ale koncern nabizi zcela oficialne ke stazeni z internetu celou aktualni verzi, napriklad pro Skodovku zde (stejna stranka existuje i pro VW):

http://www.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-NavteqEurope-Site/en_GB/-/GBP/View-Promo?

Reno posted by:
psal jsi o tom, jak je srandovní, když někdo v prémiovém autě provozuje externí navigaci. mně to naprosto nevadí, nová navigace stojí desetitisíce, BMW business, kterou jsem měl v autě, i přes sto tisíc. Její update stál tuším 7 tisíc, jestli se nepletu, už je to chvilku, co jsem to kupoval. Což jsou dvě externí navigace s celoživotní aktualizací. a protože je skopčákům nějaká ČR u zadku, tak je nasnadě, že ta navigace dělala spoustu seků...


Zrovna u BMW je navigace dokonce i professional nejenom fakticky zdarma, ale naopak doplacite za jeji nekoupeni. Pokud totiz neposuzujete jenom kupni cenu auta, ale i TCO, tak je treba zapocit, ze BMW bez navigace je naprosto neprodejna ojetina nebo prodejna za tak smesnou cenu, ze vam ten rozdil v pohode vyvazi cenu navigace v novem voze. Treba u E90 je prodejni cena obdobne ojetiny "s kaplickou" a "bez kaplicky" rozdilna klidne sto tisic i vice. U "lepsich" aut se dnes uz vestavena navigace dostava do stejne kategorie jako pred lety klimatizace, ano muzete usetrit pri koupi, ale pak to krvave zaplatite pri prodeji, protoze se to bere u ojetiny jako standardni vybava.
Samozrejme Superbu se to zatim netyka, ale vozidel o tridu vyse uz ano a ten vyvoj je vice nez zrejmy. Krome toho samozrejme klesa i cena vestavenych navigaci, takze dnes uz to neni investice za sto tisic, ale za deset az tricet.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 28.03.2014 10:14, RE: navi
Ne321 posted by:
JendaGS posted by:
Pokud se bavíme o Columbovi pro SII, tak to určitě ne. Jak východní, tak i západní evropa stojí přes 6 tis. a nemůžou být současně obě. Pokud tedy někdo potřebuje mít komplet, tak musí mít obě. Zdarma to je jen pro OIII. Obejít se to samozřejmě nechá,ale ...Poslední verze V10 vyšla myslím po dvou letech a co se týče mapových podkladů,tak asi ok, ale mě třeba hrozně vadí, že stále to je více méně bez čísel popisných, což je třeba u IGO, TT apod. už dávno naprosto běžné.
Za sest tisic je to jenom pokud trvate na updatu od dealera, ale koncern nabizi zcela oficialne ke stazeni z internetu celou aktualni verzi, napriklad pro Skodovku zde (stejna stranka existuje i pro VW):http://www.navigation.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Navteq-NavteqEurope-Site/en_GB/-/GBP/View-Promo?
Reno posted by:
psal jsi o tom, jak je srandovní, když někdo v prémiovém autě provozuje externí navigaci. mně to naprosto nevadí, nová navigace stojí desetitisíce, BMW business, kterou jsem měl v autě, i přes sto tisíc. Její update stál tuším 7 tisíc, jestli se nepletu, už je to chvilku, co jsem to kupoval. Což jsou dvě externí navigace s celoživotní aktualizací. a protože je skopčákům nějaká ČR u zadku, tak je nasnadě, že ta navigace dělala spoustu seků...
Zrovna u BMW je navigace dokonce i professional nejenom fakticky zdarma, ale naopak doplacite za jeji nekoupeni. Pokud totiz neposuzujete jenom kupni cenu auta, ale i TCO, tak je treba zapocit, ze BMW bez navigace je naprosto neprodejna ojetina nebo prodejna za tak smesnou cenu, ze vam ten rozdil v pohode vyvazi cenu navigace v novem voze. Treba u E90 je prodejni cena obdobne ojetiny "s kaplickou" a "bez kaplicky" rozdilna klidne sto tisic i vice. U "lepsich" aut se dnes uz vestavena navigace dostava do stejne kategorie jako pred lety klimatizace, ano muzete usetrit pri koupi, ale pak to krvave zaplatite pri prodeji, protoze se to bere u ojetiny jako standardni vybava.Samozrejme Superbu se to zatim netyka, ale vozidel o tridu vyse uz ano a ten vyvoj je vice nez zrejmy. Krome toho samozrejme klesa i cena vestavenych navigaci, takze dnes uz to neni investice za sto tisic, ale za deset az tricet.


takovou snůšku nesmyslů jsem už dlouho nečet´
respond
MarekMM
number of posts39
date of registration05.05.2013
Friday 28.03.2014 10:39, RE: ....
Reno posted by:
David V posted by:
bulawaio posted by:
Opět naprosto odfláknutej článek. Jako vždy se uživatel nejvíce dozví z diskuze. Přeci jen, když redakce tyhle týdenní hodnocení auto provádí, mělo by alespoň jednou za ten týden vydat obsáhlejší článek, při kterém by se dozvěděli i ostatní něco nového a např. alespoň zdůvodnit volbu motoru.
Musím souhlasit, že v tomto článku není nic, a přitom by stačilo si dát trochu práce s vyhledáním pár odkazů zde na stránkách.
Pan Blaháček dlouhodobě vykazuje podobný standard a povětšinou do článku naseká ještě pár absolutních blbostí.V tuším Autotipu vycházejí absolutně nejlepší testy ojetých aut s doporučeními. Nic lepšího jsem nečetl.


Mohu Vás poprosit o konkrétní výčet blbostí, které jsou v článku? Ohledně obsahu informací v něm - smyslem je dát tazateli odpověď na jeho otázky, doporučit vhodný motor, připravit ho na provozní náklady, atd... Konkrétně motorizace 1.8 TSI je podle mého názoru dobrým kompromisem mezi výkonem, spotřebou a servisními náklady. Stejný přínos má pro tazatele mít i diskuzní fórum, kde se mohou lidé dozvědět cenné informace od jiných uživatelů konkrétního auta, kteří s nimi najezdili mnoho kilometrů a znají je.
S pozdravem Marek Blaháček, autor článku.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 30.03.2014 01:01, RE: ....
MarekMM posted by:
Reno posted by:
David V posted by:
bulawaio posted by:
Opět naprosto odfláknutej článek. Jako vždy se uživatel nejvíce dozví z diskuze. Přeci jen, když redakce tyhle týdenní hodnocení auto provádí, mělo by alespoň jednou za ten týden vydat obsáhlejší článek, při kterém by se dozvěděli i ostatní něco nového a např. alespoň zdůvodnit volbu motoru.
Musím souhlasit, že v tomto článku není nic, a přitom by stačilo si dát trochu práce s vyhledáním pár odkazů zde na stránkách.
Pan Blaháček dlouhodobě vykazuje podobný standard a povětšinou do článku naseká ještě pár absolutních blbostí.V tuším Autotipu vycházejí absolutně nejlepší testy ojetých aut s doporučeními. Nic lepšího jsem nečetl.
Mohu Vás poprosit o konkrétní výčet blbostí, které jsou v článku? Ohledně obsahu informací v něm - smyslem je dát tazateli odpověď na jeho otázky, doporučit vhodný motor, připravit ho na provozní náklady, atd... Konkrétně motorizace 1.8 TSI je podle mého názoru dobrým kompromisem mezi výkonem, spotřebou a servisními náklady. Stejný přínos má pro tazatele mít i diskuzní fórum, kde se mohou lidé dozvědět cenné informace od jiných uživatelů konkrétního auta, kteří s nimi najezdili mnoho kilometrů a znají je. S pozdravem Marek Blaháček, autor článku.


Píšu o více článcích, které jste tady publikoval, a ve kterých bylo spousta nesmyslů, ke kterým jste se potom nehlásil, v následné diskusi. Můžu to dohledat, chcete-li.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Sunday 30.03.2014 01:02, RE: navi
Ne321:
vlez si do konfigurátoru a uvidíš sám… škoda mluvit….

respond
rzr1911
number of posts13
date of registration05.02.2013
Sunday 30.03.2014 18:13, A co 1.4TSI
Debata 1.8TSI vs. 3.6FSI je docela jalová. Nejvíc Superbů v benzínu je 1.4TSI, jsou v relativně slušně vybavené a nemají zase tak moc najeto. Není to trhač asfaltu, ale šnek taky ne. Lehčí motor aspoň neničí přední nápravu. Problémy s rozvody má i 1.8.
Spíš mne zajímá, proč se základní motorizace tak ostentativně přehlíží.
respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Monday 31.03.2014 07:39, RE: navi
Reno posted by:
Ne321:vlez si do konfigurátoru a uvidíš sám… škoda mluvit….


I v konfiguratoru uz je u map jak Vychod tak Zapad cena 0Kc a navic se tu resil upgrade ne koupe noveho.

rzr1911 posted by:
Debata 1.8TSI vs. 3.6FSI je docela jalová. Nejvíc Superbů v benzínu je 1.4TSI, jsou v relativně slušně vybavené a nemají zase tak moc najeto. Není to trhač asfaltu, ale šnek taky ne. Lehčí motor aspoň neničí přední nápravu. Problémy s rozvody má i 1.8. Spíš mne zajímá, proč se základní motorizace tak ostentativně přehlíží.


Nejvic Superbu v benzinu v 1.4TSI? Vazne? a na to jste prisel jak? Napriklad na Tipcars je aktualne k dispozici slovy sedm 1.4TSI Superbu oproti mnohem vetsimu poctu vsech ostatnich hlavnich motoraci, koneckoncu i pomerne extremistikych 3.6V6 je na Tipcars 34 kusu tedy vice nez ctyrikrat tolik, o TDIckach ani nemluvim.
Navic ma 1.4TSI problem vsech zakladnich motoraci a sice ze se da koupit jenom v socialni vybave, protoze kdo je ochoten si u funglovky koupit nejakou tu vybavu, tak si rovnou koupi i dospely motor.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 31.03.2014 09:13, RE: navi
Ne321 posted by:
Reno posted by:
Ne321:vlez si do konfigurátoru a uvidíš sám… škoda mluvit….
I v konfiguratoru uz je u map jak Vychod tak Zapad cena 0Kc a navic se tu resil upgrade ne koupe noveho.
rzr1911 posted by:
Debata 1.8TSI vs. 3.6FSI je docela jalová. Nejvíc Superbů v benzínu je 1.4TSI, jsou v relativně slušně vybavené a nemají zase tak moc najeto. Není to trhač asfaltu, ale šnek taky ne. Lehčí motor aspoň neničí přední nápravu. Problémy s rozvody má i 1.8. Spíš mne zajímá, proč se základní motorizace tak ostentativně přehlíží.
Nejvic Superbu v benzinu v 1.4TSI? Vazne? a na to jste prisel jak? Napriklad na Tipcars je aktualne k dispozici slovy sedm 1.4TSI Superbu oproti mnohem vetsimu poctu vsech ostatnich hlavnich motoraci, koneckoncu i pomerne extremistikych 3.6V6 je na Tipcars 34 kusu tedy vice nez ctyrikrat tolik, o TDIckach ani nemluvim.Navic ma 1.4TSI problem vsech zakladnich motoraci a sice ze se da koupit jenom v socialni vybave, protoze kdo je ochoten si u funglovky koupit nejakou tu vybavu, tak si rovnou koupi i dospely motor.


Teď jsem si prolezl ceník pětky, navigace professional za 2600 EUR a business za 3500...
Nevím co meleš o navigaci zadarmo, jsi úplně mimo...
3,6 bere 13 litrů a 1,8T za osm.... těžké rozhodování

respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Monday 31.03.2014 10:15, RE: navi
Reno posted by:
Teď jsem si prolezl ceník pětky, navigace professional za 2600 EUR a business za 3500...Nevím co meleš o navigaci zadarmo, jsi úplně mimo...3,6 bere 13 litrů a 1,8T za osm.... těžké rozhodování


Kdo chce opici, musi mit na banany. Pokud holt nekdo nema na petkoveho baworaka, tak si holt muze koupit treba toho Superba, nikde jsem netvrdil, ze je BMW levne auto.

K tem Superbum: podle spritmonitor.de je prumerna spotreba Superbu 3.6 11.2 litru na sto kilometru (zadnych 13) a prumerna spotreba 1.8cek 8.4, takze rozdil je necele tri litry a to nemluvim o faktu, ze majitele 3.6tek asi v prumeru jezdi ostreji nez majitele 1.8cek. Fakticky zasadnejsi rozdil ve spotrebe je akorat ve meste, kde samozrejme sestivalec vezme sve, na dalnici ve 130ti je rozdil ve spotrebe neco pres litr, tedy zanedbatelny. A k tomu samozrejme u 1.8cky v 90.000km potkany motor a pak zebrani ve Skodovce, aby alespon neco vzala na kulanci. To se opravdu vyplati.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 31.03.2014 10:36, RE: navi
Ne321 posted by:
Reno posted by:
Teď jsem si prolezl ceník pětky, navigace professional za 2600 EUR a business za 3500...Nevím co meleš o navigaci zadarmo, jsi úplně mimo...3,6 bere 13 litrů a 1,8T za osm.... těžké rozhodování
Kdo chce opici, musi mit na banany. Pokud holt nekdo nema na petkoveho baworaka, tak si holt muze koupit treba toho Superba, nikde jsem netvrdil, ze je BMW levne auto.K tem Superbum: podle spritmonitor.de je prumerna spotreba Superbu 3.6 11.2 litru na sto kilometru (zadnych 13) a prumerna spotreba 1.8cek 8.4, takze rozdil je necele tri litry a to nemluvim o faktu, ze majitele 3.6tek asi v prumeru jezdi ostreji nez majitele 1.8cek. Fakticky zasadnejsi rozdil ve spotrebe je akorat ve meste, kde samozrejme sestivalec vezme sve, na dalnici ve 130ti je rozdil ve spotrebe neco pres litr, tedy zanedbatelny. A k tomu samozrejme u 1.8cky v 90.000km potkany motor a pak zebrani ve Skodovce, aby alespon neco vzala na kulanci. To se opravdu vyplati.


vidím, že pán absolvoval úspěšně lobotomii.
cituji:
"Zrovna u BMW je navigace dokonce i professional nejenom fakticky zdarma, ale naopak doplacite za jeji nekoupeni."
a teď zase tohle... nech se vyšetřit...
respond
Ne321
number of posts196
date of registration02.07.2013
Monday 31.03.2014 11:27, RE: navi
Reno posted by:
vidím, že pán absolvoval úspěšně lobotomii.cituji:"Zrovna u BMW je navigace dokonce i professional nejenom fakticky zdarma, ale naopak doplacite za jeji nekoupeni."a teď zase tohle... nech se vyšetřit...


Hm a co zkusit precist a treba i pochopit cely ten odstavec misto vytrhavani vet z kontextu. Opravdu to neni tak slozite sdeleni, s trochou snahy ho urcite pochopite.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 31.03.2014 18:01, RE: navi
Ne321 posted by:
Reno posted by:
vidím, že pán absolvoval úspěšně lobotomii.cituji:"Zrovna u BMW je navigace dokonce i professional nejenom fakticky zdarma, ale naopak doplacite za jeji nekoupeni."a teď zase tohle... nech se vyšetřit...
Hm a co zkusit precist a treba i pochopit cely ten odstavec misto vytrhavani vet z kontextu. Opravdu to neni tak slozite sdeleni, s trochou snahy ho urcite pochopite.


Takže rozdíl u nového auta je navigace - plus 3000 EUR, ale až se prodává, tak totéž auto bez navigace stojí o 4000 EUR míň? Zajimavá úvaha.
Btw. taky tam zmiňuješ, že dnes už vestavěná navigace není otázka sto tisicí, ale deset až třicet. Což
je taky zrovna u BMW pěkná hovadina.

respond
rzr1911
number of posts13
date of registration05.02.2013
Monday 31.03.2014 23:29, RE: navi
Ne321 posted by:
Reno posted by:
Ne321:vlez si do konfigurátoru a uvidíš sám… škoda mluvit….
I v konfiguratoru uz je u map jak Vychod tak Zapad cena 0Kc a navic se tu resil upgrade ne koupe noveho.
rzr1911 posted by:
Debata 1.8TSI vs. 3.6FSI je docela jalová. Nejvíc Superbů v benzínu je 1.4TSI, jsou v relativně slušně vybavené a nemají zase tak moc najeto. Není to trhač asfaltu, ale šnek taky ne. Lehčí motor aspoň neničí přední nápravu. Problémy s rozvody má i 1.8. Spíš mne zajímá, proč se základní motorizace tak ostentativně přehlíží.
Nejvic Superbu v benzinu v 1.4TSI? Vazne? a na to jste prisel jak? Napriklad na Tipcars je aktualne k dispozici slovy sedm 1.4TSI Superbu oproti mnohem vetsimu poctu vsech ostatnich hlavnich motoraci, koneckoncu i pomerne extremistikych 3.6V6 je na Tipcars 34 kusu tedy vice nez ctyrikrat tolik, o TDIckach ani nemluvim. Navic ma 1.4TSI problem vsech zakladnich motoraci a sice ze se da koupit jenom v socialni vybave, protoze kdo je ochoten si u funglovky koupit nejakou tu vybavu, tak si rovnou koupi i dospely motor.


Takže znovu, proč ne 1.4TSI? V CZ jich moc není, v Německu jich je mnoho, skoro polovina nabídky. Malé nájezdy, výbava v pohodě. Takže? Jasně, je to rozpočtovka.....
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.