Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Škoda Superb Combi hvězdou pražské Autoshow
0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Superb Combi hvězdou pražské Autoshow

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.10.2009 16:33, RE: Předražené
Pepe posted by:
Kus pravdy bude na obou stranách - Superb je a bude určitě spolehlivý, podélně prostorný (ale proč ne na šířku???)... Jenže je stylingovaný jako, ehm, pro pány předdůchodového věku. Svýho tátu (59 let) si v něm dokážu představit, sebe nikoli. Proto ta zmínka o kočáru mi přijde úsměvná - tohle fakt není auto pro mladou rodinu. Možná tak pro muže s druhou mízou (a že jich je). To mondeo je určitě akčnější... A s těmi cenami - do Čech se tahají z evropských salonů nová auta všech značek, nejedná se...
O reimportech vím. Sám jsem si kupoval současný vůz na internetu v Německu (reimport z dánska), je to mnohem levnější než klasický salon v ČR i D. Tyhle ceny jsem ale bral z oficiálních stránek v ČR. Zkoumal jsem výbavu která mi vyhovuje....kupovat budu opět přes internet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.10.2009 22:54, RE: Předražené
rohYpnol posted by:
Jen jestli ten pohon 4x4 funguje :D. Jinak neměla náhodou RAV4ka pohon přiřaditelný? Je fajn, že jsou(byly) Toyoty spolehlivé. Ale ono jsou i jiné hodnotící kritéria na vozy - třeba design, praktičnost, potěšení z jízdy... Nevím, proč by tyto km měly být pro Škodu zcela nedosažitelnou metou. Kdysi byly populární Venta, která u taxikářů nalítala spousty km. Za novější derivát Venta TDi by se dala považovat s jistou nadsázkou třeba taková Octavia 1.9TDi 66kW...Problém Škodovek je ten, že prostě ne...
Ale no tak fuj. Vezmu to od konce. Že je nějaké auto méně povedené, rozhodně nepoznáte podle zahlédnutého množství. U nás už vůbec ne - stačí navštívit jakýkoli supermarket v CZ a podívat se co lidi kupují (místo kousku výtečné uzeniny dají přednost kilům masových náhražek zabalených v papírových šlupkách a pak ještě v rodině vychválí, že sehnali vynikající buřty za 19,90.- - fujtajxl, ale něco mi to připomíná ). Dále - osobně si myslím, že Avensis je navoněná bída sestavená z bezporuchových, ale zastaralých dílů. V tomto je Superb rozhodně dále (vyjma PD, za to by se Japonci propadli do země).
1) Superb by mohl být levnější (proč není? PR škoda je opravdu zvládnutý a ne všichni si pojedou pro levnější kousek vedle k sousedům)
2) Dá se říct
3) taktéž
4) budiž
5) pravděpodobně superb v kombíku nebude asi vládní limousinou ani v Ghaně a děti basketbalistů jsou u nás docela vzácní. Ale jinak ve své třídě konkurenci nemá.
6) zavazadlový prostor je slušný. Škoda, že je jako u všech škodovek je vždy přítomen prvek, který znemožní jeho naprosto nerušené využití (schodky, vysoká nákladová hrana).
Podle mého názoru je Superb (ve variantě kombi) po hodně letech první slušnou Škodovkou, která neurazí vzhledem ani nabízenými výkony a cena ve variantě 1.8 TSI je opravdu zajímavá (ne přesvědčující) cena za 3.6 je nehorázná (proč proboha takový cenový skok? proč není bez DSG a dvoukolka?). Mě osobně příšerně v této nabídce spíše chybí nepřeplňovaný atmosférický motor s obsahem kolem 2.2-2.8 litru, který by nabízel kromě výkonu i nízké náklady na údržbu v případě závady ¨"přemnožených" periferií u přeplňovaných motorů (my co kupujeme ojetiny a nemáme rádi turbomotory v normálních autech pro každodení použití to budeme mít časem zase o dost těžší, protože taková je holt doba downzisingová). Takže Superb Combi? Podmínečně ano, do doby než se mi dostane do pracek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.10.2009 10:02, Škoda Superb Combi
Pavlik posted by:
O reimportech vím. Sám jsem si kupoval současný vůz na internetu v Německu (reimport z dánska), je to mnohem levnější než klasický salon v ČR i D. Tyhle ceny jsem ale bral z oficiálních stránek v ČR. Zkoumal jsem výbavu která mi vyhovuje....kupovat budu opět přes internet.
Ahoj všem, včera jsme s rodinou navštívili Autoshow a Superb byl skutečně hvězdou celé výstavy. Alespoň pokud mluvíme o zájmu návštěvníků, protože u Superbu bylo nejvíce rušno. Auto je to moc pěkné, prostor na zadních sedadlech je obrovský.

To Tipcars ... kde jsou tradiční fotky děvčat, my neměli foťák ?? ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.10.2009 10:56, RE: Předražené
typek posted by:
Ale no tak fuj. Vezmu to od konce. Že je nějaké auto méně povedené, rozhodně nepoznáte podle zahlédnutého množství. U nás už vůbec ne - stačí navštívit jakýkoli supermarket v CZ a podívat se co lidi kupují (místo kousku výtečné uzeniny dají přednost kilům masových náhražek zabalených v papírových šlupkách a pak ještě v rodině vychválí, že sehnali vynikající buřty za 19,90.- - fujtajxl, ale něco mi to připomíná ). Dále - osobně si myslím, že Avensis je navoněná bída sestavená z bezporuchových,...
Nový Avensis se mi osobně nelíbí kvůli baroknímu vzhledu, ale můžete říct, které díly vám přijdou zastaralé? Pro mne jespíš důležité, že má vynikající crash test a spolehlivou techniku (snad).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.10.2009 11:24, RE: Předražené
Petr S posted by:
Nový Avensis se mi osobně nelíbí kvůli baroknímu vzhledu, ale můžete říct, které díly vám přijdou zastaralé? Pro mne jespíš důležité, že má vynikající crash test a spolehlivou techniku (snad).
Souvisí to s filozofiíí Toyoty ( a vůbec Japonského automotive) "proč měnit něco, co funguje". Je v tom kus tajemství spolehlivosti Toyoty (nejenom to, řízení výroby a lidských zdrojů se snaží napodobovat i evropští výrobci, ale bohužel lidi u pásů v Evropě jsou socialistická čeládka s filozofií "denně něco vomrdej"). V jejich autech jsou řešení a technologie které jsou výrobně co nejméně komplikované, zabalené v elektronickém hávu, který má vzbuzovat dojem hi-tech, ve skutečnosti se zase tolik nemění. Podle mého, je to filozofie, která si své kupce najde a i mě je to v určitém smyslu velice sympatické. Bohužel je pravda, přijde čas, kdy s touto filozofií začnou zákazníci odhalovat zřejmá zastarání (třebas konstrukce podvozku, atd.)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.10.2009 14:52, RE: lol
rohYpnol posted by:
No dealeři byli v Brně letos spíš ve větším zastoupení. Oficiálně bylo v brně snad jen 4 automobilky. Zbytek dealeři ;) Za dva roky se snad situace zlepší...
No, letošní autosalon v Brně stál za prd...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.10.2009 18:37, RE: Předražené
typek posted by:
Ale no tak fuj. Vezmu to od konce. Že je nějaké auto méně povedené, rozhodně nepoznáte podle zahlédnutého množství. U nás už vůbec ne - stačí navštívit jakýkoli supermarket v CZ a podívat se co lidi kupují (místo kousku výtečné uzeniny dají přednost kilům masových náhražek zabalených v papírových šlupkách a pak ještě v rodině vychválí, že sehnali vynikající buřty za 19,90.- - fujtajxl, ale něco mi to připomíná ). Dále - osobně si myslím, že Avensis je navoněná bída sestavená z bezporuchových,...
Trošku jsem byl nepochopen. Já nepsal, že Avensis je špatný vůz. Já psal, že moc lidem nechutná - tím jsem měl na mysli, že lidé u nás preferují zřejmě jiné hodnoty, než nabízí Avensis. Jinak kvalitu samozřejmě podle prodejů nepoznáme. Ale oproti přirovnání k párkům a "žrádlu" z L*dlu se ostře ohrazuji! To mi přijde clkem nemístné přirovnání. Ono totiž takový Avensis a Superb stojí +- stejně. Rozhodně to není jako plechovka párků z **** za 3,90 versus kvalitní párek ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.10.2009 18:44, RE: Nedá mi to nereagovat!
Pavlik posted by:
Nedá mi to, abych nereagoval. Že je škoda stále předražená (v česku) je fakt. Stačí si porovnat ceníky ČR a Německa, plus se mrknout na výbavu (elegance v česku a německu je dost rozdílná ve prospěch německa). A náhle zjistíte, že u nás je O II elegance stále ještě o cca 85 tisíc dražší. Řečnicky se zeptám: proč? Právě kvůli existenci Rohypnolů a Zdenů 69 kteří měli škodu a tak jdou do nejbližšího salonu a koupí ... (model si doplňte). Neříkám, že škoda je špatná kvalitou, ale když ředitel v ro...
Na mysli jsem měl Superb. Ten opravdu vzhledem ke konkurenci a vzhledem k základní výbavě předražený nepovažuji. Byť netvrdím, že v zahraničí nejde koupit levněji. Octavia taky celkem změnila svoje vystupování a v základu už to alespoň není úplný holobyt, byť základní motor patří do muzea. Fabii považuji za předraženou podmínečně. Pokud se člověk nesmíří a nerezignuje na motorizaci, pak je to problém. Obecně u mě má Škoda jeden VELIKÝ škraloup - základní motorizace. Většinou stojí za p-r-d a pokud se s tím člověk nesmíří, pak se často dostává s cenou zcela jinam. Díky bohu za Superb se základní 1.4TSi.
Takže ano, měl jsem napsat, že kdo považuje Superb za předražený střep, tak ten je podle mě omezený.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.10.2009 22:13, RE: Předražené
rohYpnol posted by:
Trošku jsem byl nepochopen. Já nepsal, že Avensis je špatný vůz. Já psal, že moc lidem nechutná - tím jsem měl na mysli, že lidé u nás preferují zřejmě jiné hodnoty, než nabízí Avensis. Jinak kvalitu samozřejmě podle prodejů nepoznáme. Ale oproti přirovnání k párkům a "žrádlu" z L*dlu se ostře ohrazuji! To mi přijde clkem nemístné přirovnání. Ono totiž takový Avensis a Superb stojí +- stejně. Rozhodně to není jako plechovka párků z **** za 3,90 versus kvalitní párek ;)
Já osobně si myslím, že Avensis je ještě průměrnější, než Superb Superb je pokus prodat platformu passata ve vyšší střední třídě (za pomocí turbem krmených motorů, což je to jediné, co VW zbylo- smutné, ale pravdivé, vzpomeťe za posledních 20 let na nějaký slušný benzínový motor od VW, moment hmmmmmmmmmm, žádný....) k čemuž slouží pokusný králík zvaný Škoda, pokud by to snad pod originálním logem nevyšlo. Nic na tom není špatného, ale rozhodně na tom není nic originálního. Proto to přirovnání se supermarkety. Kupec vždycky musí mít pocit, že dostal něco navíc, něco, co je sice stejně kvalitní, ale na pohled je toho víc. Nejvíc mi to připomíná hospodu, kde se rozhodli, že budou mít největší smažený vepřový řízek v okolí a při zachování stejných nákladů a porce. A tak vezmou paličku a klepou a klepou a klepou a klepou, no a kolikrát člověk na řezu zjistí, že ten řízek je skoro samá strouhanka....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.10.2009 23:41, RE: Nedá mi to nereagovat!
Zdeny60 posted by:
Zcela nerozumín poslední otázce o domácí značce, ale řeknu to tak -žádná z uvedených zde v ČR nevyrábí auta stejné třídy jako diskutovaný Suzperb Combi. Takže nelze srovnávat. Kdyby tu vyráběl Avensis svůj kombi ve stejné ceně jako je OktávkaII (se Superbem to nesrovnávám, neb Supoerb je kus větší), tak bych ji určitě zvážil, kdybych kupoval nové auto. Jenže, není tomu tak. Hyundai není auto mého zájmu to samé male Pežoty či Toyoty, tak se o nhě nezjímám.

Řeč tu je SUperbu Combi a já i nadále t...
Ježíšikriste.
Tak popořadě, protože tohle se nedá poslat doprdele vcelku, ale jen po jednotlivých přiblblých výrocích.
V prvé řadě souhlas s prvním výrokem : nikdo v CZ nevyrábí auta velikosti Suberbu (Podmínečně, ve skutečnosti nikdo NEMONTUJE v CZ auta velikosti superbu = kromě VW to nikdo nezkoušel).
K Avensisu mám osobně kurevské výhrady (psal jsem zde v diskusi), ale kdyby byl ve stejné ceně jako O2, tak by O2 koupil jen skutečně skalní fanoušek trpící astigmatismem, nebo debil (no ještě mě napadá tak blbec, nebo gauner s flintou u kebule).
Hvězdičky= ježíšikriste, jste všichni trefení do týlního laloku aurou ENCAP, nebo tomu i věříte? Bože, co je na tom získat pět hvězd? Vím jak "to" střílej o zeď, naplánuju rypák káry tak, aby se "to" rozmajzlo" co nejméně a tak jak "oni chtěj" a mám plný plejády v kapse (jo ještě přidám pár pytlů navrch, ať to má grády)? Co je na tom hajtejch? jedinej, kdo nedostane pět hvězd je ten, kdo na tom při konstrukci nemyslí a staví auto z dílů které jsou dimenzovány na vůz v jiné "konfiguraci". Ale sakra, no bodejť, vždycky je to u VW škodovka, to je smůla, co? Hovno! To je důsledek! Když dáme na platformu, která má vydržet pětihvězdičkový náraz v určité konfiguraci vozu a pak ji změníme jen proto, aby měla větší kufr (větší prostor, větší váhu, větší motor, chybějící doplňte) proč se divíte, že její deformační zóny vydrží míň, než na co byla původně plánována ( že by? za 1: Audi za 2: VW, za 3: seat, za 4: jóó ten pokusnej králík simly clever z báglem ?)? Muhehe, na tom může hledat tajemství v podobě likvidace a znevýhodňení škodovky v crashtestech jen opravdu člověk bez elementární představy poměrů v automotive (měl jste hned napsat, že za odborníky z automotive pokládáte odboráře ze škodovky, tenhle xindl a jejich kecy zná snad každý z TV).
Bestseler byla kupodivu hlavně O1, kterou kupovali především doochodci z pruska a lehce přilehlých států, kde byla presentována jako noje gulf fír z báglem. Noje O2 byla podobně úspěšná, protože byla presentována ve více státech, jako noje Gulf V s báglem a tak přesvědčila cenou i kvalitou důchodce ve více zemích. Když se podívám na prodeje O1 i O2 žádná z nich nedosáhla v žebříčcích prodejnosti ani zdaleka první desítky prodejnosti vozů v EU bez ohledu na třídu a to není teda nic ECHT, ani BEST. Natož bezceleru. Čili: nechápu s jakým celerem má nastoupit superb, aby dosáhl alespoň chvostu (alespoň poslední desítky prodejů aut) prodejnosti v evropě. Jo Čína a indie, to bude jiná liga, tam se taky všechno kupuje podle toho, jestli toho dostanete za své peníze víc (hlavně v rozměrech, že), tam je úspěch téměř zaručen (ovšem do doby, než číňani nepochopí systém hvězdiček a jejich naprostou "důležitost" a neudělají podlahu svých vozů z předepjatého betonu a neprojedou testovací překážkou ENCAP skrz). Proč ve všem hledat zaprodanismus? To máte od soudruha Havla? My umíme dělat auta a vždycky jsme to uměli, ale lidi jako Vy nepochopili, že ta doba minula ve chvíli, kdy bylo jasné, revoluce a následný vývoj je jen další etapou předchozího čtyřicetiletého stavu. Politika koncernu je v tomto světle jen naplnění pořekadla, že silnější čokl "mrdá". Na tom není nic nepochopitelného, Zdeny, vzchop se, ty nejsi tak zlý.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.10.2009 20:10, RE: Předražené
typek posted by:
Já osobně si myslím, že Avensis je ještě průměrnější, než Superb Superb je pokus prodat platformu passata ve vyšší střední třídě (za pomocí turbem krmených motorů, což je to jediné, co VW zbylo- smutné, ale pravdivé, vzpomeťe za posledních 20 let na nějaký slušný benzínový motor od VW, moment hmmmmmmmmmm, žádný....) k čemuž slouží pokusný králík zvaný Škoda, pokud by to snad pod originálním logem nevyšlo. Nic na tom není špatného, ale rozhodně na tom není nic originálního. Proto to přirovnán...
Příliš nesouhlasím s tvrzením, že Škoda je pokusný králík. Snad jen v tom smyslu, že koncern testuje, jak dlouho vydrží tupí zákazníci kupovat zastaralé motorizace... Škoda bohužel stále dostává nové technologie se spožděním oproti koncernu. A že by byl koncern nějak inovativní, bych neřekl. Sice už to není tak hrozné, jak dřív. Ale i vzhledem k Seatu si myslím, že by si Škoda zasloužila "vyšší" post v koncernu.
Koncern (a tím i Škoda) měl povedené benzinové motory. 1.8T 110 kW, 2.0FSi, teď 1,8TSi a 1,4TSi. Ve větších objemech se příliš neorientuji, tak nebudu soudit. Bohužel to, co předvádí Škoda, je k vzteku. Najít vhodnou motorizaci je často buď potíž, nebo stojí ranec...
Ono přirovnání k řízku mi občas na Škodu sedí - např. minulý Superb... Nicméně celkově bych to tak tragicky neviděl. Že má např. Octavia tak (až zbytečně) velký kufr, Superb tak zbytečně místa na zadních sedadlech, je ale podle mě fakt. zkrátka to trochu "přefoukli" ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.10.2009 20:11, RE: Nedá mi to nereagovat!
typek posted by:
Ježíšikriste.
Tak popořadě, protože tohle se nedá poslat doprdele vcelku, ale jen po jednotlivých přiblblých výrocích.
V prvé řadě souhlas s prvním výrokem : nikdo v CZ nevyrábí auta velikosti Suberbu (Podmínečně, ve skutečnosti nikdo NEMONTUJE v CZ auta velikosti superbu = kromě VW to nikdo nezkoušel).
K Avensisu mám osobně kurevské výhrady (psal jsem zde v diskusi), ale kdyby byl ve stejné ceně jako O2, tak by O2 koupil jen skutečně skalní fanoušek trpící astigmatismem, nebo debil (no ještě m...
Příliš nesouhlasím s tvrzením, že Škoda je pokusný králík. Snad jen v tom smyslu, že koncern testuje, jak dlouho vydrží tupí zákazníci kupovat zastaralé motorizace... Škoda bohužel stále dostává nové technologie se spožděním oproti koncernu. A že by byl koncern nějak inovativní, bych neřekl. Sice už to není tak hrozné, jak dřív. Ale i vzhledem k Seatu si myslím, že by si Škoda zasloužila "vyšší" post v koncernu.
Koncern (a tím i Škoda) měl povedené benzinové motory. 1.8T 110 kW, 2.0FSi, teď 1,8TSi a 1,4TSi. Ve větších objemech se příliš neorientuji, tak nebudu soudit. Bohužel to, co předvádí Škoda, je k vzteku. Najít vhodnou motorizaci je často buď potíž, nebo stojí ranec...
Ono přirovnání k řízku mi občas na Škodu sedí - např. minulý Superb... Nicméně celkově bych to tak tragicky neviděl. Že má např. Octavia tak (až zbytečně) velký kufr, Superb tak zbytečně místa na zadních sedadlech, je ale podle mě fakt. zkrátka to trochu "přefoukli" ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.10.2009 20:11, RE: Předražené
typek posted by:
Já osobně si myslím, že Avensis je ještě průměrnější, než Superb Superb je pokus prodat platformu passata ve vyšší střední třídě (za pomocí turbem krmených motorů, což je to jediné, co VW zbylo- smutné, ale pravdivé, vzpomeťe za posledních 20 let na nějaký slušný benzínový motor od VW, moment hmmmmmmmmmm, žádný....) k čemuž slouží pokusný králík zvaný Škoda, pokud by to snad pod originálním logem nevyšlo. Nic na tom není špatného, ale rozhodně na tom není nic originálního. Proto to přirovnán...
Příliš nesouhlasím s tvrzením, že Škoda je pokusný králík. Snad jen v tom smyslu, že koncern testuje, jak dlouho vydrží tupí zákazníci kupovat zastaralé motorizace... Škoda bohužel stále dostává nové technologie se spožděním oproti koncernu. A že by byl koncern nějak inovativní, bych neřekl. Sice už to není tak hrozné, jak dřív. Ale i vzhledem k Seatu si myslím, že by si Škoda zasloužila "vyšší" post v koncernu.
Koncern (a tím i Škoda) měl povedené benzinové motory. 1.8T 110 kW, 2.0FSi, teď 1,8TSi a 1,4TSi. Ve větších objemech se příliš neorientuji, tak nebudu soudit. Bohužel to, co předvádí Škoda, je k vzteku. Najít vhodnou motorizaci je často buď potíž, nebo stojí ranec...
Ono přirovnání k řízku mi občas na Škodu sedí - např. minulý Superb... Nicméně celkově bych to tak tragicky neviděl. Že má např. Octavia tak (až zbytečně) velký kufr, Superb tak zbytečně místa na zadních sedadlech, je ale podle mě fakt. zkrátka to trochu "přefoukli" ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.10.2009 07:55, RE: Škoda Superb Combi
Mart posted by:
Ahoj všem, včera jsme s rodinou navštívili Autoshow a Superb byl skutečně hvězdou celé výstavy. Alespoň pokud mluvíme o zájmu návštěvníků, protože u Superbu bylo nejvíce rušno. Auto je to moc pěkné, prostor na zadních sedadlech je obrovský.

To Tipcars ... kde jsou tradiční fotky děvčat, my neměli foťák ?? ))
Fotky děvčat nejsou. Autoshow jsem navštívil jako jeden z prvních novinářů (již v 7.30 hod.), kdy ještě "děvčata" nebyla ... přicházela až při mém odchodu z výstavy.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.