0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Superb 2,8 V6 - jde o vhodnou motorizaci?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 00:06,
Není nad šestivál, nejlepší motor v superbu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 00:34, V6 Forever
Cauec, jen k motoru. Mam Passata B5 s 2.8 a je to neco nadherneho!! Je to Syncro tiptronic! Je tam sice takovy ten typicky prokluz automatu, ale jak se to chytne tak s 1600kg tezkym vozem se deji podivuhodne veci! Mam najeto poctivych 180tkm a dolevam cca 3dcl na 10tkm coz je myslim unosna hranice...A jeste jedna vec, pri tankovani BA95 je motor takovy trosicku nevuj, nevedel sem co s tim, ale kdyz naberu treba V-Power Racing tak je to absolutni raj!! Jinak s autem se da dalkova jet za 7,5l pri dodrzovani predpisu, ale po meste to je horsi, neni problem jezdit za 16litru!! A pri blbnuti na snehu klidne i 20l ale to je extrem. Dlouhodoby prumer mam na 10,4l... Takze mnoho stastnych kilometru a kupujte vic jak 4-valcove benzinove motory, protoze to je ten nejlepsi balzam na dusi v dnesi prenaftovane dobe
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 08:15, naprosta pohoda
Zdravim,mel jsem Superb 2.8 V6 tiptronic, koupil jsem ho za 300000kc a myslim ze za takove penize lepsi svezeni tezko sezenete.Motor jenom seveli,kdyz je treba predjet v kopci dva nakladaky tak jen prislapnete plyn k podlaze a jede se dal. Na nejakou spotrovni jizdu ale zapomente, karoserie je dlouha a dost se krouti, ale s tim se u auta tohoto typu asi pocita, mne osobne to nevadilo, uzival jsem si tu pohodu a hlavne ticho, casto jsem ani nepoustel radio. Ale nejlepsi je jizda v noci, ty dve cerveny svetylka nad palubkou a osvetlene kliky - to je super vychytavka, doufam ze ten novy to bude mit taky, byla by to skoda,je to drobnost ale pekna. Nakonec jsem auto s tezkym srdcem prodal, narodil se nam synek a tezko jsme se tam skladali s kocarkem, a i ta svetla kuze a koberecky nejsou asi to prave na prepravu mimina.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 08:22, RE: naprosta pohoda
anonym posted by:
Zdravim,mel jsem Superb 2.8 V6 tiptronic, koupil jsem ho za 300000kc a myslim ze za takove penize lepsi svezeni tezko sezenete.Motor jenom seveli,kdyz je treba predjet v kopci dva nakladaky tak jen prislapnete plyn k podlaze a jede se dal. Na nejakou spotrovni jizdu ale zapomente, karoserie je dlouha a dost se krouti, ale s tim se u auta tohoto typu asi pocita, mne osobne to nevadilo, uzival jsem si tu pohodu a hlavne ticho, casto jsem ani nepoustel radio. Ale nejlepsi je jizda v noci, ty dve c...
A jeste maly dodatek ke spotrebe - plne obsazeny vuz do Mnichova a zpet kolem 10l, ale do Slovinska kde je vsude 120 - 130 jen za 7.5, nejhorsi spotreba byla cely den po Praze s pustenou klimatizaci - 23l,ale to je extrem, za ty dve roky jsem to udelal jen dvakrat. Tohle auto neni na skakani po meste ale na velmi pohodlne cestovani.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 08:42, Skvely motor
Ja ma Passta 2.8 z roku 1999. Kdyz jsem ho pred lety koupil, mel najeto 220 tKm, ted mam neco pres 330 tKm. Stale pravidelny servis ve znackove opravne. Jezdi bez problemu, az na ten olej, ale to uz moc neresim. Zkratka jezdim nezli se rozsviti kontrolka a pak jednoduse doliju. Hodne jezdim po Nemecku a ta stara kara tam stale lita pres 220 kmh :) Jen bych upozornil na vyfuk. Me uz zacal rezivet a novy stoji pry kolem 40, v nahrade ho bohuzel nedelaji :( Zatim jsem ho nechal zalatat jednim garaznikem a jeste neupad ;) Jeste k benzinu, ja tankuju jenom natural95 (v Nemecku Super) a uplne to staci. Natural98 mozna jezdi lip ale za ty prachy mi to nestoji. Takze tenhle motor muzu jenom doporucit. Mejte se.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 08:57, V6
Líbí se mi Superb V6 diesel -120kW, ale ten motor se přestal v konfigurátoru škodovky objevovat a to poměrně brzy. Má ten motor nějaké vady? Má smysl kupovat ojetinu - naftu 120 kW nebo je benzín V6 lepší?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 09:23, Jak malo staci Skodovakovi ke stesti
Ano, je to sestivalec a tudiz tahne slusne odspodu a narozdil od ctyrvalce ma lepsi zvuk a i nejakeho toho kone. Tim, ovsem pozitiva konci. Motor jako takovy byl za zenitem uz v dobe kdy Superb zacinal. Pomer vykon/spotreba je na dnesni dobu hodne smutny a i vykon samotny uz je ne uplne odpovidajici objemu. V kombinaci se zastaralou automatickou prevodovkou ziskate auto, ktere sice nic moc nejede, ale zato v Praze neni problem spotreba nekam az k osmnacti litrum. A to se vyplati.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 10:08, RE: Jak malo staci Skodovakovi ke stesti
anonym posted by:
Ano, je to sestivalec a tudiz tahne slusne odspodu a narozdil od ctyrvalce ma lepsi zvuk a i nejakeho toho kone. Tim, ovsem pozitiva konci. Motor jako takovy byl za zenitem uz v dobe kdy Superb zacinal. Pomer vykon/spotreba je na dnesni dobu hodne smutny a i vykon samotny uz je ne uplne odpovidajici objemu. V kombinaci se zastaralou automatickou prevodovkou ziskate auto, ktere sice nic moc nejede, ale zato v Praze neni problem spotreba nekam az k osmnacti litrum. A to se vyplati.
Castecne souhlasim, ale vzhledem k tomu, ze jsem s timto Superbem nekolikrat jel, tak nemuzu rict, ze to moc nejede. Na ceske silnice to davno staci. Jeho hlavni vada je podle me spotreba. U stryce se pohybuje prumerne nekde nad 11 litry, ale ma to s tiptronicem. Ten podle meho nazoru radi obstojne, ale trosku pomalu, DSG, 7G-TRONIC a podobne budou asi o poznani lepsi, ale jaky vuz si clovek koupi uz nekde kolem 200 tisic?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 10:45, RE: Jak malo staci Skodovakovi ke stesti
anonym posted by:
Castecne souhlasim, ale vzhledem k tomu, ze jsem s timto Superbem nekolikrat jel, tak nemuzu rict, ze to moc nejede. Na ceske silnice to davno staci. Jeho hlavni vada je podle me spotreba. U stryce se pohybuje prumerne nekde nad 11 litry, ale ma to s tiptronicem. Ten podle meho nazoru radi obstojne, ale trosku pomalu, DSG, 7G-TRONIC a podobne budou asi o poznani lepsi, ale jaky vuz si clovek koupi uz nekde kolem 200 tisic?
Nechápu jak si může někdo pořídit takovou slepeninu za 500.000,-kč!!!jedině opravdu škodovkář!!!Když pominu,že je auto hnusný a žere jako blázen tak je v něm aspoň místo,za 500.tis se dá koupit daleko lepší a modernější auto od prémiové značky MB, BMW i koncernové Audi!!!Pán je opravdu blázen!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 10:53, zkusenosti
Mam VW Passat V6 2.8 (r.v. 2002), najeto cca 170 000 vetsinou po okoli, tj. okresky a mesto, na dalnici jezdim pomerne vyjimecne. Auto je v manualu a clovek si musi zvyknout na tuzsi chod spojkoveho pedalu. Kdo to nema takrikajic v noze, muze mit problemy se zhasinanim motoru nebo s prilis velkou dodavkou vykonu pri rozjezdu. Pocitove se jedna o velmi svizne svezeni, ale zavodak to neni. Auto nyni servisuji v neautorizovanem servisu, dodrzuji servisni intervaly a nemel sem zadny problem az na 2 velke neprijemnosti. Jiz 2x nam odesla benzinova pumpa!! Jednou po cca 20 tis a pak asi po 150 tis. Jine zavady jsem nemel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 10:57, RE: Jak malo staci Skodovakovi ke stesti
anonym posted by:
Nechápu jak si může někdo pořídit takovou slepeninu za 500.000,-kč!!!jedině opravdu škodovkář!!!Když pominu,že je auto hnusný a žere jako blázen tak je v něm aspoň místo,za 500.tis se dá koupit daleko lepší a modernější auto od prémiové značky MB, BMW i koncernové Audi!!!Pán je opravdu blázen!!!!
Poslyšte, nechte jít k vyšetření k MUDr, Chocholouškovi ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 11:08, RE: zkusenosti
anonym posted by:
Mam VW Passat V6 2.8 (r.v. 2002), najeto cca 170 000 vetsinou po okoli, tj. okresky a mesto, na dalnici jezdim pomerne vyjimecne. Auto je v manualu a clovek si musi zvyknout na tuzsi chod spojkoveho pedalu. Kdo to nema takrikajic v noze, muze mit problemy se zhasinanim motoru nebo s prilis velkou dodavkou vykonu pri rozjezdu. Pocitove se jedna o velmi svizne svezeni, ale zavodak to neni. Auto nyni servisuji v neautorizovanem servisu, dodrzuji servisni intervaly a nemel sem zadny problem az na 2 ...
Proč já???Snad všichni škodovkáři!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 11:43, zas takova slava to neni
Mel jsem ho v passatu syncro s automatem, hezke svezeni, kick down funguje, ale je pomaly, slapnete na plyn, chvili nic, pak to chvili huci jak v raketoplanu a pak se to teprve rozjede, stejne tak tuhost auta nic moc z pruhu do pruhu a auto se krouti jak had. Spotreba tak kolem 12 litru 95, navic odesel jeden katalyzator (pry se to stava), samozrejme po zaruce a vymena stala myslim kolem 35 tisic, pred prvnimi rozvody sel z domu (tedy z firmy).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 12:16, bigabadaboom
V tom aute s 2.8 V6 jsem se parkrat svezl, je to prijemne...hutny zvuk, tahne pekne. Rozhodne citite, ze mate pod pedalem pekne stado. Taky pekne houpe. Trochu me prekvapiy papirove hodnoty zrychleni...v aute, ktere ma radovy 4-valec DOHC o objemu 1839 cm3 dosahnu jen o malo horsiho vysledku. Auto jde taky krasne za plynem (moc se mi to libi, jak to popsal autor clanku u Superbu, taky mam pocit, ze to pridva par koniku. Na dvojku nikdy nemam to srdce to tahat pres 100 (pri 80 cca 5500 ot/min), ale nekteri "machri" to s tim stejnym autem delaji (az 110). Ale ten zatah mezi 50-80 na dvojku, peknej zvuk, to je parada.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 13:04,
tak se nam panstvo z te plecky udelalo, jste asi nikdy nejeli v AUTE DD, ale kupovat auto ktere se vlni jak had a zere jak tank, no nevim, nebyl by lepsi posledni passat nebo jetta? za ty same koruny a uz to aspon vypada jako auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 14:13, silny benzin
taky nechapu proc si za ty penize nedoprat v8 od bmw resp.mb.za to se da koupit krasna 540i e39 uplne vollaustatung.nebo mb w210 e55 amg.prave vcera jsem sel pesky kolem rovny silnice na konci mesta,kde se naky manik s dovezenou m5 e39 prehanel a vytacel to co to da.ten stezi utlumeny rev vytoceneho osmivalce,no to byla nadhera.proste podvozek motor a zvuk se neda srovnavat s prodlouzenym passatem.doprucuju panovi se svezt a slyset a zapomene na superb
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 14:28, RE: Jak malo staci Skodovakovi ke stesti
anonym posted by:
Ano, je to sestivalec a tudiz tahne slusne odspodu a narozdil od ctyrvalce ma lepsi zvuk a i nejakeho toho kone. Tim, ovsem pozitiva konci. Motor jako takovy byl za zenitem uz v dobe kdy Superb zacinal. Pomer vykon/spotreba je na dnesni dobu hodne smutny a i vykon samotny uz je ne uplne odpovidajici objemu. V kombinaci se zastaralou automatickou prevodovkou ziskate auto, ktere sice nic moc nejede, ale zato v Praze neni problem spotreba nekam az k osmnacti litrum. A to se vyplati.
Motor to neni nejmodernejsi, ale spolehlivy, s dobrou spotrebou. Mame ho ve firme a jezdi za cca 9 litru mimo mesto. Kdyz vemu, ze Fabia 3-valec pojede mnohem pomaleji (o hluku a vibracich ani nemluvim) za 8 litru, nevim co resit. Sam uvazuju, ze si ho koupim - ne v Superbu, ale v VW Sharan s 6-st manualem (150kW). Mam rodinu (kocarek) . BMW nebo M-B ma lepsi 6-valce, uz z principu radoveho motoru a podelneho ulozeni, ale taky trosku vyssi cenu a drazsi servis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 15:15, RE: Jak malo staci Skodovakovi ke stesti
anonym posted by:
Nechápu jak si může někdo pořídit takovou slepeninu za 500.000,-kč!!!jedině opravdu škodovkář!!!Když pominu,že je auto hnusný a žere jako blázen tak je v něm aspoň místo,za 500.tis se dá koupit daleko lepší a modernější auto od prémiové značky MB, BMW i koncernové Audi!!!Pán je opravdu blázen!!!!
Ano jo je to tak, mnoho povyku pro nic! Koukal jsem na ten vnitřek a nechápu, jak někdo může napsat, že například japonci dělají hnusný šedý vnitřky. Ten šedý interriér je naprosto hnusný!!! Podívejte se do Hondy Legend z tohoto roku, to je interiér!!!! Jinak jak píší nade mnou, nízký výkon, velká spotřeba, není co dodat. Michal Brázda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 15:18, RE: silny benzin
autofanda posted by:
taky nechapu proc si za ty penize nedoprat v8 od bmw resp.mb.za to se da koupit krasna 540i e39 uplne vollaustatung.nebo mb w210 e55 amg.prave vcera jsem sel pesky kolem rovny silnice na konci mesta,kde se naky manik s dovezenou m5 e39 prehanel a vytacel to co to da.ten stezi utlumeny rev vytoceneho osmivalce,no to byla nadhera.proste podvozek motor a zvuk se neda srovnavat s prodlouzenym passatem.doprucuju panovi se svezt a slyset a zapomene na superb
Přesně tak , autora absolutně nechápu, proč chce takovou plečku, za půl míle. To musí být oprvdu skalní fanda "Simly Clever", nebo nikdy s ničím nejel!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.02.2008 19:08, RE: V6
anonym posted by:
Líbí se mi Superb V6 diesel -120kW, ale ten motor se přestal v konfigurátoru škodovky objevovat a to poměrně brzy. Má ten motor nějaké vady? Má smysl kupovat ojetinu - naftu 120 kW nebo je benzín V6 lepší?
dobrý den,troufám si tvrdit že mám se superby veliké zkušenosti,nebot je dovážím do čr.2.8 v6 je nejspolehlivější a nejlepší motor,hned po něm 2.5 tdi 120kw(neplést se 114kw)
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.