0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Superb 2.0 TDI: Superlativ nejen ve jméně

category of topic classification: česká vozidla
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 24.06.2015 09:48, RE: výsměch
Pepe posted by:
Fanda posted by:
eTeflon posted by:
Albi1 posted by:
Zvirak posted by:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna
Lidi,zkuste použít hlavu.Na luxusních autech se nechá vydělat hodně.Proč ,ale v době krize bylo tolik automobilek ve ztrátě?
Když se bavíme o té hlavě, říkají ti něco odpisy? Resp. odpisové třídy - budovy, zařízení, výrobní prostředky... No dobré ráno!


Nedávno byla ve SM tabulka a v ní údaje kolik která automobilka na kterém modelu vydělává,nebo prodělává.Velké částky se nechaly vydělat povětšinou na luxusních vozech.Na ostatních to bylo maximálně 45 000 kč,ale povětšinou to bylo okolo 20 000 kč,Na některých modelech byly uvedeny i záporné částky.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Wednesday 24.06.2015 11:58, RE: novinář
stréc od piva posted by:
divím se,že novináři jsou schopni vypustit toto:"První vůz toho jména byl jen okatě přestavěným passatem B6"B6ka šla na trh 2005,kdy už první generace Superbu měla odkroucena 4 roky..můžete mi to vysvětlit?


Dobrý den, omlouváme se, v případě příbuznosti Škody Superb a Volkswagenu Passat jde samozřejmě o překlep - myšlen byl Passat B5. Děkujeme za pochopení. Již opraveno.
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Wednesday 24.06.2015 12:24, Superb
Nie je to zle auto, ale ja by som si ho urcite nekupil. Mam radsej benzin, a tu normalny benzin akosi neponukaju. Uz teraz mam ale problem, ked ide auto predomnou rozoznat ci je to octavi alebo rapid, popripade ci je to fabia kombi, octavia kombi alebo rapid spacebag. Dokonca nova oktavia sa oproti predchadzajucej octavii kombi lisi fakt iba detailamy. Mne osobne by to vadilo.O pohlade spredu ani nehovorim, o tom bol uz aj vlastny clanok. Ten slovak vam to v tej skode podla mna dost sabotuje. Uz vidim, ako okolo mna prejde napuchnuta velka octavia a na zadku bude mat napis superb. Aj ked z obrazkov to tak nevyzera, realita byva vacsinou ina (najme vo vybavovych stupnoch homeless s volantom a sedackou sofera). A najme tie priplatky su v skodovkach legendarne. Oni totiz nepremyslaju o tom, co by za priplatok pridali, ale zoberu si normalne auto, a tam najdu co by ubrali. Napr namalujeme spetaky na cierno a normalna farba bude za priplatok. To iste klucky dveri. Tomu sa hovori biznis :)
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Wednesday 24.06.2015 13:31, RE: výsměch
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
eTeflon posted by:
Albi1 posted by:
Zvirak posted by:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna
Lidi,zkuste použít hlavu.Na luxusních autech se nechá vydělat hodně.Proč ,ale v době krize bylo tolik automobilek ve ztrátě?
Když se bavíme o té hlavě, říkají ti něco odpisy? Resp. odpisové třídy - budovy, zařízení, výrobní prostředky... No dobré ráno!
Nedávno byla ve SM tabulka a v ní údaje kolik která automobilka na kterém modelu vydělává,nebo prodělává.Velké částky se nechaly vydělat povětšinou na luxusních vozech.Na ostatních to bylo maximálně 45 000 kč,ale povětšinou to bylo okolo 20 000 kč,Na některých modelech byly uvedeny i záporné částky.


Fando, sorry, ale seš fakt jelito. Tak hooodně zjednodušeně. Automobilka postaví a vybaví fabriku (nejlépe ji i v časech boomu zaplatí), ale účetně ji ODEPISUJE celých 45 let... Každej rok jdou desítky milionů na daňové odpisy... Ty se rozpočtou podle počtu vyrobených aut na KUS, TAKŽE LOGICKY MÁM U LEVNÉHO AUTA záporný zisk. A nakonec - myslíš, že by skutečný zisk na konkrétní auto automobilka zveřejňovala? Vnímáš někdy zprávy o jednání odborů v automobilkách o výši mezd na další období? Asi sám uznáš, že tak blbí manažeři nikde snad ani nejsou...
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Wednesday 24.06.2015 17:55, RE: výsměch
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
eTeflon posted by:
Albi1 posted by:
Zvirak posted by:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna
Lidi,zkuste použít hlavu.Na luxusních autech se nechá vydělat hodně.Proč ,ale v době krize bylo tolik automobilek ve ztrátě?
Když se bavíme o té hlavě, říkají ti něco odpisy? Resp. odpisové třídy - budovy, zařízení, výrobní prostředky... No dobré ráno!
Nedávno byla ve SM tabulka a v ní údaje kolik která automobilka na kterém modelu vydělává,nebo prodělává.Velké částky se nechaly vydělat povětšinou na luxusních vozech.Na ostatních to bylo maximálně 45 000 kč,ale povětšinou to bylo okolo 20 000 kč,Na některých modelech byly uvedeny i záporné částky.
Fando, sorry, ale seš fakt jelito. Tak hooodně zjednodušeně. Automobilka postaví a vybaví fabriku (nejlépe ji i v časech boomu zaplatí), ale účetně ji ODEPISUJE celých 45 let... Každej rok jdou desítky milionů na daňové odpisy... Ty se rozpočtou podle počtu vyrobených aut na KUS, TAKŽE LOGICKY MÁM U LEVNÉHO AUTA záporný zisk. A nakonec - myslíš, že by skutečný zisk na konkrétní auto automobilka zveřejňovala? Vnímáš někdy zprávy o jednání odborů v automobilkách o výši mezd na další období? Asi sám uznáš, že tak blbí manažeři nikde snad ani nejsou...




tak samozřekmě že vydělat musí bo živí spoustu lidí a musí vydělat na vývoj technologií a samozřejmě vybavení a to nejsou zanedbatelne částky.Co třeba já vím tak ruzné male součastky at s plastu či kovu tak o cenu se vedou těške boje byt řadově v haleřích
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Thursday 25.06.2015 17:04, RE: výsměch
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
eTeflon posted by:
Albi1 posted by:
Zvirak posted by:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna
Lidi,zkuste použít hlavu.Na luxusních autech se nechá vydělat hodně.Proč ,ale v době krize bylo tolik automobilek ve ztrátě?
Když se bavíme o té hlavě, říkají ti něco odpisy? Resp. odpisové třídy - budovy, zařízení, výrobní prostředky... No dobré ráno!
Nedávno byla ve SM tabulka a v ní údaje kolik která automobilka na kterém modelu vydělává,nebo prodělává.Velké částky se nechaly vydělat povětšinou na luxusních vozech.Na ostatních to bylo maximálně 45 000 kč,ale povětšinou to bylo okolo 20 000 kč,Na některých modelech byly uvedeny i záporné částky.
Fando, sorry, ale seš fakt jelito. Tak hooodně zjednodušeně. Automobilka postaví a vybaví fabriku (nejlépe ji i v časech boomu zaplatí), ale účetně ji ODEPISUJE celých 45 let... Každej rok jdou desítky milionů na daňové odpisy... Ty se rozpočtou podle počtu vyrobených aut na KUS, TAKŽE LOGICKY MÁM U LEVNÉHO AUTA záporný zisk. A nakonec - myslíš, že by skutečný zisk na konkrétní auto automobilka zveřejňovala? Vnímáš někdy zprávy o jednání odborů v automobilkách o výši mezd na další období? Asi sám uznáš, že tak blbí manažeři nikde snad ani nejsou...


Tak si to nejspíš redaktoři SM vycucali z prstu.Rozhodně,ale není problém nahlédnout do výročních zpráv škody auto.Jsou hodně podrobné.Hrubí zisk,počet vyrobených automobilů,atd,zkrátka veškeré hospodaření za rok ověřené auditorem.Rozhodně lepší,nežli jeden kamarád povídal.
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Thursday 25.06.2015 20:25, ale no tak
ó pozor oni to psali ve SM, tak to si asi všichni sednem na zadek. Já se divim, že ty plátky ještě dneska někdo čte. Fando, příštěnež tady začneš něco takový psát, zkus nejdříve použít vlastní hlavu a zamyslet se nad tím..
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Thursday 25.06.2015 23:07, RE: výsměch
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
eTeflon posted by:
Albi1 posted by:
Zvirak posted by:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna
Lidi,zkuste použít hlavu.Na luxusních autech se nechá vydělat hodně.Proč ,ale v době krize bylo tolik automobilek ve ztrátě?
Když se bavíme o té hlavě, říkají ti něco odpisy? Resp. odpisové třídy - budovy, zařízení, výrobní prostředky... No dobré ráno!
Nedávno byla ve SM tabulka a v ní údaje kolik která automobilka na kterém modelu vydělává,nebo prodělává.Velké částky se nechaly vydělat povětšinou na luxusních vozech.Na ostatních to bylo maximálně 45 000 kč,ale povětšinou to bylo okolo 20 000 kč,Na některých modelech byly uvedeny i záporné částky.


Zkusil jsem k tomu něco dohledat. Za rok 2014 Škoda prodala celosvětově milion vozů a zisk měla 18 miliard Kč. Průměrný zisk na 1 auto vychází na 18 tisíc Kč.

Jinak co se týče prodejů podle modelů v ČR. Podle http://www.vybermiauto.cz/autodata/ostatni-data/prodejnost Škoda prodala letos za leden-květen v ČR 29500 aut z toho Superbů 2200, tedy 7% . Je možné že na Superb je marže třeba 2x vyšší než na Octavii. Vzhledem k tomu kolik se Superbů prodá to automobilku asi až tak moc nevytrhne.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Friday 26.06.2015 10:37, RE: výsměch
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
Pepe posted by:
Fanda posted by:
eTeflon posted by:
Albi1 posted by:
Zvirak posted by:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna
Lidi,zkuste použít hlavu.Na luxusních autech se nechá vydělat hodně.Proč ,ale v době krize bylo tolik automobilek ve ztrátě?
Když se bavíme o té hlavě, říkají ti něco odpisy? Resp. odpisové třídy - budovy, zařízení, výrobní prostředky... No dobré ráno!
Nedávno byla ve SM tabulka a v ní údaje kolik která automobilka na kterém modelu vydělává,nebo prodělává.Velké částky se nechaly vydělat povětšinou na luxusních vozech.Na ostatních to bylo maximálně 45 000 kč,ale povětšinou to bylo okolo 20 000 kč,Na některých modelech byly uvedeny i záporné částky.
Fando, sorry, ale seš fakt jelito. Tak hooodně zjednodušeně. Automobilka postaví a vybaví fabriku (nejlépe ji i v časech boomu zaplatí), ale účetně ji ODEPISUJE celých 45 let... Každej rok jdou desítky milionů na daňové odpisy... Ty se rozpočtou podle počtu vyrobených aut na KUS, TAKŽE LOGICKY MÁM U LEVNÉHO AUTA záporný zisk. A nakonec - myslíš, že by skutečný zisk na konkrétní auto automobilka zveřejňovala? Vnímáš někdy zprávy o jednání odborů v automobilkách o výši mezd na další období? Asi sám uznáš, že tak blbí manažeři nikde snad ani nejsou...
Tak si to nejspíš redaktoři SM vycucali z prstu.Rozhodně,ale není problém nahlédnout do výročních zpráv škody auto.Jsou hodně podrobné.Hrubí zisk,počet vyrobených automobilů,atd,zkrátka veškeré hospodaření za rok ověřené auditorem.Rozhodně lepší,nežli jeden kamarád povídal.


Já to vzdávám. Nebudu vysvětlovat základní ekonomické věci člověku, co má problémy s učivem základní školy, viz "Hrubí zisk" . To je ztráta času. O diskuzi nemluvě. Číst nejspíš umíš, ale prosím tě, radši nic nepiš.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.