0
back
 

diskuze k tématu: Nový Superb pořídíte za 619 900 korun - ovšem s motorem 1,4

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 14:53, RE: to sou hlavy v tý mladý boleslavi
anonym posted by:
Klidně do superbu fláknou 1,2 a o to víc se to něm bude mluvit
já bych tam klidně dal i motor ze sekačky (je ať se o něm diskutuje víc)
jako osobne si myslim ze pokud do zadu nedaj chromovej napis 1.4 tak to na tom aute nic neskazi a videl sem nedavno na dsf test golf variat stim to motorem 6tikvalt kdybiste videli jak jeste nad 200 letel ten tachometr tak vsichni mlcite a jde schanet kacky .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 15:00, RE: Marně přemýšlím...
anonym posted by:
Nemyslím si, že by tento motor v Superbu II byl až taková tragedie. To soudruzi z Fordu do nynějšího Mondea se nestydí nabízet motor 1.6 s 81 kW . A nové Mondeo je přece jen ještě o trošku větší a těžší, nehledě nad poněkud nevyrovnanou paletu motorů. Nejsem sice škodovák, ale divím se, že nad tímto se tu nikdo nepozastavuje...
Dronte Mauricijský.
konečně trefa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 15:35, RE: Alex
anonym posted by:
Nejsem v žádném případě zastáncem škodovek...je to pro mě šeď a totální kopie okolních aut...trochu mi to připomíná koreu a jejich kopírování ověřených aut...každá "poctivá" automobilka by měla mít svojí tvář, viz. BMW, AUDI, ALFA atd. Škodovka se stále hledá. Pokud však bude cena přijatelná, tak bych se novému Superbu nebránil, popřípadě ještě OII v RS....bohužel ty auta jsou tak předražená, že za cenu dobře vybaveného Superbu si mohu /lehce připlatit...v řádově desítek tisíc/ pořídit novou A6 ...
No tak to je naprosto přesný! Neodkecatelnej fakt.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 15:39, RE: jirka
anonym posted by:
Turbínu jako pohonnou jednotku,s touhle motorizací to koupí jenom cvok.Dříve motory najely 300 i 500kkm bez problému,tohle zoufalství vybleje střeva někde kolem 80 tisíc a to jsem optimista.Dynamika jízdy o ničem a spotřeba jako prase.
ANO ANO ANO! Jednou jsem stál vedle RS (1G), údajně najeto dle servisu necelých 100tkm, a nebylo slišet vlastního slova! T je trága, vyhánět slabý, nedomrlý maoobjemový motory.Jo a to ty ku..y za to chtěli 3kila!!! Navíc byla totálně prochcaná zadní sedačka od čoklů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 15:44, RE: junior
anonym posted by:
Já si chtěl koupit verzi junior 1.0, ale asi ostrouhám když začínaj s tak vysokým obsahem.
Taky dobrý!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 16:24, RE: Je to pěkný auto
A4 posted by:
Jenže tohle všechno zarytým antiškodovákům prostě nevysvětlíš...
Už jen tím,že do vyšší střední třídy nějaký blbec navrhne motor 1.4 ten automobil degraduje ještě se ani nezačal prodávat.I kdyby měl výkon 100 kW,v takové třídě se prostě 1.4 nenosí.Objem ničím nenahradíš a pokud bude řidič požadovat výkon,spotřeba se dostane výš než u dovoulitru.Proč ta škodovka nevyrobí něco,s čím by se dalo jezdit,to je mi záhadou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 16:38, RE: to sou hlavy v tý mladý boleslavi
anonym posted by:
jako osobne si myslim ze pokud do zadu nedaj chromovej napis 1.4 tak to na tom aute nic neskazi a videl sem nedavno na dsf test golf variat stim to motorem 6tikvalt kdybiste videli jak jeste nad 200 letel ten tachometr tak vsichni mlcite a jde schanet kacky .
No Ty jsi teda GENIUS!!! Jestli nahodou neni rozdil ve velikosti a hmotnosti mezi zminenymi typy.Co staci Golfu Variant nemusi stacit 5-metrove limuzine.A kdybys venoval obcas nejaky cas opakovani cestiny, bylo by to taky prima!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 16:54, RE: bez předmětu
mikes posted by:
Jake rodinne x nerodinne? Co to je za stupidni škatulkování? Jak se pozná rodinné auto, prodávají ho i s dítětem a manželkou v ceně?!
Prosím tě kocoure ! ? Jsi se zamiloval do šade co? K čemu to auto teda bude ? Nahradí to legendu TAZ 1203 ? Škatulko !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 17:15, RE: jirka
anonym posted by:
ANO ANO ANO! Jednou jsem stál vedle RS (1G), údajně najeto dle servisu necelých 100tkm, a nebylo slišet vlastního slova! T je trága, vyhánět slabý, nedomrlý maoobjemový motory.Jo a to ty ku..y za to chtěli 3kila!!! Navíc byla totálně prochcaná zadní sedačka od čoklů.
psa bych v aute radeji ani nevozil, ten dobytek nadela vic skody nez uzitku, bud v kufru nebo v mrazenych platkach v termo bedne:)hahaha
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 18:20, RE: to sou hlavy v tý mladý boleslavi
anonym posted by:
No Ty jsi teda GENIUS!!! Jestli nahodou neni rozdil ve velikosti a hmotnosti mezi zminenymi typy.Co staci Golfu Variant nemusi stacit 5-metrove limuzine.A kdybys venoval obcas nejaky cas opakovani cestiny, bylo by to taky prima!
5 m dlouhá je,ale celý to bude z kukuřice to nevíš?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 20:12, RE: slabý
anonym posted by:
věřím, že se ti ze 100kW točí hlava a že máš plné ruce udržet auto na silnici, ale o tom jízda v limuzíně není. I při svižné rychlé jízdě nesmí motor točit maximum.
A ty si myslíš,že když tím autem pojedeš ňákých 140 tak už je na maximu?? To asi těžko. A chceš snad jezdit rychleji?U nás to asi nejde.A je jasný,že v Německu tenhle motor prodejní trhák nebude. A že se mi ze 100 kW točí hlava a že mám plné ruce práce udržet auto na silnici si vzal kde? Nevíš o mně vůbec nic tak se nesnaž být chytrý.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 20:18, RE: Je to pěkný auto
anonym posted by:
Už jen tím,že do vyšší střední třídy nějaký blbec navrhne motor 1.4 ten automobil degraduje ještě se ani nezačal prodávat.I kdyby měl výkon 100 kW,v takové třídě se prostě 1.4 nenosí.Objem ničím nenahradíš a pokud bude řidič požadovat výkon,spotřeba se dostane výš než u dovoulitru.Proč ta škodovka nevyrobí něco,s čím by se dalo jezdit,to je mi záhadou.
Možná je to menší blbec než ty,když si myslíš,že je to vyšší střední třída. Tys to auto testoval,že víš kam půjde spotřeba?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 20:28, RE: to sou hlavy v tý mladý boleslavi
anonym posted by:
No Ty jsi teda GENIUS!!! Jestli nahodou neni rozdil ve velikosti a hmotnosti mezi zminenymi typy.Co staci Golfu Variant nemusi stacit 5-metrove limuzine.A kdybys venoval obcas nejaky cas opakovani cestiny, bylo by to taky prima!
Superbu do 5 metrů ještě dost chybí.To nevíš?? Problém je,že plno neználků tady považuje Superba za něco mnohem víc než opravdu je a proto jim vadí tento zdánlivě malý motor. Když tu čtu pojmy jako pětimetrová limuzína,oni to snad chtějí rovnat se sedmou od BMW a vadí jim ten malý motor.Pánové,zamyslete se kam Superb patří a možná vám dojde,že pro naprosto obyčejný auto střední třídy je 92 kW jako základní motor dostačující.A každý,kdo tohle nechápe,je u mě trouba. Zdar.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 20:53, RE: to sou hlavy v tý mladý boleslavi
anonym posted by:
Superbu do 5 metrů ještě dost chybí.To nevíš?? Problém je,že plno neználků tady považuje Superba za něco mnohem víc než opravdu je a proto jim vadí tento zdánlivě malý motor. Když tu čtu pojmy jako pětimetrová limuzína,oni to snad chtějí rovnat se sedmou od BMW a vadí jim ten malý motor.Pánové,zamyslete se kam Superb patří a možná vám dojde,že pro naprosto obyčejný auto střední třídy je 92 kW jako základní motor dostačující.A každý,kdo tohle nechápe,je u mě trouba. Zdar.
Jediný trouba seš ty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 05.03.2008 21:30, RE: slabý
anonym posted by:
A ty si myslíš,že když tím autem pojedeš ňákých 140 tak už je na maximu?? To asi těžko. A chceš snad jezdit rychleji?U nás to asi nejde.A je jasný,že v Německu tenhle motor prodejní trhák nebude. A že se mi ze 100 kW točí hlava a že mám plné ruce práce udržet auto na silnici si vzal kde? Nevíš o mně vůbec nic tak se nesnaž být chytrý.
ani nechci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 01:05, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No to určitě ! Dej si obklad na hlavu ! 30 km deně ? 3hodiny v zácpě s pekáčem za 620000,- Musí najet tak 200 km deně ale s 1,4 ??
no a proc by ne? Auto je bonus k platu a kolikrat se davaji daleko drazsi auta nez je 600 tisic a jezdi se s nima treba minimalne...v tom bych opravdu problem nevidel.. Navic tahle 1,4 ma dostatecnej vykon...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 06:47, RE: to sou hlavy v tý mladý boleslavi
anonym posted by:
Jediný trouba seš ty.
Takový výkřik do tmy bez jedináho podkladu je jako nulová informace.A taky dost svědčí o hodně nízkém IQ.Když chceš něco tvrdit,použij rozumové argumenty.Jestli teda nějaké máš ... )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 14:24, RE: Je to pěkný auto
anonym posted by:
Už jen tím,že do vyšší střední třídy nějaký blbec navrhne motor 1.4 ten automobil degraduje ještě se ani nezačal prodávat.I kdyby měl výkon 100 kW,v takové třídě se prostě 1.4 nenosí.Objem ničím nenahradíš a pokud bude řidič požadovat výkon,spotřeba se dostane výš než u dovoulitru.Proč ta škodovka nevyrobí něco,s čím by se dalo jezdit,to je mi záhadou.
TAK ZKUSÍM PŘEPSAT TITUL ČLÁNKU )
"NOVÝ SUPERB POŘÍDÍTE JIŽ ZA 619.900KORUN S MOTOREM O TOČIVÉM MOMENTU 200Nm , ( K DISPOZICI OD 1.500-4.000 OT.) A VÝKONEM 92kW ". VSADÍM SE, ŽE TAKTO BUDOU VŠICHNI SPOKOJENI ))))) . ACH TI ČEŠI (((
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 15:10, RE: Ach jo...
anonym posted by:
Opravdu by mě zajímalo,kolik chytráků s tím motorem jelo?Ono je nejlepší si nejprve vyzkoušet a pak teprve kritizovat.Jsou řidiči pro které je 92Kw málo a ti si mohou koupit silnější motor,některým to zase stačí,tak nevím kde je problém?V budoucnu automobilkám nezbude,než snižovat emisní limity.
otazka je, kolko chytrakov s tym motorom pojde po 200000km. A kolko ich medzitym bude stat udrzba. Mozno malo, urcite nie nic (na to je ten motor PRILIS komplikovany) a nabeh 200000 nie je dnes nic zvlastne. Samozrejme, skeptici sa mozu mylit. Optimisti sa mozu vytesovat, realisti si POCKAJU (a zatial budu "dusit" mierne vyssie objemy). Dovodm, preco take motory su (ano) skutocne EMISIE. Pokial sa motor TAKEHOTO objemu naladi na umely test, ktory vyzaduje EK, aby sa auto zmestilo do 130g... ma fabrika TEORETICKY "vyhrano". Ze v praxi budu hodnoty uplne inde, je druha vec...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 06.03.2008 17:21, RE: bez předmětu
anonym posted by:
no a proc by ne? Auto je bonus k platu a kolikrat se davaji daleko drazsi auta nez je 600 tisic a jezdi se s nima treba minimalne...v tom bych opravdu problem nevidel.. Navic tahle 1,4 ma dostatecnej vykon...
No tak to škodovka hodně prodá !
respond
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.