0
back
 

diskuze k tématu: Nový Superb pořídíte za 619 900 korun - ovšem s motorem 1,4

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 17:52, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Rodiné auto za 620000,-kč ! Nebo naco ?
A proc ne 1,4 TSI? Vykon to ma solidni, malo to žere a tím pádem to má malé emise. Já osobně s tím problém nemám. Myslím, že pro někoho, kdo s tím bude jezdit po městě, popojíždět v zácpách to bude ideální. Dokážu si představit třebas finanční manažerku která to bude mít jako služební auto, ráno pojede z okraje města do středu, přes den na finanční úřad a zpět a večer zpátky domů. Bude mít auto kterým bude reprezentovat, nebude předražený, motor bude dostatečnej...co víc si přát???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 18:22, RE: bez předmětu
Tomáš posted by:
Ani bych se nedivil, kdyby to byl 1.4 55kW......bylo by to dle zvyklostí stylu VW......
oni stejně dle zvyklostí udělají ekonomickou variantu v průběhu výroby...u 1.generace 1.9tdi 74kw a tady u té hromady hnusu bych se nedivil 1.2htp turbo už od základu je to nesmysl. Možná do glofa nebo octávky, ale skoro 5ti metrový auto.....holt škoda no.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 18:33,
Ještě nedávno byl standard 84kw z dvoulitru benzínu .. mraky lidí kteří teď tady vykřikují určitě jezdí v těhletech mondeech a lagunách a já nevím v čem z roku 94-96, koupili si to za pade a jsou rádí že maj dvoulitr .. a pak říkají ty volle, fuj, 1,4 1,6 1,8 .. do toho bych nevlez .. zlatej dvoulitr.. Jenže doba je jinde, vývoj letí rychle .. Až bude superb s 1,4TSI za pade bude rok 2022 tak si ho tihle chytráci za pade zas koupí (pokud to pade budou mít) .. jenže kde bude technika v té době, co bude za motory? Tihle vejři budou chválit starou osvědčenou 1,4 TSI ) a nové věcí budou hanět, protože na to nebudou mít VORLA!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 19:27, RE: bez předmětu
anonym posted by:
tuším, že to bude nově vyvinutý tříválec.
Hm... Já osobně bych pro škodky viděl jednovál. 5 kobyl, a sptřeba 0,00001 l/mega. Přesně tak se mně vždy zdají keci těch zastánců skur..ých tříhrnců, co zavazí aji důchodcům ze 105 GLSI SUPER.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 19:29, Aby se s vykonem nepo...ali
Az se konecne zavede silnicni dan pro vsechny, exponencialne rostouci podle emisi (jako je to vsude na zapade), tak si to vsechny manazerske socky rozmysli a 1,4 jim bude dobra
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 19:36, RE: Marně přemýšlím...
anonym posted by:
A kdo ti brani si koupit silnejsi motor? Nebo se tam snad silnejsi nedava?)
Je-li Superb nejvyšším modelem Škody, tak tam takový motor v principu nemá co dělat. Srovnání koncernu:
Montuje Seat do Toleda takový podvyživený motor?
VW má nejvyšší model Phaetona (nesrovnatelné), taky tam nemontuje přitroublé motory. Srovnávat by snad šlo s Passatem, jenže to je pro VW klíčový model, takže musí nabídnout širokou škálu pro DE důchodce.
O Audi nemluvě. Tam se taková podvyživená turbem nahoněná hrůza nevyskytuje ani u základního modelu.

Škodu: "Ne děkuji.".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 19:36, RE: Marně přemýšlím...
anonym posted by:
A kdo ti brani si koupit silnejsi motor? Nebo se tam snad silnejsi nedava?)
Je-li Superb nejvyšším modelem Škody, tak tam takový motor v principu nemá co dělat. Srovnání koncernu:<BR>Montuje Seat do Toleda takový podvyživený motor?<BR>VW má nejvyšší model Phaetona (nesrovnatelné), taky tam nemontuje přitroublé motory. Srovnávat by snad šlo s Passatem, jenže to je pro VW klíčový model, takže musí nabídnout širokou škálu pro DE důchodce.<BR>O Audi nemluvě. Tam se taková podvyživená turbem nahoněná hrůza nevyskytuje ani u základního modelu.<BR><BR>Škodu: "Ne děkuji.".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 19:38, RE: Nechápu
anonym posted by:
Co tady všichni vykřikují? Proč by tenhle motor měl být nějaký problém?92 kW jako základní motor v automobilu střední třídy je naprosto běžná věc.Zkuste se taky podívat co nabízejí ostatní: Mondeo 1,6 81kW, C5 1,8 92kW,Mazda 6 1,8 88kW,Vectra 1,6 77 kW,407 1,8 92kW,Laguna 1,6 82 kW,starý Superb 2,0 85kW,Passat 1,6 75 kW.Proč tolik lidí ty dvě deci dolů tolik rozhodilo?Navíc výkonově to mnoho základních motorů předčí. A že se malý motor brzo utahá?-to jsou pěkný kecy! Kolikrát využijete skutečně ...
Jo, ale mondeo, vectra, laguna,..... atd. jsou podle mě o třídu menší auta a ne limuzína která má vozit prezidenta panáčku. howk
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 19:40, Ach jo...
...dřív se plno lidí posmívalo škodovce, že z dvoulitru má jen 85 kW...a když se jim teď podaří vyždímat z 1.4 92 kW, tak je zas k posměchu ten objem...to je vidět, jak si lidi prostě musí za každou cenu zanadávat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 19:44, RE: usměv
vasapasa posted by:
Jinak sice je design subjektivní ale ty přihřátý usměvy (mřížka před chladičem + chromová lišta) fabia II, roomsetr a ted i superb II ve mě vyvolávají největší nasranost.Posledním autem od škodovky co ho ještě nemá a tím pádem by se celekm dalo je OII ,ale myslím že to nebude dlouho trvat a i OII (respektive nebude-Li další facelift ale až O3 kdo ví) obdrží přihřátý usměv od designéru a pak bude výroba komplet hnusná..... nikomu nic nevnucuju prostě ten dementní úsměv NENÁVIDÍM..FUJ HNUS JOOOOO...
Pokud vás maximálně vytáčí taková blbost,jako je nepovedený vzhled vozů škoda,tak jenom doufám,že nevlastníte řidičský průkaz,psichycky labilním lidem prostě nepatří.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 19:49, junior
Já si chtěl koupit verzi junior 1.0, ale asi ostrouhám když začínaj s tak vysokým obsahem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 19:56, RE: Aby se s vykonem nepo...ali
anonym posted by:
Az se konecne zavede silnicni dan pro vsechny, exponencialne rostouci podle emisi (jako je to vsude na zapade), tak si to vsechny manazerske socky rozmysli a 1,4 jim bude dobra
No ono je to tezke jak zavest poplatky. Povinne ruceni je podle obsahu/vykonu jak kde. Ale kdo rika, ze vyssi obsah nebo vyssi vykon ma vetsi pravdepodobnost skody, nebo ze skoda bude drazsi? Takove HTP je kolikrat nebezecnejsi nez nejaky 200 konovy automobil s obsahem 3 litry, jeste reknete, ze nemam pravdu. A pak taky zalezi kolik km rocne najedete. Statisticky kdo jezdi vice ma vetsi pravdepodobnsot nehody. Pak taky vaha auta zpusobuje vysi skody. Je to proste nerealne vytvorit tak nejak spravedlivou tabulku protoze vsechny tyto hodnoty by tam museli byt. Pak vek ridice, kolik ma uz najeto, jak dlouho ridi atd. Vzdycky to ale bude jen orientacni a budou miliony vyjimek, kteri potvrzuji pravidlo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 20:10, RE: Doporučujete přechod ze Š120 na Superb II ?
anonym posted by:
Celý život jezdím Š120L, delší dobu uvažuju o Š Superb, teď když už bude na trhu Superb II - chtěl bych už nový model, nebudete to na mě moc rychlé ? Děkuju za odborná stanoviska čtenářů.
Vřele doporučuji, hlavně s motorem 1,4. To zase taková změna nebude.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 20:25, RE: Ach jo...
Čenda posted by:
...dřív se plno lidí posmívalo škodovce, že z dvoulitru má jen 85 kW...a když se jim teď podaří vyždímat z 1.4 92 kW, tak je zas k posměchu ten objem...to je vidět, jak si lidi prostě musí za každou cenu zanadávat
Použil jste správný termín vyždímat. Se všemi důsledky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 20:26, RE: bez předmětu
anonym posted by:
rozumíš tomu? je to ZÁKLADNÍ motor
No a? Základní nemusí znamenat sr.čka. Základní = sr.čka, umí jen Škodovka.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 20:28, RE: Vykon nebude az takovy problem
anonym posted by:
V tom bych taky nevidel problem, protoze por dalnicni rychlosti potrebujes zhruba polovinu toho vykonu. Vetsi problem bude akcelerace, ve meste bude spotreba asi udesna a hlavne by me zajimala vydrz toho motoru. Zajimavejsi a lepsi kompromis bude ta 1,8T(F)SI
spravne,ta poondiata 1.4 bude na sracky po 80000km.je to pre curakov ktori sa budu chciet ukazat druhym,ze nie su az taky zobraci a kupia si superb aj ked s 1.4 je to kokotizmus-pardon.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 20:28, RE: Nechápu
anonym posted by:
Jo, ale mondeo, vectra, laguna,..... atd. jsou podle mě o třídu menší auta a ne limuzína která má vozit prezidenta panáčku. howk
A už je to tu zas-do které třídy,která Škoda patří.Věř mi,že Mondeo,Vectra,Laguna přesně do stejný jako Superb.Co tě o tom přesvědčí?Možná aspoň trochu rozměry.Třeba délka:stávající Superb 4803mm,Mondeo 4844 mm,Vectra Caravan 4839 mm,Laguna 4801 mm...Tak proč chceš Superb cpát o třídu výš?Dyť jezdí na podvozku Passatu a to je snad jasný,že je stejná třída jako Mondeo a spol.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 20:29, RE: bez předmětu
anonym posted by:
souhlasim to bude jednim turbem preplnovana 1.4 to bude uplne v pohode jako zakladni motor pro nekoho kdo nechce zavodit. Bude to dostatecny. At si lidi vzpomenou trena na Mercedes E 200 to byla mnohem vetsi vykonova zoufalost
to neni o závodění, ale o hmotnosti auta, prestiži, výkonový rezervě .... A že byl nebo je někdo horší ...., to jsou fakt alibi jak od malýho dítěte, když dostane ve škole 4, tak řiká ale Pepík dostal 5 :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 20:31, RE: bez předmětu
anonym posted by:
kdyz se podivam, jak roste obecne vykon automobilu... pred 15ti lety by 92 KW byla tak stredni motorizace. Kam vsichni spechaji? Mne by to v klidu stacilo...
Mě taky, ale ne v autě střední třídy, resp. vyšší střední, do toho to bude Škodovka cpát :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.03.2008 20:32, RE: bez předmětu
anonym posted by:
rozumíš tomu? je to ZÁKLADNÍ motor
tak to je ale picovina,zakladny motor 1.4 pre vyssiu strednu triedu.a co potom zakladni motor pre c1,corsu,fiestu atd bude to 0.3 jednovalec
sa zobudte ludia.ked nemas na vyssiu striedu tak sa tam nepchaj nasilu
respond
  1 2 3 4 ... 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.