anonym posted by:
Máš to takový nesourodý výběr. Z toho se vůbec nedá poznat jaké jsou tvé priority a vyvodit nějaký závěr či radu. Máš tam nafták,benzin,turbobenzin,malý,střední,velký,zadní náhon,přední náhon...
Logickým pokračovatelem po 1,8T bych bral 2,0TFSI.(však je taky už čtyřikrát po sobě motorem roku v kategorii do dvou litrů.) A ted do jakýho auta? Záleží co preferuješ-nepřehlídni Leona,který má tento motor ve výkonové verzi 177kW.
Ona se taky otvírá otázka zda nový, nebo rok starý referenční vůz,ale to...
No, uprimne, me prijde 1.8T po vsech strankach vytecny a nic silnejsiho ani neshanim, vzhledem k tomu, ze dos casu odstojim v zacpe a bodovemu systemu, tak si dovedu predstavit u tu 1.6ku. Priorita je jasna - bezpecnost, kvalita, nezajem zlodeju a aby to nebyl vykonove moc velky skok dolu :). Jedno, zda nafta nebo benzin - nafta od BMW je totiz skoro jak benzin (a tim nechci rozpoutat zadnou diskusi, ale 118d, 120d a 123d jsou bomba)....je to na operacni leasing, cili to musi byt novota...ojetiny umi nacenit take, ale neumi to moc zohlednit v cene...
Ta jednicka je zabavna, ale mala, o tom zadna - proto uvazuji trojku - moc se nekrade, je docela kvalitni, super bezpecna, ma jen blby vlez do kufru...a s 1.6tkou to nebude sice az tak drak, ale myslim, ze si na to pujde zvyknout. Prijde mi to jako lepsi kombinace, nez-li oktavka 1.8 TSI Laurin a Klement - zajem zlodeju a nizka bezpecnost me docela odrazuji nebo Pasovec 2.9 TDI CR ve vybave executive - zase zajem zlodeju, bezpecnost ok, ale zase poruchovost....
No, ta 116i docela jede mezi 4-6500 tis otackama, mezi 2-3000 tis je to takovy holcici auto :)))