0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Scout 1.8 TSI: Hurá do přírody…

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.12.2009 23:44, RE: líbí se vám??
Kobyla posted by:
Škoda opravdu vyrábí nejošklivější auta z koncernu VW a je jedno jestli Romster či Superb,prostě předražený hnus bez nápadu a myšlenky.Seat je o dost lepší káva-desing je povedený až na Exeo!
A představ si, že tyhle nejhnusnější vozy jsou u nás nejprodávanější! Takže žiješ v zemičce, kde maj lidi evidentně naprosto zvrácený vkus. Tak je na čase si na to zvyknout. Rokk s osmičkou na konci vhodný pro emigraci už jsi totiž pro toto desetiletí prošvihl. Jen netáhni do Němec - tam se Fabia prodává také velmi dobře - no germáni jsou taky zvrácení. Jenže v Británii anglosasové taky maj Škodofky celkem v oblibě. Na východ to v Russia vypadá taky na úspěch Škody. No a v Číně jsou taky evidentně zvrácení.
Vidím to na rok 2018 na emigraci do júesej :DDD Jen jestli tam nepošlou Pákistánci nebo Korejci do tý doby atomovku...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.12.2009 23:57, RE: Kydači
Zdeny60 posted by:
Místním rádobyodborníkům - tzv. kydačům neboli talachalům velkohubých - doporučuji, aby se orientovali spíše na stránky o renaultech nebo Citroenech. Tam své odborné znalosti lépe prodají.

K tomu Subaru: obávám se, že Subaru ve stejné vábavě bud o prá desítek tisíc dražší. Stačí kouknout na oficiální ceníky dovozce - Emil Frey.
V čem Oktávka jasěn vede navzodry všem a všude, je dostupnost servisu. A to, přiznejme si, je obrovská devíza. Sám, coby majitel SUbaru, sice medím nad S-AWD, ale co to ...
no tak tohle tady vazne chybelo.. vazeny pane, uz neni doba 120citek a favoritu, kdy si kazdy lojza v hornidolni sklepe kde co na kolene.. ano skoda servisu je vsude pozehnane, ale jaka je jejich kvalita? komu se budete odvolavat kdyz vam tam neco odrbou, na to asi nemyslite co.. s autem za 3/4 milionu bych teda do nejakeho pofiderniho servisu nejel to mi verte..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 00:08, RE: líbí se vám??
rohYpnol posted by:
A představ si, že tyhle nejhnusnější vozy jsou u nás nejprodávanější! Takže žiješ v zemičce, kde maj lidi evidentně naprosto zvrácený vkus. Tak je na čase si na to zvyknout. Rokk s osmičkou na konci vhodný pro emigraci už jsi totiž pro toto desetiletí prošvihl. Jen netáhni do Němec - tam se Fabia prodává také velmi dobře - no germáni jsou taky zvrácení. Jenže v Británii anglosasové taky maj Škodofky celkem v oblibě. Na východ to v Russia vypadá taky na úspěch Škody. No a v Číně jsou taky evident...
tak tady jsi uplne mimo.. jestli nejsi slepy tak vidis kolik octavii fabii a apostolu jezdi po republice jako firemni auta.. nebyt fleetovych nakupu tak pochybuju o tak suverenim postaveni skody potazmo vw na ceskem trhu.. mimoto mi tady dodej kolik procent ma skoda podil na cinskem trhu prosim.. a abych te ujistil v anglii jsem teda uz nekolikrat byl a se skodou to tam neni tak zhave.. v lepsich ctvrtich jsem skodu opravdu stat nevidel.. no a k ruskemu trhu vzhledem k jeho momentalni silne krizi bych se uz vubec nevyjadroval... ja proti skode nic nemam, ale divam se na to rozumem a kriticky a nelibi se mi, kdyz se normalni auta pro obycejne lidi ktere nicim vystupuji z davu a posledni dobou nejsou ani kdo vi jak hezke, precenuji jak mezi lidma tak na ceniku.. staci se podivat na seznam priplatkove vybavy a je mi jasne ze jdu o dum dal..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 00:23, RE: líbí se vám??
rohYpnol posted by:
Světe div se - ano. Jsem jeden z těch, kterým se Octavia (hlavně Scout) vyloženě líbí. Upřímně řečeno - facelift mi u obyč. Octavie přišel spíše jako krok stranou. S postupem času bych řekl, že neuškodil, ale ani neprospěl. Nicméně ke vzhledu Scoutu se mi nový předek vyloženě hodí. Stejně tak RS. Nicméně ano - kdybych měl možnost volby, pak bych sáhl právě po Octavii Scout.
Jenže ta cena... 60 papírů za vyšší hmotnost, horší spotřebu, vyšší součinitel odporu a vyšší hlučnost a hnusné madlo před ...
me se faceliftovany scout moc nelibi.. puvodni byl mnohem hezci.. bohuzel zase postradal skvely moderni motor tsi.. bohuzel sama cenovka dela ze scoutu dost exkluzivni automobil, kterym proste neni, protoze pokud si to auto clovek aspon trochu moderne vybavi (navigace, xenony, alcantara, alarm, senzory, isofix) tak cena atakuje 900 000,- !!!! coz je hodne moc.. u cloveka vyzadujiciho podobny typ automobilu bych se poohlidnul po 2-3 roky starem subaru outback 2.5i a pro fajnsmekry 3.0R (do 30000€ nebude problem sehnat perfektni kus).. to se se skodou neda vubec !VUBEC! srovnat..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 07:30, RE: Kydači
rohYpnol posted by:
Subaru Outback 840 tis.
x
Octavia Scout 770 tis.

(ceníkové ceny)

Subaru - o třídu výše, spolehlivostí na hony vzdálen Škodě, plnohodnotný 4x4, motor - zcela jiná liga, výbava - Scout na tom bude lépe (otázkou je Outback za 880 tis., ceníky se mi nechce procházet).
Se servisem nevidím problém - na garančku si člověk dojede a jinak se se Subaru jezdí do servisu/prodejny jen na pokec ;)
Tohle smýšlení fakt nechápu - když v mé vísce budou prodávat jen Číňana, tak si jej přece jen nekoupím jen pro ...
ŠKoda vs. Subaru:

pánové, teď mám brýle

Dovolte mi pár postřehů z používání obou vozů, protože Oktávie i Superba jsem měl, potažmo i Fabii, takže portfolio Škody znám celkem dost dobře a vlastním Subaru Legacy s poslední generací motoru 2,0R.

O tom, že Legacy je proti Oktávii jiná liga, neplemizuji a myslím, že tu ani takový nikdo není. O čem tu polemizuji, je to, že ne každému se Subaru líbí - ano, je to auto vzhledově jiné a ne každý skousne jeho vzhled. Mně osobně se Scout líbí velmi, ale spíše se zamýšlím nad cílovou skupinou lidí, kteří si jej kupují. Bohužel nejvíce jich jezdí v Praze, jak mám možnost vídat. Zato v pohraničních horách úbydlím v Jeseníkách), poktáte spíše jiné vozy, Scoutů tu opravdu není moc. Čili je to o snaze jedince odlišit se od stáda, pokud to finančně zvládá . Ale ten dotyčný nekouká na praktickou stránku věci. Já za to nikoho neodsuzuji. U Scouta potažmo u Sˇkody vůbec, chválím motor 1,8TSI, se kterým zkušenost mám a mohu dodat, že kdyby byl v mém Subaru, byl bych šťastný ještě více.

O tom, že se se Subaru jezdí jen na pokec do servisu, můžeme dlouze polemizovat. Subaru patří mezi hodně spolehlivé a odolné vozy, o tom není pochyb, ale - kdo má osobní zkušenosti - potvrdí, zkuste řešit nějaký vážný problém.... Od objednání dílů přímo z Japonska až po téměř neřešitelné potíže s elektronikou. Mnoho liíd by mohlo psát esej na dané téma.... Takže tyhle rozvahy o servisu bych bral s rezervou a platí dvojnásob pořekadlo o opici a penězích na banány. Subaru je DOST drahé povození, oproti Oktávii a to z důvodu, že na Subaru existuje jen velmi málo dílo z druhovýroby a ne všichni mohou/umí sehnat věci s USA pres ebay. Je ale pořád obrovská množina lidí, kteří vidí praktičnost Škody v tom, že jim to opraví dneska kdekdo v kterémkoliv místě v ČR díky servisníí síti.Pro některé lidi je špatná dostupnost Subaru servisu prostě překážkou a díky ní volí jinou značku vozu. Každý má právo se rozhodnout podle svých měřítek.

A jen poznámka na závěr, nemůžete srovnávat Scouta s Outbackem - to jsou dvě různé třídy. Pokud tedy pán nade mnou myslím Outbacka současné řady 2010....Že je skoro stejná cena u obou vozů, svědčí o něčem jiném.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 07:45, RE: Kydači
Pavlik posted by:
ad 1) Když se místo hloupých kydů budete soustředit na klávesnici, nebudou vaše příspěvky pro překlepy nečitelné - nebo si kupte velkou klávesnici pro seniory.
ad 2) Když si kupuji auto, většinou si to dobře rozmyslím (servis a jeho dostupnost, náklady provozu, cena, atd.). Zřejmě jen majitel škodovky zajde do prvního salonu, zajásá TOHLE CHCI a koupí.
ad 3) Jestliže někdo najezdí "pár tisíc za rok" a přitom dá za auto 700 tisíc - je to u mne naprostý blázen. Nebo na to prostě má peníze a potom ...
Ne ne, tohle není můj případ. Já u auta preferuji zcela zásadně jiné věci ...
"Pár tisíc kilomterů ročně" nyní už najíždím, maje přes 1,5 milionu za sebou. Mám už věk, kdy nemusím v autě trávit týdny či skoro měsíce v kuse z roku, z toho, zaplať bůh, jsem již vyrostl a dnes auto využívám opravdu k dojetí do práce, kterou mám nedaleko a pak ve volném čase (kterho máž skoro nadbytek) k zábavě. jenže na zábavu zase používám jiného vozu (Mazda 3MPS s 270k)

ALe Subaru jsem si koupil právě na základě letitého provozování řady Sˇkodovek a Peugeotů /bohužel u zahraniční firmy jsem to musel respektovat , i když jsem s tím nesouhlasil). Důvody rozepisovat nemusím, to každý, kdo o Subaru někdy slyšel, ví. A jen mohu potvrdit, že jsem chybu neudělal, i když, není vše tak růžové, jak se v souvislosti se Subaru tvrdí a píše. Je to stroj a jako takový má své poruchy a slabá místa. Naštěstí, klady vysoce převažují nad negativy.

Ale co odsuzuji, tak to jsou právě ty "KYDY" že nějaký chudák ujede 10 km s Oktávií a musí ho z ní vytahovat div ne hasiči, že volant je tvrdý a nebo plasty měkké a bůhví jaký kydy další. Tohle napíše fakt jen člověk, který prostě z principu musí kydat, protože nic kloudnýho k problematice říct nemůže. Že všechny německé vozy mají tvrdší posez, to se ví všeobecně mezi lidmi dost na tolik, aby každý, kdo má potíže se sedací částí těla, zvolil třebas kačenovitě se chovající Citroney, nechápu, proč, když jim Oktávie/Passat nesedí, si ji přesto koupí apak sem chodí kydat.To svědčí zřejmě o naprosté neznalosti alespoň rámcové na trhu dostupných značek. To je, jak kdybych si koupil lyžáky a tvrdil, že jsou těžké a že v nich nemůžu pořádně chodit v létě...

Já spíše myslím, že Škoda je prostě z principu trnem v oku některým lidem s omezeným vnímaním realného stavu věci a jen opravdu z vlastní blbosti musí vsé omezené znalosti prezentovat veřejně- píš tedy své kydy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 07:56, servic ŠKoda a Subaru
Pane Jakube, vy zřejmě nečtete pozorně. O servisu v HorníDolní se dá mluvit u aut, které již nepodléhají záruce. A že servisů, které dnes dělají oktávky v kdekterém malém městečku je dost, o tom se nemusíme asi moc dohadovat, že? Na značkové servisy svůj názor mám a obávám se, že mám o něco více zkušeností než vy ( s ohledem na svůj věk a životní zkušenost), takže o tom se přít nemusíme. Ale co je zásadní rozdíl mezi servisem na Škodu a Subaru, je jeho rychlost a dostupnost v čase, když to potřebuji. O objednávání dílů na SUbaru vím zatím jen z doslechu, protože naštěstí jsem nic takovho zatím u svého auta řešit nemusel, ale u S´kodovky, když jde věc hodně pšatně a díl v servisu není, tak ho mají druhý den ráno. A to je přesně ten okamžik, který řada lidí preferuje - dostupnost a pohotovost servisu a tím minimalizovaný čas, strávený lítáním po servisech a čekáním na ND. Ono, nebudeme si nic nalhávat, ve značkových servisech Subaru to moc růžové není taky, jsou to zase jen ti samí lidé, kteří dělají práci za pár peněz. ale mezi Subaru příznivci existují cesty, jak si nechat své auto servisovat opravdu na úrovni, ale není to pro všechny, protože těch dotyčných je fakt málo a většinou jsou zavaleni prací.

Prostě ať se to někomu líbí nebo ne, Sˇkoda zatím pro mnoho lidí znamená synonymum kvality (ta se jí upřít nedá, i přes své mouchy), spolehlivosti (x tisic majitelů s nájezdy z atronomických výšin), dostupným servisem, nerezavějící karoserií a vzhledem je prostě přitahuje a o tom svědčí prodejní čísla u nás i v zahraničí. A cena? Když se něco dobře prodává, tak proč zlevňovat,ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 08:17, RE: servic ŠKoda a Subaru
Zdeny60 posted by:
Pane Jakube, vy zřejmě nečtete pozorně. O servisu v HorníDolní se dá mluvit u aut, které již nepodléhají záruce. A že servisů, které dnes dělají oktávky v kdekterém malém městečku je dost, o tom se nemusíme asi moc dohadovat, že? Na značkové servisy svůj názor mám a obávám se, že mám o něco více zkušeností než vy ( s ohledem na svůj věk a životní zkušenost), takže o tom se přít nemusíme. Ale co je zásadní rozdíl mezi servisem na Škodu a Subaru, je jeho rychlost a dostupnost v čase, když to potře...
Ještě jste zapomněl na jednu skupinu lidí, které značka škoda nebývale přitahuje - jsou to zloději aut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 08:23, RE: líbí se vám??
rohYpnol posted by:
A představ si, že tyhle nejhnusnější vozy jsou u nás nejprodávanější! Takže žiješ v zemičce, kde maj lidi evidentně naprosto zvrácený vkus. Tak je na čase si na to zvyknout. Rokk s osmičkou na konci vhodný pro emigraci už jsi totiž pro toto desetiletí prošvihl. Jen netáhni do Němec - tam se Fabia prodává také velmi dobře - no germáni jsou taky zvrácení. Jenže v Británii anglosasové taky maj Škodofky celkem v oblibě. Na východ to v Russia vypadá taky na úspěch Škody. No a v Číně jsou taky evident...
Ale je také zřejmé, minimálně z těch stejných statistik prodejů, že procento lidí kupujících škodu rapidně klesá. Pokud jsem se dobře díval, přišla škoda za posledních 5 let o 15 procent trhu!! Navíc škodu z velké míry zachraňují fleetové prodeje firmám...Řekl bych, že jde o dosti alarmující výsledek - lidé asi začínají u koupě auta i myslet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 08:34, RE: Kydači
Zdeny60 posted by:
Ne ne, tohle není můj případ. Já u auta preferuji zcela zásadně jiné věci ...
"Pár tisíc kilomterů ročně" nyní už najíždím, maje přes 1,5 milionu za sebou. Mám už věk, kdy nemusím v autě trávit týdny či skoro měsíce v kuse z roku, z toho, zaplať bůh, jsem již vyrostl a dnes auto využívám opravdu k dojetí do práce, kterou mám nedaleko a pak ve volném čase (kterho máž skoro nadbytek) k zábavě. jenže na zábavu zase používám jiného vozu (Mazda 3MPS s 270k)

ALe Subaru jsem si koupil právě na základ...
O těch omezených znalostech bych zrovinka na vašem místě pomlčel. To, že jste něco najezdil a jste "starý" ještě neznamená, že jste znalcem. Přiznávám, že mé znalosti jsou omezené (neznám univerzálního znalce všehomíra - pouze několik lidí, kteří si to o sobě myslí), ale na rozdíl od vás, jsem se automobilovou technikou několik let zabýval profesionálně. Z vašich příspěvků jsem se zde mnoho nedozvěděl, kromě toho, že jste lýný zajet 60 km do servisu (přitom jste věděl kde servis je při koupi vozu) a že neumíte pořádně psát na počítači.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 09:08, RE: servic ŠKoda a Subaru
Zdeny60 posted by:
Pane Jakube, vy zřejmě nečtete pozorně. O servisu v HorníDolní se dá mluvit u aut, které již nepodléhají záruce. A že servisů, které dnes dělají oktávky v kdekterém malém městečku je dost, o tom se nemusíme asi moc dohadovat, že? Na značkové servisy svůj názor mám a obávám se, že mám o něco více zkušeností než vy ( s ohledem na svůj věk a životní zkušenost), takže o tom se přít nemusíme. Ale co je zásadní rozdíl mezi servisem na Škodu a Subaru, je jeho rychlost a dostupnost v čase, když to potře...
Pár postřehů...
K čemu je mi dostupný servis, když se na Oct nic nesype? To je takovej problém, zajet 1 - 2x do roka pár km? Jasně, když tomu na každým lichým kilometru něco upadne, pak je četnost servisních míst potřeba.
Nedávno tu byl článek s otázkou na čtenáře, jaký servis preferují. Nás, co jezdíme do aut. serv. v ČR byla menšina. Ostatní jezdí do neaut, nebo do zahraničí...
Troufnu si tvrdit, že kombinace dostupný servis/úsporný motor/spolehlivé - blbuvzdorné auto, je rozhodující pro firemní zákazníky. Kdybych potřeboval osobní auta jako služební do firmy, taky bych nekoukal na vzhled a osobitost vozů... Ale jako privátní uživatel hodnotím i tohle hledisko, a tam zrovna Škoda nevede... Kupodivu se mi líbí Yeti, ale Roomster a F2 je tragédie. O2 i se Scoutem je někde mezi - uspokojí, ale nenadchne. Superb2 nehodnotím, nepovažuju se za cílovou osobu (kdyby mi bylo tak o 15let víc, možná). Vysloveně se mi líbí P407, Mondeo, Accord - vše v kombi - jinak to není auto...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 09:39, RE: líbí se vám??
rohYpnol posted by:
Mégane jsem psal JE, protože podle mě stav setrvává. Ano, nový model je na tom lépe ,ež ten předchozí, ale pokud se budeme bavit o 5D hatchbak/liftback, pak má PODÉLNOU prostornost nový Mégane bídnou. Ano, sluší se také napsat, že je dostatečná, ale upřímně ani cm navíc. Octavia je na tom podle mě opravdu lépe (v příčném směru ovšem pravý opak). Mégane Combi si pak pomáhá nemýlím-li se prodlouženým rozvorem, čili tam na tom bude o něco lépe.
Jinak je tedy pravda, že stejně jako můžu do Němec pro...
K tomu pomáhání si zvětšeným rozvorem u kombi - dělají to i jiné značky a je to ku prospěchu věci. Namátkou sedan Citroen C4 nebo třeba kombi Opel Vectra.
Jinak mi přijde, že O II vzhledem k bídnému rozvoru, dokázala malý zázrak v nabídce podélného prostoru, - není to žádná sláva, ale dostačuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 09:57, RE: Kydači
Zdeny60 posted by:
Ne ne, tohle není můj případ. Já u auta preferuji zcela zásadně jiné věci ...
"Pár tisíc kilomterů ročně" nyní už najíždím, maje přes 1,5 milionu za sebou. Mám už věk, kdy nemusím v autě trávit týdny či skoro měsíce v kuse z roku, z toho, zaplať bůh, jsem již vyrostl a dnes auto využívám opravdu k dojetí do práce, kterou mám nedaleko a pak ve volném čase (kterho máž skoro nadbytek) k zábavě. jenže na zábavu zase používám jiného vozu (Mazda 3MPS s 270k)

ALe Subaru jsem si koupil právě na základ...
Pavlíku, Zdeny60 tolik ťal do živého, že máš tu nutkavou potřebu ho urážet namísto solidní argumentace ?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 10:20, RE: Kydači
Radek_G posted by:
Pavlíku, Zdeny60 tolik ťal do živého, že máš tu nutkavou potřebu ho urážet namísto solidní argumentace ?
Proč by ťal do živého? Přečti si jeho příspěvky a sám zhodnoť jejich informační hodnotu (uvedená fakta). Já jich našel v té spoustě překlepů skutečně pramálo. Dozvěděl jsem se, že je "starý" (myslím tím na jeho věk nikoli jako urážku), najel mnoho kilometrů - což pro mne není synonymem k "umím řídit", jezdil se spoustou škodovek - které mu vyhovovaly natolik, že si koupil subaru a mazdu a nedomyslel koupi svého subaru - když mu nevyhovuje vzdálenost servisu. Kromě toho spousta výkřiků "do tmy". Co se na tohle dá psát za argumentaci? Já dělal 7 let vedoucího autoservisu, ale nejsem vševěd a rád se poučím o novinkách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 10:45, RE: líbí se vám??
JakubR posted by:
tak tady jsi uplne mimo.. jestli nejsi slepy tak vidis kolik octavii fabii a apostolu jezdi po republice jako firemni auta.. nebyt fleetovych nakupu tak pochybuju o tak suverenim postaveni skody potazmo vw na ceskem trhu.. mimoto mi tady dodej kolik procent ma skoda podil na cinskem trhu prosim.. a abych te ujistil v anglii jsem teda uz nekolikrat byl a se skodou to tam neni tak zhave.. v lepsich ctvrtich jsem skodu opravdu stat nevidel.. no a k ruskemu trhu vzhledem k jeho momentalni silne kriz...
já zas nemám rád, když na Škodu plive. Mimo nejsem. Škoda tu stále drží prakticky třetinu trhu. Octavia se prodává velice dobře. Yeti bude možná i jedničkou v SUV...
V Rusku a Číně začíná Škoda z nuly, takže vybudování infrastruktury prostě trvá. Nicméně trend je velmi vzestupný a i 1% Čínského trhu znamená obrovské množství prodaných vozů...
V Británii jsou Škody docela oblíbené. To, že v "lepší čtvrti" jich moc nebylo - a co by tam taky dělaly??? Když budu v rámci vyspělých zemí v kategorii "lepší společnost", tak budu uvažovat při nákupu o zcela jiných vozech! Značky typu Škody, Kia, Renault, Peugeot, Ford, Opel jsou v podstatě pro chudáky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 10:51, RE: líbí se vám??
Pavlik posted by:
Ale je také zřejmé, minimálně z těch stejných statistik prodejů, že procento lidí kupujících škodu rapidně klesá. Pokud jsem se dobře díval, přišla škoda za posledních 5 let o 15 procent trhu!! Navíc škodu z velké míry zachraňují fleetové prodeje firmám...Řekl bych, že jde o dosti alarmující výsledek - lidé asi začínají u koupě auta i myslet.
Spíš bych řekl, že tu přibyla další "domácí" značka do Nošovic... Navíc Kia/Hyundai cílí podle mě na naprosto stejnou cílovou skupinu jako Škoda. A její kvality jsou v porovnání s minulostí nevídané. Proto je celkem logické, že "pozornost" kupujících se rozmělní. Takže bych ani neřekl, že lidi začínají přemýšlet. Spíš mají větší výběr.
Ale ano - pozice Škody se v ČR oslabují a jsem za to celkem rád. Monopol, kdy měl každý Fabii, se mi moc nezamlouval.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 11:01, RE: Kydači
Zdeny60 posted by:
ŠKoda vs. Subaru:

pánové, teď mám brýle

Dovolte mi pár postřehů z používání obou vozů, protože Oktávie i Superba jsem měl, potažmo i Fabii, takže portfolio Škody znám celkem dost dobře a vlastním Subaru Legacy s poslední generací motoru 2,0R.

O tom, že Legacy je proti Oktávii jiná liga, neplemizuji a myslím, že tu ani takový nikdo není. O čem tu polemizuji, je to, že ne každému se Subaru líbí - ano, je to auto vzhledově jiné a ne každý skousne jeho vzhled. Mně osobně se Scout líbí velmi, ...
Ano, myslel jsem modelový rok 2010. Je to jiná třída, jenže cenově ani ne. A to je ta potíž. Scout je podle mě předražený a hřeší na to, že nemá přímou reálnou konkurenci. Pokud budu trvat např. na dynamických parametrech 1.8TSi a totožné výbavě, pak prostě vychází stále levněji než výše posazená konkurence typu A4 Allroad, Outback či V70... Ježe na nižší střední třídu je to podle mě ranec!
Souhlasím s tím, že servis a provozní náklady Subaru jsou citelně vyšší než u Škody. V tom máte pravdu. Nicméně co se provozních nákladů týká, tak tam to Subaru dost vylepšilo motorem 2.0D. Ono k tomu servisu je problém podle mě v tom, že závady se vyskytují opravdu sporadicky. Takže s nimi nemají při prodaných kusech v ČR zkušenosti.
Jak mám Scouta rád, tak při ceníkových cenách bych opravdu bral Outback 2010. Ten vůz mě prostě dostal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 23.12.2009 11:33, Interiér
Nechápu jak někdo může hodnotit interiér Octáviií jako dokonalý. Větší fádnost interiéru a bez nápadu mají snad jen vozy VW. To že je vše slícováno a u nového auta nevržou plasty ještě neznamená, že je interiér dokonalý. Kvůli interiéru si nikdy auto zn. Škoda nekoupím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.12.2009 01:23, Objektivnost
Tak nějak jsem pročetl celou tuto diskuzi a stále častěji docházím k názoru,že doporučení a recenze psané majiteli prakticky jakéhokoli vozu v ČR jsou naprosto k ničemu.Žil jsem dlouho v Anglii a tam vám majitel klidně řekne všechny neduhy svého auta (pokud se vám ho tedy nesnaží prodat),ale tady,co auto,to jiný majitel a obvykle jen positivní názor na to co má v garáži.I kdyby to byl šrot poslední kategorie,tak pokud ho budu mít v garáži,tak ho vychválím skoro do nebes a na to,že se to rozpadne na každém kanálu který přejedu raději taktně zapomenu.Na co jsou mi názory majitelů hnané hlavně touhou "aby si Pepa od vedle,nekoupil něco lepšího než já".Málokdo se tu přizná k tomu,že si koupil střep k ničemu a pokud ano,tak se už obvykle dotyčná nedozná k tomu,že auto si v bazaru zkontroloval stylem,že ho dvakrát obešel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.12.2009 11:26, Dostupnost servisu
Že servis Škoda je v každém městečku, zatímco Subaru jen v krajských městech? To se přece může (aspoň do jisté míry) změnit. Stačí jen, aby se každý potencionální kupec zamyslel, zda Octavia Scout, nebo Subaru Outback, když jeho současná akční cena, na modelovou řadu 2009, začíná na 680 tisíc.
respond
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.