0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia po dvou letech + foto z havárie

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 18:02, RE: pravda
anonym posted by:
- s tim bezovym interierem se to asi dalo celkem cekat, ze?
- co mate s tim stredovym panelem a otlacenim holene nechapu, jedine duvod muze byt to ze mate nohy do "O", coz ale neni chyba auta.
- jak sila na zavreni kufru, proste ho pustim a zavre se...
- vsichni povazuji velky kufr za prednost, jen vy s tim mate problem, kupte si Smarta, tam na konec kufru dosahnete urcite
- fyzikalni zakony pusobi i pri nizsi rychlosti nez 130kmh, jen pro vase info...
- no a k poslednimu, kdyz neumite jezdit,...
Jezdím služební Octavií II combi a musím konstatovat, že středový panel mi též nesedne. Velký kufr je příjemná věc, pokud není potřeba vyndat něco od opěradel - u čistého auta no problem, ale po dešti či v současném období pylů se sajrajtu na nohavicích prostě nevyhnete, pokud nejste extrémní dlouhán. A pokud víko kufru jenom pustím, výhružně na mě svítí signalizace nedovřených dveří na palubovce. Takže znovu ven z auta a pořádně praštit. Se zbytkem příspěvku souhlasím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 18:09, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Tak to jsi zcela mimo. O1 se začala na nové podvozkové plošině vyrábět v roce 1996 ve stejné době jako A3. Golf IV se na shodné plošině začal vyrábět až v roce 1998. Jinak O1 se stále vyrábí v podstatě beze změny a její prodeje stále stoupají. Který z výše vzpomínaných zázraků se k tomu dopracoval. Žádný.
tržní ekonomika je zajímavá, ale např. u nás začaly celkově prodeje škody (co se týče podílu na trhu) konečně klesat. je jasné, že domácí automobilka bude mít vždy navrch, už jen tím servisním zázemím a velkou dealerskou sítí, ale myslím si, že v ojetinách, kterých se loni přihlásilo 65%/35% nových aut, už tak jasně neboduje..
a ptáš se, který jiný auto to dokázalo? co třeba škoda 105/120...je to důkaz toho, že to auto bylo dobrý? zamysli se. vyrábějí to proto, že na to mají linky, a dokuid to lidi budou chtít, tak se jim to vyplatí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 18:13, RE: Záruční oprava
anonym posted by:
Pán asi nebyl nikde dál než ve své vesnici!!!Mám celkem evropu projetou,ale že by někde jezdilo nějak moc škodovek jsem si nevšiml!!!Berou to tam jako náhradu za korejce!!!Třeba ve francii nebo Itálii jich jezdí opravdu zoufale málo!!!
Tam maj svejch levnejch šrotů dost ty vykřičníkáři jezdící po Evropě:))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 18:44,
Taky přispěji. Mám OCT I. motor TDI 81kw, kupovanou coby novou v roce 2001, najeto přes 400 tisíc. Nájezd stále mezi 50-70 tisíci ročně. Servis chodím po 15tisících, řeší se to co je nutné. Auto mě zatím nikdy nikde nenechalo. Stále pokračuji, samotnýho mě zajímá co to ještě snese s tímhle nájezdem. Detaily co se měnilo a z kolik nebudu rozebírat, pořád je to únosný stav.
Nebudu ani řešit drobnosti které se dělaly v rámci záruky. Když je o auto dobře postaráno a majitel se chová k němu slušně bude každé držák. Nedám na techniku Audi-VW dopustit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 19:31, RE: Octavia forever
anonym posted by:
Souhlasím!
A teď příklad souseda. Před třemi týdny si koupil nový Suzuki Ignis, dal za to 260tis.
Byl z toho úplně odvázanej. Přitom je to totál žebrák, ale to s tím ani nesouvisí. Ještě nemá najeto ani 1000km a už dvakrát mu to stávkovalo.
Poprvý zaseklej plovák v nádrži - došel benzín, myslel, že ještě má.
A teď v sobotu to zase přitáhl na laně, že v motoru nebo převodovce něco "bouchlo" a auto kaput. Večer si proto přijeli s plošinou od prodejce, tak jsem sám zvědavej, co z toho vyleze.
T...
ze ti neni blby trapit kolemjdouci tim vysavacem... ted ja pripad jo? OII po 3 letech provozu - kompresor klimy, setrvak a ted jsou spatne poloosy a turbo piska jako pistala.... je to kus od kusu, ja skodovce neberu spolehlivost, ale ja jsem se presvedcil jinak.. navic provozni naklady na kadzych 4tis km dolejvat 1l oleje mi prijde take drsne. A to pry PD delaji mi rekli primo u skodovky. A neni to prvni skodovka, ale rozhodne posledni! po 105, 3x Favoritech, 4x Felicie, 3x Fabie a 2x Octavie (jednou OI, ted OII) uz konec. napr fabie 1.4 16V pri plnym plynu chcipla, nikdo nevedel co s tim!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 19:38, RE: Octavia forever
anonym posted by:
ze ti neni blby trapit kolemjdouci tim vysavacem... ted ja pripad jo? OII po 3 letech provozu - kompresor klimy, setrvak a ted jsou spatne poloosy a turbo piska jako pistala.... je to kus od kusu, ja skodovce neberu spolehlivost, ale ja jsem se presvedcil jinak.. navic provozni naklady na kadzych 4tis km dolejvat 1l oleje mi prijde take drsne. A to pry PD delaji mi rekli primo u skodovky. A neni to prvni skodovka, ale rozhodne posledni! po 105, 3x Favoritech, 4x Felicie, 3x Fabie a 2x Octavie (j...
Rozhodně trápím sousedy míň než ty s tím traktorem.
Vidíš, kdybys měl vysavač, nemusel bys řešit nějakej setrvák, turbo a oleje by sis ani nevšimnul !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 19:40, RE: ix
anonym posted by:
ano u nas je take cesta, kde jsem jel s O2 i za 3,2l/100km dle PC, ale nevim kolik to bylo ve skutecnosti... na celou nadrz PC promeruje cca o 1,5l/100km.. jak kdy... ale napr. po zkusenostech s Renaultem je to velke rozpeti, kde PC fixluje, proto rikam, ze to neni zas az tak usporne, ackoli cislice okolo 4l/100km na PC udivi kazdeho - bohuzel skutenost je jina...
Já jsem jel s O2 za 2,4l/100km. Vážně. Dlouhodobý průměr v zimě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 20:41, RE: Slovo autora pojednání
anonym posted by:
Aha, tak škodovce se podařil s oktávií malý zázrak??? TAK TO UŽ MI VÁŽNĚ STAČÍ))) GOLF S KUFREM ZA 600,-??? ZA TY PENÍZE SI KOUPÍM ZÁNOVNÍ TOYOTU AVENSIS, NEBO HONDU ACCORD, TY BLÁZÍNKU. JO A TO ŽE, NEJSOU TYTO ZNAČKY TOLIK PRODÁVANÉ MNĚ OSOBNĚ VŮBEC NETANKUJE. HODNOTIT ZNAČKU PODLE PRODEJNOSTI JE PĚKNÁ HOVADINA. V RUMUNSKU SE ASI NEJVÍC PRODÁVAJÍ DACIE A PŘESTO SI MYSLÍM, ŽE TO NENÍ ŽÁDNÝ ZÁZRAK, STEJNĚ JAKO ŠKODA U NÁS. jE ZDE VIDĚT ZNAČNÁ OMEZENOST FANOUŠKŮ ŠKODOVKY, ALE TROCHU SE PROBERTE HOŠI.
Tak na tom něco bude. Ve Francii se prodá asi nejvíc rencků, nebo citónů a přesto to nejsou nejlepší auta, tak asi tak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 20:48, RE: oktávkáři bourají srad pořád, primitivní machři
anonym posted by:
Ja, laňka vběhla. No já, další Octavia f tédéíčku co robí machry a pak okusuje svodila že ...s motorem a omezením pro P nohu pak lze souhlasit.
Přeji každému chytrolínovi, co se tady vášní nad tím, že někdo sestřelí laňku, aby nikdy nic nesestřelil. Jsou to většinou nehody, které nelze ovlivnit, nebo měl po dálnici v Německu jet raději 60km/hodinu?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 20:50, RE: pravda
anonym posted by:
jo, tak to jsem měl taky. Koupil jsem to auto když mělo najeto 150tis km. Po 10tis kilometrech jsem ho musel dát do BMW, oprava stála 85tis (vstřiky,žhavičky,diagnostika-vadný plovák atd...). Celkově to auto bylo víc v servisu než na silnici. Kamarád měl to samé, a ty samé zkušenosti. Po dvou dnech provozu zničeho nic nešlo nastartovat a podobné špeky...., v Liberci v BMW se z těch aut už chtěli oběsit.
A to podotýkám - obě nehavarované, s pravidelným značkovým servisem, takže bych se moc nechlubil.......
Musím Vám dát za pravdu, ale každý kdo si kupuje ojeté auto s astronomickou pořizovací cenou se musí připravit na astronomické náklady. A je pravdou, že věci co píšete jsem měnil taky. Na druhou stranu ale musím říct, že u aut této kategorie to není nic výjmečného, není to moje pravní auto této třidy a když porovnám servis těch ostatních, tak to vyjde nastejno. Koktávka má pětinovou pořizovací cenu....připadají Vám servisní náklady pětinové oproti BMW? A aby auto za 500 000 mělo vzadu švihadla na okna....tak o tom už radši nic neříkám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 20:52, RE: pravda
mikes posted by:
Co to je za vyraz "vrak", "srot"? To jsi jezdil bouranym autem? Pokud ne, nechapu...
Ne, nebylo bourané. Prostě jen je to za moc peněz hodně málo muziky.... nehledě na to, že od auta s touto cenovkou jsem čekla opravdu víc, ať už, co se týče komfotru, plastů.....zvuku když se zavírají dveře, prostě milion drobností, které v mých očích dělají z tohoto auta při této cenovce vrak. Kdyby stálá 350 000, neřeknu půl slova. Jediná oslnivá věc byla spotřeba, to se musí nechat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 21:04, RE: pravda
anonym posted by:
Musím Vám dát za pravdu, ale každý kdo si kupuje ojeté auto s astronomickou pořizovací cenou se musí připravit na astronomické náklady. A je pravdou, že věci co píšete jsem měnil taky. Na druhou stranu ale musím říct, že u aut této kategorie to není nic výjmečného, není to moje pravní auto této třidy a když porovnám servis těch ostatních, tak to vyjde nastejno. Koktávka má pětinovou pořizovací cenu....připadají Vám servisní náklady pětinové oproti BMW? A aby auto za 500 000 mělo vzadu švihadla n...
Jaka svihadla?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 21:09, RE: pravda
anonym posted by:
Ne, nebylo bourané. Prostě jen je to za moc peněz hodně málo muziky.... nehledě na to, že od auta s touto cenovkou jsem čekla opravdu víc, ať už, co se týče komfotru, plastů.....zvuku když se zavírají dveře, prostě milion drobností, které v mých očích dělají z tohoto auta při této cenovce vrak. Kdyby stálá 350 000, neřeknu půl slova. Jediná oslnivá věc byla spotřeba, to se musí nechat.
Zvuku pri zavirani dveri?! Ty jses fakt trochu mimo... No nic, plečka BMW se jiste vyplati vic, to vrak neni ze? :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 21:09, RE: pravda
anonym posted by:
Octavii I. jsem měl problém udržet na silnici i s mnohem slabší motorizací (1.6 75kW nebo 1.9TDi). Silnější motor do auta s takovýmto podvozkem je opravdu husté riziko.
pokud to myslíš vážně tak budeš mít spíš problém s udržením moči a svěrače...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 21:15, RE: ix
anonym posted by:
jistě, při svižné jízdě si řekne o 5 litrů, ale při jízdě běžné bere 3,8...takže dlouhodobý průměr sedí, nemám důvod si vymýšlet, je mi celkem jedno, co si myslíte.....
CHlape ty si magor 3,8 to už tady několikrát bylo když tě někdo půl cesty táhne na laně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 21:16, RE: Ideální auto pro Čecha
anonym posted by:
Neboť průměrný český zaprděnec požaduje od auta dvě věci:
1) Velký baťoh za zadními sedadly
2) Spotřebu max.5 l řepkáče/100 km
Oba tyto požadavky Škodofka splňuje, proto její cena na domácím trhu výrazně převyšuje ceny na vyspělých západních trzích, kde by o ní jinak motoristi ani okem nezavadili...
na zapade je oktavka pekne popularni, prostej fakt...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 21:23, RE: pravda
anonym posted by:
Měl jsem tuhle "krasavici" 1.6 mpi za 550000.-Kč,není to vyloženě špatný auto,ale.Měl jsem béžoví interiér a při dešti se na něm tvoří krásné fleky a zůstanou,velice nepohodlné sedáky na větší vzdálenost,hrozný středoví panel,ještě dnes mám otlačenou holeň,stěrače si občas melou svou,je zapotřebí velká síla na zavření kufru,co jiní pokládají za výhodu já tedy ne je velmi dlouhý kufr protože vyndat věci, které jsou u opěráků je možné skoro vleže(měřím 182cm),proč opěvují možnost zasunout 1.5l pet...
při dešti se na béžovém interieru tvoří fleky a ty zůstanou? to si děláš prdel nebo jak tomu mám rozumět? jestli neudržíš moč a pochčiješ si sedačku, není problém v autě ale v tobě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 21:33, RE: bez předmětu
Borik2 posted by:
Přesně tak. Cena je neúměrně vysoká. Zvláštní cenová politika Škody.
Je to Koncern-Wagen cenovka. Zdá-li se vám Octavie drahá, zkuste si spočítat cenu nového Golfa .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 21:52, RE: Ideální auto pro Čecha
anonym posted by:
na zapade je oktavka pekne popularni, prostej fakt...
Také je tam mnohem levnější než v ČR...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 22:01, RE: pravda
anonym posted by:
Jaka svihadla?!
stahování oken, ty co nejsou elektrické
respond
  1 ... 7 8 9 ... 12




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.