0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia po dvou letech + foto z havárie

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 13:44, RE: Slovo autora pojednání
anonym posted by:
S tou nehodou jste meli docela kliku, trefili jste to zvire?
Ten benzin nereste, chybicka se vloudila, jen nekteri z toho maji vanoce...
Naštěstí ne. Odneslo to jen "železo".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 13:56, RS
Tohle me moc nebere, ja si pomalu setrim na tohle RSo:)

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=skoda-octavia-rs&idvyrb=732&akce=detail
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 14:07, RE: Každé auto má své mouchy a jednou se pokazí,
anonym posted by:
No starý určitě nejsem a zapšklý nevím proč bych měl být!!!jenom mě nejde do hlavy proč vy škodovkáři tak ty svoje mrdky obhajujete??Servis v každé díře musí být,když tam musí ty krámy pořád být!!Co se týče cen ND už to dávno není žádná láce!!Zkuste porovnat s ND třeba Ford.
Ale jo, hochu, i kdyby ti bylo 20 let, jsi, soudě dle tvých příspěvků, starý a zapšklý. Každý si to však kompenzuje jinak. Ty jsi zvolil celkem neškodný způsob, a to tě do určité míry omlouvá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 14:26, RE: Ideální auto pro Čecha
anonym posted by:
ste ubohy blb... spis mi pripada, ze to nemate v hlave v poradku, kdyz si tohle koupite a date jak psal kolega nehorazne penize za nejakou radoby vybavu, ktera je u konkurence v zakladu. Uz vas vidim na te dalnici, jak dupete Vasemu TDicku na krk a snazite se drzet krok s jinymi silnejsimi a navic lepe vybavenymi a levnejsimi vozy. A proc jich jezdi u nas tolik? protoze to je ze 70% sluzebni auto. A proc? protoze je skoda-servis v hojnem poctu v kazdem vetsim meste. A proc? protoze se to auto se...
ty jsi ale kus vola omezenýho. nemáš zkušenost žádnou, možná tak za 15let až si tu Oct. 2 koupíš za pade. Zatím jen meleš o něčem čemu nerozumíš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 14:27, RE: Proč si nekoupit Koktávii:
anonym posted by:
-přemrštěné ceny u nových vozů i u ojetin
-vysoké ceny za příplatkovou výbavu, která je mnohdy v této třídě u konkurence ve standardu
-drahý autorizovaný servis
-oblíbený terč pro čorkaře
-zoufalé TDI-PD motory
-jen o málo lepší podvozek než u předešlé generace ("přerostlý Golf")
ty blbe jeden zoufalej závistivej..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 14:29, RE: pravda
anonym posted by:
Asi Tě zklamu, ale jezdím v BMW 730D... Tomáš Caknakis
jo, tak to jsem měl taky. Koupil jsem to auto když mělo najeto 150tis km. Po 10tis kilometrech jsem ho musel dát do BMW, oprava stála 85tis (vstřiky,žhavičky,diagnostika-vadný plovák atd...). Celkově to auto bylo víc v servisu než na silnici. Kamarád měl to samé, a ty samé zkušenosti. Po dvou dnech provozu zničeho nic nešlo nastartovat a podobné špeky...., v Liberci v BMW se z těch aut už chtěli oběsit.
A to podotýkám - obě nehavarované, s pravidelným značkovým servisem, takže bych se moc nechlubil.......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 14:33, RE: Slovo autora pojednání
Kubatko posted by:
Předem děkuji za projevené názory. Již při psaní tohoto pojednání jsem si udělal názor jaké negativní i pozitivní reakce vyvolám a musím říct, že jsem se nemýlil. Dovolte mi ještě pár slov na vysvětlenou abych předešel zbytečným dohadům.
1. Na tom být náročný ke svým potřebám a poskytovat stejný luxus své rodině nevidím vůbec nic špatného a hlavně luxus nespatřuji ve vlastnictví zahraničních výrobků.
2. Jelikož jsem se plnoletým stal až v roce 1990 nevlastnil jsem před rokem 1989 ani řidičské op...
.. srovnávat starej pelech 9000 se současnými auty.. ach jo to bolí.
Když už tak "fotografie měly" pane konstruktére.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 14:38, RE: pravda
anonym posted by:
Tak...konečně to někdo napsal. Co dodat? Za ty peníze je to prostě vrak.
Měl jsem tuhle "krasavici" 1.6 mpi za 550000.-Kč,není to vyloženě špatný auto,ale.Měl jsem béžoví interiér a při dešti se na něm tvoří krásné fleky a zůstanou,velice nepohodlné sedáky na větší vzdálenost,hrozný středoví panel,ještě dnes mám otlačenou holeň,stěrače si občas melou svou,je zapotřebí velká síla na zavření kufru,co jiní pokládají za výhodu já tedy ne je velmi dlouhý kufr protože vyndat věci, které jsou u opěráků je možné skoro vleže(měřím 182cm),proč opěvují možnost zasunout 1.5l pet do dveří nechápu jak potom za jízdy s ní bezpečně manipulují.Motor je starý,hlučný,ale spolehliví.A na posled jízní vlastnosti :jsou obstojné do 130km/h,při vyšší rychlosti začnou půsibit fyzikální vlastmosti díky 1m převisům a to je pak veselo.Mě to potkalo při 190km/h a z auta zbyl jen šrot já v pohodě.Mám opět nové,ale Škodu už nikdy!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 14:49, RE: Slovo autora pojednání
anonym posted by:
.. srovnávat starej pelech 9000 se současnými auty.. ach jo to bolí.
Když už tak "fotografie měly" pane konstruktére.
Ano bolí to, protože většina dnešní produkce (SAAB nevyjímaje) kvalitou a spolehlivostí na toto auto nestačí a to nemluvím o výbavě. To co toto auto má v základu většina dnešních aut má za těžké příplatky a to co má "starej pelech" za příplatek velká část automobilek dnes ani neumí nabídnout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:04, RE: pravda
anonym posted by:
Octavii I. jsem měl problém udržet na silnici i s mnohem slabší motorizací (1.6 75kW nebo 1.9TDi). Silnější motor do auta s takovýmto podvozkem je opravdu husté riziko.
Pravdepodobne neumis jezdit , asi bys mel problem s kazdym autem amatere )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:05, RE: pravda
anonym posted by:
Měl jsem tuhle "krasavici" 1.6 mpi za 550000.-Kč,není to vyloženě špatný auto,ale.Měl jsem béžoví interiér a při dešti se na něm tvoří krásné fleky a zůstanou,velice nepohodlné sedáky na větší vzdálenost,hrozný středoví panel,ještě dnes mám otlačenou holeň,stěrače si občas melou svou,je zapotřebí velká síla na zavření kufru,co jiní pokládají za výhodu já tedy ne je velmi dlouhý kufr protože vyndat věci, které jsou u opěráků je možné skoro vleže(měřím 182cm),proč opěvují možnost zasunout 1.5l pet...
To by mě zajímalo, co tě potkalo při těch 190km/h.
Že jezdíš jak hovado není chyba auta!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:09, RE: pravda
anonym posted by:
Měl jsem tuhle "krasavici" 1.6 mpi za 550000.-Kč,není to vyloženě špatný auto,ale.Měl jsem béžoví interiér a při dešti se na něm tvoří krásné fleky a zůstanou,velice nepohodlné sedáky na větší vzdálenost,hrozný středoví panel,ještě dnes mám otlačenou holeň,stěrače si občas melou svou,je zapotřebí velká síla na zavření kufru,co jiní pokládají za výhodu já tedy ne je velmi dlouhý kufr protože vyndat věci, které jsou u opěráků je možné skoro vleže(měřím 182cm),proč opěvují možnost zasunout 1.5l pet...
Ja byt tebou tak se nejdriv naucim psat tvrde a mekke Y. Potom , se bych se ucil jezdit autem , abych nepsal lidem takove hovadiny jako ,ze napr. " dlouhe previsy karoserie OII mohou za tvou havarii ve 190km/h". Demente
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:09, RE: bez předmětu
anonym posted by:
"táhne takovým způsobem, že se mi prakticky vše koncernové musí klidit z levého pruhu dálnice..."

A midrák je tak zatlačen....

PS: To Vám vážně nedochází, že tohleto je myšlení totálního loosera, jehož jediným uměním je hamtnout na plyn ?
pise se loser, ale to nevadi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:15, odpověď
Za život člověk potká hodně kreténů za volantem a já měl zrovna tu smůlu.Spousta "řidičů"neví proč mají zpětná zrcadla a jak si je nastavit a na dálnici velice rádi využívají levý jízdní pruh, protože oni přeci jedou docela rychle 90-110km/h.Omyl občas jede někdo rychleji.Nikomu jsem škodu neudělal,jen a jen sobě je zásada č.1.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:15, RE: bez předmětu
anonym posted by:
"táhne takovým způsobem, že se mi prakticky vše koncernové musí klidit z levého pruhu dálnice..."

A midrák je tak zatlačen....

PS: To Vám vážně nedochází, že tohleto je myšlení totálního loosera, jehož jediným uměním je hamtnout na plyn ?
BTW a s čím jezdíte vy? S Playstationem I nebo II?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:17, RE: bez předmětu
mikes posted by:
Treba i audi S4 musi uhybat? :o)))
Záleží samozřejmě taky na řidiči... Ale RS-4ek je u nás jako šafránu (psal jsem prakticky).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:17, RE: pravda
anonym posted by:
Měl jsem tuhle "krasavici" 1.6 mpi za 550000.-Kč,není to vyloženě špatný auto,ale.Měl jsem béžoví interiér a při dešti se na něm tvoří krásné fleky a zůstanou,velice nepohodlné sedáky na větší vzdálenost,hrozný středoví panel,ještě dnes mám otlačenou holeň,stěrače si občas melou svou,je zapotřebí velká síla na zavření kufru,co jiní pokládají za výhodu já tedy ne je velmi dlouhý kufr protože vyndat věci, které jsou u opěráků je možné skoro vleže(měřím 182cm),proč opěvují možnost zasunout 1.5l pet...
- s tim bezovym interierem se to asi dalo celkem cekat, ze?
- co mate s tim stredovym panelem a otlacenim holene nechapu, jedine duvod muze byt to ze mate nohy do "O", coz ale neni chyba auta.
- jak sila na zavreni kufru, proste ho pustim a zavre se...
- vsichni povazuji velky kufr za prednost, jen vy s tim mate problem, kupte si Smarta, tam na konec kufru dosahnete urcite
- fyzikalni zakony pusobi i pri nizsi rychlosti nez 130kmh, jen pro vase info...
- no a k poslednimu, kdyz neumite jezdit, tak do toho nesedejte
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:20, RE: Souhlasím s ostatními: autor měl a má špatné dny, protože
anonym posted by:
měl motor 1.9 TDI a čerpal benzín? Hm.. Vážně to povedený článek! Já sám Octavii mám a říkám rovnou: jiné bych nebral. Pohodlné a bezpečné svezení, dobré jízdní vlastnosti. Mě to stačí, 2/3 obyvatel však ne. Tyto 2/3 nemají peněz na rozhazování (bohatí prostě nejsou), ale ZAPOMÍNAJÍ NA TO, ŽE ZA PŮL MILIONU NEMAJÍ ANI LUXUXNÍ BMW, ANI AUDI, ANI FERARI. Proč to auto autor haní, když je to vlastně chudák? Mám 1.8, 20V - Octavii I

Horolezec-29
Pokud považujete za bezpečné jízdní vlastnosti to, že se vůz při nájezdu do zatáčky chová nedotáčivě a při výjezdu z ní přetáčivě (vliv velkých převisů), pak samozřejmě je vše v naprostém pořádku...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:20, RE: pravda
anonym posted by:
Ja byt tebou tak se nejdriv naucim psat tvrde a mekke Y. Potom , se bych se ucil jezdit autem , abych nepsal lidem takove hovadiny jako ,ze napr. " dlouhe previsy karoserie OII mohou za tvou havarii ve 190km/h". Demente
Možná si občas prohodím i y,ale to mě neživí,určitě nezávidím a neurážím pokud to není nutné.Asi jezdíš do práce a nákupy se svojí zoobie mastnou tyčí a skrze sklo slintáš co že se to venku děje.Snad ti bude někdy odpuštěno.Hlupáci mají přeci občas štěstí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:21, RE: ix
anonym posted by:
Se spotřebou u O 1 jsem také na průměru kolem 4,8 a níž se určitě nedostanu i když jezdím velmi velmi slušně a hospodárě tak nejnižší minimum jsem měl 4,6 ale jinak jsem s O 1 spokojený. Najeto cca 80.000 km za 2 roky.
zrovna vcera jsem jednim TDi jel po praze 2x40km a prumer byl 4.6l (dle pocitace pochopitelne) tu samou cestu jsem pozdeji jel jeste v 1.6i a prumer byl 7.9l (opet dle pocitace)... ale byt trocha zacp, akceleraci nebo dalnic, tak bude na tom dieslu tak 6.5l
respond
  1 ... 4 5 6 ... 12




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.