0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia po dvou letech + foto z havárie

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:24, RE: pravda
anonym posted by:
Možná si občas prohodím i y,ale to mě neživí,určitě nezávidím a neurážím pokud to není nutné.Asi jezdíš do práce a nákupy se svojí zoobie mastnou tyčí a skrze sklo slintáš co že se to venku děje.Snad ti bude někdy odpuštěno.Hlupáci mají přeci občas štěstí.
to je pravda, ze hlupaci maji dost casto stesti... bohuzel
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:26, Jen pro doplnění aneb SAAB vs. VW
Zatímco SAAB je výrobce, který u nás nemá nejlepší renomé na rozdíl od škodovky, tak v USA je tomu přesně naopak, a na některé jeho modely (900 Convertible) tam byla čekací doba v pořadníku i přes 2 roky! A na otázku, jestli je vyspělejší trh s auty v ČR nebo v USA, nechť si každý odpoví sám...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:27, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Kristepane, cena je u čehokoliv taková, co trh unese. Buď na to mám a nebo ne podle toho se zařídím a kopupím si halt něco na co mám. To je celé a řvát že je něco předražené je zpozdilost.

Jinak mě pobavila něketrá tvrzení -třeba typu tuhá náprava je lepší než víceprvek.
konstatovani, ze neco drahe nebo nekde drahe neni zpozdilost, ale racionalita. ekonomicky je kravina davat za nejake zbozi nebo sluzbu vic nez ji mohu ziskat jinde ci jinak, byt je na tehle ekonomicke kravine zalozeny cely smysl snobstvi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:31, RE: RS
anonym posted by:
Tohle me moc nebere, ja si pomalu setrim na tohle RSo:)

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=skoda-octavia-rs&idvyrb=732&akce=detail
No, ten druhý majitel v krátké době by mě při výběru znepokojoval...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:34, RE: To se nedá číst..mám služební vůz..
anonym posted by:
Je už trapné, jak zcela vysloveně bezvýznamní lidé neustále předvádějí jak jsou nároční. Před rokem 1989 neměli ani na Žigula a ted´když se chce svést tak si musí půjčit auto od manželky! Ubohé. Nevím co dotyčný dělá, ale bude to něco co nemá žádný užitek a význam. já nemám doma jediný Český výrobek a řada mých známých to je to samé. Vážený kupte si 5 l motor rozbijte si hubu, ale svoji.
kdyby hloupost kvetla... ale zpet k tematu, mnohem radej mam ceske vyrobky, nez ty cinske, nehlede na to, ze melete kraviny, anzto neco ceskeho (a pochopitelne i cinskeho) doma mate... spis bude velky zazrak, kdyz tam najdete neco treba opravdu z Japonska, ale to je jen priklad, je spousta dalsich zemi...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:43, RE: Ideální auto pro Čecha
anonym posted by:
ty jsi ale kus vola omezenýho. nemáš zkušenost žádnou, možná tak za 15let až si tu Oct. 2 koupíš za pade. Zatím jen meleš o něčem čemu nerozumíš.
jo a ze mam oII z roku 2005 tj. hned v prvnim roce vyroby a za velky prachy.. to je jen tak mimo.. uz nikdy bych takovou chybu neudelal a snazim se to vysvetlit vice lidem... bohuzel radoby cehofil jako jsi ty to nepochopis a skodovka bude u tebe asi stale na prvnim miste... no hold kdyz na to mas a jsi na to dost blby, ze vyhazujes penize oknem, tak proc ne. at se dari i dal v te blbosti;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:43,
jak tady někdo vychvaloval O1, uvědomte si, že podvozkově a motorově je to téměř identické s wagnem golf III. který se vyráběl od roku 91/92. takže O1 fungovala, že do ni wagen nasypal co mu zbylo po skladech a čeští konstruktéři vymysleli velký kufr..takže dneska je octavia tour (až na obměněné motory) auto z raných 90. let.. Proto, si raději za 100 000Kč koupím 1,9tdi 81 kw vento z roku 97 v maximální výbavě, než za stejný peníze 1,6 55kw O1 bez klimatizace atp.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:45, RE: Slovo autora pojednání
Kubatko posted by:
Ano bolí to, protože většina dnešní produkce (SAAB nevyjímaje) kvalitou a spolehlivostí na toto auto nestačí a to nemluvím o výbavě. To co toto auto má v základu většina dnešních aut má za těžké příplatky a to co má "starej pelech" za příplatek velká část automobilek dnes ani neumí nabídnout.
nechápu, proč se do vás všichni ti Škodofilové tak navážejí, vždyť jste v recenzi Octávku uznal jako slušný vůz, se zastaralým motorem a drobnými chybami (které se najdou u každé značky). Cena v ČR je bohužel taková jaká je. Nemá cenu nad tím spiritizovat, když to lidi za takové ceny kupujou, nemá Škoda Auto důvod jí snížit. Já mám jednu krátkou zkušenost s 1.6MPI a víceméně s vámi souhlasím. Slušný vůz, motor celkem v pohodě (mám 1.4 takže to berte s rezervou), ale hodně papal, výhled vzad hodně špatný, podvozek se mi nezdál nějak extra tvrdý. Manuální klima ne právě user-friendly.
SAAB 9000 je krasavec! Toho vám úpřimně závidím a přeji! Nedávno jsem u nás viděl jeden krásný zachovalý kousek (hatchback, sedan jsem nepotkal už dlouho). Je to majestátný vůz, z kterého srší pohodlí a klid.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:46, RE: Slovo autora pojednání
Kubatko posted by:
Ani bych neřekl, že auto haním. Snažil jsem se na něm najít jak positivní tak negativní a určitě souhlasím s tím, že je to jedno z nejpovedenějších aut mladoboleslavské automobilky. Oblíbenost a velká prodejnost o kvalitě žádného výrobku, ani auta, neříká vůbec nic.
V naši firmě jsou na výběr u služebního auta pouze škodovky a musím říct, že jsem sáhl po Octavii z čisté zvědavosti. Chtěl jsem získat praktické zkušenosti s tolik vychvalovaným a zároveň zatracovaným autem. Jak někdo napsal v reakc...
Vychvalovani a zatracovani je takova pekna vlastnost, jeste k je treba pridat zavist, pivo, hospodu a politiku a mame uvareny typicky cesky gulasek
Malokdo (asi temer nikdo) nemel sanci zkusit vsechny auta co se vyrabi a to jeste aspon v 10 kusech a kazde aspon 1 rok, aby se dal delat nejake zaver a i tak by byl silne subjektivni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:47, RE: pravda
anonym posted by:
Měl jsem tuhle "krasavici" 1.6 mpi za 550000.-Kč,není to vyloženě špatný auto,ale.Měl jsem béžoví interiér a při dešti se na něm tvoří krásné fleky a zůstanou,velice nepohodlné sedáky na větší vzdálenost,hrozný středoví panel,ještě dnes mám otlačenou holeň,stěrače si občas melou svou,je zapotřebí velká síla na zavření kufru,co jiní pokládají za výhodu já tedy ne je velmi dlouhý kufr protože vyndat věci, které jsou u opěráků je možné skoro vleže(měřím 182cm),proč opěvují možnost zasunout 1.5l pet...
Pravopis hodně vypovídá o inteligenci člověka. A rychlost 190 to potvrzuje. Raději sem pane už nepište.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:48, RE: Souhlasím s ostatními: autor měl a má špatné dny, protože
anonym posted by:
Tak ja se musim zastat horo-ritolezce - OI v kombinaci s 1.8 T 20V je asi nejpovedenejsi volbou, pro naftomily pak 1.9 TDI 66 kw. Asi tak - ja mam prvni kombinaci a nemenil bych - prevodovani je spickove - kdo pise o otackach a 150 - pise blaboly - je to naprosto tiche auto, ve 150 ti to toci 3500 tis otacek - motor neni vubec slyset, ano, ctete spravne - v aute je slyset zhruba od 5000 otacek - jenze to uz je tam rychlost pres 200 km/h (max to ma pres 240 tachometrovych, papirove 220) - jednak ...
1.8T a 1.8 20V je neco jineho.. o Turbu tu nebylo ani slovy... ja se bavim o motoru 1.8 20V... jinak souhlas, ze pro OI je nejlepsi motor prave turbo v benzinu a nebo TDi 66kW a i tech 81kW. I kdyz 66 je spolehlivejsi a jednodussi a napr. po chipu ohromi velkym zatahem...
Ale to je tak vse v cem souhlasim, napr. ten vnitrni prostor nemuzete myslet vazne, to jste asi nikdy nesedel na zadnich sedackach v OI a pak v OII.. ne ze bych tam nekdy jel, ale lide ktere vozim si celkem stezovali...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:51, RE: Ideální auto pro Čecha
anonym posted by:
jo a ze mam oII z roku 2005 tj. hned v prvnim roce vyroby a za velky prachy.. to je jen tak mimo.. uz nikdy bych takovou chybu neudelal a snazim se to vysvetlit vice lidem... bohuzel radoby cehofil jako jsi ty to nepochopis a skodovka bude u tebe asi stale na prvnim miste... no hold kdyz na to mas a jsi na to dost blby, ze vyhazujes penize oknem, tak proc ne. at se dari i dal v te blbosti;)
kupovat si nove spotrebni zbozi, ktere nemate ku obzive (a tedy si na "sebe" nevydela) v hodnete nekolika set tisic s vedomim, ze na nem za dobu vlastnictvi prijdu aspon o polovinu je velka hloupost a verim, ze uz to neudelate - ma vyhoda ovsem je, ze jsem to pochopil, aniz bych musel ty penize tim oknem vyhodit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:52, RE: ix
anonym posted by:
hm...tak zase se musim zastat - spotreba vozu roste umerne rychlosti - cili neni problem jezdit s 01 66 kw dlouhodobe v lete za 3,5 vlastni zkusenost - pravidelna trasa Praha - Melnik a zpet - bez klimy...je to dano profilem trati - same vesnice - 50, mimo vesnice 90-100.....samozrejme, pokud jezdite nad 120, tak se nelze divit vetsimu cislu - i tak je 5 l nadhernych.....
ano u nas je take cesta, kde jsem jel s O2 i za 3,2l/100km dle PC, ale nevim kolik to bylo ve skutecnosti... na celou nadrz PC promeruje cca o 1,5l/100km.. jak kdy... ale napr. po zkusenostech s Renaultem je to velke rozpeti, kde PC fixluje, proto rikam, ze to neni zas az tak usporne, ackoli cislice okolo 4l/100km na PC udivi kazdeho - bohuzel skutenost je jina...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:52, oktávkáři bourají srad pořád, primitivní machři
Ja, laňka vběhla. No já, další Octavia f tédéíčku co robí machry a pak okusuje svodila že ...s motorem a omezením pro P nohu pak lze souhlasit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:55, RE: Vlastnosti O1
anonym posted by:
Vy jste na tu Škoda -auto nějak vysazený.. Podívejte se na své příspěvky: jsou plné vykřičníků - Proč???
Jste starý a zapšklý Stačí to napsat 1x a ne se dokola pořád opakovat..
Horolezec-29
ale tohle neni pane skodovkar jen na ucet Skodovek, ale to same si zaziva Fiat, Renault apod... ja osobne to Skodovce jen preji - tot muj nazor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 15:56, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Přesně tak, Octavie jsme nejpovednejší auta v Evropě.
Jestli je to ironie, OK. Jestli je toto myšleno vážně, tak by si pisatel měl vyzkoušet i jiné vozy......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 16:00, RE: bez předmětu
anonym posted by:
jak tady někdo vychvaloval O1, uvědomte si, že podvozkově a motorově je to téměř identické s wagnem golf III. který se vyráběl od roku 91/92. takže O1 fungovala, že do ni wagen nasypal co mu zbylo po skladech a čeští konstruktéři vymysleli velký kufr..takže dneska je octavia tour (až na obměněné motory) auto z raných 90. let.. Proto, si raději za 100 000Kč koupím 1,9tdi 81 kw vento z roku 97 v maximální výbavě, než za stejný peníze 1,6 55kw O1 bez klimatizace atp.
O1 je od roku 96, takze je docela logicke, ze v ni jsou dily z o kousek starsiho modelu VW - je tezce naivni myslet si, ze nejakou novinku VW da nejdriv do Skodovky a pet let na to treba do Audi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 16:00, RE: oktávkáři bourají srad pořád, primitivní machři
anonym posted by:
Ja, laňka vběhla. No já, další Octavia f tédéíčku co robí machry a pak okusuje svodila že ...s motorem a omezením pro P nohu pak lze souhlasit.
mě přijde, že tady ve všech diskusích přispívají 15-16 chlapci. to že má někdo octávii, ještě neznamená, že jezdí jako debil. nejhorší řidiči jsou mého věku (22) a mladší, kteří bud mají často nějakou popelnici (taky jsem míval), nebo právě tatínkovu octavii. a je rozdíl, jestli někdo jazdí jak hovado, ale když přijde krize, tak ví co dělat, a nebo ne.
p.s.: jděte se podívat na moje.auto.cz tam nadávky téměř nezažijete.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 16:00, RE: Souhlasím s ostatními: autor měl a má špatné dny, protože
anonym posted by:
problém nebude v motoru ale v tvý hlavě - klasický benzínový motor tohoto obsahu má vysoký výkon a krouťák díky otáčkám
A tím pádem taky spotřebu. Takže je nepovedený - protože žere a nejede.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 16:01, RE: Ideální auto pro Čecha
anonym posted by:
kupovat si nove spotrebni zbozi, ktere nemate ku obzive (a tedy si na "sebe" nevydela) v hodnete nekolika set tisic s vedomim, ze na nem za dobu vlastnictvi prijdu aspon o polovinu je velka hloupost a verim, ze uz to neudelate - ma vyhoda ovsem je, ze jsem to pochopil, aniz bych musel ty penize tim oknem vyhodit
tak neberte nove vozy, ale i pouzite.. proc si i ted Felicie drzi tak cenu? vzdyt je to kus shnilyho srotu z dob x let pred zacatkem vyroby... to same Octavie, ja pri koupi noveho vozu pocitam s tim, ze uz kdyz s nim prijedu z autosalonu, tak ztrati alepson 20-30% z ceny, ale to nemleo byt predmetem diskuze. Ja jsem se Vam snazil vysvetlit, ze nemusim cekat 15 let, abych si koupil OII, protoze uz ji mam a uz ji nechci - tot vse pokud vy ji mate taky, tak jste ty penize uz vyhodil
respond
  1 ... 5 6 7 ... 12




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.