0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia po dvou letech + foto z havárie

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 08:21, RE: ix
anonym posted by:
Já jsem jel s O2 za 2,4l/100km. Vážně. Dlouhodobý průměr v zimě.
dobry joke: -D ja mel u fabie 1l/100km boze a proc tedy chteji delat jeste mene zrava auta? vzdyt ty 2l to je preci krasny ne? jeee, alespon mam vesely rano, kdyz si tohle prectu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 08:29, RE: Slovo autora pojednání
anonym posted by:
"Taky nechápu to navážení a už vůbec ne tu mystiku okolo Oktávie, jsou lidi co ji považujou za něco výjimečného, přitom je to průměr."

Proč řešíte čím jezdí Vaši spoluobčané a co se jim líbí. Máte nějaký duševní problém ? Tož vyhledejte Chocholouška.

.



bryle? nebo radeji papir na hlavu? jeslti jste si mily pane nevsiml, tak se to tady resi ve vsech 135 prispevcich a zde pan napsal neco s cim se da jen souhlasit.... ovsem pro skodovkare to je nepripustne, to chapu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 08:34, RE: Octavia forever
anonym posted by:
Rozhodně trápím sousedy míň než ty s tím traktorem.
Vidíš, kdybys měl vysavač, nemusel bys řešit nějakej setrvák, turbo a oleje by sis ani nevšimnul !!!
taky bych stal skoro na miste.... nebo ze by kroutak HTP hodil do sedacky? Octavii jsem koupil protoze jsem chtel vyzkouset co noveho prinasi... zjistil jsem ze to co jeste bylo dobre jeste ubrala a nic noveho zazracneho nevidim... a o smrti s trivalcem se nebudu ani vyjadrovat. To pro mne neni auto. Wartburg byl lepsi nez tenhle orezanej bastl..
PS: to si mam asi vzit k srdci po tolika vykricnikach? to budes mit svou Fooobii asi hodne rad
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 09:16, RE: pravda
anonym posted by:
zvuk pri zavirani dveri naznacuje jak je kvalitne auto zpracovane... pokud je slyset rana kovova, tak to neznamena nic moc... to tim asi pisatel myslel a ja na to mam stejny nazor
no nic proti, ale jestli slysis kovovy zvuk pri zavreni O2 tak to je spis pripad pro usniho doktora...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 09:25, RE: Proč si nekoupit Koktávii:
anonym posted by:
Je všeobecně známý fakt, že současné řada TDI-PD motorů se koncernu příliš nepovedla. Jejich jediné plus je nízká spotřeba, o kultuře chodu, turboefektu a celkové poruchovosti systému, který by potřeboval jiný typ oleje než např. turbo (z čehož pramení většina problémů s těmito motory) se příliš slov chvály napsat nedá. Doufám, že další generace turbodieselů s Common-railem bude mnohem lepší.
O tom ze by byl CR spolehlivejsi nez TDi by se dalo uspesne pochybovat... U CR turbo nemazete?! Nebo pouzivate jiny olej nez je v motoru?! Netusim co mate na mysli turboefektem, zpravidla je tak oznacovan stav kdy slapnete na plyn, 3-4 sekundy se nic nedeje, a pak auto vystreli (typicky prvni Porsche turbo), to asi nebude ten pripad, ze? Bud se turbo toci a tahne, nebo to dudlate v otackach pod efektivnim zaberem turba a motor netahne a musi ziskat nejake otacky nez se turbo poradne spusti, ale s tim se setkate jak u TDi tak u CR.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 10:24, RE: Jo, jezdí na benzín....
anonym posted by:
Tu Toyotu Avensis liftback (at mame stejnou karoserii) za 600tis. dle standardniho ceniku maji kde prosim? Ja vidim v nejnizsi vybave s dieselem cenu 679tis. (pravda, motor +20PS), a to je vybava velice zakladni. Kdyz si ale trochu pogooglujete tak zjistite ze si s tim autem v nasich koncinach moc nezajezdite, nechutna mu ceska nafta...
Ani Shell V-Power Diesel.....?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 10:30, RE: Proč si nekoupit Koktávii:
anonym posted by:
O tom ze by byl CR spolehlivejsi nez TDi by se dalo uspesne pochybovat... U CR turbo nemazete?! Nebo pouzivate jiny olej nez je v motoru?! Netusim co mate na mysli turboefektem, zpravidla je tak oznacovan stav kdy slapnete na plyn, 3-4 sekundy se nic nedeje, a pak auto vystreli (typicky prvni Porsche turbo), to asi nebude ten pripad, ze? Bud se turbo toci a tahne, nebo to dudlate v otackach pod efektivnim zaberem turba a motor netahne a musi ziskat nejake otacky nez se turbo poradne spusti, ale ...
Systém PD potřebuje olej se zcela jinou viskozitou než zbytek motoru. Tenhle fakt je příčinou většiny potenciálních problémů s těmito motory. Kvůli tomu je např. nutné dodržovat krátké intervaly výměny oleje.
Ale pokud někomu vyhovuje mít pod kapotou něco, co se chová jako pohonná jednotka ze Zetoru 25, je to ryze jeho problém
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 11:08, RE: Souhlasím s ostatními: autor měl a má špatné dny, protože
anonym posted by:
Vnitrek vetsi v O1???
Aha, tak zase cesky vyklad velikosti - haneni nedostatku mista vzadu je milionkrat omilane tema. JA ALE HOVORIM O MISTE V PREDU do sirky! A tam paradoxne bylo nejvice mista v octavii pred faceliftem - jeste s tou hnusnou velkou palubkou. Facelift palubku prenesl blize k noham cestujicich. OII je naprosta tragedie - uzke sedaky, palubka - je to jak kdyz clovek leze do spacaku....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 11:12, RE: Souhlasím s ostatními: autor měl a má špatné dny, protože
anonym posted by:
1.8T a 1.8 20V je neco jineho.. o Turbu tu nebylo ani slovy... ja se bavim o motoru 1.8 20V... jinak souhlas, ze pro OI je nejlepsi motor prave turbo v benzinu a nebo TDi 66kW a i tech 81kW. I kdyz 66 je spolehlivejsi a jednodussi a napr. po chipu ohromi velkym zatahem...
Ale to je tak vse v cem souhlasim, napr. ten vnitrni prostor nemuzete myslet vazne, to jste asi nikdy nesedel na zadnich sedackach v OI a pak v OII.. ne ze bych tam nekdy jel, ale lide ktere vozim si celkem stezovali...
Hm...co ja vim, tak se dalala 1.8 TURBO 20 V 110 kw - to je spicka...pred tim se delalo tusim bez turba 1.8 92 kw a to moc nejede a zere....vnitrni prostor jsem jiz komentoval myslim prostor vepredu pro kolena....tam ano, zadni mista jsou tragicka v OI i v OII, ale v OI je to hruza...souhlas.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 11:21, RE: Souhlasím s ostatními: autor měl a má špatné dny, protože
anonym posted by:
Hm...co ja vim, tak se dalala 1.8 TURBO 20 V 110 kw - to je spicka...pred tim se delalo tusim bez turba 1.8 92 kw a to moc nejede a zere....vnitrni prostor jsem jiz komentoval myslim prostor vepredu pro kolena....tam ano, zadni mista jsou tragicka v OI i v OII, ale v OI je to hruza...souhlas.
ale ja reaguju na to, ze se tu bavime o neturbovem motoru.. cili 1.8 20V 92kW... turbo je dobre, o tom jsem take nerekl nic spatneho.. prostor muzu posoudit z vlastni zkusenosti ze vsech octavii I pred i po faceliftu a take OII... a OII mi pripada nejlepsi ve kvalite sedacek, stredovy panel je siroky a ubira misto - to souhlas. Ale vzadu je opoznani vice mista, to se musi uznat. Ale stejne bych si ji uz nekoupil
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 11:23,
Tady je zas banda blbců. Zajímalo by mě kolik vejrů tady vydělalo 600tisíc a koupilo si novou oktávku - řekl bych že nikdo. Samej študent tady dvacku v kapse ale oktávka je špatná zato pelech 15let starej s dvoulitrem je super.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 11:24, RE: Souhlasím s ostatními: autor měl a má špatné dny, protože
anonym posted by:
A tím pádem taky spotřebu. Takže je nepovedený - protože žere a nejede.
200km/h je ti s 1.8 málo?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 11:32, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Tady je zas banda blbců. Zajímalo by mě kolik vejrů tady vydělalo 600tisíc a koupilo si novou oktávku - řekl bych že nikdo. Samej študent tady dvacku v kapse ale oktávka je špatná zato pelech 15let starej s dvoulitrem je super.
v prvni rade ocku mam.. a je to chbya... mam i dalsi auta a 15let stary 2.5 v nafte je lepsi nez tohle za 600tis.. a to jsem ten "pekac" koupil za 30tis jako lopatu... o vybave a to co nabidne ridicovi a posadce se ani nebudu bavit. Ja osobne bych si uz radeji koupil starsi luxusni auta a ne tyhle skodovky, ktere nabidnou to same jako vozy pred 20lety a kdo vi jestli.... Jsou to malickosti, ale ridicovi usnadni zivot, napr. fabie stavit. sedacka, dalkovy central nebo nejaky central. to starsi octavie nema a mnohe vozy toto maji uz od roku 95 v zakladu! zaverem jsi pro me blbec ty, protoze ty jsi bud typ, kterej dal tech 600tis a doufa, ze bude jezdit a nepose.e se, ptz by vic penez uz na opravu nemel a nebo mas napr. fabii htp a myslis si, ze je to to same jako octavie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 11:47, RE: Proč si nekoupit Koktávii:
anonym posted by:
- za kvalitu si musíte připlatit, taky už to není dávno stodvacítka
- to je pravda, ale jsou zde auta z bazarů, kde si můžete vybrat auto za 100 tis. v plné palbě!
- ceny jako u konkurence (srovnatelné konkurence)
- ano, kradou se, proto jsou lepší 20 let stará a orezlá auta jiných značek než Škoda!
- zoufalé?
- pokud se podíváte na podvozek I. a II. generace, jsou naprosto stejné - převzatý z VW Brouka, vývoj se asi od té doby úplně zastavil :)
Už jsi někdy slyšel o multilinku?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 12:19, RE: bez předmětu
anonym posted by:
v prvni rade ocku mam.. a je to chbya... mam i dalsi auta a 15let stary 2.5 v nafte je lepsi nez tohle za 600tis.. a to jsem ten "pekac" koupil za 30tis jako lopatu... o vybave a to co nabidne ridicovi a posadce se ani nebudu bavit. Ja osobne bych si uz radeji koupil starsi luxusni auta a ne tyhle skodovky, ktere nabidnou to same jako vozy pred 20lety a kdo vi jestli.... Jsou to malickosti, ale ridicovi usnadni zivot, napr. fabie stavit. sedacka, dalkovy central nebo nejaky central. to starsi oc...
Cela ta diskuse je naprosto o nicem. Octavia je dobre auto, nicmene je to nizsi stredni trida a zadna modla. Treba na Kapverdach pulka taxiku jsou Oct.II druha pulka - Toyota Corolla sedan. Prave s Corollou nebo dnesnim Aurisem se ma porovnovavat Octavie. Jinak diskuse o tom, kdo na co ma, je naprosto uboha, nekdo jezdi se Superbem do Chorvatska, nekdo zas ma starou sunku za 100 tisic, ale utrati rocne pulmilionu za luxusni exoticke dovoleny... Je to otazka priorit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 13:18, RE: pravda
anonym posted by:
Pravdepodobne neumis jezdit , asi bys mel problem s kazdym autem amatere )
Řekněme to takhle: neklidné chování octavie I. mě fakt nemile překvapilo. Podvozek z golfa se zadní zkrutnou příčkou je špatný sám o sobě, ale na octavii s tím dlouhým nafouklým zadkem dvakrát. Tento podvozek je hlavně záludný - po rovině v pohodě, v zatáčkách si to dělá co chce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 13:46, RE: Souhlasím s ostatními: autor měl a má špatné dny, protože
anonym posted by:
Aha, tak zase cesky vyklad velikosti - haneni nedostatku mista vzadu je milionkrat omilane tema. JA ALE HOVORIM O MISTE V PREDU do sirky! A tam paradoxne bylo nejvice mista v octavii pred faceliftem - jeste s tou hnusnou velkou palubkou. Facelift palubku prenesl blize k noham cestujicich. OII je naprosta tragedie - uzke sedaky, palubka - je to jak kdyz clovek leze do spacaku....
Proc cesky vyklad? Ty jses Rumun?

Koukam ze jsi designove zamrzl nekdy pred 10 lety, ale nic proti, kazdemu dle jeho gusta. Me prijde ta v O1 na svou dobu dobra, ale ted uz hodne out of date...

Vezmi si metr a jdi si ty auta zmerit, i ve firemnich papirech pisou ze je O2 sirsi (vevnitr i zvenci). Na druhou stranu, to je parametr jehoz precenovani jsem nikdy nepochopil, pokud nema clovek 200kg (cimz uplatni vetsi sirku) nechapu nac ti bude vetsi sirka auta. Potrebujes v nem upazit?
Pokud mas problem s vlezenim do auta, nehledej chybu u auta, ale u sebe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 14:00, RE: bez předmětu
anonym posted by:
v prvni rade ocku mam.. a je to chbya... mam i dalsi auta a 15let stary 2.5 v nafte je lepsi nez tohle za 600tis.. a to jsem ten "pekac" koupil za 30tis jako lopatu... o vybave a to co nabidne ridicovi a posadce se ani nebudu bavit. Ja osobne bych si uz radeji koupil starsi luxusni auta a ne tyhle skodovky, ktere nabidnou to same jako vozy pred 20lety a kdo vi jestli.... Jsou to malickosti, ale ridicovi usnadni zivot, napr. fabie stavit. sedacka, dalkovy central nebo nejaky central. to starsi oc...
Trefil jsem tě co? Nemáš nic a jen pindáš .. Jezdím jiným autem ale to je jedno, kdyby na to přišlo tak si tu oktávku klidně koupím.. Jezdi si po vesnici s pelechem a pokud ti vadí že si někdo koupí nový auto za 600 jdi se léčit s komplexy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 14:06, RE: Slovo autora pojednání
anonym posted by:
Je to trochu generalizace, to je pravda, ale takových lidí je zřejmě dost, jinak sem v předchozím příspěvku chtěl vypíchnout tu realitu militantních zastánců Oktávky.... to je vše.
Přijde mi to bizarní, kdyby někdo s takovým nasazením hájil nějaké opravdu výjimečné auto (třeba Merc E63 AMG, Maserati...) tak to beru, sice nemusím souhlasit, ale beru to...
Mozna by bylo lepsi se divat na argumenty nez na nasazeni.... Je jasne ze cast prispevku je mimo misu, ovsem z obou stran. Mozna by jste se mohl navazet i do militantnich odpurcu :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.05.2008 14:17, RE: ix
anonym posted by:
Tohle miluju! "Já se svou Octávkou jezdím v podstatě zadarmo. Je spolehlivá - v servisu mě neznají. Nežere - u pumpy mě znají, ale hodně málo. K bazaru se nesmím ani přiblížit, protože by mi prodejci urvali ruce, jak to auto chtějí..." atd.
Spotřebu Vám to jistě ukáže 4,2 l/100Km, ale cestující asi přemýšlejí, jestli neměli jet raději autobusem, neb by do cíle dorazili rychleji.
Ja rikam ze ke spotrebe je nutne dodat vzdy jeste druhou hodnotu, a tou je prumerna rychlost (a nejlepe jeste po jakych cestach se jelo dalnice/mesto/venkov). Bez toho pak jsou borci co "jedou 150 po dalnici" a maji spotrebu 4,5, jenze ze 100km trasy jedou po dalnici jen 5km a zbytek to drncaji 70kmh po venkove na 5.kvalt. Ale jejich zaver je, ze pri 150 to ma spotrebu 4,5litru...
respond
  1 ... 9 10 11 12


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.