0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia kombi 1,2 nebo 1,4 - zkušenosti

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla
RadoS
number of posts8
date of registration05.06.2017
Thursday 24.08.2017 15:59, AKCE focus
Dobry den,
v akci je nyni ford focus 1.6 kombi nebo hatch za 319 000. Je to stary poctivy motor ktery bude trvanlivy.
Idealní je zajít primo k dealerovi auto si prohlednou popripade projet...jedna vlastni zkusenost je lepsi nez 10 clanku na internetu.
respond
Petule7
number of posts8
date of registration23.08.2017
Thursday 24.08.2017 16:11, Škoda Octavia Kombi
Děkuji za tip, na Focuse jsem taky koukla . A myslíte 1,6 v benzínu 77kw?
Vyběr jsem zužila na Focuse, Auris, i30....zatím .... a Astra, ale palubovka mi přijde přeplácaná a spousta zbytečných knoflíků.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Thursday 24.08.2017 16:18, RE: Výběr vozu
Fanda posted by:
driver111 posted by:
Fanda posted by:
Osobně si myslím,že tyhle dotazy si sem píše sama redakce.Nevěřím tomu,že se někdo bude řídit výběrem auta radami od někoho,koho ani nezná a neví zda o tom vůbec něco ví.Sám bych se rád zeptal z jakého důvodu nemůže vydržet druhá řada motorů 1.2 a 1.4 tsi EA 211,co já vím,tyhle motory byly již vychytané a problémy s nima již nebyly.
Fando a ty jsi zase nasazený agent Škodovky a Světa motorů, takže to máte 1:1
Možná to ,tak vypadá.Naštěstí,ale již nemusím jezdit 50 000 km ročně a více,takže mě by úplně stačila Dacie Sandero 0.9 tce v LPG,Rozhodně bych se šel projet Rapidem ,škoda že už není v nabídce 1.2 tsi,nevynechal bych Fiat Tipo 1.4.Pokud bych měl s vozem najet 500 000 km,tak by to bylo 1.6 nebo 2.0 tdi, v programu roční vozy škoda plus.Kupříkladu FAP tam zvládne pokud je auto provozováno na dlouhé cesty i těch 500 000 km.


Fando, Rapid je úzká, hlučná a uskákaná plečka a osobně bych v ní nechtěl trávit ani hodinu v kuse natož 500 000 kilometrů - to je okolo 8300 hodin při průměrné rychlosti okolo 60 km/h.
Tipo by byla dobrá volba, pokud by ale nestálo se slušným motorem 450 tisíc korun. Za tyhle peníze koupíš vybavený Auris a to je přece jen pořád Toyota.
A "sorry jako", ale FAP ti 500 tisíc km nevydrží ať budeš auto provozovat jak chceš. Životnost je maximálně okolo 300 tisíc kilometrů u aut jezdících dálky - on se FAP fyzicky nerozsype, jen se nejpozději tehdy zaplní nespalitelným popelem a je vymalováno. Pokud jezdíš kratší trasy, dopadne to stejně, jen to nastane dříve. Tvoje milovaná Škodovka 1,6 TDI má životnost FAP vypočítanou na 240 tisíc km při běžném provozu, potom je na výměnu právě z důvodu zaplnění popelem. Rozhodně neuvěřím tomu, že je možné tento interval zdvojnásobit. To by ten filtr musel být nafukovací.....
respond
subarák
number of posts108
date of registration22.03.2010
Thursday 24.08.2017 17:26, Berte Focus 1,6
poměr cena-užitná hodnota-servisní náklady jsou jednoznačně nejlepší, motor 1,6 je 20let starý jen vylepšovaný, takže nemá žádné nevychytané pastičky, a krk bych dal za to, že to auto dřív shnije než mu odejde motor, min. 300 tis natočí bez problému. Koupit za 350tis olítanou oktávku je volovina, tohle bude nový a se zárukou. Akorát s 1,6 motorem je to hodně očesaný na výbavě, nedá se to moc vylepšit, což ovšem nemá na funkci rostlináře vliv. Jděte do toho.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Thursday 24.08.2017 17:51, RE: Škoda Octavia Kombi
Petule7 posted by:
Děkuji za tip, na Focuse jsem taky koukla . A myslíte 1,6 v benzínu 77kw? Vyběr jsem zužila na Focuse, Auris, i30....zatím .... a Astra, ale palubovka mi přijde přeplácaná a spousta zbytečných knoflíků.


Za 350 tisíc se dá koupit i nová (současná generace) Astry a tam moc zbytečných knoflíků není. A hlavně je uvnitř výrazně ale opravdu výrazně prostornější - doporučuji se svézt, stojí za to.
Doporučit se dá také Renault Megane současné generace s motorem 1,6 SCe - je to sice základní motorizace, ale jede moc hezky. Motor pochází od Nissanu a je neprůstřelně spolehlivý. Auto jako celek je také výrazně lepší než předchozí generace.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Thursday 24.08.2017 20:06, RE: Výběr vozu
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
driver111 posted by:
Fanda posted by:
Osobně si myslím,že tyhle dotazy si sem píše sama redakce.Nevěřím tomu,že se někdo bude řídit výběrem auta radami od někoho,koho ani nezná a neví zda o tom vůbec něco ví.Sám bych se rád zeptal z jakého důvodu nemůže vydržet druhá řada motorů 1.2 a 1.4 tsi EA 211,co já vím,tyhle motory byly již vychytané a problémy s nima již nebyly.
Fando a ty jsi zase nasazený agent Škodovky a Světa motorů, takže to máte 1:1
Možná to ,tak vypadá.Naštěstí,ale již nemusím jezdit 50 000 km ročně a více,takže mě by úplně stačila Dacie Sandero 0.9 tce v LPG,Rozhodně bych se šel projet Rapidem ,škoda že už není v nabídce 1.2 tsi,nevynechal bych Fiat Tipo 1.4.Pokud bych měl s vozem najet 500 000 km,tak by to bylo 1.6 nebo 2.0 tdi, v programu roční vozy škoda plus.Kupříkladu FAP tam zvládne pokud je auto provozováno na dlouhé cesty i těch 500 000 km.
Fando, Rapid je úzká, hlučná a uskákaná plečka a osobně bych v ní nechtěl trávit ani hodinu v kuse natož 500 000 kilometrů - to je okolo 8300 hodin při průměrné rychlosti okolo 60 km/h.Tipo by byla dobrá volba, pokud by ale nestálo se slušným motorem 450 tisíc korun. Za tyhle peníze koupíš vybavený Auris a to je přece jen pořád Toyota.A "sorry jako", ale FAP ti 500 tisíc km nevydrží ať budeš auto provozovat jak chceš. Životnost je maximálně okolo 300 tisíc kilometrů u aut jezdících dálky - on se FAP fyzicky nerozsype, jen se nejpozději tehdy zaplní nespalitelným popelem a je vymalováno. Pokud jezdíš kratší trasy, dopadne to stejně, jen to nastane dříve. Tvoje milovaná Škodovka 1,6 TDI má životnost FAP vypočítanou na 240 tisíc km při běžném provozu, potom je na výměnu právě z důvodu zaplnění popelem. Rozhodně neuvěřím tomu, že je možné tento interval zdvojnásobit. To by ten filtr musel být nafukovací.....


Rapida jsem nemyslel na nájezd 500 000 km ani náhodou,ale na moje ježdění.Jo a uskákaný již několik let není.Tuším od 2014 jsou použity jiné tlumiče a je i jiné nastavení podvozku.Zaplněnost FAPU si můžeš nechat změřit.Nedávno zrovna redaktoři SM nechali změřit jedno auto zapůjčené z AAA po taxikáři a jedno služební co bylo na servise,obě kolem 240 000 km a FAP byl zaplněn ze 40 %,Hlavní servisní technik z Autostylu Trutnov tvrdí,že běžně vydrží 400 000 km a více,samozřejmě pokud si někdo nepořídí 1.6 Tdi na ježdění kolem komína.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Thursday 24.08.2017 20:14, 1.6
Sám nejsem náročný motorista,ale jezdit 50 000 km ročně a více s klasickou atmo. 1.6 bych teda rozhodně nechtěl.Ty motory na euro 6 již zdaleka nejsou to,co byly na euro 4 a níže.Vesměs je to poměrně krátce zpřevodované,na dálnici hlučné a po 200 000 km to i začíná brát olej ,jako třeba zmiňovaný motor ve Focusu tuším původně japonský,jen se o tom tolik neví.Netvrdím,že jsou to špatné motory,ale dnes již to na nějaké lítání na dálky není.Zrovna tak i tam se často při honbě za nízkými emisemi odlehčovalo a snižovalo tření atd.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Thursday 24.08.2017 21:12, RE: Výběr vozu
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
driver111 posted by:
Fanda posted by:
Osobně si myslím,že tyhle dotazy si sem píše sama redakce.Nevěřím tomu,že se někdo bude řídit výběrem auta radami od někoho,koho ani nezná a neví zda o tom vůbec něco ví.Sám bych se rád zeptal z jakého důvodu nemůže vydržet druhá řada motorů 1.2 a 1.4 tsi EA 211,co já vím,tyhle motory byly již vychytané a problémy s nima již nebyly.
Fando a ty jsi zase nasazený agent Škodovky a Světa motorů, takže to máte 1:1
Možná to ,tak vypadá.Naštěstí,ale již nemusím jezdit 50 000 km ročně a více,takže mě by úplně stačila Dacie Sandero 0.9 tce v LPG,Rozhodně bych se šel projet Rapidem ,škoda že už není v nabídce 1.2 tsi,nevynechal bych Fiat Tipo 1.4.Pokud bych měl s vozem najet 500 000 km,tak by to bylo 1.6 nebo 2.0 tdi, v programu roční vozy škoda plus.Kupříkladu FAP tam zvládne pokud je auto provozováno na dlouhé cesty i těch 500 000 km.
Fando, Rapid je úzká, hlučná a uskákaná plečka a osobně bych v ní nechtěl trávit ani hodinu v kuse natož 500 000 kilometrů - to je okolo 8300 hodin při průměrné rychlosti okolo 60 km/h.Tipo by byla dobrá volba, pokud by ale nestálo se slušným motorem 450 tisíc korun. Za tyhle peníze koupíš vybavený Auris a to je přece jen pořád Toyota.A "sorry jako", ale FAP ti 500 tisíc km nevydrží ať budeš auto provozovat jak chceš. Životnost je maximálně okolo 300 tisíc kilometrů u aut jezdících dálky - on se FAP fyzicky nerozsype, jen se nejpozději tehdy zaplní nespalitelným popelem a je vymalováno. Pokud jezdíš kratší trasy, dopadne to stejně, jen to nastane dříve. Tvoje milovaná Škodovka 1,6 TDI má životnost FAP vypočítanou na 240 tisíc km při běžném provozu, potom je na výměnu právě z důvodu zaplnění popelem. Rozhodně neuvěřím tomu, že je možné tento interval zdvojnásobit. To by ten filtr musel být nafukovací.....
Rapida jsem nemyslel na nájezd 500 000 km ani náhodou,ale na moje ježdění.Jo a uskákaný již několik let není.Tuším od 2014 jsou použity jiné tlumiče a je i jiné nastavení podvozku.Zaplněnost FAPU si můžeš nechat změřit.Nedávno zrovna redaktoři SM nechali změřit jedno auto zapůjčené z AAA po taxikáři a jedno služební co bylo na servise,obě kolem 240 000 km a FAP byl zaplněn ze 40 %,Hlavní servisní technik z Autostylu Trutnov tvrdí,že běžně vydrží 400 000 km a více,samozřejmě pokud si někdo nepořídí 1.6 Tdi na ježdění kolem komína.


Fando, Rapid je uskákaná koza pořád. Že mu upravili podvozek tak, aby se s tím dalo alespoň jakž takž jezdit neznamená, že je to pohodlné auto.
S tím FAPem si trochu protiřečíš (nebo spíš lže SM) - kde jinde než kolem komína a ve městě jezdí taxík? A že by měl méně zaplněný FAP než naše služební Octavie 1,6 TDi jezdící hlavně po dálnici?? Ty naše auta mívají po 150 tisících zaplněnost okolo 50 gramů a limit je 75 gramů.....
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Friday 25.08.2017 06:59, RE: Výběr vozu
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
driver111 posted by:
Fanda posted by:
Osobně si myslím,že tyhle dotazy si sem píše sama redakce.Nevěřím tomu,že se někdo bude řídit výběrem auta radami od někoho,koho ani nezná a neví zda o tom vůbec něco ví.Sám bych se rád zeptal z jakého důvodu nemůže vydržet druhá řada motorů 1.2 a 1.4 tsi EA 211,co já vím,tyhle motory byly již vychytané a problémy s nima již nebyly.
Fando a ty jsi zase nasazený agent Škodovky a Světa motorů, takže to máte 1:1
Možná to ,tak vypadá.Naštěstí,ale již nemusím jezdit 50 000 km ročně a více,takže mě by úplně stačila Dacie Sandero 0.9 tce v LPG,Rozhodně bych se šel projet Rapidem ,škoda že už není v nabídce 1.2 tsi,nevynechal bych Fiat Tipo 1.4.Pokud bych měl s vozem najet 500 000 km,tak by to bylo 1.6 nebo 2.0 tdi, v programu roční vozy škoda plus.Kupříkladu FAP tam zvládne pokud je auto provozováno na dlouhé cesty i těch 500 000 km.
Fando, Rapid je úzká, hlučná a uskákaná plečka a osobně bych v ní nechtěl trávit ani hodinu v kuse natož 500 000 kilometrů - to je okolo 8300 hodin při průměrné rychlosti okolo 60 km/h.Tipo by byla dobrá volba, pokud by ale nestálo se slušným motorem 450 tisíc korun. Za tyhle peníze koupíš vybavený Auris a to je přece jen pořád Toyota.A "sorry jako", ale FAP ti 500 tisíc km nevydrží ať budeš auto provozovat jak chceš. Životnost je maximálně okolo 300 tisíc kilometrů u aut jezdících dálky - on se FAP fyzicky nerozsype, jen se nejpozději tehdy zaplní nespalitelným popelem a je vymalováno. Pokud jezdíš kratší trasy, dopadne to stejně, jen to nastane dříve. Tvoje milovaná Škodovka 1,6 TDI má životnost FAP vypočítanou na 240 tisíc km při běžném provozu, potom je na výměnu právě z důvodu zaplnění popelem. Rozhodně neuvěřím tomu, že je možné tento interval zdvojnásobit. To by ten filtr musel být nafukovací.....
Rapida jsem nemyslel na nájezd 500 000 km ani náhodou,ale na moje ježdění.Jo a uskákaný již několik let není.Tuším od 2014 jsou použity jiné tlumiče a je i jiné nastavení podvozku.Zaplněnost FAPU si můžeš nechat změřit.Nedávno zrovna redaktoři SM nechali změřit jedno auto zapůjčené z AAA po taxikáři a jedno služební co bylo na servise,obě kolem 240 000 km a FAP byl zaplněn ze 40 %,Hlavní servisní technik z Autostylu Trutnov tvrdí,že běžně vydrží 400 000 km a více,samozřejmě pokud si někdo nepořídí 1.6 Tdi na ježdění kolem komína.
Fando, Rapid je uskákaná koza pořád. Že mu upravili podvozek tak, aby se s tím dalo alespoň jakž takž jezdit neznamená, že je to pohodlné auto.S tím FAPem si trochu protiřečíš (nebo spíš lže SM) - kde jinde než kolem komína a ve městě jezdí taxík? A že by měl méně zaplněný FAP než naše služební Octavie 1,6 TDi jezdící hlavně po dálnici?? Ty naše auta mívají po 150 tisících zaplněnost okolo 50 gramů a limit je 75 gramů.....


Ony ty Vaše auta jsou vůbec nějaká atypická,nedávno jsi mě tu přesvědčoval,že Vám u 1.6 Tdi odchází i dvouhmotný setrvačník a že Octavia 3 a Gollf 7 ho s motorem 1.6 Tdi vždy mají.A ještě k tomu FAPU.V minulosti jsem četl reportáž o pánovi co zajišťoval přepravu podnikatelů s vozem Superb 2.0 Tdi a ten najel 500 000 km nežli se FAP zaplnil.
respond
mufik.martin
number of posts248
date of registration09.05.2007
Friday 25.08.2017 07:11, RE: Výběr vozu
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
driver111 posted by:
Fanda posted by:
Osobně si myslím,že tyhle dotazy si sem píše sama redakce.Nevěřím tomu,že se někdo bude řídit výběrem auta radami od někoho,koho ani nezná a neví zda o tom vůbec něco ví.Sám bych se rád zeptal z jakého důvodu nemůže vydržet druhá řada motorů 1.2 a 1.4 tsi EA 211,co já vím,tyhle motory byly již vychytané a problémy s nima již nebyly.
Fando a ty jsi zase nasazený agent Škodovky a Světa motorů, takže to máte 1:1
Možná to ,tak vypadá.Naštěstí,ale již nemusím jezdit 50 000 km ročně a více,takže mě by úplně stačila Dacie Sandero 0.9 tce v LPG,Rozhodně bych se šel projet Rapidem ,škoda že už není v nabídce 1.2 tsi,nevynechal bych Fiat Tipo 1.4.Pokud bych měl s vozem najet 500 000 km,tak by to bylo 1.6 nebo 2.0 tdi, v programu roční vozy škoda plus.Kupříkladu FAP tam zvládne pokud je auto provozováno na dlouhé cesty i těch 500 000 km.
Fando, Rapid je úzká, hlučná a uskákaná plečka a osobně bych v ní nechtěl trávit ani hodinu v kuse natož 500 000 kilometrů - to je okolo 8300 hodin při průměrné rychlosti okolo 60 km/h.Tipo by byla dobrá volba, pokud by ale nestálo se slušným motorem 450 tisíc korun. Za tyhle peníze koupíš vybavený Auris a to je přece jen pořád Toyota.A "sorry jako", ale FAP ti 500 tisíc km nevydrží ať budeš auto provozovat jak chceš. Životnost je maximálně okolo 300 tisíc kilometrů u aut jezdících dálky - on se FAP fyzicky nerozsype, jen se nejpozději tehdy zaplní nespalitelným popelem a je vymalováno. Pokud jezdíš kratší trasy, dopadne to stejně, jen to nastane dříve. Tvoje milovaná Škodovka 1,6 TDI má životnost FAP vypočítanou na 240 tisíc km při běžném provozu, potom je na výměnu právě z důvodu zaplnění popelem. Rozhodně neuvěřím tomu, že je možné tento interval zdvojnásobit. To by ten filtr musel být nafukovací.....
Rapida jsem nemyslel na nájezd 500 000 km ani náhodou,ale na moje ježdění.Jo a uskákaný již několik let není.Tuším od 2014 jsou použity jiné tlumiče a je i jiné nastavení podvozku.Zaplněnost FAPU si můžeš nechat změřit.Nedávno zrovna redaktoři SM nechali změřit jedno auto zapůjčené z AAA po taxikáři a jedno služební co bylo na servise,obě kolem 240 000 km a FAP byl zaplněn ze 40 %,Hlavní servisní technik z Autostylu Trutnov tvrdí,že běžně vydrží 400 000 km a více,samozřejmě pokud si někdo nepořídí 1.6 Tdi na ježdění kolem komína.
Fando, Rapid je uskákaná koza pořád. Že mu upravili podvozek tak, aby se s tím dalo alespoň jakž takž jezdit neznamená, že je to pohodlné auto.S tím FAPem si trochu protiřečíš (nebo spíš lže SM) - kde jinde než kolem komína a ve městě jezdí taxík? A že by měl méně zaplněný FAP než naše služební Octavie 1,6 TDi jezdící hlavně po dálnici?? Ty naše auta mívají po 150 tisících zaplněnost okolo 50 gramů a limit je 75 gramů.....


I kdyby FAP vydržel max 250-300tis km tak je to potom položka za zhruba 10 tis, což není taková tragédie, pryč už jsou doby, kdy filtry stáli 40 tis a více. Na VW/Škoda a PSA je koupíte běžně okolo 10 - 12 tis, což si myslím, je zanedbatelná položka vzhledem ke kilometrům.

respond
gravestone
number of posts105
date of registration14.02.2016
Friday 25.08.2017 08:08, RE: Výběr vozu
mufik.martin posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
Pavlik posted by:
Fanda posted by:
driver111 posted by:
Fanda posted by:
Osobně si myslím,že tyhle dotazy si sem píše sama redakce.Nevěřím tomu,že se někdo bude řídit výběrem auta radami od někoho,koho ani nezná a neví zda o tom vůbec něco ví.Sám bych se rád zeptal z jakého důvodu nemůže vydržet druhá řada motorů 1.2 a 1.4 tsi EA 211,co já vím,tyhle motory byly již vychytané a problémy s nima již nebyly.
Fando a ty jsi zase nasazený agent Škodovky a Světa motorů, takže to máte 1:1
Možná to ,tak vypadá.Naštěstí,ale již nemusím jezdit 50 000 km ročně a více,takže mě by úplně stačila Dacie Sandero 0.9 tce v LPG,Rozhodně bych se šel projet Rapidem ,škoda že už není v nabídce 1.2 tsi,nevynechal bych Fiat Tipo 1.4.Pokud bych měl s vozem najet 500 000 km,tak by to bylo 1.6 nebo 2.0 tdi, v programu roční vozy škoda plus.Kupříkladu FAP tam zvládne pokud je auto provozováno na dlouhé cesty i těch 500 000 km.
Fando, Rapid je úzká, hlučná a uskákaná plečka a osobně bych v ní nechtěl trávit ani hodinu v kuse natož 500 000 kilometrů - to je okolo 8300 hodin při průměrné rychlosti okolo 60 km/h.Tipo by byla dobrá volba, pokud by ale nestálo se slušným motorem 450 tisíc korun. Za tyhle peníze koupíš vybavený Auris a to je přece jen pořád Toyota.A "sorry jako", ale FAP ti 500 tisíc km nevydrží ať budeš auto provozovat jak chceš. Životnost je maximálně okolo 300 tisíc kilometrů u aut jezdících dálky - on se FAP fyzicky nerozsype, jen se nejpozději tehdy zaplní nespalitelným popelem a je vymalováno. Pokud jezdíš kratší trasy, dopadne to stejně, jen to nastane dříve. Tvoje milovaná Škodovka 1,6 TDI má životnost FAP vypočítanou na 240 tisíc km při běžném provozu, potom je na výměnu právě z důvodu zaplnění popelem. Rozhodně neuvěřím tomu, že je možné tento interval zdvojnásobit. To by ten filtr musel být nafukovací.....
Rapida jsem nemyslel na nájezd 500 000 km ani náhodou,ale na moje ježdění.Jo a uskákaný již několik let není.Tuším od 2014 jsou použity jiné tlumiče a je i jiné nastavení podvozku.Zaplněnost FAPU si můžeš nechat změřit.Nedávno zrovna redaktoři SM nechali změřit jedno auto zapůjčené z AAA po taxikáři a jedno služební co bylo na servise,obě kolem 240 000 km a FAP byl zaplněn ze 40 %,Hlavní servisní technik z Autostylu Trutnov tvrdí,že běžně vydrží 400 000 km a více,samozřejmě pokud si někdo nepořídí 1.6 Tdi na ježdění kolem komína.
Fando, Rapid je uskákaná koza pořád. Že mu upravili podvozek tak, aby se s tím dalo alespoň jakž takž jezdit neznamená, že je to pohodlné auto.S tím FAPem si trochu protiřečíš (nebo spíš lže SM) - kde jinde než kolem komína a ve městě jezdí taxík? A že by měl méně zaplněný FAP než naše služební Octavie 1,6 TDi jezdící hlavně po dálnici?? Ty naše auta mívají po 150 tisících zaplněnost okolo 50 gramů a limit je 75 gramů.....
I kdyby FAP vydržel max 250-300tis km tak je to potom položka za zhruba 10 tis, což není taková tragédie, pryč už jsou doby, kdy filtry stáli 40 tis a více. Na VW/Škoda a PSA je koupíte běžně okolo 10 - 12 tis, což si myslím, je zanedbatelná položka vzhledem ke kilometrům.


Přesně tak, FAP je spotřební materiál, stejně jako pneumatiky, destičky, kotouče ale i spojka se setrvačníkem, vstřiky... . Pokud má auto opravdu najet 500 tis. km, tak to dá jen diesel. Do té doby se Ford či japonské vozy dříve rozpadnou od proreznutí třebaže by to jejich motor i vydržel. Karoserie zapsaná v TP se už jen tak jednoduše nevymění. Benzínové koncernové maloobjemové motory 1,2 nebo 1,4 tenhle nájezd kilometrů pochopitelně taky nevydrží a porozhlédněte se po něčem robustnějším.

respond
deleted user
number of posts
date of registration
Friday 25.08.2017 14:06, fando fando..... ..... ....
rekni mi kolik tech fordu a japoncu ti uz shnilo, ze na ne hazis jedovatou slinu? Ty ze bys byl neverny skodovce a pod rukama se ti to rozsypalo? povidej jak to je nebo priznej ze placas nesmysly jen abys uskodil kvalitnejsim vyrobcum
respond
gravestone
number of posts105
date of registration14.02.2016
Friday 25.08.2017 20:36, RE: fando fando..... ..... ....
Humusus posted by:
rekni mi kolik tech fordu a japoncu ti uz shnilo, ze na ne hazis jedovatou slinu? Ty ze bys byl neverny skodovce a pod rukama se ti to rozsypalo? povidej jak to je nebo priznej ze placas nesmysly jen abys uskodil kvalitnejsim vyrobcum


To že Fordy a Japonci reznou více než jiné značky a že toho moc nevydrží je obecně známá věc a žádné nesmysly. Ani jsem nemusel dlouho hledat viz.článek z tohoto týdne:
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/auta-s-nejlepsi-a-nejhorsi-ochranou-proti-korozi-reznuti-aut-neni-minulosti/

Jinak s Focusem 1,6 TDCI jsem jezdil jako služebákem a delší štreky byly fakt utrpení díky snad nejhorším předním sedačkám v této třídě (krátký sedák, žádné boční vedení, omezeně nastavitelné, kde měly být tvrdé byly měkké a naopak...), horší sedačky jsou jen v Dacii. Další specialitou Fordu je nesmyslně široký středový tunel-drtič pravého kolene použitý přes všechny modelové řady Fordu. Vím, že tady jsou uživatelé, kteří pějí na Ford ódy v každém svém příspěvku a kterým snad za tyto slohové práce musí Ford platit. Já mám zkušenost ale zcela opačnou. Připouštím že auto jelo příjemně a mělo své kladné stránky, celkový dojem zkazily ty sedačky a člověk se musel jít nejdříve někam rozhýbat po vysednutí z vozu. A slogan z devadesátých let: "Fordem tam a vlakem zpět" už naštěstí tolik neplatí.
A od koupi jakéhokoliv Japonce mne odradila bratrova zkušenost s Mitsubishi Lancer, který mu stál 3/4 roku na špalkách a nejezdil, než mu sehnali přímo z Japonska odpovídající součástku do diferenciálu. Ikdyž i toto nebylo jinak špatné auto.Tak asi tak.
respond
Petr S
number of posts1250
date of registration28.11.2008
Saturday 26.08.2017 01:21, RE: fando fando..... ..... ....
gravestone posted by:
Humusus posted by:
rekni mi kolik tech fordu a japoncu ti uz shnilo, ze na ne hazis jedovatou slinu? Ty ze bys byl neverny skodovce a pod rukama se ti to rozsypalo? povidej jak to je nebo priznej ze placas nesmysly jen abys uskodil kvalitnejsim vyrobcum
To že Fordy a Japonci reznou více než jiné značky a že toho moc nevydrží je obecně známá věc a žádné nesmysly. Ani jsem nemusel dlouho hledat viz.článek z tohoto týdne: http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/auta-s-nejlepsi-a-nejhorsi-ochranou-proti-korozi-reznuti-aut-neni-minulosti/ Jinak s Focusem 1,6 TDCI jsem jezdil jako služebákem a delší štreky byly fakt utrpení díky snad nejhorším předním sedačkám v této třídě (krátký sedák, žádné boční vedení, omezeně nastavitelné, kde měly být tvrdé byly měkké a naopak...), horší sedačky jsou jen v Dacii. Další specialitou Fordu je nesmyslně široký středový tunel-drtič pravého kolene použitý přes všechny modelové řady Fordu. Vím, že tady jsou uživatelé, kteří pějí na Ford ódy v každém svém příspěvku a kterým snad za tyto slohové práce musí Ford platit. Já mám zkušenost ale zcela opačnou. Připouštím že auto jelo příjemně a mělo své kladné stránky, celkový dojem zkazily ty sedačky a člověk se musel jít nejdříve někam rozhýbat po vysednutí z vozu. A slogan z devadesátých let: "Fordem tam a vlakem zpět" už naštěstí tolik neplatí. A od koupi jakéhokoliv Japonce mne odradila bratrova zkušenost s Mitsubishi Lancer, který mu stál 3/4 roku na špalkách a nejezdil, než mu sehnali přímo z Japonska odpovídající součástku do diferenciálu. Ikdyž i toto nebylo jinak špatné auto.Tak asi tak.


gravestone, napíšeš že japonci reznou a že toho moc nevydrží a svá slova potvrzuješ článkem (navíc tedy z nějakého nevýznamného automobilového plátku) kde se píše:

citation:
Vozy s dobrou ochranou proti korozi
BMW řady 3
Mini Cooper, Mini Countryman
Lexus LS
Honda Jazz, Honda Civic, Honda Accord, Honda CR-V
Toyota Yaris, Toyota Corolla, Toyota Prius, Toyota RAV4


Četl jsi vůbec článek, který jsi citoval? Už začínám chápat výrok, že žijeme v době post faktické...
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Sunday 27.08.2017 09:35, ... .... .... ....
gravestone: trochu jsi zaspal dobu, pani si snad chce koupit zanovni auto a ne 10let stary, ford totiz nehnije od focusu 2.gen, mazda od 6 druhe gen. a nissan od prevzeti renaultem. Toyota a Honda nehnily nikdy, takze tohle tvoje pausalizovani je platny asi jako kdybych tady tvrdil ze skodovky hnijou protoze hnila felicie
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.