BobanHTP posted by:
Petule7 posted by:
Teď jsem mrkla na Mitsibishi ASX 1.6 a to je hezké autíčko, ale cenově to bude někde jinde ..... nebo Mazda 6 v kombi... já nevím
Zkuste si projít ojetiny přímo u dealerů dané značky, občas tam jde narazit na pěkné kousky. ASX se skoro vejde, možná nějaká předváděčka.Jinak ten Civic je větší než Yeti, který 500tis.km prostě nenajede ani dieslu, kde budete měnit vstřiky i FAP filtr kolem těch 300tis.km.Škoda obecně nemá tak robustní díly, to opravdu musíte mezi Japonce
Nechci se zastavat dieselu, ale u najezdu 500 tis km ten diesel usetri dost penez na to, aby se okolo 300 Tis km udelali vstriky i FAP. Obzvlastne FAP ted jak na PSA tak na VW stoji kolem 10 tis. Podle me nejvetsi sanci vydrzet tuto porci kilometru ma bud 2,0 naftaky a nebo nejaka stara dobra atmosfera benzinova, kterych uz dnes moc neni. Vse ma prime vstrikovani, tubra, maly obsah....kdyz to vezmu pres cisla, tak archaicka atmosfera bez primeho vstriku bude mit minimalne o 2l vyssi spotrebu nez nafta, ale bude spolehliva. Ovsem na 500 tis km to dela rozdil na palivu nekde okolo 250-300tis km. NEhlede na to, ze naftak pojede lepe nez tato stara atmosfera....a pak tu mame moderni motory typu MAzda 2,0 a ruzne moderni TSI a jemu pdoobne motory....rozdil ve spotrebe bude mensi, rekneme cca 1l, takze uspora na nafta polovicny nekde okolo 120-150tis kc ale zase servisne budou tyto moderni benziny rozhodne narocnejsi a choulostivejsi a rekl bych, servisne uz podobne naftakum a druha otazka je, jestli vydrzi 500tis km. Coz 2,0 naftaky podle me zvladnou pri dobre udrzbe a zkracenym servisnim intervalum. A nestraste vsemi moznymi zavadamy naftaku, ano DPF vydrzi cca 200-300tis km, novy stoji okolo 10 tis, turba moc neodchazi, pokud se k autu chovate slusne (i TSI ma turbo, takze stejne riziko), dvouhmota odejde taky spise nekomu, kdo s autem spatne zachazi, bud motor podtaci a nebo porad jezdi po meste. Posledni polozka vstriky vydrzi běžně 300tis km pokud tankujete kvalitni naftu, kompletni repase vyjde na 25 tis a vydrzi dalsich 300 tis km. Otazka zni, kolik vydrzi vstrikovace TSI a kolik stoji jejich repase?