0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia II 1,9 TDI nebo 1,6 MPI?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, technické dotazy, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.04.2007 00:07, RE: Tdi, nic jiného
David_Logins posted by:
Fabie MPI - 50kW, se kterou jezdim ja, je ale presto zejmena v otackach do 3.000 tissi. Proto jsem psal ze bych radsi pro soukrome uzivani chtel 1.6 MPi (lepsi FSI..
Myslím , že moje služební Fabia MPI -50kW je nejlepší auto na trhu a pokud můžu radit, kupte si Fabii MPI-50kW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 07.04.2007 21:35, no,nevím
Lidi,nevím,co takhle koupit úplně jiné auto?Za ty peníze dostanete pseudokvalitu,průměrnou až podprůměrnou technickou vyspělost a image auta kterých stojí na každé křižovatce v odporné stříbrné metalíze metalíze minimálně deset.Není všechno zlato co se třpytí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 08.04.2007 13:32, MPi je opravdu lepsi volba...
mufik.martin posted by:
Jenze kdo pojede s octavii do znackoveho servisu kdyz auto uz neni v zaruce, prijde me to absolutne zavadejici psat tyto ceny, akroat strasite lidi. Vahda se da sehant okolo 2 - 3 tis, vetsinou vydrzi tak 100 tis km, setrvacnik pokud nejezdite jako prase, nehrabete, nepodrazujete krute o 2 stupne dolu, tak taky neni zadny problem, alepson jsem nidky z okoli majitele vsech moznych TDI v zivote neslysel, ze by menily setrvacniky. Mozna tak taxikar po 300 tis ho vymeni, ale to auto ma trosku vetsi ...
Znam takovy lidi. Opravdu jedou do znackovych prodejen i kdyz uz auto neni v zaruce protoze s neznackovymi servisi nemaji zkusenosti a proste jim tedy neduverují.

Jinak si myslim ze 1,6 MPI bude lepsi volba nez ropak. Taky tam nikdo nezapocital to, ze cena dilů v motoru je u naftove verze mnohonasobne vyssi a riziko ze se neco v aute rozbije je u neftaka take procentualne vyssi. Dale si pripocteme lepsi chovani v zime (hlavne startovani) a razem nam 1,6 MPi nepripada tak spatna volba. Jinak aby jste si nemysleli ze jsem nejak zaujatej. Sam jezdim kazdy pracovni den z Pardubic do hradce octavii TDI (81KW) a motor se mi vazne libi. Meli sme i scenica turbodiesel ale postupem sme presli v rodine na benzin protoze ackoliv najezdime rocne okolo 40.000 km (v hlavnim aute; v druhym najezdime okolo 15.000 a taky je v benzinu) je s benzinem vyrazne mene starosti. A ten zvuk...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 08.04.2007 13:35, RE: Tdi, nic jiného
David_Logins posted by:
Myslím , že moje služební Fabia MPI -50kW je nejlepší auto na trhu a pokud můžu radit, kupte si Fabii MPI-50kW.
to je teda pekne blbej vtip :) prej ze fabia MPI je nejlepsi auto na trhu :D ... to uz snad neni ani k smichu. vy to snad vazne myslite vazne ? :D

tady pan nademnou je asi ze vsech nejrozumnejsi. Proc vubec kupovat novou octavku za takovyhle nekrestansky penize kdyz si muzete koupit auto daleko lepsi, hezci a takovy ktery nema kazdej druhej. Rekneme si to uprimne. Kdyz jdete kolem octavky tak na ni uz ani nekouknete. Kdyz projdete treba okolo Hondy accord nebo Mazdy 6 aspon na ni mrknete a to uz ty auta nejsou kdovijak novy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.04.2007 17:11, Auto pro rodinu za 350 000 Kč
Uvažuji o koupě nového automobilu v ceně max. 350 000 kč.
Požadoval bych objem zavazadlového prostoru alespoň 500 litrů.
Existuje takové auto? Děkuji za odpověď.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.05.2007 12:47, TDI 1,9 96 kW (130 k)
a k tomu výbava elegance a není co řešit. Jezdí jako ďas a zrychlení na 100 pod 10 vteřin.
Tomu já říkám fáro.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.06.2007 11:48, RE: Tdi, nic jiného
mara posted by:
ceny jsou už sečteny (váha vzduchu 10 000 + setrvačník 30 000 + turbo a čerpdlo 60 000,- při opravě ve značkovém servise) Z druhé ruky nebo repase+ výměna u neznačkového servisu opravdu výjde na polovinu, to se nehádám.
blbost váha stojí 3000 fungl nová
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.08.2007 09:36, dvouhmotový setrvačník
Již u nového Ford S-Max se při řazení ozývají údery z dvouhmotového setrvačníku, dle vyjádření technika Ford se prý nejedná o závadu, ale jde o konstrukční projev. Tyto údery jsou dost nepříjemné, u tak drahého auta by člověk něco takového nečekal a vyjádření technika Ford zní směšně. Prosím o radu, co by s tímto problémem šlo udělat. Zdraví Petr Kačer
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 02.09.2007 23:29, RE: Tdi, nic jiného
mara posted by:
ceny jsou už sečteny (váha vzduchu 10 000 + setrvačník 30 000 + turbo a čerpdlo 60 000,- při opravě ve značkovém servise) Z druhé ruky nebo repase+ výměna u neznačkového servisu opravdu výjde na polovinu, to se nehádám.
Váha vzduchu - repasovaný díl škoda auto - 2 900,- Kč
Kompletní spojka vyjde na 21 000,- originální díl s logem škoda - bez loga 16 000 - stejný výrobce, nějaká sleva a je z toho 10 000,- žádná katastrofa! Turbo musí vydržet 300 000km pokud s ním jezdí člověk a čerpadlo - zeptal bych se kde tankuje, jestli někde naftu za 15 možná problém, ale na solidních čerpacích stanicích - bez problému....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 15:39, Sice pozdě ale,......
Ono záleží zda je to auto nové, nebo ojeté po čuníkovi, který šetřil na údržbě a všem, protože ho lákala představa, že to zneužité auto lehce prodá. Jinak nová Octavia II 1,9 TDI je v daném segmentu třída, přesto, že studený PD motor je zvenku trochu více slyšet. Pohodlné prostorné auto s dobrým ovládáním, u kterého je radost řadit. VW převodovky umí. Ovšem není to na nízký roční proběh km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 07.02.2008 18:09, RE: Tdi, nic jiného
Lidi neblbněte posted by:
1,9Tdi/77kW dvouhmotový setrvačník nemá.

Jinak znám několik majitelů všemožných tédéíček, váhu vzduchu měnili tak po 180-270 tis km a asi kolem 3 tisíc kč, což mi přijde jako pakatel.

Problém jakýchkoliv ojetin je jinde - že nevíte jaké čuně s tím jezdilo předtím.
Octa 77kw má dvouhmotu a basta. mrkni se do Etky
respond
ertezet
number of posts1
date of registration30.04.2015
Thursday 30.04.2015 22:31, RE: Tdi, nic jiného
David_Logins posted by:
Rozhodně kup tdi, nepřekonatelné motory. Benzíny stojí za nic.

toto je poriadna hlupost..TDI-cka su zbytocne prechvalovane. Nie su take dobre ako sa pise v mnohych clankoch a diskusiach. Na TDI musi clovek vediet jazdit. Nebudem opisovat ako to sa da zistit , ale to turbo to je slabina tychto motorov. mam vela prikladov kedy su z TDI-cka chori. Netreba naletiet tomu, ze su to kvalitne motory. Jednoznacne Mpi, o tom nie pochyb su menej kazove a menej nakladne na opravy..ked to zhrniem z toho co som pozistoval, su spolahlivejsie.

respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Friday 01.05.2015 07:07, k
proč chcete oktavku tech po naši cestach jezdí hodně.benzin nebo nafta to je naváz jak tu kdosi psal diesel je stavěný aby vydržel spostu kilometrů čož je pravda ale ne na popojiždění.takové turbo třeba i v oktavce klidně vydrří 500 000 kilometrů ale musí jezdit hotovo tečka - to je celá věda.
respond
Toncek
number of posts1
date of registration06.11.2018
Tuesday 06.11.2018 18:46, 1,6Mpi
Má někdo typ motorizace 1,6 MPI 75kw ??....Pokud ano zajímalo by mne kdo s tímto vozidle dokazal udělat 188km/h jak se píše v porovnání . Samozřejmě že to beru s rezervou ale rezervu 40km/h je trošku moc má někdo takovou zkušenost
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.