Abík posted by:
Naftový motor má jednu přímo obrovskou výhodu a tou je spotřeba. Koupíte-li si ho jako nový (nebo pořídíte líznutím) a hodně jezdíte (ca 90 t.km/rok), tak opravdu ušetříte na spotřebě paliva. Po třech letech, při stavu ca 250 t.km tacho, jej necháte stočit na 120 t. km a velice výhodně prodáte nákému hejlovi. A nebo to udělá ta lízinkovka.
Vyzkoušel jsem obojí. Pouze nějak dlouhodobě mi ten nafťák sebral pr. 7,1 l. a ten benzin 8,8 l. (motory o ca stejném výkonu.
A toho dotyčnýho by měli hned umlátit trubkou. CO stočená tisícívka na tacháčí, to rána do palice. Kuwa kde to jsme?
Sorry, ale tu kurvy, co stáčej kilometzry, bych nechal dobít tyčema, co by se do nich vešlo. Tohle nemůžu jaksi vystát a pokaždý, když mi bazarnický zmrd tvrdí, že Audina dovezená z Reichu 5 let stará má "pane, opprigionál 85.000km" bych nejrdaší na místě dokopoal do kulata. A divím se taky blbounům, co na tohle pořád letěj.
Chtěl jsem jen říct, že koupit olítanej 3 roky starej pelech s dýzlem z Německa, je skoro jistota, že buou potíže v takové míře, že se to opravdu snad ani nevyplatí. Navrch huj (aby ne, po 3 kletech lízu) a vespod fuj. Vyhnaný motory, servaný turba, a bůhvíco ještě.
Je to jen o lidský úvaze kdo a proč by prodával auto po 3 letech s nízkou kilometráží,
No nic, to nepatří do tématu, byla to jen reakce na příspěvek výše.
Jinak za mě: pro rodinné ježdění benzín (méně starostí), služebák nafta (náklady na servis jdou stejně do nákladů).