0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - facelift je tady, aneb živě z Paříže

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 16:21, RE: Turbo-motory
David V posted by:
Je to super, že se začnou dělat masově turbo-benzíny jako odpověď na ekoligii. Aspoň bude co přečipovávat a spousta lidí bude mít práci. Vivat ekologizace. Že čipnutí motoru přinese až 30-ti procentní nárůst výkonu s minimálně o 10% nižší spotřebou snad nemusím ani zdůrazňovat )))
No nic proti, ale nemyslím si že zvýšení výkonů čipováním (v drtivé většině pouze zvýšení plnícího tlaku turba = otacek = teploty = jeho brzke odrovnani) je nepřímo úměrné spotřebě paliva :o) Kdybys to načipoval o 100% tak by to jezdilo za 2 litry na sto? :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 16:29, RE: Pěkné
Muroň posted by:
Máš naprostou pravdu, ale zkus to vysvětli nadšeným patriotům, kteří už se zapisují do pořadníků na nejlevnější O2Facelift a můžou si dovolit jen tu nejlevnější (kterou stejně o 150k na lízačce přeplatí). 1.4 MPI (50KW), 1,2 40 KW i HTP byly (a HTP ještě je) pro Fabii nedostačující motorizací (vzhledem k výkonu jsou i dost žravé), přesto většina Fabií u nás některý z těchto motorů má.
Co je nedostacujici motorizaci pro tebe jeste nemusi byt nedostacujici motorizaci pro nekoho jineho. Nekomu muze byt i 150PS malo ve fabii. A myslim ze Octa s 1.4 neni zrovna prodejni trhak, takze s temi zastupy patriotu s prazdnou kapsou co objednavaji O2 s 1.4 to nebude tak divoke...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 17:16, Hrůza
Tak tohle chce opravdu hodně odvahy,první skutečně nehezká Octavia....Made in Korea
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 19:27, Nejdriv se mi to nelibilo...
...ale na fotkach vice odpovidajicich realite vypada docela dobre. Take ve me evokuje zepredu Koreu (bez tech vyboulenin ala Sonata, s vybouleninama ala Genesis). Ale kdyz clovek trochu zkousne ten sok, a zapomene na predchozi pojeti, tak musim uznat, ze to ma neco do sebe. Myslim, ze designeri to zvladli se cti. Byl bych za ni v garazi (i pred ni) hrdy. Obvzlast kdyz se v koncernu podivam na "nove" Exeo, neboli stare A4.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 20:14, RE: Nejdriv se mi to nelibilo...
rohYpnol posted by:
...ale na fotkach vice odpovidajicich realite vypada docela dobre. Take ve me evokuje zepredu Koreu (bez tech vyboulenin ala Sonata, s vybouleninama ala Genesis). Ale kdyz clovek trochu zkousne ten sok, a zapomene na predchozi pojeti, tak musim uznat, ze to ma neco do sebe. Myslim, ze designeri to zvladli se cti. Byl bych za ni v garazi (i pred ni) hrdy. Obvzlast kdyz se v koncernu podivam na "nove" Exeo, neboli stare A4.
Spíš než korejce mi ty přední světla připomínaj BMW 5.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 20:19, RE: Nejdriv se mi to nelibilo...
Kuba posted by:
Spíš než korejce mi ty přední světla připomínaj BMW 5.
Jestli to nebude tim, ze i BMW pripomina korejce ;) Ale ja myslim, ze se jim to povedlo. Hlavne ze O2facelift nevypada jako klon Fabie nebo Superbu. Mam rad svebytne automobilove rady.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 21:19, RE: Turbo-motory
mikes posted by:
No nic proti, ale nemyslím si že zvýšení výkonů čipováním (v drtivé většině pouze zvýšení plnícího tlaku turba = otacek = teploty = jeho brzke odrovnani) je nepřímo úměrné spotřebě paliva :o) Kdybys to načipoval o 100% tak by to jezdilo za 2 litry na sto? :o)
Já si dělal srandu. Ale neboj, pičtunerské firmy budou mít opravdu žně. Turbomotory totiž k zásahům přímo svádějí. Tam se dá zvednout výkon opravdu relativně snadno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 21:56, A co diesely?
Stál ebudou v nabídce ty PD s neodolatelným traktorovitým projevem , nebo dojde na Common-raily?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 22:01, VĚČNÉ TÉMA-ŠKODA
O2 je kopie Passatu stejně jako Sub.1,ale asi docházejí VW nápady a zkouší různé reinkarnace z cizích automobilek.Tenhle výtvor je fakt povedenější než O2 ala Passat.Bohužel,stále duch kýčovitého vybavení budky a rabování přeplněných skladů je stále nasnadě.Kormidlo z Titanicu,tvrdé plastové sedadla a lavice,bídná nabídka motorů a stále malý rozvor.Nevím,kdo potřebuje 520l NA nákupy NA úkor pohodlí,NA to už se dávno nehraje.To ví všechny automobilky mimo VW.Škoda.Možná,že by koncern zdražil,ale momentální nezájem auto jim zval vítr z plachet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 22:50, RE: VĚČNÉ TÉMA-ŠKODA
Kobyla posted by:
O2 je kopie Passatu stejně jako Sub.1,ale asi docházejí VW nápady a zkouší různé reinkarnace z cizích automobilek.Tenhle výtvor je fakt povedenější než O2 ala Passat.Bohužel,stále duch kýčovitého vybavení budky a rabování přeplněných skladů je stále nasnadě.Kormidlo z Titanicu,tvrdé plastové sedadla a lavice,bídná nabídka motorů a stále malý rozvor.Nevím,kdo potřebuje 520l NA nákupy NA úkor pohodlí,NA to už se dávno nehraje.To ví všechny automobilky mimo VW.Škoda.Možná,že by koncern zdražil,ale ...
Tak predne si myslim, ze O2 neni zadnou kopii Passatu, obvzlast toho soucasneho. Dale musi kobyla vice vykonit hlavu ze staje, aby si vsimla, ze u O2 neni zavazadlovy prostor na ukor vnitrniho prostoru. Sam jsem vyssiho vzrustu a s klidem mohu rict, ze si pohodlne sam za sebe posadim. Coz uz napr. neplati u Passatu soucasne generace, kde sice mam jeste vice mista na nohy (coz je mi uz ale k nicemu), ale nemam misto na hlavu (sedan). A tak je to i s nekterymi jinymi sedany/hatchbacky stredni tridy. Naopak obestaveni prostoru v O2 je proste vyborne. Stejne tak nevim, ze by si nekdo stezoval na provedeni palubni desky, ktera je snad vseobecne vnimana jako velmi povedena. Tuhost sedadel je subjektivni. Pro me akorat. Nabidku motoru by ted mel vylepsit 1,4TSI. A hlavne, Skoda se nemusi obavat nezajmu o O2, nebot se naopak prodava velice dobre. Ale to vi snad kazdy. Do staji uz to mozna nedorazilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.10.2008 00:14, RE: Inspired by South Korea
mikes posted by:
Bobuzel musim souhlasit, ten predek vypada divne.Mozna to bude pusobit jinak v realu, ale na fotkach zadna slava.
Správně! NENí to (žádná) sláva (a dlužíte mi odpověď "pod Golfem"
PS: Ale ten motůrek 1.4 TSi je pozitivní zpráva (i když ta silnější verze by ...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.10.2008 00:30, RE: VĚČNÉ TÉMA-ŠKODA
rohYpnol posted by:
Tak predne si myslim, ze O2 neni zadnou kopii Passatu, obvzlast toho soucasneho. Dale musi kobyla vice vykonit hlavu ze staje, aby si vsimla, ze u O2 neni zavazadlovy prostor na ukor vnitrniho prostoru. Sam jsem vyssiho vzrustu a s klidem mohu rict, ze si pohodlne sam za sebe posadim. Coz uz napr. neplati u Passatu soucasne generace, kde sice mam jeste vice mista na nohy (coz je mi uz ale k nicemu), ale nemam misto na hlavu (sedan). A tak je to i s nekterymi jinymi sedany/hatchbacky stredni trid...
Nacházím výrazy jako: "využití obestaveného prostoru" - chválím (a legraci si nedělám)! Kvalitní příprava! Já bych s chválou u O2 sice trošičku více šetřila (rozvor prostě JE poddimenzovaný - a na nové - větší - platformě se opravdu ve Wolfsburg tvrdě "maká"), ale opravdu to NENí průšvih jako u první generace (a motůrek 1,4 si chválu také zaslouží - i když ta silnější verze by neuškodila ...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.10.2008 00:38, RE: Inspired by South Korea
mikes posted by:
Bobuzel musim souhlasit, ten predek vypada divne.Mozna to bude pusobit jinak v realu, ale na fotkach zadna slava.
Ach, mikeši, v naší "golfdiskuzi" o absurdním rozhazování peněz - které kupci "GolfOctaviaaspol" musí zaplatit, jsem ještě na ultrapředražený nákup Rolls Royce zapomněla - to byl také pěkný NEsmysl!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.10.2008 04:43, Zapoměl jsem dodat
Tady se člověk fakt nenudí.Měl jsem na mysli při porovnání v podobnosti O2 s Passatem předchozí verzi B5(snad je to on).Mám pocit,že některé články čtou lidé ala Steve Wonder,nebo Mery Popins.Tu slavnou O2 jsem měl tu čest vlastnit a najezdil jsem 40tis. km,než jsem ji rozštípal na kaši,náhodou to nebyla chyba koncernu,ale má.Tak vím jaká je.To vše k doplnění mé úředchozí recenze za kterou si stojím.A nový "kabát" O2 víc sluší,není to nuda VW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.10.2008 09:26, RE: Turbo-motory
David V posted by:
Já si dělal srandu. Ale neboj, pičtunerské firmy budou mít opravdu žně. Turbomotory totiž k zásahům přímo svádějí. Tam se dá zvednout výkon opravdu relativně snadno.
Sorry, nedocvakly mi ty smajliky ;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.10.2008 10:07, RE: Inspired by South Korea
Kylie posted by:
Správně! NENí to (žádná) sláva (a dlužíte mi odpověď "pod Golfem"
PS: Ale ten motůrek 1.4 TSi je pozitivní zpráva (i když ta silnější verze by ...)
No žádná sláva to není, souhlas. A taky čekám na odpověď pod Golfem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.10.2008 16:10, RE: Pěkné
kuko posted by:
možná jsou to první indice vznikajícího superkoncernu GM+VW. Když sami nevědí porazit Toyotu tak se spojí.

Jinak k tomu že Oktávka nebude mít 6 válec - myslím, že to ani nikdo nebude čekat. Epica je přece jenom o třídu výš, takže tam je to věc cti.

Ten facelift celkem ujde. Bál jsem se že to bude hrůza alá FII, takže jsem příjemně překvapen. Teda až na ten volant. Ten se mi prostě fakt moc moc nelíbí...
Fuzi s GM by si teda VW "pomohl" :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.10.2008 17:16, RE: Pěkné
mikes posted by:
Fuzi s GM by si teda VW "pomohl" :o)
Aááááá mikeš, zaslepený "fanda" vw!
PS: Pod článkem o novém Golf jste mne posledním svým příspěvkem ZKLAMAL
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.10.2008 18:23, Octávia
OI je nesmrtelná, tato III. se už nebude vyrábět a I. furt. A proto jsem rád, že jí mám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.10.2008 20:59, RE: Pěkné
mikes posted by:
Co je nedostacujici motorizaci pro tebe jeste nemusi byt nedostacujici motorizaci pro nekoho jineho. Nekomu muze byt i 150PS malo ve fabii. A myslim ze Octa s 1.4 neni zrovna prodejni trhak, takze s temi zastupy patriotu s prazdnou kapsou co objednavaji O2 s 1.4 to nebude tak divoke...
Nefilozofujte mikeši - máte u mne BIG mínus za ten výmysl v diskuzi pod "Golf". A 1.4 motorizace u Octavie je "shit" i pro mou 70ti letou tetu v důchodu (to neokecáte)
PS: "Hrdino" "lháři" mikeši, postavte se čelem a omluvte se za své výmysly (golf byl v testu rychlejší ... je LEŽ!). Golf 32 není špatné auto, ale bmw 130 je i s o dvě decky menším motorem prostě rychlejší. Tak si už NEvymýšlejte (konkrétní hodnoty máte pod článkem o novém golfu)!
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.