0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia Combi

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.05.2006 11:20, RE: RECENZE
Aleš posted by:
Recenze pecka! Vše co chce člověk vědět. Má někdo z vás zkušenosti z 1,8 turbo 110kw? Nekdo říká že to pod deset nejde někdo zase pohoda za 8. Zajímalo by mě jak to je doopravdy - tzn. kolik pila a kolik ekonom. Dík za případné reakce.
Zalezi, jak s autem clovek zachazi. 1,8T je výborný motor, dá se s ním jezdit za 8litrů, ale jak říkám, záleží na noze. Jinak sportovní jízda bude stát 10l benzínu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.05.2006 11:24, RE: RECENZE
Vojtěch, TipCars.com posted by:
Zalezi, jak s autem clovek zachazi. 1,8T je výborný motor, dá se s ním jezdit za 8litrů, ale jak říkám, záleží na noze. Jinak sportovní jízda bude stát 10l benzínu.
Děkuji za reakci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.05.2006 15:13, RE: Pochvala recenze
Time4Tea posted by:
Tak tohle firma opravdu asi neřešila. To řešila pojišťovna havarijní pojištění.
No jo to máš asi pravdu že to řeší pojišťovna, ale je zde pořád nějaká spoluúčast a firemní auto v benzínu no nevim nevim.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.05.2006 16:53, Nafta benzín
Kenndy posted by:
No jo to máš asi pravdu že to řeší pojišťovna, ale je zde pořád nějaká spoluúčast a firemní auto v benzínu no nevim nevim.
Takhle obecně určitě ano a hlavně třeba u octavie. Ne vždy je však nafta vhodnější. Pro fy auto pohybující se po městě s častými studenými starty bych určitě volil nízkoobjemový benzín.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.05.2006 17:31, RE: RECENZE
Vojtěch, TipCars.com posted by:
Zalezi, jak s autem clovek zachazi. 1,8T je výborný motor, dá se s ním jezdit za 8litrů, ale jak říkám, záleží na noze. Jinak sportovní jízda bude stát 10l benzínu.
Sám jsem s 20V turbo párkrát jel, ale 8l/100 km je na medaili. Ne za spořivost, ale za sebeovládání. Troufnu si tvrdit, že málokdo, kdo si kupuje takový auto, jezdí na spotřebu. Prostě žere, ale jede. Před 10 lety jsem měl fáčko. Žralo, nejelo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.05.2006 21:30, Zimní pneu
Ja teda nevim, ale člověk, který na zimních pneu jezdí 190 km/h by si měl nafackovat. To sou takoví ti machýrci, co je pak seškrabujou z airbagu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.05.2006 22:12, Motor
Jen bych chtel poznamenat ze tento motor nema 74kW, ale 75kW ... a v technicaku to urcite bude napsane :)
Mozna si reknete ze 1kW je vo nicem ... je ... ale 75kW ma prave ty "mensi" zmeny ktere nejsou moc znat ... mechanickej plyn VS. elektronickej plyn kvuli emisim - rozdil v dynamice a ve spotrebe (horsi) ...

Jinak bych rad nejakou podobnou recenzi na motor v O TDI 66kW nebo 81kw... Zajimaly by me naklady na motor ...

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.05.2006 21:36, RE: Podvozek a tlumiče
Milan posted by:
Recenze obsahuje podobné informace jako od ostatnich uživatelů Octavií (až na tu bouračku). Jinak mne překvapuje, že při tak velkém počtu najetých kilometrů, nikde nezmiňujete např. výměnu tlumičů. A taky by mne docela zajímal stav ostatních částí podvozku.
Tlumiče jsou aktuálně po 168000 km stále ještě přijatelné a nevyžadují výměnu..jinak na podvozku se zatím neměnilo nic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.05.2006 21:39, RE: Děda
Mek posted by:
Bezva recenze, akorát se vždycky musím nahlas smát u drtivé většiny popisů okolnosti koupě ojetého vozu. Naštvaný mechanik, kterému jste vyfoukl kup století přímo před nosem, osmdesátiletý stařík, který s fungl novou oktávkou jezdil akorát jednou týdně do kostela (samozřejmě pouze v létě, v zimě auto stálo na špalkách ve stodole)...
No, tak na toto musím reagovat :
1. Mechanik v servisu škody to opravdu pro syna chtěl
2.Nevěříte-li věku předchozího majitele, rád Vám na mail pošlu kopii TP.
3. Nikde jsem nepsal, že auto stálo, naopak, že za rok a půl s tím ten vitální děda najel 42000 km, což není málo..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.05.2006 21:40, RE: bez předmětu
anonym posted by:
1.6 16V měl 77 kw.
Ano, ale do Octavie 1 se 1,6 16V 77 kW motor nedával..jak starší 74 kW, tak novější 75 kW byl 8V. 16V šel jen do Golfa a Bory..a nevím, zda i do Passata, ale tam mám za to byla stejná 1,6 74 kW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.05.2006 21:43, RE: RECENZE
Aleš posted by:
Recenze pecka! Vše co chce člověk vědět. Má někdo z vás zkušenosti z 1,8 turbo 110kw? Nekdo říká že to pod deset nejde někdo zase pohoda za 8. Zajímalo by mě jak to je doopravdy - tzn. kolik pila a kolik ekonom. Dík za případné reakce.
Ok, s 1,8 T Combi jsem také pár tisíc najel, a zkušenost je tato:
1.Střelba po dálnici ve Francii 180-230 průměr 10,5 litru dle pal.počítače
2.Střelba po ČR, 50% silnice, 50% dálnice cca.9,5 litru
3. Relativně normální jízda 8,5 litru
4. Normální řidič 8,2 litru)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.05.2006 21:48, RE: Výborně
Pepe posted by:
Konečně pořádná recenze. Hodně obsáhlá, minimum nepřesností. Tak nějak to má vypadat... Jen se divím tomu, že firemně se používají benzíny, ale prodoma má kolega TDI. Zvláštní - že by chyběla kalkulačka? U 8v motorů jsem se domníval, že jejich předností je právě zátah z nízkých otáček, u 16v je naopak lepší točit nahoru...
Také si dovolím reagovat:
1. benzíny máme hlavně kvůli nižším pořizovacím cenám. Jediná tato Octavia najede větší počet km, byla však koupena za daných okolností tak výhodně, že by se diesel nevyplatil. Ostatní osobáky jezdí do max.20000 km ročně, což na TDI nemá cenu. Kolega si TDI koupol v roce 96, kdy rozdíl nafta/benzín byl podstatně větší co se týče cen u pump a rozdíl v cenách nových aut menší..

2.Máte pravdu, 8V motory by skutečně měly jít z nízkých otáček lépe, ale má zkušenost s tímto konkrétním vozem je (bohužel) jiná. Přičítám to nevhodné převodovce, která je "krátká".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.05.2006 21:52, RE: Výborně
davy posted by:
Stímto motorem mám bohaté zkušenosti tak bych se rád podělil o svoje zážitky. Jak už zde bylo uvedeno, jedná se 1.6 8v. Pepe zde správně uvedl, že 8v zabíra již od nižších otáček. To mohu jen potvrdit. Není to záběr jak u TDi ale na druhou stranu v rozsahu od 1800-2800ot/m je pružnější než 1.8T. Pak už je 1.8T samozřejmě rychlejší. Motor 1.6 není pro závodníky ale na druhou stranu určitě není brzda provozu. I stímto motorem se dá jezdit velmi svižně a taky úsporně. Na stránkách tipcarsu už bylo ...
Vůz má údržbu přesně dle pokynů, stále jen ve značkovém servisu. Svižně se sice s tímto motorem jezdít dá, ale rozhodně ne svižně a úsporně, pokud si pod pojmem svižně nepředstavujtete to, že občas předjedete aviatika. Možná jsme jen měli smůlu na tzv.pondělní kus, ale i při naprosto klidné a ekonomické jízdě jsem se pod 7,3 litru nedostal. Pokud jezdím normálně, pak je to cca.8,7, a při střelbě 10 na silnici a 11-12 na dálnici..bohužel..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.05.2006 21:54, RE: Pochvala recenze
Jirka posted by:
Fakt pěkná recenze. Akorát se člověk někdy ,,hledí" jak firma šetří ( výměna karoserie a celkově firemní auto v benzínu přijde jako postavené na hlavu), ale jinak fakt pěkně rozepsané. A není to hlavně ten RÁDOBYRECENZISTA co auto chválí do nebes a spotřeba je ,,pár kapek" na 100 km a přitom má auto 3 měsíce jak už zde párkrát bylo.
výměna karoserie byla na pojišťovnu se spoluúčastí asi 18 tisíc, a TDI by se bývalo nevyplatilo-proč, o tom píši v jiné odpovědi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.05.2006 21:58, RE: motor 1.8 vs. 2.0
watchtower posted by:
Autor jaksi zapomněl zhodnotit a zaznamenat dost rozšířený motor 1.8 s výkonem 92 kW/125k. Právě ten postrádal tah v nízkých otáčkách, a vysoké značně zvyšovaly spotřebu. A právě ten byl nahrazen 2.0 85 kW s kultivovanějším chodem. Není to tedy žádná plečka z nouze. Akorát je tu to vyšší pojištění (které však u některých pojišťoven je daleko lépe rozvrženo do více tříd-a tedy každý si tam najde svoje, než u vydřidušské České poj.)
Pravda, stane se, na 1,8 bez turba jsem pozapomněl...díky za doplnění...Nicméně 2,0 85 kW není možná plečka, ale zastaralý motor z Passata B5 rozhodně...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.05.2006 22:01, RE: Zimní pneu
belushi posted by:
Ja teda nevim, ale člověk, který na zimních pneu jezdí 190 km/h by si měl nafackovat. To sou takoví ti machýrci, co je pak seškrabujou z airbagu.
Vážený pane, nafackovat si nemíním a vězte, že ne každý má na zimu na voze protektory z Baumaxu..Měl jsem pneu s rychlostním indexem H, tzn.do 210, takže s dostatečnou rezervou. Jinak 190 samozřejmě nejezdím v tuhé zimě, ale v období, kdy ráno jsou občas mrazíky a přes den 6 stupňů..a za machýrka se skutečně nepovažuji..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 12.05.2006 22:02, RE: Motor
Smoula posted by:
Jen bych chtel poznamenat ze tento motor nema 74kW, ale 75kW ... a v technicaku to urcite bude napsane :)
Mozna si reknete ze 1kW je vo nicem ... je ... ale 75kW ma prave ty "mensi" zmeny ktere nejsou moc znat ... mechanickej plyn VS. elektronickej plyn kvuli emisim - rozdil v dynamice a ve spotrebe (horsi) ...

Jinak bych rad nejakou podobnou recenzi na motor v O TDI 66kW nebo 81kw... Zajimaly by me naklady na motor ...

Pokud máte na mysli motor v recenzované Octavii, má 74 Kw..dávaly se dvě verze, já mám 74 kW, ale o tom už je tu příspěvků dost a dost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.05.2006 02:29, RE: Pro Pepeho
Pepe posted by:
Sám jsem s 20V turbo párkrát jel, ale 8l/100 km je na medaili. Ne za spořivost, ale za sebeovládání. Troufnu si tvrdit, že málokdo, kdo si kupuje takový auto, jezdí na spotřebu. Prostě žere, ale jede. Před 10 lety jsem měl fáčko. Žralo, nejelo...
Myslím, že jsi uhodil hřebík na hlavičku. Jestli si někdo koupí motor s Téčkem v benzínu a jezdí za 8l... To mi prostě nesedí. Připadá mi to, jako kdyby šel s kanónem na vrabce. Mám čipnutou Oktávku (sice v dieslu) na 96kW a od té doby se pod šest litrů prostě nedostanu. Když jedu slušně, tak si bere po čipu ještě o trochu míň, než dřív. Ale vydržte to, sakra!!! Takže to občas protáhnu a půl nádrže je v tahu. Jinak 1,8T jsem řídil jen jednou a když jsem tomu šlápnul za krk, tak to byl fakt požitek!!! Lepší než moje TDIčko.
Abych předešl zbytečné kritice, neporovnávám jízdní vlastnosti, ale jen motory. V předchozím SUBARU Legacy 2,0 jsem zatáčky skutečně řezal a nepoznal jsem snad ani hranice tohoto již 12 let starého vozu. Ale po jemné strkanici na křižovatce mě připadla cena opravovaných dílů, jako kdybych kupoval letecké součástky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.05.2006 23:49,
Hele Jozef, nauč se jezdit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.05.2006 11:14, RE: Pro Pepeho
Richard posted by:
Myslím, že jsi uhodil hřebík na hlavičku. Jestli si někdo koupí motor s Téčkem v benzínu a jezdí za 8l... To mi prostě nesedí. Připadá mi to, jako kdyby šel s kanónem na vrabce. Mám čipnutou Oktávku (sice v dieslu) na 96kW a od té doby se pod šest litrů prostě nedostanu. Když jedu slušně, tak si bere po čipu ještě o trochu míň, než dřív. Ale vydržte to, sakra!!! Takže to občas protáhnu a půl nádrže je v tahu. Jinak 1,8T jsem řídil jen jednou a když jsem tomu šlápnul za krk, tak to byl fakt požit...
Přiznám se ... S 1,8T jsem na plnou najel 340 km, s TDI 66 kW 2,5x více. Jezdit s 1,8T denně a muset se krotit (protože jinak by mě sežrala i s botama) bych asi nezvládl. Ale jak říkám. Jede to....
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.