0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.03.2007 22:58, RE: nerozumím hodnocení
Jirka posted by:
Měl jsem Oktávku super od roku 1971. V roce 1988 mi ji ukradli, pořídil jsem si kombíka, se kterým jsem jezdil až do roku 1997. Výhodou tohoto vozu bylo, že jsem si vše mohl opravovat sám. Vyžadovalo to ovšem mít garáž s montážní jámou, technickou i manuální zručnost. Výkony i jízdní vlastnosti se ovšem nedají srovnávat s dnešními automobily. Spolehlivost udržovaného a opečovávaného vozu byla ovšem vynikající. Auto nebylo prošpikované elektronikou, která je u dnešních aut zdrojem největšího proc...
Dík za milý příspěvek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.03.2007 21:18, Autor má pravdu
Tak sem ten článek přečetl tátovi a docela jsme se při něm zasmáli. Táta řikal, že autor vystihl všechny vady i charakteristické znaky vozu. Byla to prostě klasika. Akorát prej další vada bylo řazení. Někdy tam spadla zpátečka a půl hodiny nešla vyndat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.04.2007 13:39, RE: Škoda
David_Logins posted by:
To bylo ale posledni, pak jeste Skoda 1000MB, ta byla taky dobra.....tim to haslo,¨Skoda 100,110,105,120,125,130, ktere se vyrabeli asi 20 let vkuse byla hruza a des...Az zase Favorit to trochu vynes nahoru, byl by hvezda, kdyby prisel ve verzi Bertone (hnede anatomicke velurove sedacky, jine vyplne dveri, central, radio s digi tunerem,zeleno-seda tonovana skla, lakovane narazniky, - pokud jste videli prototip z roku 1984, vite o cem mluvim) a taky kdyby misto koncem roku 1987 prisel v tom roce...
Octávka šla, ale cabrio Felicia bylo opravdu nádherné autíčko! A IMHO dost pěkná byla i Š 110 R coupé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 07:18, RE: Trabant
Dr.Sid posted by:
Vic takovych ! Navrhuji recenzi trabanta, ty maji jeste min pacek
A u starsich modelu se topeni zapina sezoni vymenou hadic na motoru ! A kohoutek paliva !
A to přepínání dálkových světel na podlaze... ;) jejda, to byly časy na koleji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.05.2007 12:09, RE: Klasika
íí posted by:
No jo. Sedan samozrejme dvoudverovou.
Spartak mal rovnaku karoseriu ako oktavka. Lisila sa pristrojova doska, podvozok (spartak mal este listove pruziny), a motor mal vyssi vykon.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.05.2007 09:56, RE: Trabant
pafka posted by:
A to přepínání dálkových světel na podlaze... ;) jejda, to byly časy na koleji.
nahodou to prepinani svetel na podlaze bylo skvele.SPARTAK bylo me prvni auto se kterym jsem jezdil 3 roky, spousta prihod. Jako jediny jsem toto auto nastartoval po protoceni klikou v mraze -30 a pak ostatni auta roztahoval protoze sei anineskrtla, trosu pretacive do zatacek, v zime lepsi hodit do kufru pytel pisku ale parada, Skvele auto co hodne uveze a hodne vydrzi.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.