0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 2.0 TDI - zkušenosti s DSG po 42 000 Km

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.01.2008 13:00, RE: Octava
Kuli posted by:
1dB je najmensia uchom rozoznatelna jednotka...
Jo, to určitě. Rozdíl v hlučnosti 1dB znamená, že subjektivně vnímaná hlučnost je "jednou taková" jako na úrovni o 1 dB nižší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.01.2008 13:05, RE: autor textu
anonym posted by:
tohle jsem zkousel u predchoziho soukr.superba TDI PD.
Nasel jsem firmu, na miru mi narezali a na miste nalepili odhlucneni kapoty zespodu. Upevneni plastovych krytu na motoru atd. jsem si predelal sam (dost do drncelo).
Na lepsi odhlucneni (odstrojeni a oblepeni prepazky mezi
motorem a prostorem auta) jsem nemel tehdy odvahu..
Zlepsilo se to neznatelne. Ale mam pocit ze Octavia II je jeste o dost hlucnejsi nez byl superb. Unavuje to, verte mi.
Já mám OII 1,9 TDI taky s DSGčkem a hlučnosť je v pohodě, rozhodně mi přijde nižší než u mé předchozí 1,9 TDI octy. 2.0 TDI jsem zatím neměl možnost otestovat, ale četl jsem že je hlučnější.
Jo a při předjíždění režim Sport taky nepoužívám, většinou stačí sešlápnout plyn až na podlahu, aby "kliknul", kdy automat rovnou podřadí a jede podobně jako ve sportovním režimu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.01.2008 13:20, RE: autor textu
anonym posted by:
Vážený příteli,
první, co mě napadlo, že já bych si na oktávku Barum Polaris nedal, i já jezdím v zimě na GY UG. Holt hory jsou hory.
Jinak vám chválím moc pěknou recenzi. Poučil jsem se o DSG a sekvenční převodovce a došlo mi, že jsem onehdy byl pěkně za jahodu. Přijel se kamarád pochlubit s svou novou SUV obludou mercedes a já jsem odmítl si ji vyzkoušet s poněkud nejapným odkazem na svou averzi k automatickým převodovkám. No, přilezu ke křížku a to auto si půjčím.
Ještě jednou, dobrá práce.
Já mám Continentaly Winterconti, taky mi přijdou velice dobré. Jinak DSG je skvělá věc, je to moje první auto s "automatem" a rozhodně bych už neměnil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.01.2008 14:12, RE: o jeje ...
TOM posted by:
Úsměvný příspěvek.Opravdu.Musím vám dát za pravdu.Bláznům se totiž nemá odporovat. Měl jsem možnost se svézt W311 asi před 25 lety a musím říct,že opravdu je to auto na úrovni dnešních Audi. )))) , ))), A co teprve potom ta jejich 353!! Tak budou jezdit audi tak za dvacet let ne? Není problém postavit auto lepší než dělá Audi?A proč ho teda každý nestaví??A pokud někdo ano,tak v čem je tak lepší?Lepší o 50 let,když Audi je na úrovni poválečných vozů....
Mohu Vás uklidnit, nejsem fanatickým odpůrcem Audi, jsem dokonce jeho majitelem a uživatelem a k tomu OII +OI a mohu tak vypadat dokonce jako jejich fanoušek. Ale důvod je prozaičtější. Koncernová auta jsou servisně seriöznější. Když tam něco nefunguje, servis je schopen to vcelku briskně odstranit i když to může být i dražší. Po anabázi s francouzskými auty, kdy opravy opakovaných závad jdou do ztracena a servis si neví rady a se závěrečným výrokem, že oni jsou jen servis, což mě u zboží za půl mega přijde jako podraz, jsem skončil u německých výrobků. Pro uživatele, který hodně jezdí jsou OK. Adi a spol, ale nejsou pro mě nedotknutelná modla. Pokud např. korejci ukážou, že postavit dobré auto umí a budou i servisně OK, pak němce klidně hodím přes palubu a budu jezdit v korejcích.
Jinak co setýká pokrokovosti konstrukce ,tak tady uplatňuji tzv. kritický přístup tam nemá servilní "značkový" a "inoušovský" pohled místo. Koneckonců jsem auta vystudoval a mám z toho diplom.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.01.2008 16:11, RE: diky bohu za automat
anonym posted by:
keď zistíš, že si lenivý otáčať volantom, kúpiš si isto "tramvaj" čeče...
ty ale to je super napad..diky za radu "cece"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.01.2008 23:33, RE: Octava
anonym posted by:
Je to v podstatě dobrý auto. Je to prostě škoda a ta je holt drahá, protože se i tak prodá.
Vidíš sám, že drahá není. Možná pro tebe. Jinak by se tak neprodávala.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.01.2008 00:18, RE: Octava
anonym posted by:
Slyšel jsem, že nějaké firmy se na tohle specializují a Octavii TDI velmi efektně utlumí, prý až o 20 nebo 30 decibelů.
Já jsem zase slyšel, že v Rusku mají slona, který mluví.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.01.2008 14:43, RE: Octava
anonym posted by:
Jo, to určitě. Rozdíl v hlučnosti 1dB znamená, že subjektivně vnímaná hlučnost je "jednou taková" jako na úrovni o 1 dB nižší.
Není to úplně pravda. Dvojnásobný akustický výkon odpovídá rozdílu 3 dB. Jinak - decibel je poměrná jednotka s logaritmickým měřítkem - 20 db znamená desetinásobek, 40 dB stonásobek, 60 db tisícinásobek, atd. Další najdete např. na www.wikipedia.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 00:00, RE: Velice dobrě napsané.
TOM posted by:
Při rychlosti el.-mg. vln bude vzdálenost satelitů ten nejmenší problém.Když ale připustíme,že se plete tachometr,jak můžem vědět,že se neplete i otáčkoměr?A jak ho správně okalibrovat?A jak z něj při vysoké rychlosti odečíst přesnou hodnotu?Myslím,že je tady tolik dílčích chyb,že výsledná chyba je rozhodně větší než u navigace.Nejlepší asi bude policejní radar.Ale samozřejmě,že každé měřící zařízení má nějakou odchylku měření.
Sanoyrejne, ze je to zpozdeni znat, na tom je prece GPS zalozeny. Ta vec v aute je jen prijimac, nic to nevysila. Druzice jouu 20000KM daleko pd zeme.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 11:46, RE: Octava
anonym posted by:
mám sice jen 1.6MPI a nejezdím jako autor (přes 180 mě nikdo nedonutí, i když auto by asi ještě jelo), rozdíl po přezutí orig. michelin na polaris jsem vůbec nezaznamenal.
To jste asi jediny kdo neciti rozdil mezi letnimi a zimnimi pneumatikami.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 11:51, RE: autor textu
anonym posted by:
Já mám OII 1,9 TDI taky s DSGčkem a hlučnosť je v pohodě, rozhodně mi přijde nižší než u mé předchozí 1,9 TDI octy. 2.0 TDI jsem zatím neměl možnost otestovat, ale četl jsem že je hlučnější.
Jo a při předjíždění režim Sport taky nepoužívám, většinou stačí sešlápnout plyn až na podlahu, aby "kliknul", kdy automat rovnou podřadí a jede podobně jako ve sportovním režimu.
Taky bych rekl ze 2.0TDi je hlucnejsi nez 1.9TDi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 12:06, RE: autor textu
anonym posted by:
děkuji za reakci. Ona ta DSG je prostě mechanická převodovka, s robotizovaným přeřazováním a ovládáním spojek a tedy převodovka která z mého pohledu technokrata vlastně česky řečeno zdařile "simuluje" automat. Proto to funguje, proto je spotřeba rel. nízká, auto je pod plynem stále...
Nemate zkusenost s tim, ze by nekdy prevodovka zavahala co zaradit? Klasicky kdyz clovek treba brzdi, nahle potrebuje kratce vic pridat a pak opet brzdi. Nebo naopak, totez v opacnem gardu pri zrychlovani. Pry se přev. DSG v takovych pripadech nekdy trochu "rozmysli" nez zaradi, protoze je zmatena co vlastne chcete delat. Projevovat se to ma spise u dieselu (kvůli setrvačnosti motoru), benziny s tim nemaji problem, reaguji bez prodleni. Asi to je extremni pripad ale zajimalo by me jestli se vam to nestalo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 12:15, RE: Velice dobrě napsané.
anonym posted by:
Já jenom bych se chtěl vrátit k té maximálce podle navigace. Já tomu nevěřím. Lepší je přepočet přes otáčky, převodové poměry a dyn. pol. kola. Jenom to chce ověřit přesnost otáčkoměru. Podle zkušeností mi proměřoval tachometr proti přepočtené v rychlosti přes 200 km/h. 8 -12 km/h. Podle pneu.
Sateltu nevěřím z jednoho důvodu. Je moc vysoko a přeci jenom dlouho trvá komunikace.
Máme v bytě tři televizory. Jeden snímá obraz přes vysílač 20 km daleko, druhý přes Astru 3 a třetí přes Intelsat. Zpo...
To by me zajimalo, jak byste meril ten dyn. pol. kola ve 200kmh...
Pres GPS je mereni urcite radove presnejsi nez vami udany prepocet.
Ze by me reagovala pozde GPS pri vysoke rychlosti nemuzu rict (tezko rict co je mysleno tim "pozde"), vliv na to ma pouze dohled na oblohu, ne rychlost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 31.01.2008 17:15, Automatická převodovka
To tady nemáte zkušenosti s automatickou převodovkou? To tady nebyly Škodovky s automatem? Cukání a hopsání, co je to za blbosti. Něco takového nebylo ani před 40 léty. Kde jste se schovávali?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 15:02, Zkušenosti s DSG
Auto nové 3.měsíc, motor 2.0 TDI, najeto 17000 km, dlouhodobá spotřeba podle tankování 6.26 při 50% horské silnice, město a 50% dálnice.
Kombinace 103KW dieselu a DSG je opravdu moc povedená, souhlasím se vším co autor napsal. Při běžné (svižné) jízdě, lze částečně hlučnost TDI eliminovat tím, že je potřeba mít "lehkou" nohu na plynu. Elektronika DSG se na to rychle adaptuje, včas řadí a udržuje otáčky mezi 1400 až 2300.
Dnes už bych za manuál neměnil (ročně najedu dojížděním do práce cca. 60 tis).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 08.02.2008 07:00, RE: Octava
mikes posted by:
To jste asi jediny kdo neciti rozdil mezi letnimi a zimnimi pneumatikami.
No ono je asi taky rozdíl v tom, jestli přezouváte plecháče, nebo jezdíte v létě na litých kolech s nízkoprofil. pneu a na zimu je vyměníte za plecháče se zimníma pneumatikama, ne?. :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 11.02.2008 09:28, dunkell
mam tak mesic DSG OKTAVKU 2.0 TDI 74.000 r.v 2005 kombi aje to bomba asi bych manual uz nechtel a dvoulitr maze podle me velice dobre.takze pochvala pro skoda-auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.02.2008 14:55, RE: Octava
anonym posted by:
Měl jsem několik aut a po revoluci jsem na každém najezdil přes 200tis.km. Takže zkušeností habaděj. Teď mám octII 4x4 1,9tdi čipnutý u cimbu na 122kw. To snad auto nemá žádné slabiny. Jenom onen zmiňovaný infrahluk. Ten tam je. Ale je to jen nedostatečné vycpání odhlučňovacím materiálem. Když se podíváte třeba do Accordu 22tdi, tak tam jsou neskutečné vrstvy tlumící hmoty. Bez ní by byl stejně hlučný jako PD. Ostatně poslední provedení passatu tdi 125kw je skvěle odhlučněné po hluku ani památky...
Oni by to rádi odhlučnili, ale mají to zakázané, protože by pak konkurovali Passatu nebo dokonce Audi. Audi má nejlepší odhlučnění. S tím se musíte smířit a ta spotřeba kapaliny v ostřikovačích se dá omezit nastavením v centrální řídící jednotce. Ostřikovače světel ju xenonů sou dány ze zákona!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.02.2008 13:25, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Tak pro postizeny lidi, kteri moc rostou se auta nevyrabi:)
ridici skodovek maji nejmensi přirozeni,proto tvrdi ze maji nej auto na svete
a jezdi jako hovada.ne rychle,to ta chudinka nezvladne,ale jako arogantni
blbci kteri nerespektuji nic. se skodovkou jsou to teprve poradni chlapy.sara
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.05.2008 19:21, Cena
Za ty prachy bych radši Avensis... Ale proti gustu žádný impotent...
respond
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.