0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 2.0 TDI - zkušenosti s DSG po 42 000 Km

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 00:16, Octava
Je to v podstatě dobrý auto. Je to prostě škoda a ta je holt drahá, protože se i tak prodá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 03:31, RE: Octava
anonym posted by:
Je to v podstatě dobrý auto. Je to prostě škoda a ta je holt drahá, protože se i tak prodá.
Ahoj všichni, jen bych chtěl reagovat na to přezuti na zimáky. Mám Passata 2.8 tiptronic Highline, ktery dle TP ma 1685kg a jakmile sem to přezul, tak sem myslel že mám defekt. Je to nesrovnatelné!! A s tim tipronicem máte pravdu... ...ale taky se da s tim naucit a zvyknout a uz se mi nejak nechce do manualu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 07:24,
..proč to překvapení z nedostaku místa? Je to prostě auto nižší střední třídy i když se to marketing firmy snaží to nezdůrazňovat a všelijak kolem toho mlžit,takže se jim povedlo u většiny (zejména českých zákazníků) vytvořit povědomí že je to velká kára byť tomu tak samozřejmě není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 07:50, misto
doporucuji na cas presednout do trabanta, Vase prostorove naroky se pak trochu umoudri. A ne ze Superba do Oktavky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 08:06, RE: misto
anonym posted by:
doporucuji na cas presednout do trabanta, Vase prostorove naroky se pak trochu umoudri. A ne ze Superba do Oktavky...
J eto logicke, ze vam vzadu prijde malo mista, zvlaste kdyz jdete ze Superba do Octavie. Vim, ze Superb neni vyssi stredni trida, ale jen stredni, ale misto na zadnich sedackach by se dalo srovnat s vyssi stredni, takze pokud porovname jen misto vzadu tak se slo o 2 tridy dolu. Jinak Octavia 2 super auto, bral byhc ho hned, ale ceny jak noveho tak bazaroveho me nuti jit ke konkurenci a Skode se vyhnout. Nemluvne o riziku odcizeni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 08:07, RE: bez předmětu
anonym posted by:
..proč to překvapení z nedostaku místa? Je to prostě auto nižší střední třídy i když se to marketing firmy snaží to nezdůrazňovat a všelijak kolem toho mlžit,takže se jim povedlo u většiny (zejména českých zákazníků) vytvořit povědomí že je to velká kára byť tomu tak samozřejmě není.
Nevím, ale mám Octavii Scout, měřím 187 cm a sám za sebe se posadím naprosto pohodlně. Místa je vzadu habaděj. Předpokládám, že autor recenze má výšku někde k dvěma metrům a vozí zřejmě tři dětské sedačky, jinak si jeho stížnosti na nedostatek místa nedokáži vysvětlit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 08:18, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nevím, ale mám Octavii Scout, měřím 187 cm a sám za sebe se posadím naprosto pohodlně. Místa je vzadu habaděj. Předpokládám, že autor recenze má výšku někde k dvěma metrům a vozí zřejmě tři dětské sedačky, jinak si jeho stížnosti na nedostatek místa nedokáži vysvětlit.
zřejmě autor rád jezdí s nataženýma nohama, spousta lidí má také dost sklopenou opěrku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 08:34, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nevím, ale mám Octavii Scout, měřím 187 cm a sám za sebe se posadím naprosto pohodlně. Místa je vzadu habaděj. Předpokládám, že autor recenze má výšku někde k dvěma metrům a vozí zřejmě tři dětské sedačky, jinak si jeho stížnosti na nedostatek místa nedokáži vysvětlit.
zdravím, mám 2 m a s octávkou jsem jel, místa málo vpředu, jinak dost dobré na auto střední tř. ale zas tak moc lidí 2 m nemá, řekl bych, že jsme měl spíše málo místa v příčném směru, tlačil mne středový panel, hrana do levé holeně..jinak kombík jel dobře, i když obyč.1.9 TD, ale ten diesel infrazvuk rozléhající se v kabině na dálnici, myslel jsme, že mi rezonuje hlava, když jsem po 250 km vylezl z auta, jinak jezdím s 2.0 Forester Subaru 07 a ať obuju víceméně cokoliv, tak jízdní vlastnosti fantastické, spotřeba ovšem 10 L, ale jezdím svižně...místa vepředu víc, vzadu míň než ve zmíněném embéčku
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 08:35, RE: bez předmětu
anonym posted by:
zdravím, mám 2 m a s octávkou jsem jel, místa málo vpředu, jinak dost dobré na auto střední tř. ale zas tak moc lidí 2 m nemá, řekl bych, že jsme měl spíše málo místa v příčném směru, tlačil mne středový panel, hrana do levé holeně..jinak kombík jel dobře, i když obyč.1.9 TD, ale ten diesel infrazvuk rozléhající se v kabině na dálnici, myslel jsme, že mi rezonuje hlava, když jsem po 250 km vylezl z auta, jinak jezdím s 2.0 Forester Subaru 07 a ať obuju víceméně cokoliv, tak jízdní vlastnosti fan...
do pravé nohy , ještě je moc po ránu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 08:38, RE: misto
anonym posted by:
J eto logicke, ze vam vzadu prijde malo mista, zvlaste kdyz jdete ze Superba do Octavie. Vim, ze Superb neni vyssi stredni trida, ale jen stredni, ale misto na zadnich sedackach by se dalo srovnat s vyssi stredni, takze pokud porovname jen misto vzadu tak se slo o 2 tridy dolu. Jinak Octavia 2 super auto, bral byhc ho hned, ale ceny jak noveho tak bazaroveho me nuti jit ke konkurenci a Skode se vyhnout. Nemluvne o riziku odcizeni.
Á autocvoci zase řeší skatulky....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 08:46, bez
se silnějším benzínem by to bylo zajímavější
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 08:48, RE: bez předmětu
anonym posted by:
zdravím, mám 2 m a s octávkou jsem jel, místa málo vpředu, jinak dost dobré na auto střední tř. ale zas tak moc lidí 2 m nemá, řekl bych, že jsme měl spíše málo místa v příčném směru, tlačil mne středový panel, hrana do levé holeně..jinak kombík jel dobře, i když obyč.1.9 TD, ale ten diesel infrazvuk rozléhající se v kabině na dálnici, myslel jsme, že mi rezonuje hlava, když jsem po 250 km vylezl z auta, jinak jezdím s 2.0 Forester Subaru 07 a ať obuju víceméně cokoliv, tak jízdní vlastnosti fan...
Tak pro postizeny lidi, kteri moc rostou se auta nevyrabi:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 09:24, o jeje ...
.. mam a4 v kombiku se stejnym motorem a plnou vybavou az na navigacku a xenony. Vysla me na 840k a musim rict ze i kdyby byla drazsi nez ta oktava, tak by to byl lepsi kauf. Hlavnim duvodem je nesrovnatelne lepsi podvozek a neuveritelny komfort. Oproti oktave je v aute ticho jako v hrobe. Ostrikovani svetel je "na prani" to znamena, ze o sekundu podrzim dele packu na ostrikovani predniho skla. A v zime? Svetla se neostrikuji, jakmile klesne venkovni teplota pod nulu. Nadrz ma 72l takze nejakych 1000km zvladam hrave. Mista v predu se mi zdalo celkem malo, ale premeril jsem si kolegovu oktavku a tam je ho napric jeste mene.... jen ten kufr je lepsi, protoze ma vytlacene boky snad az na vnejsi plechy. o nahradnich dilech se nehodlam bavit, protoze zkusenost je takova ze za originalni dily na oktavku dam stejne jako za to acko. - oprava kompletne rozbiteho zrcatka na oktavku stala 300eur. Podle servisu by to na a4 stalo stejne.... VW koncern nechce aby oktavka konkurovala VW vozum a proto je oktavka sizena, kde to jde ..... ale cenu si presto nasadi poradnou... adios
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 09:25, RE: Octava
anonym posted by:
Je to v podstatě dobrý auto. Je to prostě škoda a ta je holt drahá, protože se i tak prodá.
Měl jsem několik aut a po revoluci jsem na každém najezdil přes 200tis.km. Takže zkušeností habaděj. Teď mám octII 4x4 1,9tdi čipnutý u cimbu na 122kw. To snad auto nemá žádné slabiny. Jenom onen zmiňovaný infrahluk. Ten tam je. Ale je to jen nedostatečné vycpání odhlučňovacím materiálem. Když se podíváte třeba do Accordu 22tdi, tak tam jsou neskutečné vrstvy tlumící hmoty. Bez ní by byl stejně hlučný jako PD. Ostatně poslední provedení passatu tdi 125kw je skvěle odhlučněné po hluku ani památky. Je nepochopitelné, že pánové ze škody nejsou schopni tam vecpat další tlumící hmoty za cca 10-15 tis. Kč, což by se v ceně auta kolem 700-800 tis.Kč stratilo a případně to nabídnout za příplatek - většina by do toho šla. A spotřeba i u 4x4 je naprosto super. Tady nemají comon raily žádnou šanci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 10:07, autor textu:
anonym posted by:
Tak pro postizeny lidi, kteri moc rostou se auta nevyrabi:)
Máte pravdu, nejsem v tématu prostoru uplně objektivní.
Měřím dva metry, mám malá dvojčata, předtím jsem jezdil superbem... -)) prostě pro mě trochu místa chybí.
Dělá to i ten prostřední panel, abyste ulevil pravé noze,
musíte sedadlo tlačit dolů a dozadu...připravujete se tak
o místo vzadu..škoda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 10:09, autor textu.-
anonym posted by:
doporucuji na cas presednout do trabanta, Vase prostorove naroky se pak trochu umoudri. A ne ze Superba do Oktavky...
Měl jsem několik trabantů. mnoho let.. vzal jsem vrtačku,
do kolejnice sedadla řidiče vyvrtal o 10 cm dál dírku
navíc...a měl největší prostor v autě v životě... -))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 10:26, ostrikovace
Nechte si aktivovat denni sviceni, pri nem se neostrikuji svetla. Na druhou stranu, pokud v zime snezi, tak bez ostrikovacu neuvidite po chvili nic, protoze xenony nehreji tolik, aby dokazaly rozehrat vrstvu na svetlech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 10:28, RE: o jeje ...
anonym posted by:
.. mam a4 v kombiku se stejnym motorem a plnou vybavou az na navigacku a xenony. Vysla me na 840k a musim rict ze i kdyby byla drazsi nez ta oktava, tak by to byl lepsi kauf. Hlavnim duvodem je nesrovnatelne lepsi podvozek a neuveritelny komfort. Oproti oktave je v aute ticho jako v hrobe. Ostrikovani svetel je "na prani" to znamena, ze o sekundu podrzim dele packu na ostrikovani predniho skla. A v zime? Svetla se neostrikuji, jakmile klesne venkovni teplota pod nulu. Nadrz ma 72l takze nejakych...
A4 ma nesrovnatelne lepsi podvozek ? hmmm.... :) .... o sdílení koncernových podvozkových plošin asi nevíš že?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 10:29,
Konečně někdo kdo přizná, že Oct tdi jsou těžké na předek, to říkám furt! Jinak jasně, dobrý automat je oki Nevím proč z toho mají všichni z počátku strach. Jooo a jak si na to někdo zvykne tak už do manuálnu nejde jj. Prostor je takový přiměřený, nezapomeňte že se jedná o vůz nižší střední tř. (byť s cenami střední tř) . JJ hlučnost je katastrofa, O I. pod kapotou dokonce neměla ani deku, v O II už aspoň symbolická je. Jinak spotřeba je hezká
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 24.01.2008 10:55, Zimni pneu
Nechapu, ze se autor divi zhorseni jizdnich vlastnosti pri pouziti zimnich pneu.Neni to nic divneho, jen me prekvapuje,ze autora nenapadne, ze jsou zimni pneu a zimni pneu.....Setrit u auta za takove nekrestanske penize par stovek pouzitim 'low cost' barumek, to muzou asi fakt jen Cesi.Pouzivam s uspechem Goodyear Ultragrip 7, predtim 6 a vim proc si radeji priplatim.
respond
  1 2 3 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.