0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,9 TDI - hodnocení při 200 tis. km.

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 07:17, Úspora
No a teď se podívejte na to kolik jste do toho auta od roku 2009 nastrkal a upřímně si řekněte zda by se nevyplatila nová kia ceed nebo hyundai i30, kde není nutné po dalších 5 let investovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 08:45, Škoda Octavia

Simply clever, ale tak dvacet let nazpět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 08:48, RE: Škoda Octavia
gablenz posted by:

Simply clever, ale tak dvacet let nazpět.
Simply Never!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 10:22, RE: Úspora
brin posted by:
No a teď se podívejte na to kolik jste do toho auta od roku 2009 nastrkal a upřímně si řekněte zda by se nevyplatila nová kia ceed nebo hyundai i30, kde není nutné po dalších 5 let investovat.
jaktože není nutné dalších 5 let investovat? Tam se nemění olej, destičky, kotouče, co další závady způsobené provozem? Když koupí novýho Ceeda, tak za něj vyplázne přes 300tis, ta Octavka stála se vším všudy tak 2/3. Jediná větší závada je výměna turba, ostatní je běžný servis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 10:28, Moje oktávka 1,9 tdi 2001 mela stejne problemy s turbem atd.. ve 450tisících.. myslim ze tohle na tom bude podobne..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 10:32, RE: Úspora
Tomi posted by:
jaktože není nutné dalších 5 let investovat? Tam se nemění olej, destičky, kotouče, co další závady způsobené provozem? Když koupí novýho Ceeda, tak za něj vyplázne přes 300tis, ta Octavka stála se vším všudy tak 2/3. Jediná větší závada je výměna turba, ostatní je běžný servis.
200 tisíc do 9 let staré Oktávky? Tos trefil kozla. Kdo tohle dá? 100 za auto a 20 za turbo, víc bych nedal, to bych si raději koupil o rok mladší Mondeo
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 11:21, RE: Moje oktávka 1,9 tdi 2001 mela stejne problemy s turbem atd.. ve 450tisících.. myslim ze tohle na tom bude podobne..
karlos posted by:
Ve firmě jsme měli několik služebáků O1 TDi 66, 81 i 96kW a u jedné se měnilo turbo už po 2 letech a cca 70 tkm. Ale je fakt že se s chlazením turba nikdo moc nezdržoval. Prostě dojet po dálnici na Rozvadov, nabrat naftu, najíst se a pokračovat. Takhle ale odešlo jen 1 z cca 10 aut. Hned po 3 letech se prodávaly s nájezdama kolem 100-130 tkm.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 12:04, RE: Úspora
David V posted by:
200 tisíc do 9 let staré Oktávky? Tos trefil kozla. Kdo tohle dá? 100 za auto a 20 za turbo, víc bych nedal, to bych si raději koupil o rok mladší Mondeo
bavíme se o ceně Octavie z roku 2009 v té době ano, kolem 200tis kč bežná cena za 81kw, r.v. 2000 a cca 140tkm. Jinak máš pravdu, cena Octavie je dlouhodobě vysoká ve vztahu ke konkurenci a co se musí uznat, ohledně ceny je to držák.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 12:11, RE: Moje oktávka 1,9 tdi 2001 mela stejne problemy s turbem atd.. ve 450tisících.. myslim ze tohle na tom bude podobne..
Petr S posted by:
Ve firmě jsme měli několik služebáků O1 TDi 66, 81 i 96kW a u jedné se měnilo turbo už po 2 letech a cca 70 tkm. Ale je fakt že se s chlazením turba nikdo moc nezdržoval. Prostě dojet po dálnici na Rozvadov, nabrat naftu, najíst se a pokračovat. Takhle ale odešlo jen 1 z cca 10 aut. Hned po 3 letech se prodávaly s nájezdama kolem 100-130 tkm.
No chtít po českém člověku, aby se choval k cizímu jako k vlastnímu je velmi těžké.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 12:38, RE: Úspora
Tomi posted by:
bavíme se o ceně Octavie z roku 2009 v té době ano, kolem 200tis kč bežná cena za 81kw, r.v. 2000 a cca 140tkm. Jinak máš pravdu, cena Octavie je dlouhodobě vysoká ve vztahu ke konkurenci a co se musí uznat, ohledně ceny je to držák.
Myslím, že ne. V rodině máme Passata TDi 96kW z roku 2001 koupeného v roce 2009 a usmlouvaného ze 190-ti na 170 tisíc. Pochybuju, že by o rok starší OI byla dražší než Passat.
Momentální běžná cena 9-ti leté Octavie je kolem 80-100 tisíc. Pochybuju o 2-letém stotisícovém cenovém propadu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 13:27, RE: Úspora
David V posted by:
Myslím, že ne. V rodině máme Passata TDi 96kW z roku 2001 koupeného v roce 2009 a usmlouvaného ze 190-ti na 170 tisíc. Pochybuju, že by o rok starší OI byla dražší než Passat.
Momentální běžná cena 9-ti leté Octavie je kolem 80-100 tisíc. Pochybuju o 2-letém stotisícovém cenovém propadu.
díval jsem se na prodeje těch O1 v 2009, máš pravdu. Běžná ceny už tehdy byla cca 140-150. Takže s tím co investoval do toho mohl dát cca 160-170. Takže proti Ceedu to byla cca 1/2 ceny. A tedy námět na nákup např. Ceeda je mimo mísu. Nehledě na to, že většinou lidí nekoupí nové auto proto, že nemají nebo nechtějí dát tolik peněz za auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 13:36, RE: Moje oktávka 1,9 tdi 2001 mela stejne problemy s turbem atd.. ve 450tisících.. myslim ze tohle na tom bude podobne..
Michal posted by:
No chtít po českém člověku, aby se choval k cizímu jako k vlastnímu je velmi těžké.
Pokud máš doma atmo benzín, tak jiné auto používáš tak jak si zvyklý. Někam dojedu a vypnu motor. Myslím že většina lidí ani neví že se má turbo chladit, zvlášť když tě na to ve firmě ani neupozorní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 19:01, RE: Moje oktávka 1,9 tdi 2001 mela stejne problemy s turbem atd.. ve 450tisících.. myslim ze tohle na tom bude podobne..
Petr S posted by:
Pokud máš doma atmo benzín, tak jiné auto používáš tak jak si zvyklý. Někam dojedu a vypnu motor. Myslím že většina lidí ani neví že se má turbo chladit, zvlášť když tě na to ve firmě ani neupozorní.
...protože je to většinou stejně zbytečný... Já po těch svých bídácích požaduju při parkování používat parkovací brzdu - plíce bych si vymluvil. Prostě nechaj naloženou dodávku v kopci jen na rychlost, a co na to setrvák a spojka je jim fuk. A takhle je to (prakticky) všude a se vším. Prostě z cizího krev neteče, až se to posere, tak se koupí jiný...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 21:39, RE: Moje oktávka 1,9 tdi 2001 mela stejne problemy s turbem atd.. ve 450tisících.. myslim ze tohle na tom bude podobne..
Pepe posted by:
...protože je to většinou stejně zbytečný... Já po těch svých bídácích požaduju při parkování používat parkovací brzdu - plíce bych si vymluvil. Prostě nechaj naloženou dodávku v kopci jen na rychlost, a co na to setrvák a spojka je jim fuk. A takhle je to (prakticky) všude a se vším. Prostě z cizího krev neteče, až se to posere, tak se koupí jiný...
V tomhle případě to bylo jedno asi i managementu. Prostě pobočka zahraniční firmy... Auta se kupovaly stejně jen na 3 roky a pak šly po leasingu do bazaru (nebo si ho odkoupil zaměstnanec za výkupní cenu jakou nabídly áčka). A během 3 let auta většinou vydržely.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 22:12, RE: Moje oktávka 1,9 tdi 2001 mela stejne problemy s turbem atd.. ve 450tisících.. myslim ze tohle na tom bude podobne..
Petr S posted by:
V tomhle případě to bylo jedno asi i managementu. Prostě pobočka zahraniční firmy... Auta se kupovaly stejně jen na 3 roky a pak šly po leasingu do bazaru (nebo si ho odkoupil zaměstnanec za výkupní cenu jakou nabídly áčka). A během 3 let auta většinou vydržely.
S tím odkupem je to lepší, auto nedostává takovou čočku, což se odrazí i na cenách servisu. Do 3 let asi jen málo, ale motivace je to dobrá. S dodávkama ale nerealizovatelná...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.05.2011 23:09, RE: Moje oktávka 1,9 tdi 2001 mela stejne problemy s turbem atd.. ve 450tisících.. myslim ze tohle na tom bude podobne..
Pepe posted by:
S tím odkupem je to lepší, auto nedostává takovou čočku, což se odrazí i na cenách servisu. Do 3 let asi jen málo, ale motivace je to dobrá. S dodávkama ale nerealizovatelná...
Na těhle služebácích se střídalo asi 10 lidí, navíc se daly půjčovat i na víkend na soukromé účely za korunu šedesát za 1km s CCS kartou grátis pokud by náhodou došla nafta. Takže zas takové terno si to auto koupit to nebylo. Ty auta jezdily v Německu 140-180 po dálnicích a někdo stejným stylem pokračoval pak i v Čechách. S některýma kolegama jsem měl celkem strach jet když zrovna seděli za volantem. Jízda v hustém déšti, na tacho 160, sem tam akvaplanning byl docela adrenalin.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.05.2011 08:36, RE: Moje oktávka 1,9 tdi 2001 mela stejne problemy s turbem atd.. ve 450tisících.. myslim ze tohle na tom bude podobne..
Petr S posted by:
Na těhle služebácích se střídalo asi 10 lidí, navíc se daly půjčovat i na víkend na soukromé účely za korunu šedesát za 1km s CCS kartou grátis pokud by náhodou došla nafta. Takže zas takové terno si to auto koupit to nebylo. Ty auta jezdily v Německu 140-180 po dálnicích a někdo stejným stylem pokračoval pak i v Čechách. S některýma kolegama jsem měl celkem strach jet když zrovna seděli za volantem. Jízda v hustém déšti, na tacho 160, sem tam akvaplanning byl docela adrenalin.
Nebral bych to jako paušál, prostě odešlo dříve turbo, mohlo se jednat o vadný kus. Já mám stejný motor v Toledu 1L a má najeto 300.000 s původním turbem, jen dost píská, ale už asi 100tis km a pořád tahá jak ďas. Dlouhodobou spotřebu mám dle PC stejnou, léto 5,1, proto mě zarazila ta spotřeba s vozejkem, 10,5 L/100 kM?? Já tahám obytňák, který má š 2,1m, v 2,65m, 1.100 kg a do HR, Maď. a pod. jezdím pod 9L/100 km. A to mám tempo 100, takže mám průměrnou rychlost kolem 80 km/h.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.05.2011 11:03, RE: Úspora
brin posted by:
No a teď se podívejte na to kolik jste do toho auta od roku 2009 nastrkal a upřímně si řekněte zda by se nevyplatila nová kia ceed nebo hyundai i30, kde není nutné po dalších 5 let investovat.
Někdo si koupí Oktávku a někdo korejskýho ošizenýho šunta. Každého věc. Nekritizoval bych. Mimochodem, nenechejte se zmást reklamou a nablýskanými plechy - "auto nemusí být krabice" a raději dejte na zkušenosti majitelů.
respond
stanikk
number of posts61
date of registration06.05.2013
Monday 06.05.2013 14:21, RE: Úspora
brin posted by:
No a teď se podívejte na to kolik jste do toho auta od roku 2009 nastrkal a upřímně si řekněte zda by se nevyplatila nová kia ceed nebo hyundai i30, kde není nutné po dalších 5 let investovat.


A myslíte si, že do nového vozu nemusíte nic investovat? A co servisní prohlídky v autorizovaném servisu.... ty asi budou zadarmo stejně jako náplně... nemluvě o ztrátě hodnoty nového vozu....
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 06.05.2013 15:38, RE: Úspora
stanikk posted by:
brin posted by:
No a teď se podívejte na to kolik jste do toho auta od roku 2009 nastrkal a upřímně si řekněte zda by se nevyplatila nová kia ceed nebo hyundai i30, kde není nutné po dalších 5 let investovat.
A myslíte si, že do nového vozu nemusíte nic investovat? A co servisní prohlídky v autorizovaném servisu.... ty asi budou zadarmo stejně jako náplně... nemluvě o ztrátě hodnoty nového vozu....


Zrovna teď kolega Hyundai I30 první roční servisní prohlídka přes 4500 Kč. Vizuální kontroly + výměna oleje s filtrem i pylovým (najede 10 tkm/rok - to bych si asi ještě měnit nenechal).
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.