0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,9 TDI

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 17:39, RE: Skoda Octavia
Dusan posted by:
To auto to samozrejme zvladne. Takovy najezd zvladne par let i Opel Corsa. Spise jde o to co zvladne ridic. Preci jenom naject tolik kilometru v nejprilis pohodlnem aute schopnem ject maximalne do tech 180km/hod neni uplne idealni. Na takovy najezd po Evrope by to chtelo nejakou rozumnou dalnicni stihacku.
Jinak ja najezdim nastesti podstatne mene, nepocitam to, ale rekl bych tak do tech triceti tisic. Akorat, ze to najezdim v tak dvanacti ruznych autech, protoze bohuzel mam zamestnani, ze jezdi...
Japonci to niekedy nedomysli, to je pravda, ale taký nemci taliani či francúzi toho nedomyslia 3x viacej!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 17:54, RE: Skoda Octavia
Martin posted by:
Japonci to niekedy nedomysli, to je pravda, ale taký nemci taliani či francúzi toho nedomyslia 3x viacej!!
K těm japoncům, na světě jezdí spousty aut, ať už z německa, ty jsou samozrejme nejlepsi, nebo od jinud (francie, USA - taky vcelku dobré vozy, akorát že do Evropy jsou na nic). Spousta těchto aut je velice stará - třeba i 25 let, pár vyjímek se najde i přez 30 let. Ale mezi těmito dosud!!! jezdícími staříky japonské auto opravdu nenajdete Není problém potkat Mercedes 200 z roku 1978, který má najeto více jak milion km a jezdí. Toyotu z roku 78??? to jsem jeste nevidel. Čato jsou k vidění japonci až okolo roku 1990. Sice jedou, ale nic uvnitř nefunguje a karoserie připomína cedník.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 17:58, RE: Skoda Octavia
Dusan posted by:
To auto to samozrejme zvladne. Takovy najezd zvladne par let i Opel Corsa. Spise jde o to co zvladne ridic. Preci jenom naject tolik kilometru v nejprilis pohodlnem aute schopnem ject maximalne do tech 180km/hod neni uplne idealni. Na takovy najezd po Evrope by to chtelo nejakou rozumnou dalnicni stihacku.
Jinak ja najezdim nastesti podstatne mene, nepocitam to, ale rekl bych tak do tech triceti tisic. Akorat, ze to najezdim v tak dvanacti ruznych autech, protoze bohuzel mam zamestnani, ze jezdi...
Osobně si taky nemyslím, že by Octavie byla ideální na takový nájezd km, ale je to spíš otázka pohodlí. Asi neudělal Martin chybu s tou A6kou. Škodovku bych tak nějak nemusel, ale určitě to není nic špatnýho, spíš mi připadá, že je taková moc tvrdá a nepohodlná, ale jinak je v poho. Píše sem spousta zabržděných idiotů, ale aspoň je nějaká sranda. Vždyť takový zbohatlický spratek docela pobaví a stejně mu to nikdy nedojde.Čus
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 18:04, aka je pravda?
Pravda je taka ze minimalne polovica ludi,ktory tu pisu,vobec nemaju auto.Su to ...nastrocny vyrastkovia ktory cely den vysedavaju pri compe a len sa rypu po nete do vsetkych diskuznych for.Len tak som si raz prechadzal fanclub VW a co nevydim,bol tam pekne zaregistrovany tipek,ktory mal tam uz pocetne vela prispevkou cca 60.Ono nieje natom nic zvlastne,dokym som nezystil ze tam ma fotky mojho golfa,na ktoreho tam stale len pindal ze sa mu furt jebe.A este pre vsetkych rypakov niesom fanda ziadnej znacky, takze take odkazy tipu predaj toto a kup si toto su mi uplne ukradnute.Kupujem len auta zasadne ojazdene do 3 rokov nesu milionarom,a ked mam pravdu povedat tak som mal uz nemca, francuza a teraz mam japonca.A moje zhodnotenie je asi take: 1-nemec =image
2-francuz=dizajn
3-japonec=spolahlivost
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 18:04, RE: Skoda Octavia
Dave posted by:
K těm japoncům, na světě jezdí spousty aut, ať už z německa, ty jsou samozrejme nejlepsi, nebo od jinud (francie, USA - taky vcelku dobré vozy, akorát že do Evropy jsou na nic). Spousta těchto aut je velice stará - třeba i 25 let, pár vyjímek se najde i přez 30 let. Ale mezi těmito dosud!!! jezdícími staříky japonské auto opravdu nenajdete Není problém potkat Mercedes 200 z roku 1978, který má najeto více jak milion km a jezdí. Toyotu z roku 78??? to jsem jeste nevidel. Čato jsou k vidění ja...
A teď k té Octavii. Není to vyloženě špatné auto, bohužel se vyrábí více jak 10 let a je to na tom znát. Fábie je proti ní super moderní auto (když porovnáme výplně dveří, akustický komfort od silnice atd....) Kdyby Octavie startovaly na nějakých 70.000.- a končily na 170.000.- bylo vše OK. Ovšem ceny reálné jsou děs. Třeba octavia za 270.000.-??? z roku 2004. Spousta lidí si řekne TDi, proboha!!! taková kvalita..ano to byla, před těma 10 lety :) Nový ford focus 1.6 TDCi 80 kW se při troše štěstí za těch 280-300 tisíc sežene taky a jede stejně jako 1.9 TDi v silnějších variantách, ještě ke všemu je o hodně tišší a méně žere. Výbava focusu má všechno už v základu. 4 airbagy, klimu, ABS,elektriku (krom zadních oken, ale to zase neberu jako důležitý prvek výbavy, když to stojí 4.000.-), verze Ghia má climatronic, ESP, tempomat. Octavia v základu nemá nic. Podvozek Octavie si může o kvalitách focusu nechat jenom zdát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 18:07, RE: Skoda Octavia
Dave posted by:
A teď k té Octavii. Není to vyloženě špatné auto, bohužel se vyrábí více jak 10 let a je to na tom znát. Fábie je proti ní super moderní auto (když porovnáme výplně dveří, akustický komfort od silnice atd....) Kdyby Octavie startovaly na nějakých 70.000.- a končily na 170.000.- bylo vše OK. Ovšem ceny reálné jsou děs. Třeba octavia za 270.000.-??? z roku 2004. Spousta lidí si řekne TDi, proboha!!! taková kvalita..ano to byla, před těma 10 lety :) Nový ford focus 1.6 TDCi 80 kW se při troše štěst...
To vypada jk reklama na focus, ale tak třeba Mondeo, Audy A6, Astra, Citroen C4
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 18:19, RE: Skoda Octavia
Dusan posted by:
Nesmite zapominat, ze je to majitel Skodovky. Majitele Skodovek jsou divna sorta lidi, kteri sice jezdi kazdou chvili do servisu, ale povazuji to za uplne normalni a vychvaluji spolehlivost svych vozu. Tady v tech uzivatelskych recenzich uz je to nekolikaty pripad, nejdrive napise jak byl nekolikrat do roka s necim v servisu a v zaveru vychvali svoji Skukdu jakej je to drzak. Nekolikrat po precteni tech recenzi jsem si rikal, ze mit takove problemy, tak auto hodim ze skaly, ale u Skodovek je to ...
Jestliže majiitelé škodovek jso divná sorta, tak pak zřejmě Dušan bude vyjímka (zřejmě pěknej debil) - omlouvám se ostatním, ale musel jsem to napsat. Takový přiblbla mám opravdu rád!!! V garáži mají rezatý Uno a budou tady machrovat. Aťt se pan Duušan pochlubí v čem vozí svůj zadek, nebo se za to stydí?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 19:06, vyhřívání sedadel
Jen tak mimochodem vyhřívání sedaček v octavii I je myslím si o ničem. I když jej člověk dá na maximum tak to moc netopí a hlavně to jde tak nějak zezadu a ne odspoda. To v jiných autech je to o něčem jiném, pro příklad uvedu koncernový passat, kde to opravdu hřeje odspoda tak, že si člověk tak trochu přiškvaří zadek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 19:23, RE: Skoda Octavia
Dave posted by:
A teď k té Octavii. Není to vyloženě špatné auto, bohužel se vyrábí více jak 10 let a je to na tom znát. Fábie je proti ní super moderní auto (když porovnáme výplně dveří, akustický komfort od silnice atd....) Kdyby Octavie startovaly na nějakých 70.000.- a končily na 170.000.- bylo vše OK. Ovšem ceny reálné jsou děs. Třeba octavia za 270.000.-??? z roku 2004. Spousta lidí si řekne TDi, proboha!!! taková kvalita..ano to byla, před těma 10 lety :) Nový ford focus 1.6 TDCi 80 kW se při troše štěst...
Tak jsem koukal na toho noveho focuse jak DAVE psal, a ani v nafte, ani v benzinu (vyjma 1,4) se neda sehant pod 300 tis, ano auto je po vsech strankach lepsi, ale octavia jak TDI tak 1,8T se daji sehant do 250 tis a dalsich 50 tis dat za focuse spousta lidi jiz nema, i kdyz souhlasim, mit 300 tis nevaham, a jdu do motoru 1,6 v nafte, ale vice se mi zamlouva peugeot 307 nez focus, sice kvalita je na strane fordu, ale vzheld toho francouze hmmm to bych si nechal libit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 19:24, RE: další rozuma
Martin2 posted by:
Pro A4.S korozí blatníků jsem se u novějších Mazd ještě nesetkal.U starších ročníků určitě ano.Ale starší ročníky NEKUPUJI,takže je mi to celkem jedno.Ostatně starší ročníky jakékoliv automobilky jsou na tom podobně.Jen to přiznat,co????Myslím,že soudruzi z Japonska dělají rozhodně méně chyb,než opravdoví soudruzi z Česka.Ale o tom jsem se nebavil.Bavil jsem se o tragických jízdích vlastnostech při plně obsazeném autě a rozvoru Octavie.A to je opravdu mazec!!!!Za ty peníze rozhodně.
U Mazdy 6 jsou běžně rezavé dveře již z výroby a to jejich spodní část.Kdo umí trošku německy,najde to na www.autobild.de.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 19:28, Focus
Tak prvni focus jak psal Dave s motorem 1 ,6 TDCI ve vykonejsi verzi 80kw stoji 326 tis, to je trosku uz daleko od octavie cenove. NEvim ale malokdo da za octavii rpes 250 vetsina lidi da prave max do tech 250 za octavii
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 19:33, RE: Skoda Octavia
Dave posted by:
A teď k té Octavii. Není to vyloženě špatné auto, bohužel se vyrábí více jak 10 let a je to na tom znát. Fábie je proti ní super moderní auto (když porovnáme výplně dveří, akustický komfort od silnice atd....) Kdyby Octavie startovaly na nějakých 70.000.- a končily na 170.000.- bylo vše OK. Ovšem ceny reálné jsou děs. Třeba octavia za 270.000.-??? z roku 2004. Spousta lidí si řekne TDi, proboha!!! taková kvalita..ano to byla, před těma 10 lety :) Nový ford focus 1.6 TDCi 80 kW se při troše štěst...
Pořád dokola, kvalita podvozku, kdyz chcete jezdit do zatacek rychle kupte si formu, octavia je auto pro rodiny ne pro lidi co chteji jezdit rychle a rezat zatacky pochopte to ze pro spoustu lidi neni podvozek rozhodujici, ze jim jde o to, ze maji dobr ypocit servisu v kazdem meste, snadne a rychle opravy protoze vsechny vady skodovek jsou zname...kdy pochopite ze podvozek neni to jedine na aute a ze mnohdy to nehrae ani nejmensi roli pri vyberu? Ja osobne vybiram auto pro rodinu a kriteria jsou takova, pomerne velky kufr, nizka spotreba, dostupnost dilu, spotreba, cena na trhu a vzheld, ale podvozek me opravdu moc nezajima, protoze treba octavia me absolutne dostacuje, plni me pozadavky, jede to, a ze mondeo pri 180 bude sedet lepe me opravdu nemrzi, protoze tolik nejezdim a ani nepojedu, takze je mi opravdu jedno jak se chova auto po prekroceni asi tak 150
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 19:40, RE: Octavia
Dusan posted by:
Na Mondeo je z druhovyroby dilu samozrejme mnohem vice nez na Octavii, proste proto ze se jich vyrobilo radove vice nez Octavii a tudiz to jsou pro druhovyrobce mnohem lukrativnejsi vozy.
Mondeo ma vyhodu, ze ac je to dost male auto a neni prilis pohodlne (Ford se proste nikdy nenauci delat sedacky), tak preci jenom je o tridu vyse a oproti Octavii tudiz na jezdeni o neco rozumnejsi. Krome toho u nej probehly jizdni vlastnosti, takze dokaze ject rovne pri rozumne dalnicni rychlosti i jindy nez z...
Ano mondeo ma retez misto remenu to je vyhoda, jelikoz budu kupvoat bazarove, tak koupim octavii po vymene remenu. nenajedu zdaleka tolik km takze dalsi vymena me jiz neceka protoze pri najezdu 10 tis rocne by to trvalo 10 let a to uz auto davn oprodam. Jinak spoelhlivost ano octavia ma navic u benzinu turbo, ale ze by se nejak sralo to nevim, pokud ho majitel tedy neupekl. Vsude se doctete, ze pri setrnem zachazeni najedou turba okolo 300tis km, turbo se da repasovat, ale je riziko dalsi investice. Ruceni neni tak zanedbatelne je to bez bonusu 3700 rocne coz je dost. Spotreba je stejna u tech motoru. Vetsinou maji lidi na 1,8T spotrebu okolo 10 kdyz na to trosku slapou a okolo 8 klidna jizda, coz by odpovidalo dle me i mondeu 2,0. Zase naopak vyhoda 1,8T je zatah odspoda stejne jako u nafty, vzdyt taky 210Nm při 1750 otackach je hodnota 90konoveho TDI a nevadne az do 6 tis. Skoda ze mondeo nema taky podobny motor. Me vice vyhovuje pro jizdu turbo benzin protoze jsem doted jezdil s naftakem nez toceni atmosferickeho motoru. Monedo se taky potyka s vetsi hmotnsoti o 300kg proti octavii a to je hodne navic. To je jak octavia ve 4 lidech. Ale na druhou stranu mondeo z temer stejne velkeho auto dostalo mnohem vice mista pro posadku a vypada lepe a nekrade se ( alespon myslim)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 19:52, RE: Dave-Japonské vozy
Dave posted by:
K těm japoncům, na světě jezdí spousty aut, ať už z německa, ty jsou samozrejme nejlepsi, nebo od jinud (francie, USA - taky vcelku dobré vozy, akorát že do Evropy jsou na nic). Spousta těchto aut je velice stará - třeba i 25 let, pár vyjímek se najde i přez 30 let. Ale mezi těmito dosud!!! jezdícími staříky japonské auto opravdu nenajdete Není problém potkat Mercedes 200 z roku 1978, který má najeto více jak milion km a jezdí. Toyotu z roku 78??? to jsem jeste nevidel. Čato jsou k vidění ja...
Tak pan Dave zatím vede jednu z prvních příček v ceně nejdebilnější názor! Léta zkušeností naopak ukázala, že co se elektroniky uvnitř týče, jsou právě Japonská auta, ta která fungují. Měl jsem kdysi Hondu z roku 1988, byla trochu orezlá, ale všechno fungovalo perfektně!Rezatá z roku 1990, jsou úplně stejně, jako ty medvědi, audiny a báva. V těch letech prostě ta ochrana nebyla na takové úrovni nikde. Rozdíl byl pouze v tom, že když někde stál německý pekáč a odjel, tak po něm byl flek od oleje ) Toyotu z roku 78 jsem viděl, ale je jich jak šafránu,protože se dřív oficiálně nedováželi a po revoluci už to bylo moc staré, takže to nemělo smysl. Mercedes, Audi a Bávo bylo možné koupit v Tuzexu a proto tady taky jezdí ty staré kusy! Tak to je, když někdo hovno ví a chce diskutovat na nějaké téma, viď Dave?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 20:05, RE: Dave-Japonské vozy, tak,tak
Šakal posted by:
Tak pan Dave zatím vede jednu z prvních příček v ceně nejdebilnější názor! Léta zkušeností naopak ukázala, že co se elektroniky uvnitř týče, jsou právě Japonská auta, ta která fungují. Měl jsem kdysi Hondu z roku 1988, byla trochu orezlá, ale všechno fungovalo perfektně!Rezatá z roku 1990, jsou úplně stejně, jako ty medvědi, audiny a báva. V těch letech prostě ta ochrana nebyla na takové úrovni nikde. Rozdíl byl pouze v tom, že když někde stál německý pekáč a odjel, tak po něm byl flek od oleje...
Bohužel musím souhlasit se Šakalem, všechno, co napsal sedí. V těch letech nebyl mezi vozy v antikorozní ochraně moc velký rozdíl. O té importaci je to rovněž pravda. Kdo měl Bony (a hodně), mohl si klidně Mecedes koupit v Tuzexu. Dovézt sem v těchto letech Japonce bylo velmi obtížné. Jsou to stejně diskuze na prd, ale je potřeba trochu přemýšlet a ne zaslepeně tvrdit, že nejlepší auta jsou německá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 20:08, mondeo
Ale musim uznat, ze kdyby za 250 ( stejna cena octavie 1,8T) se dalo sehnat pekne mondeo, kratke 5ti dverove s 2,0 benzin tak asi nevaham a jdu do mondea, ale cena 250 je pro mne limitujici s tim ze si musim nechat nejake money na servis jak udrzba, tak clovek nidky nevi :) Jeste posledni dotaz. Mondea TDCI od roku 2003 se daji sehant levneji jak benziny, jejich pretlak, zajimalo by me, jestli se tedy vypalti mondeo v nafte pri najezdu 10 tis km rocne kdyz v nafte vyjde levneji jak v benzinu? A jak dalece moderni nafte vadi studeny kratky start? potrebuji ato na vlemi caste dojizdeni do prace, cca 10 minut jizdy, ale nekd yproste vezu hodne firemnich veci, takze nemuzu jet busem ajo obvykle, nekdy jedu kazdy den do prace a nekdy vubec, ale prevaha je studenych kratkych startu a teprve o vikendech auto vyvetram pri ceste na chatu. Ma cenu tedy koupit levnejsi TDCI nebo priplatiti trosku za superspolehlivy 2,0 benzin?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 20:09, RE: Dave-Japonské vozy, tak,tak
Jaroslav Š. posted by:
Bohužel musím souhlasit se Šakalem, všechno, co napsal sedí. V těch letech nebyl mezi vozy v antikorozní ochraně moc velký rozdíl. O té importaci je to rovněž pravda. Kdo měl Bony (a hodně), mohl si klidně Mecedes koupit v Tuzexu. Dovézt sem v těchto letech Japonce bylo velmi obtížné. Jsou to stejně diskuze na prd, ale je potřeba trochu přemýšlet a ne zaslepeně tvrdit, že nejlepší auta jsou německá.
Souhlas, hlavne potom, kdyz se auta mohla dovazet tak neblize bylo stejne nemecko a proto hlavne nemecka auta se vozila
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 20:20, RE: Octavia
Martin posted by:
Ja nevim chlapi co mate porad proti skodovkam. Octavia splnuje pozadavky prumerneho cecha. A to ze autor najede 50 tis km rocne proc by nemohl mit octavii? Ja osobne mam Stary seat Toledo TDI najedu okolo 20 - 25 tis km a taky to jde. Souhlasim mit penize koupim si lepsi karu, ale proste ne vsichni mame na "accord I-CTDI rulllleezzz" jak se casto opbjevuje. Nekdy nechapu absolutne prispevky typu prodej octavii kup accorda, a kolik accord stoji? A ze by skodovka byla nejak extreme porucjova se ta...
být Tebou tak jdu do Mondea, protože se to stejně promítne na ceně, Octavia bude o 50 tis. dražší, takže to potom výjde na stejno!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 20:23, RE: Octavia
Pepíno posted by:
být Tebou tak jdu do Mondea, protože se to stejně promítne na ceně, Octavia bude o 50 tis. dražší, takže to potom výjde na stejno!
Prave ze octavia je levnejsi jak mondeo, ale mondeo je vetsi ale chci jen ten model faceliftovany mdoel, ty starsy mondea se mi nelibi. P¨Nejvetsi probem je sehant ho v benzinu a jeste vetsi rpobem sehant 2,0
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.01.2007 21:52, RE: No tak
petr posted by:
No v Anglii možná,ale francie a itálie nic moc jich tam nejzdí,v německu o trochu vic,já jinak magůrku nijak nemachruju,ale vysvětluji,že za cenu ojeté škůdky se dají koupit lepší auta!!toď vše.Jinak soukromě VW Sharan tdi-jinak taky žádnej zázrak,myslím si že Peugeot 806,či to stejné od Citroénu či Lancie jsou lepší auta.
hele, já si myslim, že ty to nemáš v hlavě v pořádku, dycky když ti někdo něco vyvrátí, použiješ ještě blbější argument. Píšeš, že venku moc octavek nejezdí. Já ti na to napíšu, že v Anglii je to nejprodávanější a nejoblíbenější auto (mimochodem už několik let). V Německu není nejprodávanější, ale oblíbenost hodně hodně vysoká, což je vidět na cenách, který se už pár let držej skoro stejně, oproti ostatním značkám.
A ty mi na to napíšeš, že ve Francii a Itálii nic moc, že jich tam moc nejezdí? To je úchylný viď? Jen pro tvou ilustraci, třeba za poslední dva měsíce jsem těch octavek z Francie přivezl asi šest. A víš co si kupoval každej ten člověk? Taky Octavku, akorát novou. Takže asi nebyli nespokojený. Jinak dneska jsem četl, že za lonskej rok se ze všech značek prodalo nejvíc škodovek (z toho nejvíc octavek), a to 41% ze všech prodaných aut. Druhej byl Renault, jehož podíl na trhu je závratných 6%. Takže skoro polovina lidí, kteří si jdou koupit nový auto jsou hlupáci, protože si kupují tu špatnou značku Škoda. Výborně, víc nepotřebuju vědět. Všechny ostatní evropský automobilky jsou dlouhodobě v recesi, jen škodovce roste zisk každý rok o cca 5%. Čim to asi bude. Octavky facelifty (rok 00-nahoru) nestíhali vyrábět, poptávka převyšovala nabídku,museli zavádět mimořádný směny. To taky asi nebude tim, že by to bylo špatný auto za hodně peněz. Nebo jsou všichni kromě tebe opravdu blbý?Nevim
respond
  1 ... 4 5 6 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.