0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,9 TDI

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.01.2007 23:27, RE: Octavia
Šakal posted by:
Lidi žijou v ve virtuálním světě, že je na Škodovku všechno nejlevnější a že jsou superspolehlivé. Tito lidé většinou o autech moc neví a nechávají si poradit. O Škodovky je velký zájem a proto taky ty nesmyslné ceny. Osobně si nemyslím, že by to byla špatná auta (Octavia, Fabia a td), ale jsou jim připisovány někdy až nadpřirozené vlastnosti. Pro mě je Octavia srovnatelná s jakýmkoliv jiným autem (Opel Astra,VWGolf,Ford Focus) a nevidím na ni nic vyjímečného, prostě průměr. Myslím, že kdyby se...
mas pravdu! Octavky jsou normalni auta jako kazda jina - jedny maji takove zavady a druhe zase takove - a na Octavku hlavne TDi jsou hooodne drahe nahradni dily - co se aspon motoru tyce - ted kolega shani vstrikovace a jsou 4 ks z toho jedna hlavni stoji okolo 9300 a ty 3 zbyle jsou kus po 6900 a skoda pry nechce po jednom kuse prodat jen sadu!! Tak sehnal nejakeho chlapa co mu to za 1400 kc opravi - repasuje. A to si kazdy mysli ze je ot ceske auto tak na to bude vsechno levne!!!! Ono je uz asi jedno jestli mas Pasika B5 nebo octavku vse ma podobne ceny protoze jsou tam stejne veci!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.01.2007 23:28, RE: Celkem zajimavy
Tmmáš 33 posted by:
Zdravím, váhu jsem skutečně neměnil (asi jsem měl štěstí).
Koupil jsem TDI 66 kW při 180 000 km, dnes po necelých 4 letech 287 000 km. A váha vzduchu, bez problémů. A tlumiče, prosím vás, kdo nejezdí, tak je nemění, já je měnil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.01.2007 23:31, RE: Octavia
Jarda posted by:
mas pravdu! Octavky jsou normalni auta jako kazda jina - jedny maji takove zavady a druhe zase takove - a na Octavku hlavne TDi jsou hooodne drahe nahradni dily - co se aspon motoru tyce - ted kolega shani vstrikovace a jsou 4 ks z toho jedna hlavni stoji okolo 9300 a ty 3 zbyle jsou kus po 6900 a skoda pry nechce po jednom kuse prodat jen sadu!! Tak sehnal nejakeho chlapa co mu to za 1400 kc opravi - repasuje. A to si kazdy mysli ze je ot ceske auto tak na to bude vsechno levne!!!! Ono je uz a...
Souhlas, teď jsem měnil kladku příslušenství - cena: 1 600 kč - je totiž z V6 2,8. Dost vážně přemýšlím, že je jedno co si koupím, ceny ND jsou téměř stejné, jen snad náprava u oct. 1 je bezproblémů - oproti superbu audi a passatu. Ale stejně to bude A6, nebo superb - další auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.01.2007 13:04, RE: Octavia
Tom posted by:
Motor 2.0i 8v, že je to nejhorší ? Vysoká spotřeba benzínu a oleje ? To si nemohl myslet vážně. Podle mého názoru je to nejlepší benzínový motor v Octávii I. - naprosto jednoduchý úsporný a spolehlivý agregát, žádné technické výstřelky, prostě pohoda. Bohužel v ČR, kde většina z nás hraje na povinné ručení se kupují 1.6 a 1.8. Důkazem toho je fakt, že koupíte 2.0i SLX z roku 99 (novější palubka) za 130tis Kč. V Octavii II. bych z benzinu volil jednoznačně 2.0 FSI - výborný motor s přímým vstřike...
ha ha ha to jsi mě rozesmál
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.02.2007 20:01, Octavka
Tak ja nechapu Ty,kteri tady rikaji,ze octavie je spatny vuz!Ja mam koupenou Octavku 1.9TDI 66kw v plne vybave a sem sni naprosto spokojen.Sem druhy majitel,pri koupi mela najeto 70 tis.km.Na radu v autoservisu sem vymenil brzdove kotouce a rozvodak,vcetne vsech naplni.A ted na ni mam najeto 120 tis. km a za celou dobu slape jako hodinky bez zadnych zavad.Samozrejmosti je pravidelna vymena oleje(menim po 15 tis.km) a nemuzu si na nic stezovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 30.09.2007 04:00, RE: Celkem zajimavy
Tmmáš 33 posted by:
Zdravím, váhu jsem skutečně neměnil (asi jsem měl štěstí).
... ja jsem vahu taky (zatim?) nemenil - o1, 81kw, 170tkm - a co je to servis, bych, kdyby se tam nekroutily ty blby kotouce, ani netusil - jinak jezdim do do servisu 1-2x rocne na vymenu oleje a filtru do klimosky - jinak jsem za celou dobu (krome tech kotoucu, desticek, steracu, zarovek, oleje, filtru a pneu) menil pouze spojku kompresoru klimatizace (nevim, jestli to rikam spravne - repase, tusim 7.000), ktery se za mesic v italii asi stacil ugrilovat...

stacilo mi nakouknout do for venovanejch stejne starejcm lagunam, alfam atd., a i kdyz ty auticka jsou na pohled i pod rukou neco jinyho nez proklinana 'ochcafka', ja si fakt nemuzu stezovat
respond
  1 ... 6 7 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.