0
back
 

diskuze k tématu: porovnání vozidel ford,citroen,octávia.

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
c.zdenda
number of posts3
date of registration07.01.2013
Saturday 04.05.2013 22:10, RE: Rozšířit výběr?
petr87 posted by:
tesnav posted by:
Rozhodně bych doporučil rozšířit výběr i třeba na Volvo V70. Za 300tKč lze koupit ročník 2008 (což je srovnatelné s nadefinovaným výběrem). Pohodlný rodinný koráb na dlouhé trasy s obrovským kufrem. Servisně ne až tak náročné (spousta dílů Ford), spolehlivé, pro zloděje nezajímavé. Designově i přes krabicoidní siluetu velmi povedné. Sice bez spousty nesmyslných a často zbytečných elektronických vychytávek, ale festovní a bezpečné.
Bohuzel s motorem D5 136 kW nebo 2,4 D 120 kW celkem poruchove.


A mohl bys mi to nějak podložit že jsou tak poruchové máme v rodině rv 2007 136kw najeto 320000km a krom běžné údržby se na motor nemuselo šáhnout naprosto spolehlivé druzí majitelé, sám teď jezdím ve V70 rv 2005 120kw najeto 380000km jsem druhý majitel v rodině, a na autě i na motoru nikdy za tu dobu žádná porucha též naprosto spolehlivé tak nevím kdes to vzal že sou poruchové stačí se jen podívat na volvoforum tam taky nikdo nepíše o zásadních poruchách. A jestli zrovna ty sis koupil auto co mělo na tachometru 200000 a něco se ti podělali tak se nediv protože to mohlo mít najeto i přes 500000km to auto vydrží hodně, řeknu známýmu aby jsem napsal svoji skušenost na tomto motoru po 650000km mám takový pocit že dělal jen turbo a asi 2vstřiky až kolem 600000km. tím končím. Akorát to není auto pro sportovně založené řidiče je to spíš polikač kilometrů
respond
Duval
number of posts30
date of registration15.05.2013
Wednesday 15.05.2013 11:35, jak tohle může někdo srovnávat
No k výběru auta. Předně, srovnávat MONDEO, C5 a k tomu vzít jako možnou alternativu Ochcávku, to je jako porovnávat papundeklový mobilheim s pěkným prostorným dlouhověkým zděným domem s garáží. To opět svědčí o typu zákazníků koncernu VW a zejména zákazníků škodověnkářů. Firma škoda má za 1 za marketing, jak se jim podařilo zmanipulovat čehůňské zákazníky a vnutit jim pocit, že Ochcávka je na úrovni např. Mondea, Passatu, Avensisu, C5 apod. Lidi, ochcávka je na úrovni Astry, Golfu, Focusu, Meganu apod. To samé jako že Superb je na úrovni BMW 5, Mercedes E, AUDI A6. Lidi - Superb je na stejném podvozku - prodlouženém VW Golfa!!! Proto je tak úzký a boky vyboulené, jak jezevčík. To aby vás ošálili velikostí, ale podvozek je stále malý. Superb je s bídou na úrovni MONDEA, C5, natož ochcávka. Nenechte se stále jen počesku šálit velikostí kufru. . Platíte za nové škodověnky nekřesťanské peníze jen proto, že jste uvěřili a žerete, že vaše škůdka je o třídu výše. Není!!!!!!!!!!!!!! Stejně tak Fóbia divočák dravec 1,2 HTP není na úrovni Astry, Focusu apod., ale na úrovni Clia, Punta, Fiesty apod. Používejte konečně rozum!!!!! Chápu, i v českých motoristických časopisech tomu rádoby odborníci typu Hlisnikovský cíleně pomáhají, aby si škodověnkáři mysleli, že jsou o třídu výše. Hauk.
respond
Duval
number of posts30
date of registration15.05.2013
Thursday 16.05.2013 13:06, hmotnost C5 a Mondea
Ještě klukům, co tady vyzdvihují, jak jsou jejich veliká auta lehká a Mondeo a C5 móóóc těžké. Dnešní nově postavená papundeklová a skoro papírová auta (viz Ochcávka III s váhou lehce přes 1100 Kg, což dříve vážila skoro šáde 105), tak vás ujišťuji, že dnes je vše konstruováno na hranici funkčnosti a snesitelnosti. Za pár let se možná budou auta (některé domácí značky) dělat z použitého toaleťáku, aby byl zisk převážně od chudáků důchodců ještě vyšší a odměny managerů ještě vyšší. Viz hliníkové tenké bloky motorů (s chlubením, jak motor z auta vyzvedne skoro jeden opravář), tenké výplně dveří nové ochcávky III (porovnejte třeba s jednotkovou), plastové sací potrubí, rozvodové řetězy v motorech nejmenované české úžasné automobilky, které se po 20 000 km vytáhly jak kšandy a došlo k totál. destrukci motoru apod. Atd. atd. atd. Vše ale na úkor životnosti a spolehlivosti!!!! Myslete, lidi !!! Auta typu Mondeo IV 1,8 TDCi, Citroen C5 HDi poslední generace mají vzhledem ke své době vývoje ještě vše relativně poctivé - hlavně motory. Tudíž více materiálu, více váhy. Mondeo blok i hlava litina - tudíž životnost při lidském chování k motoru neomezená, nehrozí praskání hlavy apod. C5 blok litina, hlava hliník. Přečtěte si např. článek v Auto Tipu květen 2013 - test Citroenu C5 - závěr hodnocení: "takto robustní, technicky neošizené, velkorysé auto už nikdy nikdo za podobné peníze nesežene. S Citroenem C5 jsme se loučili neradi, kdoví, zda ještě někdy někdo bude za takové peníze prodávat podobně velkoryse postavené auto.........Lidi, ono jde i o to, jaký kdo má na autě zisk, tudíž jednoduše řečeno: kdo své zákazníci více šulí a více oškube - a jestli se nepletu, jedna domácí automobilka se chlubí tuším průměrným ziskem na autě někde kolem 90 000 Kč, Takže: čím auto lehčí, tím méně materiálu, tím asi i horší materiál, tím více poruch, tím menší životnost všeho, tím více zisku z prodeje předražených ND, tím rychleji si loajální zákazníček jedné domácí značky běží pro další úchvatné, spolehlivé, hlavně české auto české??? ......krásně zmáknutý marketing. TAKŽE: jen trochu používat selský rozum! Proč jsou dnes v době krize autobazary nacpané tisíci použitých ojetých 3-5 letých ochcávek 2,0 TDI a prassatů 2,0 TDI za směšné peníze????? Také Fóbií 1,2, kde rozvodový řetěz je skoro tenčí než špageta ??? ....no a životnost tomu odpovídá a spoustu důchodců těch 30 000 najedou až po záruce a to už je přece krásný zisk i na dílech a na opravách. Myslíte si, že kdyby to byla tak úchvatná, bezporuchová, náramně spolehlivá auta, že by se jich firmy a lidé zbavovali po 100-150 000 Km apod., když dříve se běžně dávala auta pryč po 200-300 000 km?
respond
Generis
number of posts4
date of registration08.09.2008
Saturday 08.06.2013 07:26, C5 by jsem raději z výběru vynechal
Mám vlastní zkušenost se značkou Citroen a věřte že není dobrá, po stránce elektroniky je dosti často kvalita těchto vozů zoufalá. V rodině máme jednu C5 která je tedy starší model té co máte zájem pořídit a poruchovější auto jsem ještě neviděl. Jen díky tomu že její majitel není schopen přiznat vlastní chybu při výběru vozidla je ještě stále zaparkovaná v naší garáži ale pokud by záleželo na mě již by tam nebyla.
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.