0
back
 

diskuze k tématu: Octavia 1,9 TDI, nebo 1,6i?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 13.11.2005 15:59, RE: 1,6 převodovka
Pavel posted by:
Měl jsem už dvě octavie 1,6 74KW a u obou jsem měl jeden a ten samý problém, zhruba při 150 000 km se totálně vysypala převodovka, nová stojí cca 40 000 Kč, za což se dá pořídit min. 10x váha vzduchu na TDI, tak nevím jestli jsem narazil na dva zmetky, ale v servisu mi řekli, že je to docela častá závada.
Bacha na motory!!! 1,6 74kW a 1,6 75kW .... 74kW je starsi motor s klapkou ovladanou lankem od plynu, 75 ma elektronickou klapku sani motoru .... Jezdim s 74kW .. nalitano 190000 .. paradni motor i ted jezdi jak zamlada :), fakt si nemuzu stezovat.. de s tim jezdit za 6L ... dlouhodoba je pak 7,4l ... Jak jezdi 75 nevim, ale co fsici rikaji je to o dost horsi (kvuli el. plynu). Taky 74kW ma lepsi zrychleni na stovku nez 75kW .... Jo a s prevodovkou, muze byt problem ... pri tech 190 000 uz sou synchrony trochu posramoceny :(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.11.2005 20:37,
mam doma octavii 1.6mpi a casto jezdim v golfu 1.9tdi proste benzin do 200k vykonu nema sanci oproti preplnovane nafte 1.9tdi je supr motor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.11.2005 14:22, RE: bez předmětu
anonym posted by:
mam doma octavii 1.6mpi a casto jezdim v golfu 1.9tdi proste benzin do 200k vykonu nema sanci oproti preplnovane nafte 1.9tdi je supr motor
Srovnavate jabka a hrusky. Srovnavejte preplnovany motor s preplnovanym a nepreplnovany s nepreplnovanym, primy vstrik s primym vstrikem atd. Pokud vyberete srovnatelne motory, tak co se tyce vykonovych parametru vyhraje benzin. Horsi to bude potom u benzinky...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 16.11.2005 18:10, RE: moje zkušenost...
Michal posted by:
To jste presne vy,ridici kteri si koupi oktavku,myslej si ze jsou mistri sveta a pak blokujou levy pruh dalnice...kdy uz sakra pochopite ze oktavka neni auto na rychlou jizdu...a klidne se vsadim ze Octavia I. ani jedna krome 1.8 T a 1.8 T RS celou D1 150 neudrzi...
mam 81KW tdi a 170 bez problemu celou cestu praha brno ve čtyřech dospělích lidech,a mam na ni 225 gumy......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.11.2005 00:07, RE: moje zkušenost...
anonym posted by:
mam 81KW tdi a 170 bez problemu celou cestu praha brno ve čtyřech dospělích lidech,a mam na ni 225 gumy......
... a příští léto žádné body na kartě řidiče.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.11.2005 02:22, RE: moje zkušenost...
anonym posted by:
mam 81KW tdi a 170 bez problemu celou cestu praha brno ve čtyřech dospělích lidech,a mam na ni 225 gumy......
Tady kazdej ty rychlosti tak zvysuje...tak proc kdyz jedu po dalnici za oktavkou a dokopce ji neco pribrzdi tak uz nad 140 DIESEL nikdy nezrychli...musite se na tachometr divat i do kopce nejen cestou z nej...ja znam taky par lidi s Octavii v nafte a i oni mi potvrdili ze vyjet takovy kopec jako je treba na D1 44km ve 150 a vis nejde ani na 5 ani na 4 prevodovy stupen...to uz je mi pak do breku kdyz jsem pak nejakej ANONYM napise :"mam 81KW tdi a 170 bez problemu celou cestu praha brno ve čtyřech dospělích lidech,a mam na ni 225 gumy......".To je jen otazka casu kdy se najde nejaky jeste vetsi ANONYM.Treba ANONYM 2....ktery pojede celou cestu 200,bude mit kola od Traktoru....v aute 5 obru a na strese nosice a na nich Prazskej Hrad....uz se tesim...jo a mimochodem musite ty diesely poradne tocit protoze co jsem slysel tak nejakej kluk na motorce,myslim ze Honda CBR 1000 RR,to zajel za 47 minut a neni prece mozne aby byl rychlejsi nez diesel Octavie na 225 gumach...Od zitrka az uvidim v zrcatku Octavii tak prejizdim do odstavneho pruhu aby mne tema pneumatikama a tou rychlosti nerozvalcoval...S pozdravem a ucte k DIESELum Michal
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.11.2005 13:13, 1,9 tdi
je slusne pruzný motor a človeku který jezdi normalne staci.
ja jsem na nem najel za 3roky od 0 do 147tis km. na 60tis nechal odborne načipovat. dvakrat nechal vymenit rozvody a jednou vzduchovou váhu ta dnes stojí nová 1655kč. Jinak pouze bězná udržba. Spotřeba do 6ltr.DOPORUČUJI VŠEM.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.11.2005 13:21, POZOR
KAŽDÉ TDI POTŘEBUJE KVALITNÍ OLEJ DOPORUČUJI CASTROL A JE NUTNÉ NECHAT STUDENÉ MOMENT OHŘÁT. A JEŠTĚ DULEŽITĚJŠÍ HO NECHAT SCHLADIT PŘI DOJETÍ NECHAT BĚŽET NA VOLNOBĚH HLAVNE KDYŽ HO PROTÁHNETE.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.11.2005 13:29, RE: moje zkušenost...
Riccardo posted by:
Taky uvažuju o Octavii 1.6, ale nejsem si jistý, jestli při plném obsazení a naložení dokáže vůbec jet po celé dálnici D1 130 km/h (i do těch větších kopců ...). Půjčit mi to nikdo nechce na 1-2 dny, tak nevím ...
Osobni zkušenost s O1 1,6 74kW. Používám ji jako služební vůz 2,5roku. Naježděno mám asi 60tis km, převážně Praha a okolí, celková spotřeba 7,4l/100km, vzhledem ke krátkým trasám po Praze myslím, že dost dobrá hodnota (nijak to nešetřím, nemám proč). Pro srovnání, kolega má stejně starou služební O1 TDI 66kW a po Praze + okolí má dlouhodobě 6,8l/100km, halt krátké trasy a studené starty nedělají naftě nejlíp. JInak jsem s tou šestnáckou vloni absolvoval cestu do Tyrolska - 4 dospělé osoby, zavazdla na týden a velká rakev na střeše. Cesta tam a zpět přes Mnichov s průměrnou spotřebou 8,4l/100km, na dálnicích jsem držel 150-160km/hod, víc už to s tou rakví nechtělo jet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.11.2005 18:31, RE: Úplně opačná recenze
Martin Vaculík posted by:
Obě věci zmiňuji. K váze vzduchu ještě dodávám, že její životnost záleží na včasných výměnách správného (nikdy sportovního) vzduchového filtru
Váha vzduchu mě odešla po návštěvě autorizovaného servisu, po výměně vzduch. filtru, oleje atd. Pak odešla vodní pumpa. Nejvíc mě dostala koroze
dveří kufru! U auta starého dva roky, je to hrůza. Servis nabídl výměnu dveří, ale pak si to rozmysleli a pouze přelakovali puchýře!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 17.11.2005 23:05, tdi
O1 1,9 tdi 66kw.Sam a nenalozeny to jeste jde, ale pokud ji nalozim nakladem je to ubohy.Pokud musim v kopci pribrzdit uz se nerozjede.Je to lenoch.Tak lidi nepiste hovadiny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.11.2005 15:51, RE: 1,6 převodovka
Pavel posted by:
Měl jsem už dvě octavie 1,6 74KW a u obou jsem měl jeden a ten samý problém, zhruba při 150 000 km se totálně vysypala převodovka, nová stojí cca 40 000 Kč, za což se dá pořídit min. 10x váha vzduchu na TDI, tak nevím jestli jsem narazil na dva zmetky, ale v servisu mi řekli, že je to docela častá závada.
Co konkrétně odešlo na těch převodovkách?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.11.2005 22:22, RE: tdi
anonym posted by:
O1 1,9 tdi 66kw.Sam a nenalozeny to jeste jde, ale pokud ji nalozim nakladem je to ubohy.Pokud musim v kopci pribrzdit uz se nerozjede.Je to lenoch.Tak lidi nepiste hovadiny.
Asi si v tom v zivote nejel jestli srovnavas v pruznosti v kopci 1.6 a tdi a tvrdis ze 1.6 je lepsi tak jsi blazen.PS VSECHNY DEBATY BENZIN VERSUS DISEL MAJI NA SVEDOMI MAJITELE BENZINIVYCH MOTORU TI DRUZI O VYHODACH TDI NEMUSI NIKOHO PRESVEDCOVAT
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 19.11.2005 17:26, RE: tdi
golf TDI posted by:
Asi si v tom v zivote nejel jestli srovnavas v pruznosti v kopci 1.6 a tdi a tvrdis ze 1.6 je lepsi tak jsi blazen.PS VSECHNY DEBATY BENZIN VERSUS DISEL MAJI NA SVEDOMI MAJITELE BENZINIVYCH MOTORU TI DRUZI O VYHODACH TDI NEMUSI NIKOHO PRESVEDCOVAT
Je to spis o tom, ze majitele dieselu neuznaji, ze srovnatelny benzin jede lepe. A nejsem majitel benzinu! Chce to jen trochu objektivity.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 19.11.2005 21:40, RE: moje zkušenost...
Riccardo posted by:
Taky uvažuju o Octavii 1.6, ale nejsem si jistý, jestli při plném obsazení a naložení dokáže vůbec jet po celé dálnici D1 130 km/h (i do těch větších kopců ...). Půjčit mi to nikdo nechce na 1-2 dny, tak nevím ...
Mam 1.6 combi dálnice Praha - Brno a zpět v pohodě všechny kopce 150 km/h na 5 r.s., když je plně naložená tak už je to horší, ale pod 130 km/h se nedostanu, když se rozjede tak jede.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 19.11.2005 23:39, RE: Zákonné pojištění?
Kybergreg posted by:
Vím, že jsem v tomto případě hnidopich a možná až nepřiměřený šťoural, ale nedá mi to, protože pracuju v pojišťovně a pro mě (na rozdíl od běžných motoristů) je to chyba do očí bijící. V případě tzv. "povinného ručení" jde o "povinně smluvní pojištění", kdy nám zákon (č.168) ukládá POVINNOST se pojistit, ale to, jestli se skutečně pojistíme nebo ne, už je naše věc (i se všemi důsledky). Naproti tomu "zákonné pojištění" je něco docela jiného, s povinným ručením nemá nic společného, upravuje ho zá...
Také nejsem hnidopich, ale musím reagovat na Váš příspěvek, v předešlém případě použil p.Vaculík termín " povinné ručení " což myslím všichni motoristé chápou jako zákonné ( tedy povinné) pojištění odpovědnosti z provozu motorového vozidla. Pokud tedy (jako pracovník pojišťovny) chcete formulovat přesněji nebylo by od věci vysvětlit, který typ popjištění vlastně motoristé při zákonném "pojištění odpovědnosti vyplývající z provozu vozidla " používají včetně konkretizace zákonů, neboť Vámi uváděná čísla zákonů nejsou úplná a nelze je takto najít - vždy musí následovat rok vydání ve Sbírce zákonů t.j. např.zák.č. xxx\2000 Sb.. Vůbec by to chtělo ze strany pojišťoven větší osvětu směrem k motoristům, neboť z mých zkušeností až 60 % motoristů - viníků dopr.nehod, neví k čemu toto pojištění slouží !! Když jim nevznikla škoda a "pouze " někoho zranili či mu způsobili nějakou škodu tak nic nehlásí a ani netuší že to pojišťovna bude hradit !! Ze zákona musí být pojištěna všechna vozidla účastnící se silničního provozu, takže bez ohledu na to zda mají vlastníci či uživatelé případně i řidiči těchto vozidel uzavřeno "pojištění" , tak poškozený dostane náhradu škody od nějaké pojišťovny, kterou pověří kancelář pojistitelů a následně je po majiteli vozidla vymáhána i s mastnými úroky a poplatky a několikanásobně se prodraží !! Mám pocit že není v zájmu pojišťoven tuto osvětu provádět, neboť neznalost zákona neomlouvá, že - a následně své peníze stejně dostanou, vlastně ještě více, než kdyby vozidlo bylo pojištěno. ale abych se vrátil na počátek, proč jsem vůbec reagoval - proč tedy pojišťovny při reklamních akcích, kde lákají klienty na levnější pojištění používají termín" povinné ručení " ????
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.11.2005 10:13, nehadejte se
K.Císař posted by:
Také nejsem hnidopich, ale musím reagovat na Váš příspěvek, v předešlém případě použil p.Vaculík termín " povinné ručení " což myslím všichni motoristé chápou jako zákonné ( tedy povinné) pojištění odpovědnosti z provozu motorového vozidla. Pokud tedy (jako pracovník pojišťovny) chcete formulovat přesněji nebylo by od věci vysvětlit, který typ popjištění vlastně motoristé při zákonném "pojištění odpovědnosti vyplývající z provozu vozidla " používají včetně konkretizace zákonů, neboť Vámi uv...
mám octavii 1,6 74kw benzin,po dalnici PRAHA - Lovosice jezdím bez problému vyššíma rychlastma,a spotřeba je tak v průmeru 8-9 litru kdyz valim kolem 150km/h,ale jde mi o město ve měste jezdim zhruba za 7,3 litru,za kolik pojedu se stejne vykonnym dieselem???díky za uprimne a realne odpovedi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 21.11.2005 17:36, TDi
ja radeji jine auto nez oktavku
tu oktavku ma totiz kde kdo
a motor TDi 66kW je po startu hlucny jako traktor
s motory TDCi od Fordu se to nemuze rovnat
Motor Tdi 66kw se poprve objevil v roce 1991 v audi 80,takze se jedna o pekne staricky motor,ktery skodovka jeste dnes montuje do Oct.I
oktavka je proste ceska tuctovka je jich jako mravencu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.11.2005 00:57, RE: TDi
Milan posted by:
ja radeji jine auto nez oktavku
tu oktavku ma totiz kde kdo
a motor TDi 66kW je po startu hlucny jako traktor
s motory TDCi od Fordu se to nemuze rovnat
Motor Tdi 66kw se poprve objevil v roce 1991 v audi 80,takze se jedna o pekne staricky motor,ktery skodovka jeste dnes montuje do Oct.I
oktavka je proste ceska tuctovka je jich jako mravencu
Jako mravencu?A neni to vyhoda?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 22.11.2005 12:06, RE: nehadejte se
frenky posted by:
mám octavii 1,6 74kw benzin,po dalnici PRAHA - Lovosice jezdím bez problému vyššíma rychlastma,a spotřeba je tak v průmeru 8-9 litru kdyz valim kolem 150km/h,ale jde mi o město ve měste jezdim zhruba za 7,3 litru,za kolik pojedu se stejne vykonnym dieselem???díky za uprimne a realne odpovedi
1,6i 100koni nacipovana ma pri 200 km/h spotreba 10 litrov dialnica BRATISLAVA NOVE MESTO nad VAHOM 4 dospeli a ma 130000 km bez problemov
respond
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.