0
back
 

diskuze k tématu: Koupit levnější ojetinu s nutným servisem nebo dražší v dobrém stavu?

category of topic classification: poradna, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.02.2010 18:59, rada
Těžká rada, pokud je stav zmińované Oktávky za 100 táců opravdu výborný = bez investic (pochopitelně s řádně vyplněnou serviskou a prověřenými kilometry, nehavarované) tak tu není co řešit, ale raději bych vzal více ojetou,ne v perfektním stavu pokud bych znal lépe její servisní historii a něco incestoval. Jednoznačná rada podle mě není, rozhodoval bych se kus od kusu. Taky bych Vám doporučil hodně smlouvat, oktávky jsou opravdu předražené, taky doporučuji koupit spíš u soukromníka než v bazaru.Výkupní ceny v bazarech jsou mnohdy směšné a bývalý majitel Vám ji ještě rád prodá, stačí se nebát na něj obchodnicky přitlačit. U tohoto modelu (1.6 SR) bych zajel před koupí do servisu a nechal udělat diagnostiku, bývají problémy se zapalováním a výfukovým systémem. prohlídka na zvedáku je snad samozřejmostí. Pokud prodejce nebude ochotný a bude se vykrucovat či hned nabízet slevu - ruce pryč!!! Přeju hooodně štěstí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.02.2010 19:00, rada
pardon,investoval ;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.02.2010 19:30, rada
Pane Bože!!! Lidi neblbněte už s těma keplama!!! Dyť existujou auta, kerý sou vybavený, maj rozvor, maj tedy prostor, maj pohodlný sesle, palubák jim nekecá, motor táhne a žere míň, servis je minimálně stejně drahej... hold tai ta mentalita se prostě fakt nespraví, to ani není normální. Dál kupujte malý keple, s nájezdem štvrt mega, deset járů na krku, vejbava=0 atd atd atd. To je fak nefalšovaná láska k folcvýgnu-ýbrautu, páč jinak si to fak neumím vysvětlit. A teďka všeci napište, jakej že su to křupan, když hele neumím psat že? A všeci nakonec poraďtě fábku v haťapce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.02.2010 19:56, rada
Jedine oktu, pokud mozno dovezenou z reichu a max. najezdem 120 000 km, aspon s bagem ridice a klimoskou. Jsou to nejlepsi auta - vubec se nekazi a o jizdnich vlastnostech ...... ach ta basen. A ted vazne pane Palenik budte trosku normalni a kupte si japonce, jen s japoncem nezazijete starosti a vrasky na cele Vam udelaji jen deti. Jinak ja osobne bych sel do noveho a nebo od dobreho znameho ojetinu protahnutou na leas kvuli danim. Jinak se bazarum vyhnete, protoze se muze lehce stat, ze pri nakupce 100. a naslednych opravach behem 5 let jste na 180. Proc myslite, ze dneska cele nemecko jezdi v loganech a sanderech? - protoze umi pocitat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.02.2010 20:29, rada
Chlapi, pán chce oktávku. Pokud tu tvrdíte, že za 100 000 Kč má stejně staré, velké a spolehlivé auto, napište nějaké konkrétní (mimo klasiku- focus, astra), které jsou stejně drahé a přibližně stejně dobré. Doporučte tedy lepší, a aby byl stejný výběr, jako u oktávky. Jeden příklad za všechny - doporučuje se vždy benzinové mondeo, ale sežeňte ho. Sám oktávii mám, ale jenom proto, že byla za opravdu supr cenu (asi o 40% levněji, než průměrná cena). Jinak bych šel do poslední mazdy 323.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.02.2010 20:42, rada
Nechápu jak si může někdo myslet,že si za 100tis.koupí top stav,furt to bude ojetina,která prostě bude chtít investice,dnes koupíš-vše vypadá super,jede super a zejtra klidně něco klekne to se může stejně tak stát na zánovním autě,švára koupil novou oktávku a už má po 43tis.km dvě dost zásadní reklamace,takže rada:koupit se dá i za 80tis.s 200tis.km najetými dobrý kus pokud s ním nejezdilo vymaštěné pako,např.kámoš má najeto 120tis.je první majitel servis jen ve značkovém servisu,ale auto je úplně hrozný,zvenčí vypadá super,netluče,neklepe,motor jde tiše nic nepoznáš,ale ráno přijde -20st.skočí do toho na neutrál mu dá 5-6tis.podrží to než to ohřeje a pak vypálí,za nim modrý obláčky,ale to neuvidíš takže co koupit??Nejlíp nový nebo ojetinu a modlit se a nebo nic a máš pokoj
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.02.2010 22:57, rada
Pokazit se muze novy i stary. Jakou mate v zivote karmu ? :)
Jinak za 100 000,- se a koupit slusna, ale ja bych sel do dieselu. Nezero to, jede to a je to spolehlivejsi nez benziny. VW a tudis i skoda benziny moc neumi. Nic moc vykon na kubaturu. Muj nazor.
Dobre vyberte a pak se starejte jak mate a vydrzi vam. Videl sem dost peknych kusu za 100 000,-
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 22.02.2010 23:48, rada
Tak,já řešil podobný problém,měl jsem Mazdu 323,skvělé auto,spolehlivé,bez investic,chtěl jsem Octavii,a po zkušebních jízdách jsem si rozhodně pár tisíc připlatil a koupil tu novější verzi,r.v.2002,která se začala dělat koncem roku 2000 a je to velký rozdíl,samozřejmě s orig.serv.knížkou,vše zkontrolované,najeto cca 101000 km,1,6i a musím říci,že zatím bez jediné závady,nic v autě neklepe,podvozek ideální,kufr obrovský,spotřeba okolo 7 litrů,až na jednu docela podstatnou vadu - Za těch 10 měsíců,co auto vlastním se mi ho pětkrát!!!!! pokusili ukrást...Jelikož má auto Constuct,imobilizér atd,tak jsem zatím stále majitelem,ale investice do nové spínací skřínky a orig.klíče s centrálem je poměrně nemalá..Mazdu jsem měl 9 let a ani jednou mi ji nevykradli ani se nepokusili ukrást,takže za ty nervy a 700,- kč měsíčně za hlídané parkoviště,které je navíc 500 metrů od baráku,to nestojí a šel bych znovu do Japonce..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 07:11, rada
za 100 000 musíš sehnat krasnou oktávku. Ted byl u mě jeden tipek a ten koupil od staršího pána oktávu 98 za 50 000 (s letníma,zimníma kolama) garažovaná ,1.majitel,servisovana a měla najeto pod sto tisíc. Jedina vada byla že neměla klimu.Prostě někdy se zadaří
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 10:43, rada
Teď jsem viděl v inzerci velmi slušně vypadající Vectru B 1.8 16V r.v. 2000 dovoz z Rakouska za 80 tisíc v provedení hatchback se serviskou. Fotky vypadaly velice pěkně. Má ABS, 4 SRS, autoklimu, el. okna, el. zrcátka, letní i zimní obutí. Je u Moravských Budějovic. Určitě by stále za prohlídku, tedy podle těch fotek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 10:55, rada
Ten bazar, kde jsem to našel má vůbec celkem slušný auta za dobrý ceny, a to myslím vážně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 11:02, rada
Jestli nemáš na servis, tak si kup jízdenku a jezdi autobusem!! koupit si auto to není žádné umění, člověk se musí umět postarat, u nás jezděj auta v hrozným stavu. všichni na to serou. trhal bych techničáky. jestli chceš šetřet na servisu, tak si kup favorita. Já třeba dávám za servis ročně cca 30tis bez pneu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 13:36, rada
Kup si Toyotu Avensis a nebudeš řešit ani opravy ani strach z krádeže. Proti Oktávce supr pohodlné svezení bez pocitu, že i menší člověk musí vyhodit kopyta ven z okýnka, aby neměl kolena vražené do palubovky. Sám jsem měl oba vozy a můžu srovnávat. Oktávku pouze II a to s pocitem, že za každým rohem čeká potencionální zloděj. Radím běž do Toyoty (jsou to auta, která tě nechytí při prvním pohledu, ale pak už nebudeš chtít jinak). Samozřejmě vše se může pokazit a jak na potvoru ukradnou, ale Toyotou to velmi minimalizuješ.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 15:42, rada
Já bych koupil nějakého staršího japončíka s klimou, toť vše.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 17:35, rada
Některý dotazy jsou fakt "dobrý":) Pokud je ta facelift okta prokazatelně top stav jak píše tazatel, tak je to jasný. Jak psal někdo níže pořád to bude ojetina, která časem bude chtít nějakej servis, tj.další náklady.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 17:42, rada
Je tu hodně nazoru, co byste doporučili za japončíka v naftě od 80 - 100 tis. kč?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 18:19, rada
raci pridat a je to bez starosti
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 18:48, rada
Octávie je podle mě dobré auto,sám jsem nic kromě Škody nevlastnil a to neznamená,že jsem se nesvezl i s jinou značkou. Nebudu žádnou hanit každý má zkrátka jiné zkušenosti a jiné přání. Po bazarech je Octávií dost,ale vybrat slušná se tam dá velmi špatně sám jsem před nákupem absolvoval marátón prohlídek. Nejlepší je zkrátka koupě od s auty nekševtujícího známého nejlépe prvního majitele. Takže je s koupí potřeba nespěchat a počkat si. Já vydržel čekat a teď jsem spokojený..od souseda..auto znám od jeho koupě,značkový servis Škoda,nehavarované 1.6 74kW GLXi model 2000 najeto 58tisíc 4x airbag,ABS,klima,4x el okna,construct,gumy zima,léto ALU a za 80tis kč a naprostá spokojenost. Jinak najetých km pokud je vůz servisován není třeba se bát,měl jsem Felicii se 177tis.km a šlapala jak hodinky. Šťastnou ruku při výběru jakéhokoliv auta!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 18:53, rada
Omlouvam se za offtop, muze mi nekdo rict proc jsou tak levne fordy mondeo st220?
Podle me je to nadherne auto, navic ma plnou vybavu a spol. motor. Diky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.02.2010 19:04, rada
to mi povidej, st220 byla dlouho u me č.1, nakonec jsem zustal o patro dole u 2.5V6. No řekl bych, že dnes holt 3litr benzin "neletí"
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.